Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Norrtälje Mikael Jarekrans AB

Elmsta Udde 37, 764 31 Väddö — Visa karta

Sveavägen 159, 11346, Stockholm
Mekonomen Norrtull
Mark G:
Mycket bra, trevligt bemötande från alla, speciellt Jakob vara mycket hjälpsam både vid tillfället med däckbyte o service. Kollade upp och v...

Läs vad 1 kund tycker om Mikael Jarekrans AB

• Aliaksandr V
    Aliaksandr V skrev om Mikael Jarekrans AB
    Max Fischer 19860205-0554 , tilltalad vid STOCKHOLMS TINGSRÄTT ,Mål nr: B 11708-13 . döms för Penninghäleri vid 2 tillfällen då han påstod att han visste inte hur varifrån pengarna kommer ifrån , men han visste och han medvetet deltog i det här brottet , och han använt sin del av denna pengar som kapital för att skapa Garant bil AB
    ORG.NR: 556967-1356 .Max Fischer är den riktiga ägare på Garant bil AB , han har använt av sig annan person , Aliaksandr Vyrko, 19720624-0496 för att skapa Garant bil AB eftersom han undvika negativa effekter av hans deltagande i brottet
    jag har polisanmält Max Fischer den 2014-06-17 för laglig inbrott i mitt bilverkstad då han gjort en kopia på nycklar och kommit i smyg och stal värdefulla grejer men förundersökning läggs ned p.g.a han blev åtalad för annan brottslighet och påföljd straff är tillräcklig för att omfatta också den nu aktuella brottsligheten .
    jag fick ett samtal av Lennart Edner , Mäklare på makla.se , att Max Fischer håller med narkotikaförsäljning och brott mot vapeninnehav lag

Elmsta Udde 37, 764 31 Väddö