Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Mikaku Sushi AB

Vaksalagatan 30A, 753 31 Uppsala — Visa karta

Odengatan 85, 11322, Stockholm
Restaurang BankOmat Odenplan
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restauranger nära Mikaku Sushi AB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Studentkåren Vid Johannelunds T:
Jag äter personligen mat där nästan varje vardag under höst- och vårterminerna, och brukar nästan alltid vara nöjd för egen del, man får myc...

Läs vad 5 kunder tycker om Mikaku Sushi AB

• Robert Ö
    Robert Ö skrev om Mikaku Sushi AB
    Den bästa sushi du kan äta i Uppsala just nu! Blir det sushi till middag så blir det här.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Mikaku Sushi AB
    Väldigt mysig och trevligt inredd sushi resturang.. Mycket trevlig personal och jätte god sushi! Det lilla rummet med japansk stil är verkligen värt ett besök!
  • Emmy W
    Emmy W skrev om Mikaku Sushi AB
    Bra sushi, känns alltid fräscht. Trevlig och snabb service både när man ringer eller är på plats. Bra med lite tidningar att läsa medan man väntar på sin take-away sushi. Lite dyrt, men värt det när man vill ha "riktig" sushi.
  • Natalie C
    Natalie C skrev om Mikaku Sushi AB
    The best sushi in Uppsala. Real japanese feel and great authentic taste. Very trendy and modern, with a lot of choices of sushi. It is great to try something different in Uppsala and have some authentic tasting asian food. A little bit of a walk from the centre of town but it is definately worth it. Great food, great decor and set up. Definately worth a try, you will want to go back.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Mikaku Sushi AB
    Bästa sushi resaurangen i uppsala! personalen är enastående men sushin är det som gör "det"! Fräch och god, man känner att den blivit tillagad direkt innan. Inredningen är ett stort plus, det är därför den får en 5 a! Wow med stort W säger jag bara. Snyggt, modernt och trendigt!

Vaksalagatan 30A, 753 31 Uppsala