Min Naprapatklinik AB

Sickla Industriväg 3, 3 tr, 131 54 Nacka — Visa karta

Detta kan du räkna med efter en naprapatbehandling:
Du får ett liv med mindre smärta/ obehag.
Du känner resultat direkt. Hela kroppen aktiveras för att maximera dina prestationer.
Du känner dig friare och blir effektivare på jobbet när du är med din familj eller när du tränar.

Naprapater arbetar med att behandla hela kroppen, exempelvis:
Huvudvärk
Nackspärr
Ryggskott
Stela axlar och arbetsrelaterade problem
Ergonomi
Idrottsskador
Prehab och rehabilitering

Vårt mål är att erbjuda en tid inom 24 h men oftast samma dag.
Boka enkelt online.

Varmt välkommen till oss i Sickla och Västberga.
Pontus, Ahmet och Victor
Sön: Stängt

Läs vad 487 kunder tycker om Min Naprapatklinik AB

• 2020-10-27

Kelly L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag har fått hjälp med ont i nacken och skulderna.

Det hjälpte, men för en viss tid bara. Jag tror att behandlingen skulle repeteras regelbundet för att ha en längre effekt.

Mitt företag ger mig inga rabatterat pris till behandlingar så de är lite för dyra fär mig. Jag skulle uppskatta ett reducerat pris för ett antal behandlingar - typ SEK 5000 för 10 besök. Läs mer
  • 2020-10-09

Åsa S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Besökte naprapat på min Naprapatklinik för att få hjälp med låsning i nacke och rygg. Superproffsigt bemötande och behandling! Har stor respekt för kunnandet och tacksam för proffsig och snabb hjälp. Grymt! Läs mer
  • 2020-09-11

Mariana D skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag var där för att få behandling av en Naprapat. Träffade Ahmed som tog emot mig på ett trevlig och professionellt sätt. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-09-10

Anja S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Min Naprapatklinik i Sickla Nacka.

Bemötandet var mkt vänligt och professionell.

Jag fick fem behandlingar och resultatet motsvarar mina

förväntningar. Mina besvär har nästan försvunnit. Läs mer
  • 2020-09-10

Marie P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bra behandling, väl strukturerat, bra kundbemötande. Läs mer
  • 2020-09-09

Sara N skrev om Min Naprapatklinik AB
    Min som fick ett väldigt fint bemötande och det kändes bra att han kunde förklara på ett sätt som min som förstod. Mycket sympatisk Läs mer
  • 2020-09-09

Ann-sofie Z skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag sökte hjälp för spänningar mellan skuldrorna, i axlar, nacke och huvudvärk. Jag har fått två behandlingar och två övningar att göra hemma varje dag samt en instruktion hur jag ska sträcka på mig och få bättre hållning. Känner mig redan bättre och på det bästa sätt som jag hittills blivit bemött, ser jag fram emot nästa inbokade besök! Läs mer
  • Niklas W

2020-09-08

Niklas W skrev om Min Naprapatklinik AB
    En mycket trevlig naprapat, som tycks ha löst problemet med ryggen. Läs mer

Moa B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Naprapat tid, superbra bemötande. Kunnig personal, känns tryggt. Bara plus. Läs mer

Johannes K skrev om Min Naprapatklinik AB
    Fick hjälp av Victor på Min Naprapatklinik i Västberga. Efter tre behandlingar är jag i stort sett helt återställd i den axel, arm och hand som jag hade problem med. I övrigt mycket trevligt och bra bemötande, kan helt klart rekommenderas! Läs mer

Jeanette B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag bokade en naprapattid och fick en tid redan samma eftermiddag. Jag blev väldigt bra bemött och han som behandlade mig lyssnade noga på det jag sa och gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag är mlt nöjd och kommer absolut komma tillbaka och rekommendera till dom jag känner. Läs mer

Markus S skrev om Min Naprapatklinik AB
    De vet verkligen vad de sysslar med! Har verkligen blivit hjälpt! Läs mer
  • 2020-07-14

Stina E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Du blir proffsigt bemött av kompetenta naprapater i fräscha lokaler. Jag går till Ahmet och han får 5/5 i betyg! Vänlig, proffsig, omtänksam och trevlig. Och väldigt bra med nålar för den som behöver, vill och vågar. Läs mer
  • 2020-06-17

Timmy A skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bra bemötande och förstod mina problem.
    Bra behandling och övningar samt uppföljning. Läs mer
  • 2020-06-16

Anders L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade en axel som hoppat ur led och behövde rehab för skadan. Pontus hjälpte till med behandlingarna på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Han var mycket engagerad och kunnig.
    Jag fick stort förtroende för honom och hans kunskaper och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-11

Katarina G skrev om Min Naprapatklinik AB
    Behandling av ryggsmärta. Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Anna Pernilla R

2020-06-09

Anna Pernilla R skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag köpte paketerbjudande. Jag fick ett bra bemötande direkt och min naprapat är proffsig. Han lever upp till min förväntningar och behandlingarna har givit bra resultat. Min naprapat gav mig exakt den behandling jag behövde, utmärkt! Läs mer
  • 2020-05-19

Marcus O skrev om Min Naprapatklinik AB
    Sökte hjälp för besvär med smärta i nacke samt rygg. Superduktig och kompetent personal, rekommenderar verkligen Min Naprapatklinik! Läs mer
  • 2020-05-17

Anne-lie B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Bara positiva upplevelser. Ont och skönt sedan efter behandlingarna. Läs mer
  • 2020-05-16

Lennart P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Behandlades för kraftigt ryggskott. Blev bra bemött och fick behandling som hjälpte minaproblem. Läs mer
  • 2020-05-15

Barbro E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag blev väl mottagen och proffsig naprapatbeh.av min onda rygg. Mina förväntningar uppfylldes helt.
    Nöjd med allt och ren och trevlig miljö. Läs mer

Annelie M skrev om Min Naprapatklinik AB
    Besökte naprapat för besvär med höft/baksida lår. Enkelt att boka på hemsidan. Bra bemötande där jag kände att man lyssnar och försöker hitta sätt till förbättringar och inte bara behandla symptomen. Mycket nöjd, även om jag fortfarande har problem. Läs mer

Florence S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade bästa upplevelsen med Tobias men då hade vi bokat en tid och han försvann, jobbar inte längre med kliniken och ingen tyckte att det var bra att informera kunderna?? Väldigt konstigt o jag kommer att boka aldrig igen. Läs mer

Maria S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag sökte naprapat akut pga ryggvärk. Jag fick tid snabbt och blev mycket väl mottagen och bemött med en vilja hos naprapaten att sätta sig in i mina besvär. Jag hade blivit rekommenderad kliniken av en kollega och det levde upp till mina förväntningar. Kommer troligtvis att besöka igen. Läs mer

Hugo H skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande och utförande ! Lokalerna kan dock behöva ett lyft. Men rekommenderas. !! Läs mer
  • 2020-04-28

Johan S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket proffsig. Ger bra med feedback vad man ska tänka på. Läs mer
  • 2020-03-29

ERIKA P skrev om Min Naprapatklinik AB
    Lätt att boka, lätt att hitta hit och lätta att tycka om! Kunniga och engagerade i allt de gör. Kan varmt rekommendera Min Naprapatklinik i Sickla! Läs mer
  • ULRIKA S

2020-03-18

ULRIKA S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Hamstringskada och skidresa bokad...Tobias (och på slutet Marianne) styrde upp rehaben strukturerat och individanpassat. Jag lydde allt slaviskt och sakta men säkert blev bättre!!
    Kunde åka slalom på semestern om än inte riktigt som vanligt!! Jag är sååå tacksam och rekommenderar varmt Tobias &co💗👍 Läs mer
    ULRIKA S gillar detta
  • 2020-03-17

Anna T skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag fick hjälp med min stela nacka. Jag blev proffigt och trevligt bemött och har sedan dess rekommenderat Min Napratpatklinik till mina kolleger. Läs mer
  • 2020-03-04

Jonas L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Stela axlar. Behandling på plats och övningar att utföra själv löste problemet. Jag blev mycket bra bemött och slutresultatet utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-13

Elisabeth B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Sökte hjälp då jag hade mkt stora besvär med ryggskott. Engagerad och kunnig naprapat som hjälpte mig vid flera akutlägen. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-29

Fredrik E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket bra bemötande, kunden i fokus,
    Kunnig och omhändertagande Läs mer
  • A Lovisa H M L

2020-01-22

A Lovisa H M L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Snabb respons på förfrågan om tider och lättillgängligt. Väldigt bra bemötande. Läs mer
  • 2020-01-22

Daniel B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag kom dit som en ihopfäld fällkniv och hoppade hem som Emil i Lönneberga! Tummen upp! Läs mer
  • 2020-01-20

Ulrika S skrev om Min Naprapatklinik AB
    Använt mig av Naprapat Pontus Melcher Lindell. Proffsigt bemötande, superkunnig, och oj vad han har levererat resultat!!
    Varit där för begynnande ryggskott som i princip fixades på en behandling, en krånglande skuldra, och även haft min 10-årige son i Pontus goda händer.
    Smidig bokningsapp har dom också. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-20

Anthony N skrev om Min Naprapatklinik AB
    Kunnig personal och supertrevliga. De har verkligen hjälpt mig Läs mer

Cecilia L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Otroligt proffsigt och samtidigt personligt. Rekommenderas starkt! Läs mer

Renata O skrev om Min Naprapatklinik AB
    Pontus Melchert was very helpful with my back pain. He is very nice and makes you feel comfortable throughout the session. I could feel a big difference in my back just a day after the treatment. Läs mer

Mirfarogh M skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade ont i vänster arm, det är svårt att skriva med några ord eller en hel bok om Emmas och hennes kollegor hjälp och varm bemötande av Emma Frukt, för mig som kom från andra del av världen Emmas hjälp och hur hon har varit trevligt som med hög kunskap berättade olika funktioner i kroppen. Min naprapatklinik är som Profet. Tack för allt hjäp som jag fick från Emma Tack. Läs mer
  • 2019-12-25

Jan J skrev om Min Naprapatklinik AB
    Problem med en disk. Blev proffsigt bemött och behandlad efter konstens alla regler!
    Mycket bra!! Läs mer
  • 2019-12-21

Sofie B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag har besökt en naprapat för besvär med rygg och nacke under hösten, totalt 5 besök under två månader, och är otroligt nöjd med både bemötande och resultat. Naprapaten är kompetent och har anpassat behandlingen efter respektive gångs förutsättningar och jag är betydligt bättre idag än innan jag inledde behandlingen. Jag kommer fortsätta med ytterligare några tillfällen till våren, om än med lite mer mellanrum mellan besöken. Läs mer
  • 2019-12-20

Carina E skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade flera problem, axel, knä och rygg. Blev hjälpt väldigt bra av Emma Fruck, var där 5 gånger och blev bra efter detta. Jag fick även tips på stretch och övningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-19

Sergio B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hittade på nätet. Det fyllde alla mina förväntningar. Jag är jätte nöjd Läs mer
  • 2019-12-17

Ann Elizabeth T skrev om Min Naprapatklinik AB
    Pedagogiska och förtroendingivande naprapater, vänligt bemötande, plus gott om tider, även sista minuten. Läs mer
  • Patrik L

2019-12-13

Patrik L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Toppklass! Det var inte ens otrevligt att bli ”knäckt”. Läs mer
  • 2019-12-11

Jennie A skrev om Min Naprapatklinik AB
    Jag hade ryggskott och fick en tid samma dag. Träffade en väldigt kompetent naprapat som var väldigt professionell i Västberga. Kan varmt rekommendera dem där!

Jag är supernöjd och kommer återkomma många gånger framöver. 👍🤩 Läs mer
  • 2019-12-06

Hans B skrev om Min Naprapatklinik AB
    Mycket bra
    Ryggont efter ha lyft lite fel
    Bra bemötande Läs mer
  • Helena L

2019-11-13

Helena L skrev om Min Naprapatklinik AB
    Fick hjälp med min stela nacke och rygg på ett professionellt sätt med både behandlig på plats och övningar med hem. Läs mer
  • 2019-11-11

Elisabeth K skrev om Min Naprapatklinik AB
    Naprapat. Fick även akupunktur. Proffsigt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-05

Darina F skrev om Min Naprapatklinik AB
    Snabb service. Bra bemötande. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte