Alla kategorier AC Service Stockholms län Haninge Min Bil Min Bil Haninge

Min Bil Haninge

En del av Min Bilwww.minbil.se

Torfastleden 3, 136 70 Haninge — Visa karta

Välkommen till oss på Min Bil i Haninge!

Vi blev en Min Bil-verkstad år 2010 och vi är idag 4 man som jobbar här och vår kundkrets växer stadigt. Hos personalen finns en gedigen kunskap och vi har jobbat i både märkes- och allbilsverkstäder tidigare. Vi servar och reparerar alla bilmärken och modeller med samma utrustning och delar som märkesverkstäderna.

Vi utför all typ av service och reparationer samt hjälper dig byta och förvara dina däck.

Har du frågor kring din bil är du alltid välkommen att fråga! Vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 348 kunder tycker om Min Bil Haninge

• Ulf S skrev om Min Bil Haninge
    Service
    Blev bemött mycket trevligt och bra
    Dom gjorde allt enligt mina förväntningar
    Mycket trevlig och bra firma Läs mer
  • Per-åke B skrev om Min Bil Haninge
    Däckbyte inkl. däckshotell. Snabb service vänligt bemötande
    En mycket bra verkstad som uppfyller mina förväntningar. Läs mer
  • Lars S skrev om Min Bil Haninge
    Mitt besök hos min bil gäller hjulbyte och förvaring.Det är toppencervice varje gång.Jag kan ge betyget 10poäng av 10 möjliga.Mvh.lars erik. Läs mer
  • Per W skrev om Min Bil Haninge
    Oljebyte med filter m.m
    Blev väl bemött och fick den bästa servicen.
    Är nöjd och kommer tillbaka. Läs mer
  • Inger G skrev om Min Bil Haninge
    Strul med beställning
    Olika prisuppgifter beroende på vem man talade med Läs mer
  • Tommy E skrev om Min Bil Haninge
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Jerry S skrev om Min Bil Haninge
    Bra service och rimliga priser! Läs mer
  • Anna M skrev om Min Bil Haninge
    Bra service, utfört arbete och pris MVG rekommenderas👍 Läs mer
  • Brittis L skrev om Min Bil Haninge
    Byte av kamren samt stor service och blev mycket bra bemött av kompetent personal!
    Vi kommer fortsättningsvis lämna in våra bilar på denna verkstad! Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Min Bil Haninge
    Felsökning av bil. Snabba och praisvärt. Läs mer
  • Theresé J skrev om Min Bil Haninge
    Jag fick en snabb tid för service och ett trevligt bemötande med hjälpsam personal. Läs mer
  • Gerd Elisabet F skrev om Min Bil Haninge
    Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag mej till dem.mvh. Gerd Flodell Läs mer
  • Karin K skrev om Min Bil Haninge
    Väldigt nöjd med mitt besök från bokningen via telefon till snabb och proffsig hjälp med bilen. Jag bokade tid för felsökning och åtgärd av obestämt pipljud från vänster framdäck. Jag fick korrekta kostnadsbesked på jobbet. Sammantaget proffsiga vänliga jag och min pärla är mycket nöjda med besöket. Läs mer
  • Monica Erika Kersti P skrev om Min Bil Haninge
    Service. Bra bemötande.kort väntetid. Läs mer
  • Ulf Z skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande och problemlösning. Kanske lite dyrt. Läs mer
  • Ingmari Eleonor H skrev om Min Bil Haninge
    Snabb tid för att få kommandon med bilen och toppen bemömötande och information om vilka fel som det var på bilen. Snabb reparation av min bil. Ett annat plus ör att det finns lånebil att tillgå under reparationstiden. Trevlig personal 👍 Läs mer
  • Måns Magnus B skrev om Min Bil Haninge
    Bilen lämnades inte ut i tid enl överenskommelse, verkstan hörde inte ens av sig.
    Man utförde inte heller alla ppdrag vi kommit överens om. Det glömdes bort.. Läs mer
  • Hans Gunnar S skrev om Min Bil Haninge
    Fick service på bilen, fick bra information om vad de skulle göra samt prisbild för jobbet. Läs mer
  • Hans Ö skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och bra reparation.
    Jag är helt nöjd med arbetet Läs mer
  • Annika Pernilla H skrev om Min Bil Haninge
    Superbra service men gjorde fel som fick åtgärdas. Dock inget snack om det! Läs mer
  • Anders Yngve S skrev om Min Bil Haninge
    Vanlig service, bra bemötande, bilen blev klar i tid. Läs mer
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Min Bil Haninge
    Sakligt och bra bemötande vid beställningen av reparationen (byte av framfjädrar).

Lite förvirrande bemötande då bilen skulle lämnas in på bokningsdagen. Mottagaren hittade inte bokningen.

Sakligt och bra bemötande då bilen hämtades efter reparationen, som verkställdes inom angiven tid.

Är mycket nöjd med verkstaden och dess arbete! Läs mer
  • Ida M skrev om Min Bil Haninge
    Alltid ordentligt utfört arbete och rimligt pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria E skrev om Min Bil Haninge
    Han som svarade var toppentrevlig och jag fick snabbt en tid för att byta fjädertallrik på min Toyota Aygo. Fick ett pris redan när jag ringde, vilket var det jag sedan betalde. De besiktigade även bilen efteråt. Supernöjd! Läs mer
  • Andreas B skrev om Min Bil Haninge
    Har hjälp mig med service och däckskifte.
    Mycket bra service och respons från Jimmy och även från meckpersonal.
    Mkt hjälpsamma som gjorde det där lilla extra.
    Tack Läs mer
  • Lundqvist P skrev om Min Bil Haninge
    Bra utfört arbete, bra pris, klar i tid 👍
    Med vänlig hälsning,// Patrik Läs mer
  • Märtha J
    Märtha J skrev om Min Bil Haninge
    April: Däckbyte, byte av olja / filter o tändstift samt torkarblad.
    Trevligt och ansvarsfullt bemötande (som alltid)! Läs mer
  • Catrin B skrev om Min Bil Haninge
    Vi fick en tid direkt för koll av vår trasiga bil.
    Kändes kunniga och skötte dialog med försäkringsbolag bra.
    Lite dålig återkoppling av status på ärendet men det var förståeligt då det var mitt i däckbytarperioden.
    Kommer garanterat rekommendera och använda mig av Min Bil Haninge igen. Läs mer
  • Karlfredrik P skrev om Min Bil Haninge
    De kunde ta emot bilen på kort varsel.
    Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedöma väl utfört arbete. Läs mer
  • Annalena W skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra service vid bokning samt bra prisinformation om vad jobbet skulle kosta. Byte av delar i framvagn.
    De inte bara gjorde jobbet de skulle, utan även lite extra som de inte ens tog betalt för.
    Kan varm rekommendera den anläggningen i Haninge.
    Kommer helt klart lämna in flera bilar där när det är jobb man inte kan göra själv. Läs mer
  • Rolfniklas H skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande o trevligt kundmotagare,! Men jävligt dyra! Läs mer
  • Absolbrudensträdgårdar A skrev om Min Bil Haninge
    Alltid snabba och trevliga, snabbt får man hjälp, viktigt för företagen Läs mer
  • Kati J
    Kati J skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga. Väldigt snabb hjälp, kunde lämna in bilen samma dag och hämta igen på em. Bromsskivor och belägg fram bytta samt bromsoket vä fram. Rekommenderar dom verkligen. Läs mer
  • Rasmuswilly H
    Rasmuswilly H skrev om Min Bil Haninge
    Hej, skulle byta ut min dieselvärmare som vart gjort på ungefär 6 dagar! Upptäckte snabbt att de inte hade gjort någon kontroll att bilen funkade då fläktarna inte gick i bilen efter de hade pillat med den samt att det var fett över insidan av vindrutan! Kom tillbaka med bilen så de kunde åtgärda problemet! Först efter 2 besök så hittade de felet då de hade kopplat ut en kabel som körde fläktarna! Men samtidigt så började motorlampan blinka. (Vid tillfället visste varken verkstaden eller jag varför) Detta ledde till att jag kom tillbaka 2 ggr till verkstaden (blev aldrig erbjuden hyrbil utan fick ta kollektivt fram och tillbaka (1-1,5h vardera väg))! Efter dessa gånger sa mekanikern att han inte kunde hitta problemet, och rekommenderade mig att åka till en annan verkstad inom koncernen, vilket jag gjorde! Vad verkstad nr 2 kunde se var att Min BIl Haninge mekanikerna hade kopplat in transportör kablarna (Vilket INTE ska vara inkopplade) när de hade felsökt efter pillat med dieselvärmaren! Detta har kostat mig minst 2000kr för att de inte kan hålla koll på vilka kablar de pillar på utan har förmodligen bara kopplat in kablar som de inte känner igen! hade gett dem minus betyg om det hade kunnat gå! Dock måste jag säga att Mekanikern Jimmy som vart den jag pratade med vart väldigt trevlig och bemötande! Läs mer
  • Carlfredrikandre M skrev om Min Bil Haninge
    Super bra bemötande , trevliga killar & roligt professionella ,plus att dem lämnade en godispåse åt barnen när bilen var klar 😊 Läs mer
  • Ernstolof H
    Ernstolof H skrev om Min Bil Haninge
    Funkat bra, bilen blev klar i tid och MinBil skötte kontakt med försäkringsbolaget. Läs mer
  • Khazhawali H skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga och kunniga mekaniker. Sueper nöjd Läs mer
  • Mcs Sverige Ab skrev om Min Bil Haninge
    Bra bemötande, snabb service, prisvärt!
    Rekondmenderas! Läs mer
  • Johnrobinhampus A skrev om Min Bil Haninge
    Trevliga, snabbt, enkelt och väl utfört Läs mer
  • Leif L skrev om Min Bil Haninge
    Börjar slarvas med arbete.Har bytt verkstad. Läs mer
  • Danijel I skrev om Min Bil Haninge
    Superbra!
    Snabbt med tidsbokningen. Bra dialog med genomgående beskrivning på punkter samt material som byts.
    Bilen kändes verkligen som i toppform efteråt.
    Klart nöjd! Läs mer
  • Saichon P skrev om Min Bil Haninge
    Bra service, snabb hjälp och rekommendationer. Utförde mer arbete på min bil än beräknad men för samma kostnad.
    Tummen up! Läs mer
  • Eva Margareta B skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra bemötande kan inte bli mycke bättre. Läs mer
  • Stig Mathias B skrev om Min Bil Haninge
    Fantastiskt bra service, verkligen imponerande! Har lämnat in min bil där flertalet gånger och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • Sattar E skrev om Min Bil Haninge
    Snabb och effektivt hjälp dock lite problem med P-plats. Läs mer
  • Rafael A skrev om Min Bil Haninge
    Har gjort service och bytt däck mm och alltid fått gott bemötande ,därför väljer jag att fortsätta att få hjälp av min bil i haninge. Dessutom ok priser när jag jämfört. Läs mer
  • Dan Andreas Mikael S skrev om Min Bil Haninge
    Just nu dåligt för att dom inte lyckades laga min bil samt fixade felkoder som dom inte kunde släcka.
    Den ska in på ett nytt försök igen så hoppas på att kunna höja betyget.
    Kundbemötandet var det inget fel på alls 👍🏻 Läs mer
    2017-12-29 Representant för Min bil i Stock svarar Dan Andreas Mikael S
    Hej Dan.
    Tyvärr får jag inga uppgifter på ditt namn att du varit här och vill gärna veta mer om ärandet på din bil. (kan va så att bilen helt enkelt står på någon annan)
    Var vänlig kontakta oss på verkstan.
    Haninge@minbil.se
    Tel 08-68404420
  • Anders Olof P skrev om Min Bil Haninge
    Jag är en återkommande kund och det beror på det positiva bemötande jag har fått av professionella reparatörer. Läs mer
  • Valentin N skrev om Min Bil Haninge
    Mycket bra service, fick tid snabbt, rekommenderar starkt. Läs mer
  • Fredrik Lars-gunnar H skrev om Min Bil Haninge
    Hej! Det var många turer fram och tillbaka. Jobbet var stort och det blev flera förseningar av olika anledningar, ex felleveranser, nya fel uppstod. Inlämning på nytt. Det var en jobbig process i två månader.Det som ändå väger över till godkänt var den löpande kommunikationen samt möjlighet till lånebil.
    Även att jag hoppas/tror att de försökte kompencera och dra ner kostnaden på allt jobb. Läs mer

Torfastleden 3, 136 70 Haninge