Alla kategorier AC Service Stockholms län Vallentuna Min Bil Vallentuna
Rekommenderat företag 2016 - Min Bil Vallentuna
Rekommenderat företag 2015 - Min Bil Vallentuna

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna — Visa karta

Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens förväntningar och ett tekniskt kunnande.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Min Bil Vallentuna

• Kenny M
    Kenny M skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra och snabb service. Proffsigt och bra bemötande.
  • Jon A
    Jon A skrev om Min Bil Vallentuna
    Enkelt att boka tid och snabb sevice. Trevligt och seriöst bemötande!
  • Erik E
    Erik E skrev om Min Bil Vallentuna
    Nyttjat företaget för däckskifte och har alltid bemötts på ett trevligt sätt och lätt att få kontakt med
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag är jätte nöjd m allt från bokning till byte av lampor
    och däck skifte
  • Anna H
    Anna H skrev om Min Bil Vallentuna
    Gick snabbt att få offert och tid. Besiktigade även bilen. Jag är mycket nöjd!
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Min Bil Vallentuna
    Min Bil i Vallentuna hjälper mig varje säsong att byta hjul (sommar/vinter). En mycket bra tjänst som är lätt att boka och som Min Bil sköter på ett perfekt sätt.
  • Mac Freeze
    Mac Freeze skrev om Min Bil Vallentuna
    Kom snabbt in för service och blev bra bemött ,
    genomgång av det som skulle ingå samt fundering på kamremsbyte. det avvaktar vi med. Bilen klar redan på fm. och när jag hämtade bilen fick jag info om att batteriet är dåligt. Blev rekommenderad att ladda upp det ordentligt för att slippa byta just nu. Tacksam för denna upplysning samt info för hur laddningen ska genomföras. Jag kan varmt rekommendera denna verkstad
  • Erik H
    Erik H skrev om Min Bil Vallentuna
    Trevlig personal, bra snabb service
  • Atabek K
    Atabek K skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag vänder mig till Min Bil i Vallentuna vid alla möjliga problem. Jag litar på grabbar som jobbar där.
  • Kim S
    Kim S skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag var där och bytte till vinterdäck. Jag hade missat ta med hjulbultar. Fick en ny tid senare samma dag. Annars hade de inte någon ny tid förrän veckan efter. Så det var hyggligt av dem att lyckas klämma in mig på eftermiddagen.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Min Bil Vallentuna
    skifte av hjul .bra bokningssida. tillgängliga. liten och personlig verkstad. fint väntrum.bra jobb.
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Min Bil Vallentuna
    Upplevde mitt verkstadsärende som bra.
    Trevligt bemötande.
  • Elbolag1 I Norrort
    Elbolag1 I Norrort skrev om Min Bil Vallentuna
    Dom är bäst, kör på ba (minst 30 teckennnnnnnnnnnn)
  • J E Eriksson Mark & Anläggning
    J E Eriksson Mark & Anläggning skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid trevligt bemötande och bra service/ reparationer!
  • Bo P
    Bo P skrev om Min Bil Vallentuna
    Fantastisk kunskap och kundbemötande
  • Stig N
    Stig N skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag köpte en liten Nissan micro som batteriet dog på konstant en gång i veckan. Jag fick hjälp att lämna bilen hos firman och en lånebil medan Nissan var på verkstaden. Det hände mig fem gånger så det kändes som om jag sprang där stup i ett. Efter femte gången kändes det dock nog och jag fick ett generöst erbjudande på en annan bil som jag är väldigt nöjd med. Jag fick ett bra bemötande varje gång jag kom och gnällde, toppen firma 👍
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Min Bil Vallentuna
    Lätt att boka via hemsidan och jag fick mina däck omlagda 10min före beställd tid
  • Karin Y
    Karin Y skrev om Min Bil Vallentuna
    Allt fungerade bra, bemötandet, bokning av tid etc.
  • Jens L
    Jens L skrev om Min Bil Vallentuna
    Reparation av mina två bilar samt däckbyten på dessa i flera år.
    Hela personalstyrkan är toppen!
  • Jan L
    Jan L skrev om Min Bil Vallentuna
    Vid överenskommen tid var jag på plats för däckbyte och möttes då av beskedet att däcken från däckhotell inte kommit dit (enl uppgift bilhaveri). Ny tid bokades och vid detta tillfälle gick allt enl plan med gott bemötande.
  • Chrisyll Aktiebolag
    Chrisyll Aktiebolag skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service och det gick fort och smidigt
  • Carina M
    Carina M skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra bemötande, snabb tid, proffsig bedömning av den nyinköpta bilens servicebehov och väl utfört arbete, samt lämnde tips för framtida underhåll.
    Återkommer gärna till Min Bil Vallentuna vid nästa service- eller repbehov.
  • Erik F
    Erik F skrev om Min Bil Vallentuna
    Mycket kompetent och bra personal. Kort väntetid och trevligt bemötande. Alla reparationer har utförts till full belåtenhet.
  • Annika T
    Annika T skrev om Min Bil Vallentuna
    Mkt snabb hjälp. Lagningen utfördes medans jag väntade vilket underlättade oerhört mkt för mig. Billigt blev det också. Har redan rekommenderat till vänner. Tack!
  • Fredrika L
    Fredrika L skrev om Min Bil Vallentuna
    Underbart bemötande från alla jag haft kontakt med på företaget. Alltid hjälpsamma och ser till att lösa alla problem! Har lämnat in både min gamla och min nya bil där flertalet gånger och de har hjälpt till med allt, är inte så bilkunnig så jag kan inte specificera så mycket mer än så. Jag kör dit bilen och får tillbaka den lagad!
  • Conny J
    Conny J skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag kan rekommendera Min Bil Vallentuna,
    Man blir välinformerad o med snabb service.
  • Sonny B
    Sonny B skrev om Min Bil Vallentuna
    Kunniga, serviceinriktade och prisvärda. Det räcker långt!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid bra bemötande. Har bara nyttjat företaget några få gånger men om reparationerna håller vad som lovats så kan jag lita på dom. Återkommer om det.
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Min Bil Vallentuna
    Utmärkt service! Det blir fler besök i framtiden...

Betyget blir 5...
  • Carina B
    Carina B skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service! Jag Upplever "min bil" i Vallentuna som ärliga och säljer sig inte för att få kunder utan håller på miljökraven gällande AC reparation! Med andra ord god affärs-integritet!
  • Gun-marie J
    Gun-marie J skrev om Min Bil Vallentuna
    kan oftast ta bilen när man själv vill är trevliga som jobbar där och gör ett bra jobb
  • Carl O
    Carl O skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra och professionell verkstad! Snabbt och enkelt att få tid! Åker flera mil till denna istället för de närmast mig.
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Min Bil Vallentuna
    Proffsig och snabb service. Priset som utlovades hölls och tiden likaså. Rekommenderas!
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag är väldigt nöjd. Fick tid snabbt och vänligt bemötande. Känner att jag kan lita på personalen.
  • Sven E
    Sven E skrev om Min Bil Vallentuna
    Trevligt bemötande. Bra läge för mig. Kunniga grabbar som vet vad dom gör. Snälla med min dotter när hon har problem med sin bil. Ingen dålig attityd som man ibland upplever vid verkstadsbesök.
    Håller vad dom lovar. Bilen klar den tid som utlovats.
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Min Bil Vallentuna
    Snabb hjälp. Känns seriösa. En bra bilfirma sammantaget.
  • Erik L
    Erik L skrev om Min Bil Vallentuna
    Det gick snabbt och smidigt. Servicen och kundbemötandet var klockrent!
  • Anna M
    Anna M skrev om Min Bil Vallentuna
    Schyssta, ärliga, trevliga och inte speciellt dyra!
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid bra bemötande och bra jobb.
  • Eva A
    Eva A skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag fick snabb hjälp och trevligt bemötande av yrkeskunnig personal.Åtrkommer gärna
  • Robin B
    Robin B skrev om Min Bil Vallentuna
    Snabb och bra service till ett rimligt pris. Hjälpsam och kunnig personal.
  • Claes M
    Claes M skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid trevligt bemötande .sist var det ett generator byte. Jag blev nöjd.har två bilar som jag lämnar där.aldrig några problem .
  • Sara J
    Sara J skrev om Min Bil Vallentuna
    Delen som skulle bytas fanns tillslut inte och det fick jag veta ca. 2 timmar efter jag hade lämnat bilen in. Grrrr! Tillslut löste det sig med några hundra kronors dyrare service. Första budet var över 3000kr dyrare service.
  • Gertrud P
    Gertrud P skrev om Min Bil Vallentuna
    Hos Min Bil blir man alltid nöjd! Trevlig personal och proffsigt utfört arbete på bilen. Aldrig något trassel och tråkiga överraskningar. Rekommenderas verkligen!
  • Victor R
    Victor R skrev om Min Bil Vallentuna
    Vi byter / förvarar däck hos Min Bil Vallentuna, och är väldigt nöjda med servicen vi får. Snabbt och bekvämt, trevliga medarbetare.
  • Bertil K
    Bertil K skrev om Min Bil Vallentuna
    Mitt utnyttjande av Min Bils tjänster inskränker sig till några mindre inköp. Bemötandet var välkomnande och trevligt och motsvarade tillfullo mina förväntningar
  • Julia B
    Julia B skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra och prisvärt. Suverän service!
  • Hans J
    Hans J skrev om Min Bil Vallentuna
    Helt OK. Fick en ny tid någon dag senare eftersom jag glömt hylsan till hjulbultarna hemma.
  • Per N
    Per N skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra trevlig service till vettiga priser!
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Min Bil Vallentuna
    Kunniga, serviceinriktade. Något stressade och nonchalanta på sistone.
    2016-05-27 Min Bil svarar Anna-karin S
    Hej Anna-Karin,
    Vår ambition är att alltid, även vid stressiga situationer ge bra kundservice och det är tråkigt att höra att vi brustit i ditt fall.
    Vi tar till oss av kritiken, tackar för din feedback och hoppas du ger oss en ny chans att ge dig god kundservice.
    Min bil

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna