Alla kategorier AC Service Stockholms län Haninge Min Bil Min Bil Haninge

Min Bil Haninge

En del av Min Bilwww.minbil.se

Torfastleden 3, 136 70 Haninge — Visa karta

Välkommen till oss på Min Bil i Haninge!

Vi blev en Min Bil-verkstad år 2010 och vi är idag 4 man som jobbar här och vår kundkrets växer stadigt. Hos personalen finns en gedigen kunskap och vi har jobbat i både märkes- och allbilsverkstäder tidigare. Vi servar och reparerar alla bilmärken och modeller med samma utrustning och delar som märkesverkstäderna.

Vi utför all typ av service och reparationer samt hjälper dig byta och förvara dina däck.

Har du frågor kring din bil är du alltid välkommen att fråga! Vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 327 kunder tycker om Min Bil Haninge

• Ivan V
    Ivan V skrev om Min Bil Haninge
    Sakligt och bra bemötande vid beställningen av reparationen (byte av framfjädrar).

Lite förvirrande bemötande då bilen skulle lämnas in på bokningsdagen. Mottagaren hittade inte bokningen.

Sakligt och bra bemötande då bilen hämtades efter reparationen, som verkställdes inom angiven tid.

Är mycket nöjd med verkstaden och dess arbete! Läs mer
  • Ida M
    Ida M skrev om Min Bil Haninge
    Alltid ordentligt utfört arbete och rimligt pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Min Bil Haninge
    Han som svarade var toppentrevlig och jag fick snabbt en tid för att byta fjädertallrik på min Toyota Aygo. Fick ett pris redan när jag ringde, vilket var det jag sedan betalde. De besiktigade även bilen efteråt. Supernöjd! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Min Bil Haninge
    Har hjälp mig med service och däckskifte.
    Mycket bra service och respons från Jimmy och även från meckpersonal.
    Mkt hjälpsamma som gjorde det där lilla extra.
    Tack Läs mer
  • Lundqvist P
    Lundqvist P skrev om Min Bil Haninge
    Bra utfört arbete, bra pris, klar i tid 👍
    Med vänlig hälsning,// Patrik Läs mer
  • Märtha J
    Märtha J skrev om Min Bil Haninge
    April: Däckbyte, byte av olja / filter o tändstift samt torkarblad.
    Trevligt och ansvarsfullt bemötande (som alltid)! Läs mer
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Min Bil Haninge
    Vi fick en tid direkt för koll av vår trasiga bil.
    Kändes kunniga och skötte dialog med försäkringsbolag bra.
    Lite dålig återkoppling av status på ärendet men det var förståeligt då det var mitt i däckbytarperioden.
    Kommer garanterat rekommendera och använda mig av Min Bil Haninge igen. Läs mer
  • Karlfredrik P
    Karlfredrik P skrev om Min Bil Haninge
    De kunde ta emot bilen på kort varsel.
    Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedöma väl utfört arbete. Läs mer
  • Annalena W
    Annalena W skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra service vid bokning samt bra prisinformation om vad jobbet skulle kosta. Byte av delar i framvagn.
    De inte bara gjorde jobbet de skulle, utan även lite extra som de inte ens tog betalt för.
    Kan varm rekommendera den anläggningen i Haninge.
    Kommer helt klart lämna in flera bilar där när det är jobb man inte kan göra själv. Läs mer
  • Rolfniklas H
    Rolfniklas H skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande o trevligt kundmotagare,! Men jävligt dyra! Läs mer
  • Absolbrudensträdgårdar A
    Absolbrudensträdgårdar A skrev om Min Bil Haninge
    Alltid snabba och trevliga, snabbt får man hjälp, viktigt för företagen Läs mer
  • Kati J
    Kati J skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga. Väldigt snabb hjälp, kunde lämna in bilen samma dag och hämta igen på em. Bromsskivor och belägg fram bytta samt bromsoket vä fram. Rekommenderar dom verkligen. Läs mer
  • Rasmuswilly H
    Rasmuswilly H skrev om Min Bil Haninge
    Hej, skulle byta ut min dieselvärmare som vart gjort på ungefär 6 dagar! Upptäckte snabbt att de inte hade gjort någon kontroll att bilen funkade då fläktarna inte gick i bilen efter de hade pillat med den samt att det var fett över insidan av vindrutan! Kom tillbaka med bilen så de kunde åtgärda problemet! Först efter 2 besök så hittade de felet då de hade kopplat ut en kabel som körde fläktarna! Men samtidigt så började motorlampan blinka. (Vid tillfället visste varken verkstaden eller jag varför) Detta ledde till att jag kom tillbaka 2 ggr till verkstaden (blev aldrig erbjuden hyrbil utan fick ta kollektivt fram och tillbaka (1-1,5h vardera väg))! Efter dessa gånger sa mekanikern att han inte kunde hitta problemet, och rekommenderade mig att åka till en annan verkstad inom koncernen, vilket jag gjorde! Vad verkstad nr 2 kunde se var att Min BIl Haninge mekanikerna hade kopplat in transportör kablarna (Vilket INTE ska vara inkopplade) när de hade felsökt efter pillat med dieselvärmaren! Detta har kostat mig minst 2000kr för att de inte kan hålla koll på vilka kablar de pillar på utan har förmodligen bara kopplat in kablar som de inte känner igen! hade gett dem minus betyg om det hade kunnat gå! Dock måste jag säga att Mekanikern Jimmy som vart den jag pratade med vart väldigt trevlig och bemötande! Läs mer
  • Carlfredrikandre M
    Carlfredrikandre M skrev om Min Bil Haninge
    Super bra bemötande , trevliga killar & roligt professionella ,plus att dem lämnade en godispåse åt barnen när bilen var klar 😊 Läs mer
  • Ernstolof H
    Ernstolof H skrev om Min Bil Haninge
    Funkat bra, bilen blev klar i tid och MinBil skötte kontakt med försäkringsbolaget. Läs mer
  • Khazhawali H
    Khazhawali H skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga och kunniga mekaniker. Sueper nöjd Läs mer
  • Mcs Sverige Ab
    Mcs Sverige Ab skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, snabb service, prisvärt!
    Rekondmenderas! Läs mer
  • Johnrobinhampus A
    Johnrobinhampus A skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga, snabbt, enkelt och väl utfört Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Min Bil Haninge
    Börjar slarvas med arbete.Har bytt verkstad. Läs mer
  • Danijel I
    Danijel I skrev om Min Bil Haninge
    Superbra!
    Snabbt med tidsbokningen. Bra dialog med genomgående beskrivning på punkter samt material som byts.
    Bilen kändes verkligen som i toppform efteråt.
    Klart nöjd! Läs mer
  • Saichon P
    Saichon P skrev om Min Bil Haninge
    Bra service, snabb hjälp och rekommendationer. Utförde mer arbete på min bil än beräknad men för samma kostnad.
    Tummen up! Läs mer
  • Eva Margareta B
    Eva Margareta B skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra bemötande kan inte bli mycke bättre. Läs mer
  • Stig Mathias B
    Stig Mathias B skrev om Min Bil Haninge
    Fantastiskt bra service, verkligen imponerande! Har lämnat in min bil där flertalet gånger och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • Sattar E
    Sattar E skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och effektivt hjälp dock lite problem med P-plats. Läs mer
  • Rafael A
    Rafael A skrev om Min Bil Haninge
    Har gjort service och bytt däck mm och alltid fått gott bemötande ,därför väljer jag att fortsätta att få hjälp av min bil i haninge. Dessutom ok priser när jag jämfört. Läs mer
  • Dan Andreas Mikael S
    Dan Andreas Mikael S skrev om Min Bil Haninge
    Just nu dåligt för att dom inte lyckades laga min bil samt fixade felkoder som dom inte kunde släcka.
    Den ska in på ett nytt försök igen så hoppas på att kunna höja betyget.
    Kundbemötandet var det inget fel på alls 👍🏻 Läs mer
    2017-12-29 Representant för Min bil i Stock svarar Dan Andreas Mikael S
    Hej Dan.
    Tyvärr får jag inga uppgifter på ditt namn att du varit här och vill gärna veta mer om ärandet på din bil. (kan va så att bilen helt enkelt står på någon annan)
    Var vänlig kontakta oss på verkstan.
    Haninge@minbil.se
    Tel 08-68404420
  • Anders Olof P
    Anders Olof P skrev om Min Bil Haninge
    Jag är en återkommande kund och det beror på det positiva bemötande jag har fått av professionella reparatörer. Läs mer
  • Valentin N
    Valentin N skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra service, fick tid snabbt, rekommenderar starkt. Läs mer
  • Fredrik Lars-gunnar H
    Fredrik Lars-gunnar H skrev om Min Bil Haninge
    Hej! Det var många turer fram och tillbaka. Jobbet var stort och det blev flera förseningar av olika anledningar, ex felleveranser, nya fel uppstod. Inlämning på nytt. Det var en jobbig process i två månader.Det som ändå väger över till godkänt var den löpande kommunikationen samt möjlighet till lånebil.
    Även att jag hoppas/tror att de försökte kompencera och dra ner kostnaden på allt jobb. Läs mer
  • G-tre Säkerhetsteknik Ab G
    G-tre Säkerhetsteknik Ab G skrev om Min Bil Haninge
    Nummret ni skickat detta till tillhör en tidigare anställd hos företaget, vars anställning upphört för ca 2 år sedan.. Läs mer
  • Erik Örjan S
    Erik Örjan S skrev om Min Bil Haninge
    Fick oerhört bra service. Fick faktiskt mer hjälp med min trailer än vad man kan begära. Oerhört flexibla och proffsiga i sitt kundbemötande. Mer än nöjd och kommer garanterat rekommendera firman till andra.
    Väldigt tacksam! //Jan Bergström Läs mer
  • Bilsalongen I Sundbyberg Ab B
    Bilsalongen I Sundbyberg Ab B skrev om Min Bil Haninge
    En reparation via en försäkring som jag hade. Väldigt bra och trevligt bemötande och information i telefon. Allt gick smidigt och bra. Det lilla extra med en liten "påse bilar" i bilen när jag hämtade den efter reparation. 😊😊 Läs mer
  • Styrkor Sverige Ab S
    Styrkor Sverige Ab S skrev om Min Bil Haninge
    Grymt bra bemötande vid mottagande då jag skulle skifta till vinterhjul och montera stänkskydd! Blev lovad att de skulle tvätta/torka av innan montering av stänkskydd, men då jag gick ut i verkstaden misstänkte jag att det inte var gjort. Frågade montören om torkat av under stänkskydd och han svarade ja, men då jag kollade var det inte gjort! Slutade med att han som först tog emot mig fick plocka bort allt igen och tvätta av karossen under stänkskydd innan montering. Läs mer
  • Möller Bil Sverige Ab M
    Möller Bil Sverige Ab M skrev om Min Bil Haninge
    Lämnade bilen vid 2 tillfällen först en service och sedan bromsbyte. Vi båda snabb hjälp tidig morgon och hämta efter jobbet vid båda tillfällena körde och hämntde personalen mig till jobbet. Fantastiskt trevliga duktiga och hjälpsamma. Läs mer
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Min Bil Haninge
    Hej, jag blev uppmanad av mitt försäkringsbolag att ta kontakt med Min Bil Haninge. Det var lite osäkert om jag kunde ta mig dit med tanke på att styrservon var ur funktion. Men det gick bra och jag fick ett mycket proffsigt bemötande av en herre som var trevlig. Det visade sig senare att de hjälpte mig att byta en rem som gått av. Bilen var inne fyra dagar, sen kunde jag hämta den. Proffsig verkstad med bra personal. Läs mer
  • Stockholm Automobil & Motor Ab S
    Stockholm Automobil & Motor Ab S skrev om Min Bil Haninge
    Väldigt bra service. Mycket trevlig personal! Läs mer
  • Bygg & Fasti S
    Bygg & Fasti S skrev om Min Bil Haninge
    Ny start med yngre killar som verkar tycker om sitt jobb Läs mer
  • Jonas Allan L
    Jonas Allan L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb till ett konkurrenskraftigt pris Läs mer
  • Södra Golvmästarna S
    Södra Golvmästarna S skrev om Min Bil Haninge
    Extremt bra bemötande från början till slut. Jag är så nöjd! Inga konstigheter vad gällde priset. Och jag blev självklart uppringd och fick prisuppgift INNAN de utförde reparationen. Tusen tack för bra service och den smaskiga överraskningen i bilen! Läs mer
  • Jeanette Isabella N
    Jeanette Isabella N skrev om Min Bil Haninge
    ringt kollat pris samt bokat bilservice Läs mer
  • Annika Elisabeth L
    Annika Elisabeth L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande och hjälpsamma. Bokade tid direkt på verkstaden då det inte fungerade via internet tidigare i somras. Höll tiden och ringde när bilen var klar Läs mer
  • Britt K
    Britt K skrev om Min Bil Haninge
    Dom skulle fixa fjädringen och efter det släcka tvåan jag fick och skicka hem papprena. Det tog dom jätte lång tid att släcka tvåan så det blev körförbud på bilen ett tag innan dom fixade det. Papprena har jag inte ens fått se.
    Kommer aldrig någonsin åka dit igen och jag kommer rekommendera att folk inte åker dit om dom faktiskt vill få bilen körbar o hel... Läs mer
    2017-08-27 Min bil svarar Britt K
    Hej Britt,
    Vi beklagar det som inträffat, så ska det naturligtvis inte gå till.
    Vi du kontakta mig på haninge@minbil.se så vi kan reda ut detta och så du kan få dina papper.

Med vänlig hälsning
    Jimmy, Min bil Haninge
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Min Bil Haninge
    Hej
    Snabbt och smidigt bemötande.
    Bilen klar på en dag.
    Byte av framhjulslager båda sidor och broms bak.

Mvh Uffe Läs mer
  • Ritva M
    Ritva M skrev om Min Bil Haninge
    Jag har anlitat Min Bil i Haninge ett antal gånger och har alltid fått det bästa tänkbara bemötande hos dem. Denna gång gjordes kamremsbyte samt service. Trots problem med att få fram rätt del till kamremmen så anser jag att de skötte sig mycket bra.
    Inte minst har de priser som kan konkurrera! Läs mer
  • Zhanna H
    Zhanna H skrev om Min Bil Haninge
    Mycket kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Min Bil Haninge
    Alltid lika trevliga! Snabb respons på att ta in bilen i fråga, bra uppföljning om dom upptäcker fler fel etc.
    Bra priser och tydlig information.

Man känner sig alltid välkommen!

Mvh Mikael Andersson Rival Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt , snabbt o rimligt price
    Bra jobbat!!!!! Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Min Bil Haninge
    n början ville jag göra en besiktningsservice vilket slutade med att jag bytte fjädrarna fram på bilen.
    Jag har fått olika info beroende på vem jag pratat med, vilket har varit extremt förvirrande för mig som kund.
    Sedan beställdes det fel delar som gjorde att bilen, helt i onödan, behövde stå på verkstaden i en vecka. Dåligt!
    Jag tog upp detta med verkstaden vid betalningen och fick väldigt bra bemötande av en kille som jag tror heter Jimmy.
    Jimmy höjer betyget från "uselt" till "helt ok" då han varit tydlig, hjälpsam och proffisionell från början till slut. Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Min Bil Haninge
    Min Bil i Haninge är suveränt bra. De har både hjälpt mig med prisvärd service och "konstiga" problem som de löst mycket bra.

Jag kan starkt rekommedera Min Bil i Haninge som bilverkstad! Läs mer
  • Bo F
    Bo F skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande. Hade servat bilen på Bilia där de togfram en lång lista på saker som måste åtgärdas. De kunde utföra det tidigast slutet av augusti. Min bil kunde ta tag i det nästa dag för ca 2/3 av kostnaden som Bilia skulle ha för arbetet. Mycket nöjd med arbetet.
    Rekommenderas. Läs mer

Torfastleden 3, 136 70 Haninge