Min Naprapatklinik AB

Sickla Industriväg 3, 3 tr, 131 54 Nacka — Visa karta

Detta kan du räkna med efter en naprapatbehandling:
Du får ett liv med mindre smärta/ obehag.
Du känner resultat direkt. Hela kroppen aktiveras för att maximera dina prestationer.
Du känner dig friare och blir effektivare på jobbet när du är med din familj eller när du tränar.

Naprapater arbetar med att behandla hela kroppen, exempelvis:
Huvudvärk
Nackspärr
Ryggskott
Stela axlar och arbetsrelaterade problem
Ergonomi
Idrottsskador
Prehab och rehabilitering

Vårt mål är att erbjuda en tid inom 24 h men oftast samma dag.
Boka enkelt online.

Varmt välkommen till oss i Sickla och Västberga.
Pontus, Ahmet och Victor
Sön: Stängt

Läs vad 475 kunder tycker om Min Naprapatklinik AB

• 2020-07-14

Stina E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Du blir proffsigt bemött av kompetenta naprapater i fräscha lokaler. Jag går till Ahmet och han får 5/5 i betyg! Vänlig, proffsig, omtänksam och trevlig. Och väldigt bra med nålar för den som behöver, vill och vågar. Läs mer
  • 2020-06-17

Timmy A skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bra bemötande och förstod mina problem.
    Bra behandling och övningar samt uppföljning. Läs mer
  • 2020-06-16

Anders L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade en axel som hoppat ur led och behövde rehab för skadan. Pontus hjälpte till med behandlingarna på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Han var mycket engagerad och kunnig.
    Jag fick stort förtroende för honom och hans kunskaper och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-11

Katarina G skrev om Min Naprapatklinik AB
    Behandling av ryggsmärta. Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Anna Pernilla R

2020-06-09

Anna Pernilla R skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag köpte paketerbjudande. Jag fick ett bra bemötande direkt och min naprapat är proffsig. Han lever upp till min förväntningar och behandlingarna har givit bra resultat. Min naprapat gav mig exakt den behandling jag behövde, utmärkt! Läs mer
  • 2020-05-19

Marcus O skrev om Min Naprapatklinik AB
    Sökte hjälp för besvär med smärta i nacke samt rygg. Superduktig och kompetent personal, rekommenderar verkligen Min Naprapatklinik! Läs mer
  • 2020-05-17

Anne-lie B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bara positiva upplevelser. Ont och skönt sedan efter behandlingarna. Läs mer
  • 2020-05-16

Lennart P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Behandlades för kraftigt ryggskott. Blev bra bemött och fick behandling som hjälpte minaproblem. Läs mer
  • 2020-05-15

Barbro E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag blev väl mottagen och proffsig naprapatbeh.av min onda rygg. Mina förväntningar uppfylldes helt.
    Nöjd med allt och ren och trevlig miljö. Läs mer

Annelie M skrev om Min Naprapatklinik AB
    Besökte naprapat för besvär med höft/baksida lår. Enkelt att boka på hemsidan. Bra bemötande där jag kände att man lyssnar och försöker hitta sätt till förbättringar och inte bara behandla symptomen. Mycket nöjd, även om jag fortfarande har problem. Läs mer

Florence S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade bästa upplevelsen med Tobias men då hade vi bokat en tid och han försvann, jobbar inte längre med kliniken och ingen tyckte att det var bra att informera kunderna?? Väldigt konstigt o jag kommer att boka aldrig igen. Läs mer

Maria S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag sökte naprapat akut pga ryggvärk. Jag fick tid snabbt och blev mycket väl mottagen och bemött med en vilja hos naprapaten att sätta sig in i mina besvär. Jag hade blivit rekommenderad kliniken av en kollega och det levde upp till mina förväntningar. Kommer troligtvis att besöka igen. Läs mer

Hugo H skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande och utförande ! Lokalerna kan dock behöva ett lyft. Men rekommenderas. !! Läs mer
  • 2020-04-28

Johan S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket proffsig. Ger bra med feedback vad man ska tänka på. Läs mer
  • 2020-03-29

ERIKA P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Lätt att boka, lätt att hitta hit och lätta att tycka om! Kunniga och engagerade i allt de gör. Kan varmt rekommendera Min Naprapatklinik i Sickla! Läs mer
  • ULRIKA S

2020-03-18

ULRIKA S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Hamstringskada och skidresa bokad...Tobias (och på slutet Marianne) styrde upp rehaben strukturerat och individanpassat. Jag lydde allt slaviskt och sakta men säkert blev bättre!!
    Kunde åka slalom på semestern om än inte riktigt som vanligt!! Jag är sååå tacksam och rekommenderar varmt Tobias &co💗👍 Läs mer
    ULRIKA S gillar detta
  • 2020-03-17

Anna T skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag fick hjälp med min stela nacka. Jag blev proffigt och trevligt bemött och har sedan dess rekommenderat Min Napratpatklinik till mina kolleger. Läs mer
  • 2020-03-04

Jonas L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Stela axlar. Behandling på plats och övningar att utföra själv löste problemet. Jag blev mycket bra bemött och slutresultatet utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-13

Elisabeth B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Sökte hjälp då jag hade mkt stora besvär med ryggskott. Engagerad och kunnig naprapat som hjälpte mig vid flera akutlägen. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-29

Fredrik E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket bra bemötande, kunden i fokus,
    Kunnig och omhändertagande Läs mer
  • A Lovisa H M L

2020-01-22

A Lovisa H M L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Snabb respons på förfrågan om tider och lättillgängligt. Väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2020-01-22

Daniel B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag kom dit som en ihopfäld fällkniv och hoppade hem som Emil i Lönneberga! Tummen upp! Läs mer
  • 2020-01-20

Ulrika S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Använt mig av Naprapat Pontus Melcher Lindell. Proffsigt bemötande, superkunnig, och oj vad han har levererat resultat!!
    Varit där för begynnande ryggskott som i princip fixades på en behandling, en krånglande skuldra, och även haft min 10-årige son i Pontus goda händer.
    Smidig bokningsapp har dom också. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-20

Anthony N skrev om Min Naprapatklinik AB
    Kunnig personal och supertrevliga. De har verkligen hjälpt mig Läs mer

Cecilia L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Otroligt proffsigt och samtidigt personligt. Rekommenderas starkt! Läs mer

Renata O skrev om Min Naprapatklinik AB
    Pontus Melchert was very helpful with my back pain. He is very nice and makes you feel comfortable throughout the session. I could feel a big difference in my back just a day after the treatment. Läs mer

Mirfarogh M skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade ont i vänster arm, det är svårt att skriva med några ord eller en hel bok om Emmas och hennes kollegor hjälp och varm bemötande av Emma Frukt, för mig som kom från andra del av världen Emmas hjälp och hur hon har varit trevligt som med hög kunskap berättade olika funktioner i kroppen. Min naprapatklinik är som Profet. Tack för allt hjäp som jag fick från Emma Tack. Läs mer
  • 2019-12-25

Jan J skrev om Min Naprapatklinik AB
    Problem med en disk. Blev proffsigt bemött och behandlad efter konstens alla regler!
    Mycket bra!! Läs mer
  • 2019-12-21

Sofie B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag har besökt en naprapat för besvär med rygg och nacke under hösten, totalt 5 besök under två månader, och är otroligt nöjd med både bemötande och resultat. Naprapaten är kompetent och har anpassat behandlingen efter respektive gångs förutsättningar och jag är betydligt bättre idag än innan jag inledde behandlingen. Jag kommer fortsätta med ytterligare några tillfällen till våren, om än med lite mer mellanrum mellan besöken. Läs mer
  • 2019-12-20

Carina E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade flera problem, axel, knä och rygg. Blev hjälpt väldigt bra av Emma Fruck, var där 5 gånger och blev bra efter detta. Jag fick även tips på stretch och övningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-19

Sergio B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hittade på nätet. Det fyllde alla mina förväntningar. Jag är jätte nöjd Läs mer
  • 2019-12-17

Ann Elizabeth T skrev om Min Naprapatklinik AB
    Pedagogiska och förtroendingivande naprapater, vänligt bemötande, plus gott om tider, även sista minuten. Läs mer
  • Patrik L

2019-12-13

Patrik L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Toppklass! Det var inte ens otrevligt att bli ”knäckt”. Läs mer
  • 2019-12-11

Jennie A skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade ryggskott och fick en tid samma dag. Träffade en väldigt kompetent naprapat som var väldigt professionell i Västberga. Kan varmt rekommendera dem där!

Jag är supernöjd och kommer återkomma många gånger framöver. 👍🤩 Läs mer
  • 2019-12-06

Hans B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket bra
    Ryggont efter ha lyft lite fel
    Bra bemötande Läs mer
  • Helena L

2019-11-13

Helena L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Fick hjälp med min stela nacke och rygg på ett professionellt sätt med både behandlig på plats och övningar med hem. Läs mer
  • 2019-11-11

Bästa naprapaterna i stan- Naprapatastic! Läs mer
  • 2019-11-04

Marjorie V skrev om Min Naprapatklinik AB
    Naprapatbehandling.
    Bemötande var toppen och är super nöjd. Läs mer
  • 2019-10-30

Martha P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bra bemötande ,genuint intresse och inlyssnande för de besvär jag sökt hjälp för.
    Lever upp till föväntningarna genom rätt resultat! Läs mer

Karin B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Har besökt naprapaten Pontus vid många tillfällen. Pontus är en väldigt kunnig och vetgirig naprapat. Dessutom är han en mycket sympatisk person och jag har alltid känt mej sedd och att han tagit mina problem på allvar. Har fått hjälp med värk i underarmar, domningar i händer och armar, snett bäcken, huvudvärk, muskelknutor i nacke, axlar och skulderblad bland annat. Han har använt både Dry Needle-teknik samt traditionell naprapati.
    Jag rekommenderar varmt Min Naprapatklinik och Pontus! Läs mer

Martina L skrev om Min Naprapatklinik AB
    jag fick snabbt en tid för mitt akuta besvär, proffsigt bemötande och den direkta smärtan försvann kort efter besöket. Jag skulle absolut rekommendera Naprapatkliniken samt gå dit igen. Läs mer

Ylva C skrev om Min Naprapatklinik AB
    Massage. Trevligt bemötande.
    Mina förväntningar överträffades med råge, fick en proffsig behandling av en mycket erfaren massör. Blev hjälpt med mitt problem. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-07

Martin F skrev om Min Naprapatklinik AB
    Naprapatisk behandling pga spänningshuvudvärk. Trevlig personal och väldigt bra bemötande :). Fina lokaler, om än lite svåra att hitta till utan GPS. Läs mer
  • 2019-10-06

Ulrika G skrev om Min Naprapatklinik AB
    Proffsigt bemötande.
    Fick hjälp med ischiasbesvär.
    Bra tips o råd angående stretch o träning.
    Kommer definitivt tillbaka när jag behöver !! Läs mer
    Mikael K gillar detta
  • 2019-10-04

Maria T skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag har besökt Ahmed på min Naprapat i Västberga för problem med ryggen. Jag upplever mina besök där med väldigt bra bemötande och en professionell naprapat. Han är duktig på att hitta problemet och att rätta till det. Jag skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-10-01

Robert B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Ryggproblem.
    Ahmed har behandlat mig ett antal gånger på ett utmärkt sätt. Ryggproblemet bort och nu går jag i förebyggande syfte.
    Proffsig behandling av en mycket ödmjuk och trevlig kille.
    Kommer att rekommendera Min Naprapatklinik till de som behöver hjälp. Läs mer
  • 2019-09-30

Johnny O skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag har gått på akupunktur, armen blir stadigt bättre. Fick grymma rehab tips på plats och till min mail. Mycket trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-09-12

Charlotte H skrev om Min Naprapatklinik AB
    Naprapati. Mycket väl bemött, men det är personberoende.De överträffade mina förväntningar, för nu har jag bara lite ont i rygg och nack-axlar, och höger ben fungerar som det ska så jag kan gå längre sträckor igen. Läs mer

Sickla Industriväg 3, 3 tr, 131 54 Nacka