Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm Mgruppen Resultat och Ekonomi för chefer och ledare
Resultat och Ekonomi för chefer och ledare

Resultat och Ekonomi för chefer och ledare
en del av Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, 114 29 Stockholm — Visa karta

4.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

Läs vad 3 användare tycker om Resultat och Ekonomi för chefer och ledare

• Jörgen O
    Jörgen O skrev om Resultat och Ekonomi för chefer och ledare en del av Mgruppen
    Kursen var väldigt bred och kursledaren var mycket duktig i ämnet. Jag uppskattade att kursupplägget tillät diskussioner kring hur vi som deltagare upplever våra dagliga situationer och att vi kunde nyttja exempel utifrån verkligheten.
    Jag är mycket nöjd med utbildningen, och all kontakt med M-gruppen, och känner mig nu tryggare i det ekonomiska språket som annars kan vara krångligt för en ingenjör. Boendet på Skogshem och Wijk är trevligt, men väldigt dyrt.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Resultat och Ekonomi för chefer och ledare en del av Mgruppen
    Bra kurs med tydlighet och bra exempel. Blandning av teori och praktiska exempel
  • Johan G
    Johan G skrev om Resultat och Ekonomi för chefer och ledare en del av Mgruppen
    Skogshem och Wijk är ett trevlig ställe med bra personal och god mat. Priset för boende och mat är dock i överkant och känns besvärligt att motivera i en kostnadskänslig organisation som jag tillhör.
    Kursen hade jag lite diffusa förväntningar om eftersom jag inte riktigt kunde tyda innehåll i kursen, men titeln lät tilltalande. Innehållet var inte riktigt det som jag jobbar med till vardags men visade sig ge mig en bättre förståelse för mitt företags resultatmål och ekonomernas språk. Det har gett mig en fördel i diskussioner om ekonomimodeller och den tillämpning vi har på vårat företag.
    Utmärkt med enbart 7-8 kursdeltagare. Det gynnade en atmosfär där man vågar ställa "korkade" frågor och att man delade erfarenheter och frågeställningar.
    Mgruppen gillar detta
Ny som chef