Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Projektledarprogrammet

en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Projektledarprogrammet

• Hampus K
    Hampus K skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Bra! jag har egentligen ingenting att tillägga mer än att det infriade mina förväntningar och var på en bra nivå utifrån mina förutsättningar. Kanske att jag för egen del tyckte skulle vilja ha lite mer fokus på användbara verktyg (inte nödvändigtvis digitala) och mindre fokus på att själv kunna sätta ihop en projektmodell. Tror många som jag har en modell att luta sig mot men är intresserade av det pragmatiska projektledararbetet. 4+
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Dä va gräjt! Mycket bra helt enkelt. Över förväntan.
  • Johan W
    Johan W skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jag tyckte programmet var över förväntan. Läraren, Jan Sankala, var väldigt pedagogisk och tydlig. Kombinationen med ledarskap och ta hand om sig själv tyckte jag tog kursen högre än vad jag förväntat mig.

Har rekommenderat andra att gå den med.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Denna utbildning var väl anpassad oavsett om du är projektledare på fastighetsbolag, inom medicin eller industri. Gav rätt verktyg och förmedlande tydligheten av vad som projektledarrollen innebär.För min som varit projektledare under många år gav den nya sätt att se vissa saker på men även få bekräftat att jag arbetar rätt eller fel med vissa frågor.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jag tyckte kursen var otroligt bra och lärorik, och kursledaren var tydlig, trevlig och jättebra.
  • Anna P
    Anna P skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Trevligt bemötande vid beställning av kurs på Projektledarprogrammet. Bra upplägg på kursen och bra kursledare.
    Nöjd och kan tänka mig att gå fler kurser hos er.
  • Linda P
    Linda P skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Plus: kursledaren, omfattning, struktur, antal deltagare, konferensanläggning
    Minus: lite för grundläggande om man redan har bra kunskap i projektledning. Inte tillräckligt förberedande för PMP vilket är aktuellt i mitt fall, möjligen för IPMA.
  • Linus L
    Linus L skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Mycket lärorik utbildning som kändes genomtänkt och högkvalitativ.
Ny som chef
UGL