Alla kategorier AC Service Stockholms län Haninge Min Bil Min Bil Haninge

Min Bil Haninge

En del av Min Bilwww.minbil.se

Torfastleden 3, 136 70 Haninge — Visa karta

Välkommen till oss på Min Bil i Haninge!

Vi blev en Min Bil-verkstad år 2010 och vi är idag 4 man som jobbar här och vår kundkrets växer stadigt. Hos personalen finns en gedigen kunskap och vi har jobbat i både märkes- och allbilsverkstäder tidigare. Vi servar och reparerar alla bilmärken och modeller med samma utrustning och delar som märkesverkstäderna.

Vi utför all typ av service och reparationer samt hjälper dig byta och förvara dina däck.

Har du frågor kring din bil är du alltid välkommen att fråga! Vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 290 kunder tycker om Min Bil Haninge

• Jonas Allan L
    Jonas Allan L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb till ett konkurrenskraftigt pris
  • Södra Golvmästarna S
    Södra Golvmästarna S skrev om Min Bil Haninge
    Extremt bra bemötande från början till slut. Jag är så nöjd! Inga konstigheter vad gällde priset. Och jag blev självklart uppringd och fick prisuppgift INNAN de utförde reparationen. Tusen tack för bra service och den smaskiga överraskningen i bilen!
  • Jeanette Isabella N
    Jeanette Isabella N skrev om Min Bil Haninge
    ringt kollat pris samt bokat bilservice
  • Annika Elisabeth L
    Annika Elisabeth L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande och hjälpsamma. Bokade tid direkt på verkstaden då det inte fungerade via internet tidigare i somras. Höll tiden och ringde när bilen var klar
  • Britt K
    Britt K skrev om Min Bil Haninge
    Dom skulle fixa fjädringen och efter det släcka tvåan jag fick och skicka hem papprena. Det tog dom jätte lång tid att släcka tvåan så det blev körförbud på bilen ett tag innan dom fixade det. Papprena har jag inte ens fått se.
    Kommer aldrig någonsin åka dit igen och jag kommer rekommendera att folk inte åker dit om dom faktiskt vill få bilen körbar o hel...
    2017-08-27 Min bil svarar Britt K
    Hej Britt,
    Vi beklagar det som inträffat, så ska det naturligtvis inte gå till.
    Vi du kontakta mig på haninge@minbil.se så vi kan reda ut detta och så du kan få dina papper.

Med vänlig hälsning
    Jimmy, Min bil Haninge
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Min Bil Haninge
    Hej
    Snabbt och smidigt bemötande.
    Bilen klar på en dag.
    Byte av framhjulslager båda sidor och broms bak.

Mvh Uffe
  • Ritva M
    Ritva M skrev om Min Bil Haninge
    Jag har anlitat Min Bil i Haninge ett antal gånger och har alltid fått det bästa tänkbara bemötande hos dem. Denna gång gjordes kamremsbyte samt service. Trots problem med att få fram rätt del till kamremmen så anser jag att de skötte sig mycket bra.
    Inte minst har de priser som kan konkurrera!
  • Zhanna H
    Zhanna H skrev om Min Bil Haninge
    Mycket kunnig och trevlig personal.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Min Bil Haninge
    Alltid lika trevliga! Snabb respons på att ta in bilen i fråga, bra uppföljning om dom upptäcker fler fel etc.
    Bra priser och tydlig information.

Man känner sig alltid välkommen!

Mvh Mikael Andersson Rival
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt , snabbt o rimligt price
    Bra jobbat!!!!!
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Min Bil Haninge
    n början ville jag göra en besiktningsservice vilket slutade med att jag bytte fjädrarna fram på bilen.
    Jag har fått olika info beroende på vem jag pratat med, vilket har varit extremt förvirrande för mig som kund.
    Sedan beställdes det fel delar som gjorde att bilen, helt i onödan, behövde stå på verkstaden i en vecka. Dåligt!
    Jag tog upp detta med verkstaden vid betalningen och fick väldigt bra bemötande av en kille som jag tror heter Jimmy.
    Jimmy höjer betyget från "uselt" till "helt ok" då han varit tydlig, hjälpsam och proffisionell från början till slut.
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Min Bil Haninge
    Min Bil i Haninge är suveränt bra. De har både hjälpt mig med prisvärd service och "konstiga" problem som de löst mycket bra.

Jag kan starkt rekommedera Min Bil i Haninge som bilverkstad!
  • Bo F
    Bo F skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande. Hade servat bilen på Bilia där de togfram en lång lista på saker som måste åtgärdas. De kunde utföra det tidigast slutet av augusti. Min bil kunde ta tag i det nästa dag för ca 2/3 av kostnaden som Bilia skulle ha för arbetet. Mycket nöjd med arbetet.
    Rekommenderas.
  • Johan W
    Johan W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid hjälpsamma och duktiga på att lösa kluriga problem.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid trevliga, snabb och prisvärd service.
  • Lars H
    Lars H skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande!
    En lampa hade missats vid service.
    Fick direkt lampan bytt samt kompensation.
    Mkt nöjd!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, Vår bil är inlämnad på min bil för vi blev rekommenderade av försäkringsbolaget Auto concept. Då vi tidigare fått vår bil dieseloptimerad hos Olofssons bil i Haninge, så har diverse motorlampor lyst i displayen. Min bil har överlämnat ärendet till Olofssons bil och där är vi nu. Vi kan inte ha så mycket synpunkter på Min bil ännu.
  • Länna Sport
    Länna Sport skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande. Snabb , effektiv hantering.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Min Bil Haninge
    Fick tid snabbt. Bra utförande. Känns prisvärt.
  • Maud G
    Maud G skrev om Min Bil Haninge
    Vänligt, respektfullt och proffsigt bemötande. Fick tid nästa dag. Fixade det som inte Bilia lyckats med. Kunde inte släcka tvåan, men eftersom bilbesiktningen låg på andra sida gatan gick det smidigt ändå.
  • Jill K
    Jill K skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande med bra kunskap.
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid trevligt bemötande
    Snabb service till bra pris.
    Rekommenderas varmt.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Min Bil Haninge
    Utmärkt bemötande. Fick precis den tid som jag önskade. Bilen klar vid överenskommen tidpunkt och till överenskommet pris. Jag rekommenderar gärna Min Bil Haninge till all vänner och bekanta.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Min Bil Haninge
    Smidigt bokningssystem snabb tid bra service👍🏼
  • Reimer N
    Reimer N skrev om Min Bil Haninge
    Bemötandet är mycket flexibelt och kunnig personal ser till att jobbet blir gjort på ett prisvärt sätt.
  • Nils J
    Nils J skrev om Min Bil Haninge
    Ett mycket bra bemötande och bra information av vad som utförts!
  • Peter F
    Peter F skrev om Min Bil Haninge
    Bra service och trevlig personal
  • John S
    John S skrev om Min Bil Haninge
    Ringde och fick tid redan dagen efter!
  • Erik H
    Erik H skrev om Min Bil Haninge
    När jag kom hem efter två månader utomlands hade bromsarna bak låst sig så jag fick inte igång bilen. Efter bärgning till Min Bil Haninge fick jag hjälp med kontakt till försäkringsbolaget som inte ville hjälpa till. Jag fick offert på reparationskostnaden på ca 7200 SEK, vilket jag accepterade. Jobbet påbörjades som beräknades ta ett par dagar. Efter samtalet kom jag på att mina vinterförvarande sommarhjul borde sättas på samtidigt och vinterhjulen sommarförvaras. Jag ringde igen och fick positivt besked att det skulle ordnas! Allt fixades på två dagar och jag kunde betala och hämta min bil. Snabbt och positivt bemötande!
    Jag är mycket nöjd!
    Med vänlig hälsning,
    Erik Hall
  • Eva T
    Eva T skrev om Min Bil Haninge
    Toppen bra service och personal.Och bilverkstad.
    En eloge till min bil i Haninge.
  • Lars-erik G
    Lars-erik G skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, kunnig personal,byte av stötdämpare fram Volvo v50
  • Ronnie M
    Ronnie M skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande vid Service på bilen.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Min Bil Haninge
    Det lilla företaget är så perfekt, man får personlig kontakt med nästan alla på verkstan. Far fått stort förtroende för verkstan och rekommenderar verkstan för mina vänner.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Min Bil Haninge
    Bra service. Bra jobb. Vlad är suverän på att lösa problem. De har varit våra hovmekaniker sista tolv åren.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Min Bil Haninge
    Underbar service och kunnig personal
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Min Bil Haninge
    Snabb o bra service. Kom dit ena dagen klar dagen efter. Även fast de bytte fel lampor så kompenserade dom för det.
  • Berit N
    Berit N skrev om Min Bil Haninge
    Jag har varit kund hos Min Bil Haninge i många år,alltid bra bemötande .Bra service allt från lampbyte, däck, felsökning mm till byte av turboaggregat senast.Jag har hit intills inte något att anmärka på, är nöjd kund !
  • Sven P
    Sven P skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och bra service både från kontoret och verkstan.
    Fick bilen reparerad på tre timmar.
    Avgasröret svetsades fast mot katalysatorn, mycket billigare en att
    byta katalysator.
  • Lars N
    Lars N skrev om Min Bil Haninge
    Har servat mina bilar hos Min Bil Haninge de senaste åren. Alltid bra bemötande och korta väntetider. Inget jobb känns för små eller för stora!

Lars Nilssp
  • Däck365
    Däck365 skrev om Min Bil Haninge
    Raska och gjorde bra jobb. Erbjöd mig att låna en bil medan de pysslade om min kärras TPMS-ventiler.
  • Maret-louise P
    Maret-louise P skrev om Min Bil Haninge
    Snabbt service, lätt att få tid, trevligt och hjälpsamt bemötande.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Min Bil Haninge
    Snabb service och trevligt bemötande.
  • Michael R
    Michael R skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och flexibel bokning.
    Bara vanlig standardservice.
    Bra pris och kvalitet på köpta torkarblad.
  • Anders A
    Anders A skrev om Min Bil Haninge
    Utmärkt bemötande vid 4-års 6000 mil service. Jag är mycket nöjd med den proffsiga attityd och trevliga bemötande man får vid varje besök.
  • Emma S
    Emma S skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande. Snabb och pålitlig service.
  • Natalia I
    Natalia I skrev om Min Bil Haninge
    Dom är bra. Gör det som ska göras på bilen. Får snabb tid när man bokar 👏👍.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Min Bil Haninge
    Väldigt bra bemötande, och servicevänlig personal.
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Min Bil Haninge
    Skulle byta bromsar på vår Volvo. På verkstaden fick man inte av hjulen då hjulmuttern var skadad. Kunde inte utföra arbetet. Vi som kunder fick åka till en annan verkstad för att få loss hjulmuttrarna och sedan tillbaka Min bil Haninge en annan dag. Vad är det för verkstad som inte kan fixa en hjulmutter? Ett skämt eller?
    2017-02-06 Min bil svarar Torsten B
    Hej Torsten,
    När vi skulle byta bromsar satt hjulbultarna fast som berget och låsbulten var skadad.
    Då du tyckte bromsbytet skulle bli för dyrt med den extra kostnaden för lossningen föreslog vi att du skulle återvända till den verkstad du nyligen varit på och monterat däcken och där få hjälp med lossning på garanti och sen återkomma till oss för bromsbytet.
    Vi är absolut kapabla till borttagning av hjulbultar och låsbult men eftersom du hade synpunkter på priset försökte vi hjälpa dig till det mest kostnadseffektiva sättet att åtgärda det på.
    Med vänlig hälsning Min bil Haninge
  • Britten C
    Britten C skrev om Min Bil Haninge
    Finns bara gott att säja om Min Bil i Haninge vänligt bemötande och bra servis från personalen, kommer att forsätta som kund där.
    Betyget blir en 5
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Min Bil Haninge
    Bra snabbt bemötande, rekommenderas starkt

Torfastleden 3, 136 70 Haninge