Alla kategorier AC Service Stockholms län Vallentuna Min Bil Vallentuna

Min Bil Vallentuna

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna — Visa karta

Min bil erbjuder fordonsägare det bästa alternativet för service och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt pris, ett bemötande som överträffar kundens förväntningar och ett tekniskt kunnande.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om Min Bil Vallentuna

• Oskar S
    Oskar S skrev om Min Bil Vallentuna
    Professionellt mottagande och kunnigt. Fick snabbt tid för byte av bromsklotsar och bromsskivor fram. Konkurrenskraftigt pris i jämförelse med Mercedes "originalverkstad". Mycket nöjd med arbetet och val av kvalitetsprodukter.
  • Lars-ola O
    Lars-ola O skrev om Min Bil Vallentuna
    Helt ok bemötande.
    GDS hallarna är guld värda.
    Bra med Sibylla också.
    Tankar på annat bolag.
    2017-06-12 Min Bil svarar Lars-ola O
    Hej Lars-Ola, tror du förväxlar oss med Vallentuna Motor?
  • Björn B
    Björn B skrev om Min Bil Vallentuna
    Snabb service och en ärlig sådan med ett stort kunnande!
  • Thorbjörn J
    Thorbjörn J skrev om Min Bil Vallentuna
    Lämnade in bilen på Min Bil Vallentuna som jag alltid gjort för att göra service samt laga servopump. Min Bil Vallentuna ligger i samma fastighet som ett företag som blivit drabbat av en stor brand och skadorna hade även drabbat Min Bil men ingen på Min Bil Vallentuna informerade mig att bilen kommer att köras till Min Bil Täby så det var först på eftermiddagen när bilen skulle vara klar som jag förstod att bilen servats i Täby istället för Vallentuna då dom ringde och sa att dom hade servat bilen men inte lagat servopumpen, däremot hade dom hittat läckage på frambroms vilket iof var väldigt bra. Till saken hör att kopplingen var dålig som jag visste, men jag visste inte att den som körde bilen från Vallentuna till Täby skulle köra på ett sätt så att kopplingen knappt tog längre när jag hämtade bilen. Så nu står bilen parkerad då kopplingen är förstörd med en läckande servopump som Min Bil skulle laga. Att det blir 2 poäng beror på att dom hittade läckage på bromsen, annars hade det blivit lägre betyg. Tråkigt då jag såg mig som en lojal kund.
  • Bo S
    Bo S skrev om Min Bil Vallentuna
    Proffsigt bemötande och bra jobb, toppbetyg!
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Min Bil Vallentuna
    hej! Ett trevligt bemötande samt ett snabbt och smidigt jobb!
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Min Bil Vallentuna
    odugliga. hittade på när delar skulle komma. bilen kom tillbaka utan någon åtgärd.
  • Frijo A
    Frijo A skrev om Min Bil Vallentuna
    Vi är mycket besvikna på det jobb som dom har ut fört dom kunde inte utföra sa dom för dom hade inte dom verktyg för jobbet vad är det för bilverkstad och det har hänt flera gånger
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Min Bil Vallentuna
    Utifrån urusla förutsättningar med brandskador i lokalen i Vallentuna visade servicepersonalen på plats i Vallentuna gott och positivt humör. I en stressad situation gjordes dock några märkliga misstag vid bokning av åtgärd med min Volvo V70. Felaktigt beställda reservdelar (fel sida !!) gjorde att reparationen drog ut på tiden så att utlovad leveranstid inte kunde hållas. Efter reparationen har ett tidigare okänt problem med servostyrningen uppstått. Om detta är en följd av verkstadens ingrepp eller inte är ännu inte klarlagt men kommer så att bli under kommande vecka. Det kan tyvärr bli aktuellt med reklamation och eventuella ersättningskrav.
  • Ellen J
    Ellen J skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra som alltid, trots deras stora bekymmer med branskadade lokaler
  • Bert J
    Bert J skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag tycker allt det fungera vare gång ja är här ! Hj bert
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Min Bil Vallentuna
    Trevlig personal, bra pris, snabb service!
  • Lars R
    Lars R skrev om Min Bil Vallentuna
    Snabb och smidig bilservice!!!
  • Ann L
    Ann L skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra sevice! Snabbt med både svar och reperation! Grymt bra att bilen kunde få service redan dagen efter den gick sönder
  • Lena R
    Lena R skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra mottagande, trevligt bemötande. Tar ansvar för sin service, ser till att åtgärda om någon miss gjort, samt är måna om att få till ett bra resultat. Det uppskattas
  • Aktiebolag V
    Aktiebolag V skrev om Min Bil Vallentuna
    Service utanför boxen! Seriösa och generösa!!
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Min Bil Vallentuna
    Bemötandet var super, jätte trevligt mottagande.
    Service på min Volvo.
    Jag tänker återkomma med mina bilar.
  • Claes H
    Claes H skrev om Min Bil Vallentuna
    Mycket bra bemötande. Upplevde att de snabbt identifierade felet på bilen och även levererade precis rätt nivå på servicearbetet. Jag fick också tillgång till en lånebil utan kostnad. De överträffade mina förväntningar så jag kommer att rekommendera dem till andra och anlita dem igen.
  • Gusfors L
    Gusfors L skrev om Min Bil Vallentuna
    Blev väl bemött. Och fick allt förklarat mycket nöjd
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Min Bil Vallentuna
    jag blev väl bemött av personalen ifrån min bil.
    Jag hade problem med airbags lampan lös det var bältessträckaren som var trasig .man beställde en ny sådan och monterade.
  • Rolf R
    Rolf R skrev om Min Bil Vallentuna
    Kanon.
    Bilservice.
    Utmärkt +++++
  • Roger G
    Roger G skrev om Min Bil Vallentuna
    Blev trevligt och professionellt mottagen. Min bil åtgärdades dagen efter.
  • Robert E
    Robert E skrev om Min Bil Vallentuna
    Mycket nöjd med Min Bil. Snabb, bra service till bra pris. Min märkesverkstad är hopplös i jämförelse.
  • Ann-Charlotte W
    Ann-Charlotte W skrev om Min Bil Vallentuna
    Trevligt bemötande och bra service.
    Snabb respons och återkoppling vid offertförfrågan och bokning.
  • Ivar K
    Ivar K skrev om Min Bil Vallentuna
    Jobbet blev inte bra-men lämnade in igen och dom fixade till det gratis
  • Sanne W
    Sanne W skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service,lånebil om man behöver.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Min Bil Vallentuna
    Grymt duktig personal som hittar alla fel och ger ett bra pris på allt! Man kan känna sej trygg och lita på detta företag!
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Min Bil Vallentuna
    Enkelt, snabbt, vänligt och hög kvalitet. Och prisvärt som tusan!
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Min Bil Vallentuna
    Tydligare kostnad. Fick veta i efterhand vad allt som allt skulle kosta...
    2017-02-06 Min Bil svarar Åsa Ö
    Hej Åsa,
    Vi beklagar att du inte fick tydlig information i förhand. Vi jobbar hårt med att utföra alla procedurer i rätt ordning men ibland går det fel tyvärr.
    Vi ber dig om ursäkt för att vi brustit i rutinerna och tar till oss av din kritik för att se till att det inte händer igen.
    Vi hoppas få ditt fortsatta förtroende!
    Med vänlig hälsning Min bil Vallentuna.
  • Eva Christina M
    Eva Christina M skrev om Min Bil Vallentuna
    Vi rekommenderar med varm hand Min Bil i Vallentuna.
    Seriöst företag med trevlig personal.
  • Sven J
    Sven J skrev om Min Bil Vallentuna
    Har för liten erfarenhet av Min Bil Vallentuna för att kunna göra en hyfsad bedömning.
    M V H
    Lage Jansson
  • Liselotte L
    Liselotte L skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra har varit där många gånger.
  • Eva J
    Eva J skrev om Min Bil Vallentuna
    Däckskifte. Alltid jättetrevlig personal på Min Bil i Vallentuna.
  • Viveka M
    Viveka M skrev om Min Bil Vallentuna
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och inget verkar vara det minsta besvärligt. Kommer att fortsätta att vara kund och rekommenderar de gärna till andra.
  • Karl S
    Karl S skrev om Min Bil Vallentuna
    Alltid väldigt tillmötesgående och hjälpsamma vid mina kontakter.
    Jag har gjort service på bilen vid flerfaldiga tillfällen. Låtit dem byta däck.
    De har alltid varit hjälpsamma vid småsaker som t ex byte av lampor, vindrutetorkare och små problem som de åtgärdat utan kostnad.
    Återkommer gärna till dem!
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Min Bil Vallentuna
    Årligt däckbyte och däckförvaring sedan flera år tillbaka. Enkelt att boka via nätet, snabbt och bekvämt, och trevlig personal.
  • Per R
    Per R skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra service, kändes tryckt att lämna in bilen
  • Kenny M
    Kenny M skrev om Min Bil Vallentuna
    Bra och snabb service. Proffsigt och bra bemötande.
  • Jon A
    Jon A skrev om Min Bil Vallentuna
    Enkelt att boka tid och snabb sevice. Trevligt och seriöst bemötande!
  • Erik E
    Erik E skrev om Min Bil Vallentuna
    Nyttjat företaget för däckskifte och har alltid bemötts på ett trevligt sätt och lätt att få kontakt med
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag är jätte nöjd m allt från bokning till byte av lampor
    och däck skifte
  • Anna H
    Anna H skrev om Min Bil Vallentuna
    Gick snabbt att få offert och tid. Besiktigade även bilen. Jag är mycket nöjd!
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Min Bil Vallentuna
    Min Bil i Vallentuna hjälper mig varje säsong att byta hjul (sommar/vinter). En mycket bra tjänst som är lätt att boka och som Min Bil sköter på ett perfekt sätt.
  • Mac Freeze
    Mac Freeze skrev om Min Bil Vallentuna
    Kom snabbt in för service och blev bra bemött ,
    genomgång av det som skulle ingå samt fundering på kamremsbyte. det avvaktar vi med. Bilen klar redan på fm. och när jag hämtade bilen fick jag info om att batteriet är dåligt. Blev rekommenderad att ladda upp det ordentligt för att slippa byta just nu. Tacksam för denna upplysning samt info för hur laddningen ska genomföras. Jag kan varmt rekommendera denna verkstad
  • Nette N
    Nette N skrev om Min Bil Vallentuna
    Proffsig och vänlig personal.Rekomenderar varmt dem till mina vänner och bekanta
  • Erik H
    Erik H skrev om Min Bil Vallentuna
    Trevlig personal, bra snabb service
  • Atabek K
    Atabek K skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag vänder mig till Min Bil i Vallentuna vid alla möjliga problem. Jag litar på grabbar som jobbar där.
  • Kim S
    Kim S skrev om Min Bil Vallentuna
    Jag var där och bytte till vinterdäck. Jag hade missat ta med hjulbultar. Fick en ny tid senare samma dag. Annars hade de inte någon ny tid förrän veckan efter. Så det var hyggligt av dem att lyckas klämma in mig på eftermiddagen.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Min Bil Vallentuna
    skifte av hjul .bra bokningssida. tillgängliga. liten och personlig verkstad. fint väntrum.bra jobb.
  • Annika D
    Annika D skrev om Min Bil Vallentuna
    Hjälpte mig snabbt!! Bra bemötande.det var första gången jag var där. Kommer att bli kund där

Moränvägen 13, 186 40 Vallentuna