Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Projektledarprogrammet

Projektledarprogrammet
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A
114 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Projektledarprogrammet

• Anneli S
    Anneli S skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Bemötandet var bra, det gick snabbt och smidigt. Utbildningen var bra, platsen mindre bra men bra med internat. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jättebra kurs. Mycket praktiska övningar och möjligheter att reflektera över ens egen roll och arbete. Väldigt bra kursledare. Läs mer
  • Xiomara S
    Xiomara S skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Kursledare är den bästa! Hela konceptet ger så mycket motivation och smarta tips som är otroliga användbara på yrkesliv. Tack! Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Det var en jättebra utbildning. Intressant och lärorikt. Vi var en liten grupp på 6 personer och vi hade mycket erfarenhetsutbyte och många intressanta diskussioner. Toppbetyg til Janne som hade kursen och både Skogshem & Wijk och Lovik var underbara ställen att vistas på. Bra med träningstillfällen inbokade på varje tillfälle. Jag gillar också att det är uppdelat på tre tillfällen under en tremånaders period. Då har man tid att reflektera. Uppskattar även fokuset på stresshantering. Hjälper mej mycket i vardagen. Läs mer
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jag tyckte att upplägget på projektledarprogrammet motsvarade mina förväntningar. Vi var ett lagom stort antal deltagare och en mycket trevlig och engagerande föreläsare i Jan Sankala. Spridningen av de som deltog var bra eftersom man fick input från olika typer av verksamheter och hur dessa arbetade. Kursupplägget och lokalerna vi var i var alldeles utmärkt.
    Jag är mycket nöjd med utbildningen. Läs mer
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Bra kurs i trevlig miljö. Bra lärare. Läs mer
  • Hampus K
    Hampus K skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Bra! jag har egentligen ingenting att tillägga mer än att det infriade mina förväntningar och var på en bra nivå utifrån mina förutsättningar. Kanske att jag för egen del tyckte skulle vilja ha lite mer fokus på användbara verktyg (inte nödvändigtvis digitala) och mindre fokus på att själv kunna sätta ihop en projektmodell. Tror många som jag har en modell att luta sig mot men är intresserade av det pragmatiska projektledararbetet. 4+ Läs mer
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Dä va gräjt! Mycket bra helt enkelt. Över förväntan. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jag tyckte programmet var över förväntan. Läraren, Jan Sankala, var väldigt pedagogisk och tydlig. Kombinationen med ledarskap och ta hand om sig själv tyckte jag tog kursen högre än vad jag förväntat mig.

Har rekommenderat andra att gå den med. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Denna utbildning var väl anpassad oavsett om du är projektledare på fastighetsbolag, inom medicin eller industri. Gav rätt verktyg och förmedlande tydligheten av vad som projektledarrollen innebär.För min som varit projektledare under många år gav den nya sätt att se vissa saker på men även få bekräftat att jag arbetar rätt eller fel med vissa frågor. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Jag tyckte kursen var otroligt bra och lärorik, och kursledaren var tydlig, trevlig och jättebra. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Trevligt bemötande vid beställning av kurs på Projektledarprogrammet. Bra upplägg på kursen och bra kursledare.
    Nöjd och kan tänka mig att gå fler kurser hos er. Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Plus: kursledaren, omfattning, struktur, antal deltagare, konferensanläggning
    Minus: lite för grundläggande om man redan har bra kunskap i projektledning. Inte tillräckligt förberedande för PMP vilket är aktuellt i mitt fall, möjligen för IPMA. Läs mer
  • Linus L
    Linus L skrev om Projektledarprogrammet en del av Mgruppen
    Mycket lärorik utbildning som kändes genomtänkt och högkvalitativ. Läs mer
UGL
Ny som chef