Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

www.michaelskoglund.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Michael Skoglund Begravningsbyrå AB! Vi på Michael Skoglund Begravningsbyrå värnar om den personliga kontakten. Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig har gått bort. Därför kan du alltid känna dig trygg med att komma till oss för personlig rådgivning och hjälp. Vi kan stå till tjänst med val av begravningsceremoni,...

291 omdömen om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2020

Cristin C
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Redan vid första telefonsamtalet möttes vi med värme. Vi är otroligt nöjda med ert varma, ödmjuka bemötande och arbete i samband med vår käre Rolf´s bortgång och begravning. Stort tack! Lena, Cathrin och Cristin

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Cristin. Vad fint att höra, tack för det! Tack för förtroendet att få sjunga och spela på begravningen. Allt gott! Mvh Mikael och Ylva Timan Olofsson

Kristin W
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Ett mycket fint bemötande och fantastisk service från början till slut. Ett plus i kanten för deras sångsolister.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Kristin. Tack, vad fint att Ni blev nöjda. Tack för förtroendet att få sjunga på begravningen. Mvh Mikael Olofsson

Per P
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra bemötande och jag fick hjälp med allt jag behövde i mitt begravningsärende!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Per. Tack för förtroendet!

Annelie W
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Ett mycket bra bemötande vid en tuff stund.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Annelie. Stort Tack! Vad fint att höra. Allt gott till Er alla.

Christina E
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Trevligt och mycket proffsigt bemötande

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Christina. Stort Tack, vad fint att få höra. Allt gott!

Anna-Carin J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Proffsigt och empatiskt bemötande vid alla kontakter. Bra återkoppling och information under hela processen. De gjorde det enklare att klara av en svår första tid när många beslut ska fattas. Mycket nöjd.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anna-Carin. Stort Tack, vad fint att höra att Ni blev nöjda med vårt arbete. Allt gott!

Peo S
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Världsklass, de skötte sin uppgift på ett berömvärt sätt. Om jag någon gång får tillfälle att rekommendera en begravningsbyrå, så kommer jag garanterat att rekommendera Michael Skoglunds Begravningsbyrå.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Peo. Tack så jättemycket för Ert omdöme. Tack att vi fick ordna med begravningen, allt gott!

Anna-Lena L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Ett otroligt fint bemötande! Man känner sig väl omhändertagen och får väldigt god hjälp.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anna-Lena. Stort Tack, vad glada vi blir! Allt gott till Er alla!

Anna .
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Lättsam, förstående, bra bemötande i min sorg. Bra hemsida där man på ett enkelt sätt kan planera begravningen med kistor och blommor.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anna. Tack, vad fint att höra. Har precis gjort en ny hemsida, vad bra att du tyckte den var informativ.

Christina G
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Jag anlitade Skoglunds begravningsbyrå för min brors begravning. De var till jättestor hjälp med planeringen och närvaron vid begravningsakten. De var till jättestor hjälp och lätta att hålla kontakten med. De levde helt klart upp till mina förväntningar med den hjälp jag behövde.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Christina. Stort Tack! Vad fint att Ni blev nöjda med vårt arbete. Allt gott!

Anders .
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anders. Tack så mycket, vad fint att få höra!

Jénnèlie J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande och hantering av en tuff situation.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Jénnèlie. Tack! Allt gott till Er alla!

Carina N
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Fint bemötande i en svår stund, kände trygghet och fick jättebra hjälp med att ordna min mammas begravning ❤️ Kan varmt rekommendera Michael Skoglunds begravningsbyrå.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Carina. Tack så mycket, vad fint att få höra att Ni blev nöjda. Allt gott!

Anna E
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Proffsigt bemötande, fantastiskt guidning, vackraste sången i kyrkan, vi återkommer vid behov 🙏

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anna. Tack, vad fint att Ni blev nöjda! Tack för förtroendet att få ordna med begravningen och för att jag fick sjunga. Allt gott till Er alla! Mvh Mikael Olofsson

Mikael H
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Proffsiga i sitt yrke, lätta att prata med.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Mikael. Tack, vad fint att höra. Allt gott till Er alla!

Irene F
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande och bra vägledning över alla val som skulle göras inför mammas begravning och under begravningen. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Irene. Stort Tack själva för förtroendet att få ordna med begravningen. Allt gott!

Barbro O
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande. Kände att man fick bra hjälp med allt man undrade över.Skönt att ha samma personal med i kyrkan,som man hade träffat på byrån.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Barbro. Tack så mycket, vad fint att höra. Vi försöker, om det är möjligt, vara med i ceremonilokalen när vi träffat anhöriga. Allt gott!

Eva B
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande Omtänksamma och väldigt rar personal Är super nöjd Ett stort tack till Mia

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Eva. Stort tack för ditt fina omdöme! Allt gott!

Birgitta N
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Jag är mycket nöjd. De var tillmötesgående och professionella och hjälpte oss.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Birgitta. Tack så mycket, vad fint att höra. Allt gott!

Eva J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Fått ett väldigt fint och värdigt bemötande i vår tunga sorg.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Eva. Tack så mycket, vad fint att höra. Allt gott till Er alla!

Madeleine L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra bemötande, dom levde upp till våra förväntningar så allt blev bra för oss. Vi beställde tex kista, urna m,m.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Madeleine. Tack så mycket, vad fint att ni blev nöjda med vårt arbete.

Janne L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

En mycket proffsig byrå med trevlig personal som på ett fint sätt guidar en sörjande människa genom det som måste göras. Trevliga och kompetenta medarbetare borgar för ett genuint helhetsintryck.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Janne. Stort Tack, vad fint att Ni blev nöjda! Allt gott!

Marianne E
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Mycket fint bemötande. Inlyssnande och lyhörda för våra tankar och funderingar.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Marianne. Tack så mycket, vad fint att höra!

Lotta H
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra, men lite dyra Bemötande, proffsigt Uppfyllde alla förväntningar ordnade allt, men de kostade okså

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Lotta. Tack, vad fint att ni blev nöjda med vårt jobb. Allt gott!

Bengt T
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Personligt och och engagerat bemötande. Väl förberett och öppet för kundens önskemål. De höga förväntningarna infriades till fullo. Allt vad gäller i samband med begravning blev klarlagt och utfört enligt önskemål. Bengt Tingström

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Bengt. Stort tack för ditt omdöme, vad glada vi blir. Allt gott till Er alla!

Pär A
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Mycket fint bemötande i denna tunga stund. All hjälp som man kunde önska sig.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Pär. Tack så mycket för omdömet, allt gott!

Åke A
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Positivt och bra tog den tid som behövs

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Åke. Stort tack, vad fint att få höra.

Britt-Marie S
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Jag är jättenöjd. Dom är trevliga, omtänksamma och tillmötesgående.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Britt-Marie. Tack så mycket, vad fint att Ni blev nöjda. Allt gott till Er alla.

Jeannette L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Utomordentligt bemötande. Vi fick all hjälp vi behövde både praktiskt och känslomässigt. Dom fanns med hela tiden, oavsett vilken tid och vad man ville ha hjälp med så fanns dom där. Dom levererade långt över förväntan. Är så tacksam att vi anlitade dom. Kan varmt rekommendera dom. En begravningsbyrå som verkligen kan hjälpa människor i sorg där livet är fullständigt kaotiskt. STORT TACK! // Jeannette Ljungström

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Jeannette. Tack så mycket, vilket fint omdöme. Allt gott!

Mikael L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Klar, tydlig, stöttande och varmt mottagande.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Mikael. Stort tack, vad fint att höra!

Annika L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Mycket bra! Informativt, vänligt!!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Annika. Vad fint att höra, stort Tack för det!

Sören B
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Varmt välkomnande. Förväntningar presis som man vill bli mött.Dom var kunniga.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Sören. Stort tack, vad fint att höra. All gott och god jul så småningom.

Solveig B
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Allt har varit bra hos er. Trevligt bemötande. Inget är omöjligt hos er. Oxå en jättefin stund i kapellet. Tack Solweig Per o Sören Bäckman

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Solveig. Stort tack, vad fint att höra. All gott och god jul så småningom.

Lars J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Mycket trevlig och kunnig personal. Tack!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Lars. Tack så mycket, vad fint att höra. Allt gott till Er alla! /Mikael Olofsson med personal

Madeleine S
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Begravningen blev exakt som mamma hade önskat! Otroligt fin solosång av Michael Olofsson!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Madeleine. Stort tack för ditt omdöme, vad fint att få höra. Tack för förtroendet att få ordna med begravningen. /Mikael Olofsson med personal

Robert F
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra bemötande och enkel, lyssnar på vad vi vill ha.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Robert. Tack så mycket. Allt gott till Er alla!

Thomas L

Bra mottagande och genomförande

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Thomas. Stort tack, vad fint att höra! Allt gott!

Yvonne E
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Fint och professionellt bemötande. Tydlig information. Kände förtroende för Michael.

Hej Anna! Vad fint att höra, tack så mycket! Mvh Mikael Olofsson med personal

Anna J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Proffsigt och lyhört bemötande, trygghet från första samtalet och igenom hela ceremonin. Tack för att vi fick vara lite speciell.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Anna! Tack för förtroendet att få ordna med begravningen. Ja, det blev fint och speciellt. Allt gott till Er alla!

Inger B
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Inkännande och tillmötesgående bemötande med bra vägledning till en fin ceremoni. Förhoppningen var att bli bemött precis så som vi blev. Men man kan gärna informera om vad vi som kund kan ordna med själv , tex göra kistdekoration, kontakta egen solist mm för att hålla nere kostnaderna, det är ofantligt dyrt allting.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Inger! Tack för ditt omdöme och dina synpunkter, de tar vi till oss! Det händer ganska ofta att anhöriga ordnar med vissa saker själva, ex blommor, programkort och solist. Det tycker vi bara är positivt, då det även kan vara en del i sorgeprocessen. Allt gott till Er alla!

Ida N
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Fint och tryggt bemötande i sorgen.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Ida! Tack, vad fint att höra. Allt gott till Er alla!

Owe E
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Återstå att se sedan vi träffas senare?!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Owe. Vårt arbete på begravningsbyrån är nu klart, hoppas ni alla var nöjda med det. Hoppas ni även får bra hjälp med bouppteckningen så småningom. Allt gott!

Elisabeth H
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Proffsigt bemötande i sorgen. Bra rådgivning och hjälp med allt inför begravningen.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Elisabeth. Tack, vad fint att höra. Allt gott till Er alla!

Birgitta J
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Vi blev mycket bra hjälpt av alla på begravningsbyrån. Både före och efter begravningen och under begravningsakten.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Birgitta. Tack så jättemycket, vad fint att få höra!

Malin L
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande inför vår pappas begravning. Mikael var mycket lyhörd och hjälpsam när vi behövde det.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Malin. Stort Tack, vad fint att höra att Ni blev nöjda. /Mikael Olofsson med personal

Leif O
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Trevligt och värdigt mottagande, mycket lättsamt att samtala med. Känner mig mitt i bedrövelsen att vi fått bra gehör för våra önskemål

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Leif. Tack så mycket! Vad fint att höra. Allt gott!

Alf O

Bra,förstående och proffesionellt!

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Alf. Tack så mycket! Vad fint att höra. Allt gott!

Carina S
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Begravning för pappa. Mycket vänligt bemötande, fantastisk bra vägledning i en ny situation. Lättsamt, avslappnat och,förtroendeingivande atmosfär. Vi är otroligt belåtna för all hjälp vi fått till vår begravning. En jobbig situation blev enkel och mycket fin.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Carina. Stort Tack för ditt fina omdöme, vad glada vi blir. Allt gott! Mikael Olofsson med personal

Lotta N
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra service, kunnig personal, värdigt bemötande.

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Lotta. Stort Tack, vad fint att höra!

Lasse M
Skrev om Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Bra personligt bemötande och bra service

Svar från Michael Skoglund Begravningsbyrå AB

Hej Lasse. Stort tack för förtroendet att få ordna med begravningen. Allt gott till Er alla! Mikael Olofsson med personal