Alla kategorier AC Service Stockholms län Haninge Min Bil Min Bil Haninge

Min Bil Haninge

En del av Min Bilwww.minbil.se

Torfastleden 3, 136 70 Haninge — Visa karta

Välkommen till oss på Min Bil i Haninge!

Vi blev en Min Bil-verkstad år 2010 och vi är idag 4 man som jobbar här och vår kundkrets växer stadigt. Hos personalen finns en gedigen kunskap och vi har jobbat i både märkes- och allbilsverkstäder tidigare. Vi servar och reparerar alla bilmärken och modeller med samma utrustning och delar som märkesverkstäderna.

Vi utför all typ av service och reparationer samt hjälper dig byta och förvara dina däck.

Har du frågor kring din bil är du alltid välkommen att fråga! Vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 296 kunder tycker om Min Bil Haninge

• Bilsalongen I Sundbyberg Ab B
    Bilsalongen I Sundbyberg Ab B skrev om Min Bil Haninge
    En reparation via en försäkring som jag hade. Väldigt bra och trevligt bemötande och information i telefon. Allt gick smidigt och bra. Det lilla extra med en liten "påse bilar" i bilen när jag hämtade den efter reparation. 😊😊
  • Styrkor Sverige Ab S
    Styrkor Sverige Ab S skrev om Min Bil Haninge
    Grymt bra bemötande vid mottagande då jag skulle skifta till vinterhjul och montera stänkskydd! Blev lovad att de skulle tvätta/torka av innan montering av stänkskydd, men då jag gick ut i verkstaden misstänkte jag att det inte var gjort. Frågade montören om torkat av under stänkskydd och han svarade ja, men då jag kollade var det inte gjort! Slutade med att han som först tog emot mig fick plocka bort allt igen och tvätta av karossen under stänkskydd innan montering.
  • Möller Bil Sverige Ab M
    Möller Bil Sverige Ab M skrev om Min Bil Haninge
    Lämnade bilen vid 2 tillfällen först en service och sedan bromsbyte. Vi båda snabb hjälp tidig morgon och hämta efter jobbet vid båda tillfällena körde och hämntde personalen mig till jobbet. Fantastiskt trevliga duktiga och hjälpsamma.
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Min Bil Haninge
    Hej, jag blev uppmanad av mitt försäkringsbolag att ta kontakt med Min Bil Haninge. Det var lite osäkert om jag kunde ta mig dit med tanke på att styrservon var ur funktion. Men det gick bra och jag fick ett mycket proffsigt bemötande av en herre som var trevlig. Det visade sig senare att de hjälpte mig att byta en rem som gått av. Bilen var inne fyra dagar, sen kunde jag hämta den. Proffsig verkstad med bra personal.
  • Stockholm Automobil & Motor Ab S
    Stockholm Automobil & Motor Ab S skrev om Min Bil Haninge
    Väldigt bra service. Mycket trevlig personal!
  • Bygg & Fasti S
    Bygg & Fasti S skrev om Min Bil Haninge
    Ny start med yngre killar som verkar tycker om sitt jobb
  • Jonas Allan L
    Jonas Allan L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb till ett konkurrenskraftigt pris
  • Södra Golvmästarna S
    Södra Golvmästarna S skrev om Min Bil Haninge
    Extremt bra bemötande från början till slut. Jag är så nöjd! Inga konstigheter vad gällde priset. Och jag blev självklart uppringd och fick prisuppgift INNAN de utförde reparationen. Tusen tack för bra service och den smaskiga överraskningen i bilen!
  • Jeanette Isabella N
    Jeanette Isabella N skrev om Min Bil Haninge
    ringt kollat pris samt bokat bilservice
  • Annika Elisabeth L
    Annika Elisabeth L skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande och hjälpsamma. Bokade tid direkt på verkstaden då det inte fungerade via internet tidigare i somras. Höll tiden och ringde när bilen var klar
  • Britt K
    Britt K skrev om Min Bil Haninge
    Dom skulle fixa fjädringen och efter det släcka tvåan jag fick och skicka hem papprena. Det tog dom jätte lång tid att släcka tvåan så det blev körförbud på bilen ett tag innan dom fixade det. Papprena har jag inte ens fått se.
    Kommer aldrig någonsin åka dit igen och jag kommer rekommendera att folk inte åker dit om dom faktiskt vill få bilen körbar o hel...
    2017-08-27 Min bil svarar Britt K
    Hej Britt,
    Vi beklagar det som inträffat, så ska det naturligtvis inte gå till.
    Vi du kontakta mig på haninge@minbil.se så vi kan reda ut detta och så du kan få dina papper.

Med vänlig hälsning
    Jimmy, Min bil Haninge
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Min Bil Haninge
    Hej
    Snabbt och smidigt bemötande.
    Bilen klar på en dag.
    Byte av framhjulslager båda sidor och broms bak.

Mvh Uffe
  • Ritva M
    Ritva M skrev om Min Bil Haninge
    Jag har anlitat Min Bil i Haninge ett antal gånger och har alltid fått det bästa tänkbara bemötande hos dem. Denna gång gjordes kamremsbyte samt service. Trots problem med att få fram rätt del till kamremmen så anser jag att de skötte sig mycket bra.
    Inte minst har de priser som kan konkurrera!
  • Zhanna H
    Zhanna H skrev om Min Bil Haninge
    Mycket kunnig och trevlig personal.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Min Bil Haninge
    Alltid lika trevliga! Snabb respons på att ta in bilen i fråga, bra uppföljning om dom upptäcker fler fel etc.
    Bra priser och tydlig information.

Man känner sig alltid välkommen!

Mvh Mikael Andersson Rival
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt , snabbt o rimligt price
    Bra jobbat!!!!!
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Min Bil Haninge
    n början ville jag göra en besiktningsservice vilket slutade med att jag bytte fjädrarna fram på bilen.
    Jag har fått olika info beroende på vem jag pratat med, vilket har varit extremt förvirrande för mig som kund.
    Sedan beställdes det fel delar som gjorde att bilen, helt i onödan, behövde stå på verkstaden i en vecka. Dåligt!
    Jag tog upp detta med verkstaden vid betalningen och fick väldigt bra bemötande av en kille som jag tror heter Jimmy.
    Jimmy höjer betyget från "uselt" till "helt ok" då han varit tydlig, hjälpsam och proffisionell från början till slut.
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Min Bil Haninge
    Min Bil i Haninge är suveränt bra. De har både hjälpt mig med prisvärd service och "konstiga" problem som de löst mycket bra.

Jag kan starkt rekommedera Min Bil i Haninge som bilverkstad!
  • Bo F
    Bo F skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande. Hade servat bilen på Bilia där de togfram en lång lista på saker som måste åtgärdas. De kunde utföra det tidigast slutet av augusti. Min bil kunde ta tag i det nästa dag för ca 2/3 av kostnaden som Bilia skulle ha för arbetet. Mycket nöjd med arbetet.
    Rekommenderas.
  • Johan W
    Johan W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid hjälpsamma och duktiga på att lösa kluriga problem.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid trevliga, snabb och prisvärd service.
  • Lars H
    Lars H skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande!
    En lampa hade missats vid service.
    Fick direkt lampan bytt samt kompensation.
    Mkt nöjd!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, Vår bil är inlämnad på min bil för vi blev rekommenderade av försäkringsbolaget Auto concept. Då vi tidigare fått vår bil dieseloptimerad hos Olofssons bil i Haninge, så har diverse motorlampor lyst i displayen. Min bil har överlämnat ärendet till Olofssons bil och där är vi nu. Vi kan inte ha så mycket synpunkter på Min bil ännu.
  • Länna Sport
    Länna Sport skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande. Snabb , effektiv hantering.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Min Bil Haninge
    Fick tid snabbt. Bra utförande. Känns prisvärt.
  • Maud G
    Maud G skrev om Min Bil Haninge
    Vänligt, respektfullt och proffsigt bemötande. Fick tid nästa dag. Fixade det som inte Bilia lyckats med. Kunde inte släcka tvåan, men eftersom bilbesiktningen låg på andra sida gatan gick det smidigt ändå.
  • Jill K
    Jill K skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande med bra kunskap.
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Min Bil Haninge
    Alltid trevligt bemötande
    Snabb service till bra pris.
    Rekommenderas varmt.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Min Bil Haninge
    Utmärkt bemötande. Fick precis den tid som jag önskade. Bilen klar vid överenskommen tidpunkt och till överenskommet pris. Jag rekommenderar gärna Min Bil Haninge till all vänner och bekanta.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Min Bil Haninge
    Smidigt bokningssystem snabb tid bra service👍🏼
  • Reimer N
    Reimer N skrev om Min Bil Haninge
    Bemötandet är mycket flexibelt och kunnig personal ser till att jobbet blir gjort på ett prisvärt sätt.
  • Nils J
    Nils J skrev om Min Bil Haninge
    Ett mycket bra bemötande och bra information av vad som utförts!
  • Peter F
    Peter F skrev om Min Bil Haninge
    Bra service och trevlig personal
  • John S
    John S skrev om Min Bil Haninge
    Ringde och fick tid redan dagen efter!
  • Erik H
    Erik H skrev om Min Bil Haninge
    När jag kom hem efter två månader utomlands hade bromsarna bak låst sig så jag fick inte igång bilen. Efter bärgning till Min Bil Haninge fick jag hjälp med kontakt till försäkringsbolaget som inte ville hjälpa till. Jag fick offert på reparationskostnaden på ca 7200 SEK, vilket jag accepterade. Jobbet påbörjades som beräknades ta ett par dagar. Efter samtalet kom jag på att mina vinterförvarande sommarhjul borde sättas på samtidigt och vinterhjulen sommarförvaras. Jag ringde igen och fick positivt besked att det skulle ordnas! Allt fixades på två dagar och jag kunde betala och hämta min bil. Snabbt och positivt bemötande!
    Jag är mycket nöjd!
    Med vänlig hälsning,
    Erik Hall
  • Eva T
    Eva T skrev om Min Bil Haninge
    Toppen bra service och personal.Och bilverkstad.
    En eloge till min bil i Haninge.
  • Lars-erik G
    Lars-erik G skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, kunnig personal,byte av stötdämpare fram Volvo v50
  • Ronnie M
    Ronnie M skrev om Min Bil Haninge
    Trevligt bemötande vid Service på bilen.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Min Bil Haninge
    Det lilla företaget är så perfekt, man får personlig kontakt med nästan alla på verkstan. Far fått stort förtroende för verkstan och rekommenderar verkstan för mina vänner.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Min Bil Haninge
    Bra service. Bra jobb. Vlad är suverän på att lösa problem. De har varit våra hovmekaniker sista tolv åren.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Min Bil Haninge
    Underbar service och kunnig personal
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Min Bil Haninge
    Snabb o bra service. Kom dit ena dagen klar dagen efter. Även fast de bytte fel lampor så kompenserade dom för det.
  • Berit N
    Berit N skrev om Min Bil Haninge
    Jag har varit kund hos Min Bil Haninge i många år,alltid bra bemötande .Bra service allt från lampbyte, däck, felsökning mm till byte av turboaggregat senast.Jag har hit intills inte något att anmärka på, är nöjd kund !
  • Sven P
    Sven P skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och bra service både från kontoret och verkstan.
    Fick bilen reparerad på tre timmar.
    Avgasröret svetsades fast mot katalysatorn, mycket billigare en att
    byta katalysator.
  • Lars N
    Lars N skrev om Min Bil Haninge
    Har servat mina bilar hos Min Bil Haninge de senaste åren. Alltid bra bemötande och korta väntetider. Inget jobb känns för små eller för stora!

Lars Nilssp
  • Däck365
    Däck365 skrev om Min Bil Haninge
    Raska och gjorde bra jobb. Erbjöd mig att låna en bil medan de pysslade om min kärras TPMS-ventiler.
  • Maret-louise P
    Maret-louise P skrev om Min Bil Haninge
    Snabbt service, lätt att få tid, trevligt och hjälpsamt bemötande.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Min Bil Haninge
    Snabb service och trevligt bemötande.
  • Michael R
    Michael R skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och flexibel bokning.
    Bara vanlig standardservice.
    Bra pris och kvalitet på köpta torkarblad.
  • Anders A
    Anders A skrev om Min Bil Haninge
    Utmärkt bemötande vid 4-års 6000 mil service. Jag är mycket nöjd med den proffsiga attityd och trevliga bemötande man får vid varje besök.

Torfastleden 3, 136 70 Haninge