Alla kategorier AC Service Stockholms län Vallentuna Min Bil Min Bil Vallentuna

Min Bil Vallentuna

En del av Min Bilwww.minbil.se

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna — Visa karta

Här hos oss på Min Bil i Vallentuna erbjuder vi fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens förväntningar och ett tekniskt kunnande.

Vår ständiga ambition är alltid att vara överlägsna när det kommer till service eller reparation och kundservice är något vi ser som en livsstil. Vi är auktoriserade, förstår hur viktig bilen är och för alltid en öppen dialog. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 389 kunder tycker om Min Bil Vallentuna

• 2019-06-07

Hans S skrev om Min Bil Vallentuna
    Försäkringsärende bilmotor. Villle ha bilen till Åkersberga men Gjensidig bogserade bara till närmaste verkstad, så det var inget självval. Fick ett bra bemötande, men troligtvis har de försökt att bogsera igång bilen och förstört motorn ännu mer. Jag tog bilen därifrån. Läs mer
    2019-06-10 minbil V svarar Hans S
    Hej Hans.
    Så tråkigt att du upplevde det på det viset.
    Vår prelliminära bedömmning var att kamkjedjan kuggat över och jag försäkrar att bilen inte var trasigare vid utlämning än vid inlämning. Vi uppfattade det också som att du själv genom dina egna kontakter skulle "titta på" bilen då försäkringsbolaget inte ville stå för kostnaden för reparationen och därför hämtade bilen.
    Vi hoppas ändå att du fått bra hjälp med bilen och att allt är frid och fröjd idag.
    Har du några frågor är du alltid välkommen att ringa eller komma förbi.

Verkstadschef
  • 2019-06-06

Dagmar Å skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra bemötande o snabb åtgärd på att få bromsröret bytt Läs mer
  • 2019-06-06

Lars R skrev om Min Bil Vallentuna
    Killarna på renaultverkstaden är alltid trevliga och aldrig omöjliga. När bilen krånglat har jag fått snabb hjälp trots att de har fullt schema. De gånger de utfört service på min bil, har jag alltid varit helt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-14

Maud Marie Y skrev om Min Bil Vallentuna
    Bytt till sommarhjul köpte 2nya däck jättebra bemötande trevlig personal Läs mer
    minbil V gillar detta
  • 2019-05-14

Christer Lennart C skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid ordentliga och trevliga Läs mer
    minbil V gillar detta

Elisabeth N skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag bokade service av min hästtransport. Jag blev bra och trevligt bemött vid bokningen. Jag bad dem särskilt titta på belysningen och kolla om allt var som det skulle. De ringde upp mig när allt var klart och meddelade att allt såg bra ut och jag kunde hämta min transport samma dag, vilket också var ett krav från mig att jag skulle kunna göra.
    Jag tycker att Min Bil Vallentuna är kompetent, seriös och har en trevlig och professionell personal. Läs mer

Lars Edvard A skrev om Min Bil Vallentuna
    Köpt nya sommardäck som kom försenat så att Min Bil fick lägga på mina gamla och sedan skifta till de nya igen. Dubbelarbete som berodde på däcksleverantören.
    Mycket bra bemött av personalen.
    Min Bil Vallentuna levde upp till mina förväntningar med råge!

Bra bemött och snabb och effektiv service av Min Bil. Läs mer

Monika Elisabet Maria S skrev om Min Bil Vallentuna
    Däckbyte. Trevlig personal och trevligt bemötande. Läs mer

Björn Olof L skrev om Min Bil Vallentuna
    Skulle byta kamrem men bilen läckte kylarvätska när jag hämtade den. Eftersom jag skulle resa bort och behövde bilen så erbjöds jag en gratis lånebil. Funkade bra och efter helgen hade verkstan fixat bilen (packning till vattenpumpen som hade hamnat snett). Killarna är justa och trevliga, och en sån miss kan jag leva med, bara man försöker hjälpa till, vilket man gjorde här. Läs mer

Rodell & Jagerwall Ab R skrev om Min Bil Vallentuna
    Håkan är klippa som håller ihop berget. Läs mer

Leif Åke Sigvard N skrev om Min Bil Vallentuna
    Allt mycket bra.
    Sommardäcken blev påsatta.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningarna var höga.
    Allt bar mycket bra. Läs mer
  • 2019-05-10

Eva Margareta F skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra bemötande
    Snabb service
    Vi saknade dock genomgång av vad som var gjort, och typ skick. Fick protokoll på utförda punkter. Läs mer
    2019-05-10 minbil V svarar Eva Margareta F
    Hej.
    Tack för din åsikt, vi är glada att du är nöjd.
    Slå oss gärna en pling så kan vi gå igenom det du vill veta, uppenbarligen har vi inte nått ända fram med den genomgång vi vanligtvis gör vid utlämningen av bilar.

Verkstadschef
  • 2019-05-06

Olof Daniel N skrev om Min Bil Vallentuna
    Omläggning och däckskifte. Informerades inte om priset för omläggningen innan, har aldrig gjort detta förr. Blev avsevärt dyrare än jag räknat med. Utgå inte ifrån att alla vet det ni vet. Läs mer
    2019-05-07 minbil V svarar Olof Daniel N
    Hej!
    Så tråkigt att vi missat en så enkel detalj som vi vanligtvis är så noga med.
    Kan du inte slå oss en pling, jag är nyfiken på om vi beställde däcken eller om du gjort det själv på nätet, om de i så fall levererats direkt hit eller om du hade dem med dig. Vi vill gärna att det blir rätt nästa gång.
    Hoppas du är nöjd med det övriga arbetet vi gjort, det är också viktigt för oss.

Verkstadschef.
  • 2019-04-09

Michail N skrev om Min Bil Vallentuna
    Very helpfull and experienced staff ready to help you! Highly recommended! Läs mer
  • 2019-04-07

Bytte vindruta. Blev bemöt på ett proffsigt sett. En bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-06

Maria Elisabet N skrev om Min Bil Vallentuna
    Service
    Jag blev mycket väl bemött och upplevde att de levde upp till mina förväntningar.
    Jag har vänt mig till Min Bil Vallentuna flera gånger och tycker att de är väldigt duktiga och bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-04-06

Tudor C skrev om Min Bil Vallentuna
    Väldigt nöjd! De är professionella och vänliga. Läs mer
  • Sven Roger G

2019-04-04

Sven Roger G skrev om Min Bil Vallentuna
    Service!
    Bra bemött!
    Har anlitat dom tidigare och blivit schysst behandlad.
    Inga försök till att föreslå dyra åtgärder utan klara besked med prisuppgifter! Läs mer
  • 2019-04-04

Jeanette Valdine H skrev om Min Bil Vallentuna
    Däckbyte, gick mycket snabbt

Jeanette Läs mer

Bertil J skrev om Min Bil Vallentuna
    Fick punktering åtgärdad på studs ...tidigare services har fungerat alldeles utmärkt
    Mvh Bertil Jönsson Läs mer

Anne-charlotte W skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid trevliga o bästa service Läs mer

Erika K skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service och bra priser. Klara besked om vad som behöver göras och vad det kostar. Inga onödiga tilläggsjobb. Läs mer

Karl S skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag lät Min Bil utföra service på bilen.Det har de gjort tidigare till min belåtenhet.
    Känner mig alltid välkommen och de tar hand om mig och min bil på bästa säte
    Lennart Ström. Läs mer

Lars K skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service. En pålitlig mekaniker som meddelar prisbild i förväg. Jag väljer alltid dom som förstahandsval för reparation och service. Senaste gången fick jag gratis hyrbil och de hjälpte till med besiktningen. Jag kommer fortsätta komma dit om de bibehåller sin kvalitet och service! Läs mer

Lars-ola O skrev om Min Bil Vallentuna
    Knepig reparation.
    Duktiga mekaniker och trevligt bemötande. Hjälpsamma med besiktningen vägg i vägg. Läs mer

Ann W skrev om Min Bil Vallentuna
    Min Bil i Vallentuna är alltid hjälpsamma, snabba och har ett trevligt bemötande. Hög servicenivå. Det känns tryggt att lämna bilen i deras vård :) Läs mer

Jeff K skrev om Min Bil Vallentuna
    Best place to have anything done to your car. Great staff and great work. 10 stars or more if I could put it. Läs mer
  • 2019-02-15

Vårdstyrkan I Stockholm Ab V skrev om Min Bil Vallentuna
    Felsökning startproblem. Vi fick betala ca. 3.400 kr för byte av batteri i startnyckeln. Några veckor senare återkom problemen och blev vi hänvisade till märkesverkstad. Läs mer
  • 2019-02-11

Lena F skrev om Min Bil Vallentuna
    lagning av ett hästsläp, väl bemött bra service, utmärkt arbete utfört och ingen lång väntetid.tyvärr var det lite för dyrt för min plånbok men annars var jag helnöjd Läs mer
  • 2019-02-08

Rodemil Y skrev om Min Bil Vallentuna
    Allt var jättebra . Hjälpsam personal. Gjorde en årlig service. Läs mer
  • 2019-02-08

Monica R skrev om Min Bil Vallentuna
    Nöjd kund snabb service.Återkommer gärna🌞 Läs mer

Anders E skrev om Min Bil Vallentuna
    Snabb hjälp, trevligt bemötande och rätt åtgärd utförd. Läs mer

Anita N skrev om Min Bil Vallentuna
    Byte av batteri gick utmärkt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Jukka K

2019-02-06

Jukka K skrev om Min Bil Vallentuna
    Byte av fjäderben inte färdig när det skulle. Jag fick vänta ytterligare en dag det är väl ok men tycker att de kunde ringt och medelat så slapp man stressa hem från jobbet. Läs mer

Jan L skrev om Min Bil Vallentuna
    Ordinarie service.
    Jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-09

Kenneth Arvid G skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra snabb hjälp när framfjädern gått av perfekt med lånebil. Läs mer
  • Bror Kristian L

2019-01-09

Bror Kristian L skrev om Min Bil Vallentuna
    Reparation av spridare i samband med motorstop och en grundlig stor service. Det blev en stor summa men en prisvärd reparation som vi är mycket nöjda med. God och snabb service. Läs mer
  • Mårten M

2019-01-09

Mårten M skrev om Min Bil Vallentuna
    Fick snabbt service tid till bra pris, och bra utfört. Läs mer
  • 2019-01-07

Nils J skrev om Min Bil Vallentuna
    Behövde byta en halvljuslampa på min Renault, åkte upp till Min Bil och fick tid för byte dagen efter. Fick då komma in direkt och det gick smidigt att få lampan bytt trots att det är krångligt att byta lampor på den bilen.
    Blev vänligt bemött av serviceman och den som satt i kassan.
    Jag är helt nöjd för servicen: Ingen lång väntetid och rimligt pris. Läs mer
  • 2018-12-07

Marja-leena O skrev om Min Bil Vallentuna
    Däckbyte, fick vänta trots att jag hade en bokad tid. Hade bråttom just denna dag. Kunden före hade kommit försent. Jag drabbades, det hade varit bättre att den kunden hade fått vänta för jag var där innan min tid Läs mer
  • 2018-12-07

Anne-louise G skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid trevligt bemött o dom försöker alltid få till en tid så fort som möjligt Läs mer
  • 2018-12-06

Klas M skrev om Min Bil Vallentuna
    MB bytte bälgen till drivknuten fram samt fixade ljuset på framlyktan samt ordnade med ombesiktning.

Som vanligt var det snabbt gjort till en rimlog kostnad som understeg angivet pris.

Jag använder alltid Min Bil. Håkan & Co är tillgängliga och trevliga. Läs mer
  • Sven

2018-12-06

Sven skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra och snabb service utan krångel. Läs mer
  • 2018-12-06

Ingrid R skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid trevliga och serviceinriktade! Rekommenderas! Läs mer
  • Billy J

2018-12-05

Billy J skrev om Min Bil Vallentuna
    Däckbyte.
    Klanderfritt, bra bemötande, bra att man bokar tid istället för kö och drop-in. Läs mer
  • 2018-12-05

Sven E skrev om Min Bil Vallentuna
    Senast var det årstidsåterkommande däckbytet. Allt fungerade som vanligt alldeles utmärkt. Eftersom jag bytte bil i samband med detta fick jag dels ut mina gamla hjul och fick dessutom förvara hjulen till den nya bilen på verkstaden tills jag hämtat ut den andra bilen. Sen fick jag omgående omlagt till vinterdäck på nya bilen. Snyggt och kundvänligt!
    Bara positiva upplevelser vid mina kontakter med Min Bil i Vallentuna Läs mer
  • 2018-11-06

Camilla J skrev om Min Bil Vallentuna
    Service, däcksbyte och besiktning utför på den ena bilen. Vindrutebyte på den andra. Snabbt och smidigt, som alltid hos Håkan & Co! Jättenöjd! Läs mer
  • 2018-11-05

Björn N skrev om Min Bil Vallentuna
    Fick tid snabbt. Omläggning av medförda däck och hjulskifte gjordes som önskat och reserven hamnade på plats. Utmärkt. Läs mer
  • 2018-11-05

Génter H skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag fick min bil reparerad och personalen var väldigt tillmötesgående och lexibla med ett vänligt bemötande.
    Det här var första gången i mitt liv som jag lämnat in min bil på verkstad då jag har arbetat med bilar tidigare. Jag har arbetat som yrkeslärare inom fordon i trettio år så jag har inte så mycket att jämföra med. För mina elever så har jag lärt ut hur man skall uppföra sig som kundmottagare och det är på det sättet som jag blev bemött, trevligt.

Med vänliga hälsningar
    Günter Heinsohn Läs mer