Alla kategorier Trafikskola Södermanland Strängnäs Mickes Trafikskola

Mickes Trafikskola

TRÄDGÅRDSGATAN 24, 645 31 Strängnäs — Visa karta

På Mickes Trafikskola i Strängnäs arbetar ett glatt gäng på 5 personer. Vi är en mobil trafikskola vilket innebär att vi finns där våra kunder finns, normalt sätt möter vi eleven vid parkeringen bakom matsalen vid Slottegymnasiet eller på valfri plats i centrum. Vi utbildar till MC-kort, moped samt förarbevis till personbil med både manuell och automat, flexibelt upplägg eller superintensivt på ca 18 dagar. Välkommen att lyckas hos oss!
Mån-Tor: 07:50-18:00
Fre: 07:50-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Mickes Trafikskola

• Helene C
    Helene C skrev om Mickes Trafikskola
    Superintensiv kursen var verkligen superintensiv, strukturerad läroplan med ett tydligt mål, ge kunskap så jag klarar mitt körkort. Alla iblandade var vänliga, omtänksamma o oerhört professionella. De hjälpte mig uppfylla en dröm jag inte trodde jag kunde uppnå åkte därifrån utmattad men lycklig. Proffsiga. Läs mer
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Mickes Trafikskola
    Mickes trafikskola är hur bra som helst! Trevlig personal och väldigt hjälpsamma med tidbokningar och körtider. De fixar och trixar för att det ska fungera. Klarade min uppkörning på första försöket tack vare Micke, Niklas och Peter! =) Läs mer
    Herman B gillar detta

Sturegatan 6, 17231, SUNDBYBERG