Min Naprapatklinik AB

Min Naprapatklinik AB

Välkommen till oss! Vi hjälper dig när du har ont i Sickla eller Västberga!

Vårt mål är att erbjuda en tid inom 24 h men oftast samma dag.
Boka enkelt online.

Räkna med detta efter en naprapatbehandling:
Du får ett liv med mindre smärta/ obehag och bättre funktion än innan.
Du känner resultat direkt. Hela kroppen aktiveras för att maximera dina prestationer.
Du känner dig friare och blir effektivare på jobbet när du är med din familj eller när du tränar.

Naprapater arbetar med att behandla hela kroppen, exempelvis:
Huvudvärk
Nackspärr
Ryggskott
Stela axlar och arbetsrelaterade problem
Ergonomi
Idrottsskador
Prehab och rehabilitering

Varmt välkommen till oss i Sickla och Västberga.
Pontus, Ahmet och Victor, Daniel och Johanna

Läs vad 505 kunder tycker om Min Naprapatklinik AB 2

2021-03-16
    Jag besökte kliniken för att få hjälp med akuta ryggbesvär.

Jag blev mycket positivt bemött där man lyssnade in mina problem och under behandlingen var man noga med att följa upp och anpassa efter smärtnivå. Mycket bra uppföljning och efterkontroll.

Rekommenderas varmt!
    2021-03-16
    Det va mitt första besök hos en naprapat och jag hade inte jättestora förväntningar. Men efter bara två besök så är jag väldigt glad att jag gick dit. Toppenbra bemötande och ett resultat som är kanon
    2021-02-19
    Jag blev skickad till MinNaprapat från min arbetsplats, ICA kvantum.
    Jag började uppleva smärta i leder och fick en tid hos Pontus. Totalt har jag varit där vid tre olika tillfällen och känt mig lika nöjd efter varje besök. Fick bra med information hur kan förebygga pronomenet men även bra information allmänt kring hälsa. Jättenöjd och skulle rekommendera starkt!
    2021-02-17
    Efter 3 gånger är min nacke inte lika stel. Jag är nöjd med bemötandet.
    2021-02-13
    Bra och proffsigt bemötande. Dessutom trevlig och kompetent. Det är förvisso dyrt men värt pengarna.
    2021-02-11
    Bra Behandling och bra kommunikation
    2021-02-09
    Behandling av värk i vänster ryggslut höft , förmedlat via KVD försäkring.
    Bra bemötande proffsig genomgång för att se vad som felades mig.
    Behaglig men lite tuff behandling men ok, bra rådgivning för egen träning..
    Bra resultat förbättring kändes direkt , bra efter en månad och fyra behandlingar.
    2021-02-09
    Trevligt bemötande och seriöst! Bra behandling och tips på övningar för att undvika samma ryggproblem igen.
    2021-02-09
    Besöket gällde min svårighet med hö.Axel
    Efter en noggrann kontroll utförd av naprapat. Föreslog han akupunktur för att avhjälpa problemet.Efter två behandlingar
    Har jag återfått rörligheten i axeln. Mötet med den vänlige o positiva naprapaten samt en mycket bra behandling kan jag bara rekommendera ett besök. Mvh Ulf
    2021-02-09
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande där min naprapat verkligen har gjort allt för att det ska bli bättre. Jag kommer att komma tillbaka.
    2021-02-09
    Bra proffsigt och trevligt bemötande
    2020-12-21
    Tycker att jag fick hjälp snabbt och det var väldigt uppskattat eftersom jag hade mycket ont.Väldigt trevligt bemötande och proffsig hjälp,så nu är jag på bättringsvägen,och det känns väldigt bra.
    2020-12-18
    Lätt att få tid. Omsorgsfullt omhändertagande. Lite bättre skyltning i väntrum vore bra; kommer man sent på em blir man lätt undrande när man möts av stängd dörr.
    2020-12-18
    Vänligt omhändertagande bemötande där man får vara med i behandlingen.
    2020-12-16
    Hade ryggskott och fick utmärkt hjälp med det. Jag blev bemött på ett respektfullt och handfast sätt. Jag fick tid snabbt.
    Mina förväntningar var att få snabb och effektiv hjälp och det fick jag.
    Min bästa upplevelse är att min onda rygg är bra nu och jag har fått några övningar att träna på. Jag vet också vart jag kan vända mig om det händer igen.
    Behandling av ryggproblem.
    Jag blev professionellt bemött och behandlad. Ryggproblemet försvann efter enbart två behandlingstillfällen. Jag fick råd och tips för att undvika liknande problem framöver.
    2020-12-16
    Trevligt bemötande och professional personal.
    2020-12-16
    Mycket trevlig och kunnig personal
    2020-10-27
    Jag har fått hjälp med ont i nacken och skulderna.

Det hjälpte, men för en viss tid bara. Jag tror att behandlingen skulle repeteras regelbundet för att ha en längre effekt.

Mitt företag ger mig inga rabatterat pris till behandlingar så de är lite för dyra fär mig. Jag skulle uppskatta ett reducerat pris för ett antal behandlingar - typ SEK 5000 för 10 besök.
    2020-10-09
    Besökte naprapat på min Naprapatklinik för att få hjälp med låsning i nacke och rygg. Superproffsigt bemötande och behandling! Har stor respekt för kunnandet och tacksam för proffsig och snabb hjälp. Grymt!
    2020-09-11
    Jag var där för att få behandling av en Naprapat. Träffade Ahmed som tog emot mig på ett trevlig och professionellt sätt. Rekommenderar varmt.
    2020-09-10
    Min Naprapatklinik i Sickla Nacka.

Bemötandet var mkt vänligt och professionell.

Jag fick fem behandlingar och resultatet motsvarar mina

förväntningar. Mina besvär har nästan försvunnit.
    2020-09-10
    Bra behandling, väl strukturerat, bra kundbemötande.
    2020-09-09
    Min som fick ett väldigt fint bemötande och det kändes bra att han kunde förklara på ett sätt som min som förstod. Mycket sympatisk
    2020-09-09
    Jag sökte hjälp för spänningar mellan skuldrorna, i axlar, nacke och huvudvärk. Jag har fått två behandlingar och två övningar att göra hemma varje dag samt en instruktion hur jag ska sträcka på mig och få bättre hållning. Känner mig redan bättre och på det bästa sätt som jag hittills blivit bemött, ser jag fram emot nästa inbokade besök!
  • Niklas W
    2020-09-08
    En mycket trevlig naprapat, som tycks ha löst problemet med ryggen.
    2020-09-08
    Naprapat tid, superbra bemötande. Kunnig personal, känns tryggt. Bara plus.
    2020-09-08
    Fick hjälp av Victor på Min Naprapatklinik i Västberga. Efter tre behandlingar är jag i stort sett helt återställd i den axel, arm och hand som jag hade problem med. I övrigt mycket trevligt och bra bemötande, kan helt klart rekommenderas!
    2020-09-08
    Jag bokade en naprapattid och fick en tid redan samma eftermiddag. Jag blev väldigt bra bemött och han som behandlade mig lyssnade noga på det jag sa och gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag är mlt nöjd och kommer absolut komma tillbaka och rekommendera till dom jag känner.
    2020-09-08
    De vet verkligen vad de sysslar med! Har verkligen blivit hjälpt!
    2020-07-14
    Du blir proffsigt bemött av kompetenta naprapater i fräscha lokaler. Jag går till Ahmet och han får 5/5 i betyg! Vänlig, proffsig, omtänksam och trevlig. Och väldigt bra med nålar för den som behöver, vill och vågar.
    2020-06-17
    Bra bemötande och förstod mina problem.
    Bra behandling och övningar samt uppföljning.
    2020-06-16
    Jag hade en axel som hoppat ur led och behövde rehab för skadan. Pontus hjälpte till med behandlingarna på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Han var mycket engagerad och kunnig.
    Jag fick stort förtroende för honom och hans kunskaper och är mycket nöjd.
    2020-06-11
    Behandling av ryggsmärta. Mycket bra upplevelse.
  • Anna Pernilla R
    2020-06-09
    Jag köpte paketerbjudande. Jag fick ett bra bemötande direkt och min naprapat är proffsig. Han lever upp till min förväntningar och behandlingarna har givit bra resultat. Min naprapat gav mig exakt den behandling jag behövde, utmärkt!
    2020-05-19
    Sökte hjälp för besvär med smärta i nacke samt rygg. Superduktig och kompetent personal, rekommenderar verkligen Min Naprapatklinik!
    2020-05-17
    Bara positiva upplevelser. Ont och skönt sedan efter behandlingarna.
    2020-05-16
    Behandlades för kraftigt ryggskott. Blev bra bemött och fick behandling som hjälpte minaproblem.
    2020-05-15
    Jag blev väl mottagen och proffsig naprapatbeh.av min onda rygg. Mina förväntningar uppfylldes helt.
    Nöjd med allt och ren och trevlig miljö.
    2020-05-13
    Besökte naprapat för besvär med höft/baksida lår. Enkelt att boka på hemsidan. Bra bemötande där jag kände att man lyssnar och försöker hitta sätt till förbättringar och inte bara behandla symptomen. Mycket nöjd, även om jag fortfarande har problem.
    2020-05-13
    Jag hade bästa upplevelsen med Tobias men då hade vi bokat en tid och han försvann, jobbar inte längre med kliniken och ingen tyckte att det var bra att informera kunderna?? Väldigt konstigt o jag kommer att boka aldrig igen.
    2020-05-13
    Jag sökte naprapat akut pga ryggvärk. Jag fick tid snabbt och blev mycket väl mottagen och bemött med en vilja hos naprapaten att sätta sig in i mina besvär. Jag hade blivit rekommenderad kliniken av en kollega och det levde upp till mina förväntningar. Kommer troligtvis att besöka igen.
    2020-05-13
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande och utförande ! Lokalerna kan dock behöva ett lyft. Men rekommenderas. !!
    2020-04-28
    Mycket proffsig. Ger bra med feedback vad man ska tänka på.
    2020-03-29
    Lätt att boka, lätt att hitta hit och lätta att tycka om! Kunniga och engagerade i allt de gör. Kan varmt rekommendera Min Naprapatklinik i Sickla!
  • ULRIKA S
    2020-03-18
    Hamstringskada och skidresa bokad...Tobias (och på slutet Marianne) styrde upp rehaben strukturerat och individanpassat. Jag lydde allt slaviskt och sakta men säkert blev bättre!!
    Kunde åka slalom på semestern om än inte riktigt som vanligt!! Jag är sååå tacksam och rekommenderar varmt Tobias &co💗👍
    2020-03-17
    Jag fick hjälp med min stela nacka. Jag blev proffigt och trevligt bemött och har sedan dess rekommenderat Min Napratpatklinik till mina kolleger.
    2020-03-04
    Stela axlar. Behandling på plats och övningar att utföra själv löste problemet. Jag blev mycket bra bemött och slutresultatet utmärkt.
    2020-02-13
    Sökte hjälp då jag hade mkt stora besvär med ryggskott. Engagerad och kunnig naprapat som hjälpte mig vid flera akutlägen. Rekommenderas.
    2020-01-29
    Mycket bra bemötande, kunden i fokus,
    Kunnig och omhändertagande