Mia Bilcenter

Mia Bilcenter

Ring 08-711 93 00 www.miabilcenter.se

Välkommen till Mia Bilcenter! Vi är en bilhandlare som erbjuder fri service i tre månader samt upp till två års garanti. Vi samarbetar med flertalet banker för att dina betalningsmetoder ska gå så smidigt som möjligt till, och du kan handla via både kredit, avbetalning eller leasa en bil om du föredrar det. Du hittar vår bilhandel...

84 omdömen om Mia Bilcenter

Irem K
Skrev om Mia Bilcenter

Köp er bil här! Perfekt service, trevliga och hjälpsamma personal. Bättre hittar ni inte rekommenderar starkt!!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Björn F
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte en bil som visade sig vara behäftad med ett fel som inte gick att avhjälpa på plats. Har aldrig varit med om ett så smidigt agerande ens på stora märkeshandlare. Mustafa och hans team gjorde verkligen allt för att lösa problemet så smidigt som möjligt med fri lånebil, anskaffande av svårtillgängliga delar, samt kostnader för demontering / montering på auktoriserad verkstad då detta var nödvändigt då jobbet omfattade programmering / initiering. Har aldrig varit med om ett så högt engagemang hos någon bilhandlare. Här...

BENJAMIN T
Skrev om Mia Bilcenter

Trevlig handlare med fint utbud och väldigt tillmötesgående personal. Rekommenderas!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Kjell K
Skrev om Mia Bilcenter

Hej köpte en beg bil av en modell som jag letat efter länge. Jag blev trevligt bemött av personalen och hela affären gick snabbt och smidigt. Sammantaget en positiv upplevelse.

Ulica R
Skrev om Mia Bilcenter

Blev väldigt bra bemött som kund min bil jag köpte är jag väldigt nöjd med en månads gratis helförsäkring på bilen bjöd dom på dessutom ett halvårs rabaterad försäkring jag kommer att rekommendera mina vänner att uppsöka Mia bilcenter när dom skall köpa bil trevliga professionella försäljare med ett stort urval av bilar.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Amanda A
Skrev om Mia Bilcenter

Väldigt nöjd bra bemött och fina bilar

Daniel Y
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en mercedis-benz GLK hos Mio. Deras kund bemötande var fantastiskt bra. Allt går lätt och smidigt.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Maria N
Skrev om Mia Bilcenter

Jag möttes av en mycket kompetent och trevlig säljare, seriös och kunnig. Jag åkte ifrån Mia Bilcenter och upplevde att jag var nöjd med min bilaffär, vilket var en mycket skön känsla.

Özgür S
Skrev om Mia Bilcenter

En lagom bilfirma med verkstad tyckte jag.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

yngve o
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte en caddy fick mycket fidback när jag ville ha grejer åtgärdade Bra priser på det jag ville ha åtgärdat Mycket vänligt bemötande Kommer arr åter komma som kund

Andres C
Skrev om Mia Bilcenter

Bästa services och trevligt bemötande. Personalen hjälper even efter köpet. Bästa bilfirman.

Gert-inge m
Skrev om Mia Bilcenter

Mycket bra service och bemötande. Känns ärliga och uppriktiga. Köpte en Volvo V50 och tror jag gjorde ett bra köp. Jag kan ingenting om bilar, så är glad att jag köpte hos dem. Rekommenderar denna firma.

Annete C
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte finaste bilen! Fick bästa tänkbara service! Tack! Med vänlig hälsning, Annette

Akaki T
Skrev om Mia Bilcenter

Vi köpte en skoda octavia och väldigt glada med första bil hos Mia bilcenter , om några dagar kommer vi att köpa en bil till från Miabilcenter vi behlver en till , vi rekommendera mia bilcenter till all

Azian P
Skrev om Mia Bilcenter

Andra bilen vi köpte. Bra service. Vänlig personal. Vi är nöjda. Vänliga hälsingar Famijen Pettersson

Esrom F
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en Bil, en Audi A6, av MIA bilcenter. Jag fick på alla sätt ett trevligt bemötande. De förväntningar jag hade, att ordentligt få gå igenom bilen, provköra etc. fick jag göra med belåtelse. Jag är i det stora hela supernöjd.

Tommy H
Skrev om Mia Bilcenter

Suveränt bemötande, andra gången jag handlar bil här. Bara nöjd.

Jose A

Väldigt nöjd med service och mottagandet! Mvh José

Ulrika N
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en Audi A1 som jag är jättenöjd med. Bemötandet och servicen var mycket bra.

Tim L
Skrev om Mia Bilcenter

Dem tar tag i saker snabbt och känns seriösa

Jörgen N
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte en bil och fick bra bemötande och service.

Johan R
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte begagnad bil. Fick ett bra bemötande vid båda besöken.

Mats K
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en bil och det bar bra service hela vägen från första gången jag var där tills att jag köpt bilen kg ville ha.

James K
Skrev om Mia Bilcenter

Fantastisk smidig bilaffär! Allt fungerade klockrent

Leif J
Skrev om Mia Bilcenter

Mb a 150 2005. Trevligt bemötande och bra service. Jag återkommer med en Fiat Bravo som jag vill sälja till dom.

Marko M
Skrev om Mia Bilcenter

I always feel very welcome when i step in to Mia Bilcenter. I have bought many many cars - And will in the future. Thanks guys!

Abdallah A
Skrev om Mia Bilcenter

Jag hade en Q7 som jag ville köra som inbytesbil mot en A6 som fanns hos Mia Bilcenter och jag kontakta de och förklarade vad bilen hade för utrusning och hur mycket bilen hade rullat och på plats fick jag en väldigt bra värdering vilket skapae affär och idag har jag min A6 och är väldigt nöjd. Ett företag som jobbar helhjärtat och erbjuder dig all möjlig hjälp!

Bengt N
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en bil. Jag blev mycket proffsigt bemött avpersonalen på firman. Den enda nackdelen är att den ligger så långt (52 mil) ifrån där jag bor. Men jag kan absolut rekommendera detta företag

Frank d
Skrev om Mia Bilcenter

I bought a VW Passat from Bilcenter, I recommends Bilcenter to anyone who wants to buy a car because you will never regret doing business with them!! They have a high standard in customer services

Helena R
Skrev om Mia Bilcenter

Trevligt bemötande väldigt supporterande då det inte är varje dag man köper bil. Lösningsfokuserade. Vissa saker ramlade mellan stolarna men ordnade sig utan några större konsekvenser eftersom man löste problemen.

Berhane W
Skrev om Mia Bilcenter

Jag hade kollat på en bil på blocket så åkte ditt för att kolla och provköra den. Personalen var väldigt trevliga och frågade om jag behövde hjälp, när köpet skulle genomföras så var allt väldigt tydligt.

Johanna H

Bra bilar! Enkel affär! Nöjd

Peter M
Skrev om Mia Bilcenter

Kändes ärliga och bilen funkar fint 1 månad efter köp. Kanske kunde ha sålt in den lite mer och förklarat vissa saker tydligare men bra bilförsäljsrfirma överlag.

Zeid B
Skrev om Mia Bilcenter

Riktig bra service! Jätte nöjd och rekommenderas verkligen till flera personer som letar bil! Tack!

Roni S
Skrev om Mia Bilcenter

Otroligt bra service. Fick en jättebra bil för ett bra pris. Det känns tryggt att köpa bil där. Jag kommer definitivt att komma dit igen i framtiden ifall jag behöver köpa en bil.

Ellinor L
Skrev om Mia Bilcenter

Jag köpte en bil! Och är jätte nöjd med bemötande av personalen där!

Maud L
Skrev om Mia Bilcenter

Bra bemötande även efter bilköpet

Git Ragnhild C
Skrev om Mia Bilcenter

Köpte en Opel vectra. Fick dragkrok fritt monterad utan diskussion då det stod fel i beskrivning av bil i annons. Blev bra bemött o mycket trevlig personal! Kommer rekommendera och återvända vid nästa bilbyte!

Jesper  E
Skrev om Mia Bilcenter

Jag kan inte göra annat än att rekommendera denna bilhandlare. Fick bra information så jag kunde göra ett val som jag tror jag kommer vara mycket nöjd med tills jag har ekonomiska möjligheter att hitta en än mer bekväm och praktisk Citroën för mina behov. Dessutom tog de hand om de problem som uppkommit vid besiktning innan köpet avslutades.

Anna J
Skrev om Mia Bilcenter

Är mer än nöjd med mitt bilköp hos Mia. Här möts man av en trevlig och kunnig personal och servicen är på topp. Rekommenderas varmt Tack Mia bilcenter för en trygg och säker bilaffär.

Camilo S
Skrev om Mia Bilcenter

Riktigt jävla grymma. Bra bil och gryn service. Dem säljer inte skit och vet vad dem gör

Michael H
Skrev om Mia Bilcenter

Trevligt bemötande och ordning och reda!

Johan K
Skrev om Mia Bilcenter

Trevligt bemötande, mycket kunniga och hjälpsamma.

Adel B
Skrev om Mia Bilcenter

Hej Personalen hade ett mycket fint bemötande. De var lyhörda, tillmötesgående, svarade på mina frågor tydligt. Processen gick snabbt tack vare att personalen kunde sin sak. Jag lämnade platsen som en nöjd kund och kommer definitivt att komma tillbaka nästa gång jag går i köptankar. Vänligen en nöjd kund //Adel

Mathew O
Skrev om Mia Bilcenter

Jag är jätte nöjd med Mia bilcenter.

Minna W
Skrev om Mia Bilcenter

Våra erfarenheter av Mia Bilcenter är rakt igenom mycket bra. Pålitlig och kunnig verksamhet som arbetar fort och med mycket hög kvalitet. Vi har gjort flera affärer med Mia Bilcenter och rakt igenom varit väldigt nöjda.

Fotograf Elisabeth Ohlson A

Jag och vår familj har köpt flera bilar hos Mia Bilcenter. Alltid ett proffsigt bemötande och det känns alltid som en trygg affär. Servicen är i topp!! Jag rekommenderar Mia Bilcenter. Med vänlig hälsning, elisabeth Ohlson Wallin

Henrik G
Skrev om Mia Bilcenter

Superbra service med att från hämtning på flygplats till försäljning!

Jone G
Skrev om Mia Bilcenter

Fint bemötande bra på alla sätt snabb lev o kontrakt skrivning 👍👍

Caroline B
Skrev om Mia Bilcenter

Allt gick superbra! De hjälpte även att hitta bra försäkring då den som jag hade ordnat fubgerade inte när jag skulle hämta bilen. Tack så mycket för allt, Mia Bilcenter!