Naprapatlandslaget Sickla

Naprapatlandslaget Sickla

Ring 08-509 221 77 www.naprapatlandslaget.se

Välkommen till oss! Vårt mål är att erbjuda en tid inom 24 h men oftast samma dag. Boka enkelt online. Räkna med detta efter en naprapatbehandling: Du får ett liv med mindre smärta/ obehag och bättre funktion än innan. Du känner resultat direkt. Hela kroppen aktiveras för att maximera dina prestationer. Du känner dig friare...

512 omdömen om Naprapatlandslaget Sickla

Margareta H
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Behandling av ont i ryggen, trigger punkt mm av Pontus En trevlig 1/2 timme. Mitt onda försvann nästan och jag kommer att återkomma om det återkommer. Men vädret har inte tillåtet mig att vandra än. Det kan dröja

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Agnieszka S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag har besökt kliniken tre gånger och är mycket nöjd. Ahmet- extremt skicklig och mycket kunnig. Han fixade mina ryggproblem på nolltid. Jag kan varmt rekommendera den här mottagningen!

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Ahmet är super!! Kul att höra! TACK!

Tina S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Fick snabbt tid, dessutom på en helg. Professionellt och bra bemötande. Hjälpte mig att bli helt smärtfri efter kotkompression.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Smärtan tar sällan helgledigt! Tack!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Rolf H
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Ont i skenben och höft. Känner mig bättre redan efter två behandligar - mycket förtroendeingivande

Sara L
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Superduktig naprapat och väldigt fint bemötande.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Hans Christer Z
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Professionellt bemötande. Tydliga förklaringar och vilka förutsättningar som gäller kring dina problem.

Klara J
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Super trevliga och mycket professionella. Alltid bra bemötande och uppmärksammar verkligen kunden

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Anna S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag besökte kliniken för att få hjälp med akuta ryggbesvär. Jag blev mycket positivt bemött där man lyssnade in mina problem och under behandlingen var man noga med att följa upp och anpassa efter smärtnivå. Mycket bra uppföljning och efterkontroll. Rekommenderas varmt!

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Efterkontrollen är viktigt där vi ser resultaten. TACK!

Victor B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Det va mitt första besök hos en naprapat och jag hade inte jättestora förväntningar. Men efter bara två besök så är jag väldigt glad att jag gick dit. Toppenbra bemötande och ett resultat som är kanon

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Kul när man kan överraska! TACK!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Antonia K
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag blev skickad till MinNaprapat från min arbetsplats, ICA kvantum. Jag började uppleva smärta i leder och fick en tid hos Pontus. Totalt har jag varit där vid tre olika tillfällen och känt mig lika nöjd efter varje besök. Fick bra med information hur kan förebygga pronomenet men även bra information allmänt kring hälsa. Jättenöjd och skulle rekommendera starkt!

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Toppen. Kul att du blev bättre Antonia!

Emma C
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Efter 3 gånger är min nacke inte lika stel. Jag är nöjd med bemötandet.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Det är bra med en "mobil" nacke! TACK!

Per- Ola J
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Bra och proffsigt bemötande. Dessutom trevlig och kompetent. Det är förvisso dyrt men värt pengarna.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Tänk om man kunde slippa det där med cash!! TACK!

Andreas H

Bra Behandling och bra kommunikation

Mikael N
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Behandling av värk i vänster ryggslut höft , förmedlat via KVD försäkring. Bra bemötande proffsig genomgång för att se vad som felades mig. Behaglig men lite tuff behandling men ok, bra rådgivning för egen träning.. Bra resultat förbättring kändes direkt , bra efter en månad och fyra behandlingar.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Dessa onda ryggar. Bra att det fungerar! TACK!

Emelie Elsa Birgitta O
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Trevligt bemötande och seriöst! Bra behandling och tips på övningar för att undvika samma ryggproblem igen.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Oftast hjälper lite enkla övningar mycket. Håll i dem bara! TACK!

Ulf B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Besöket gällde min svårighet med hö.Axel Efter en noggrann kontroll utförd av naprapat. Föreslog han akupunktur för att avhjälpa problemet.Efter två behandlingar Har jag återfått rörligheten i axeln. Mötet med den vänlige o positiva naprapaten samt en mycket bra behandling kan jag bara rekommendera ett besök. Mvh Ulf

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Axlar kan var bökiga. Bra att det fungerar! TACK!

Anna B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande där min naprapat verkligen har gjort allt för att det ska bli bättre. Jag kommer att komma tillbaka.

Niclas L
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Bra proffsigt och trevligt bemötande

Gun H
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Tycker att jag fick hjälp snabbt och det var väldigt uppskattat eftersom jag hade mycket ont.Väldigt trevligt bemötande och proffsig hjälp,så nu är jag på bättringsvägen,och det känns väldigt bra.

Martina P
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Lätt att få tid. Omsorgsfullt omhändertagande. Lite bättre skyltning i väntrum vore bra; kommer man sent på em blir man lätt undrande när man möts av stängd dörr.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Stängda dörrar gillar vi inte. Vi ska skylta bättre. Tack för tipsen!

Jeanette V
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Vänligt omhändertagande bemötande där man får vara med i behandlingen.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Delaktighet är bästa medicinen! TACK!

Margreth H
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Hade ryggskott och fick utmärkt hjälp med det. Jag blev bemött på ett respektfullt och handfast sätt. Jag fick tid snabbt. Mina förväntningar var att få snabb och effektiv hjälp och det fick jag. Min bästa upplevelse är att min onda rygg är bra nu och jag har fått några övningar att träna på. Jag vet också vart jag kan vända mig om det händer igen.

Svar från Naprapatlandslaget Sickla

Härligt att det fungerade bra för dig. TACK!

Carina A
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Behandling av ryggproblem. Jag blev professionellt bemött och behandlad. Ryggproblemet försvann efter enbart två behandlingstillfällen. Jag fick råd och tips för att undvika liknande problem framöver.

Vesna L
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Trevligt bemötande och professional personal.

Nicole C
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Mycket trevlig och kunnig personal

Kelly L
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag har fått hjälp med ont i nacken och skulderna. Det hjälpte, men för en viss tid bara. Jag tror att behandlingen skulle repeteras regelbundet för att ha en längre effekt. Mitt företag ger mig inga rabatterat pris till behandlingar så de är lite för dyra fär mig. Jag skulle uppskatta ett reducerat pris för ett antal behandlingar - typ SEK 5000 för 10 besök.

Åsa S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Besökte naprapat på min Naprapatklinik för att få hjälp med låsning i nacke och rygg. Superproffsigt bemötande och behandling! Har stor respekt för kunnandet och tacksam för proffsig och snabb hjälp. Grymt!

Mariana D
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag var där för att få behandling av en Naprapat. Träffade Ahmed som tog emot mig på ett trevlig och professionellt sätt. Rekommenderar varmt.

Anja S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Min Naprapatklinik i Sickla Nacka. Bemötandet var mkt vänligt och professionell. Jag fick fem behandlingar och resultatet motsvarar mina förväntningar. Mina besvär har nästan försvunnit.

Marie P
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Bra behandling, väl strukturerat, bra kundbemötande.

Sara N
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Min som fick ett väldigt fint bemötande och det kändes bra att han kunde förklara på ett sätt som min som förstod. Mycket sympatisk

Ann-sofie Z
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag sökte hjälp för spänningar mellan skuldrorna, i axlar, nacke och huvudvärk. Jag har fått två behandlingar och två övningar att göra hemma varje dag samt en instruktion hur jag ska sträcka på mig och få bättre hållning. Känner mig redan bättre och på det bästa sätt som jag hittills blivit bemött, ser jag fram emot nästa inbokade besök!

Niklas W
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

En mycket trevlig naprapat, som tycks ha löst problemet med ryggen.

Moa B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Naprapat tid, superbra bemötande. Kunnig personal, känns tryggt. Bara plus.

Johannes K
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Fick hjälp av Victor på Min Naprapatklinik i Västberga. Efter tre behandlingar är jag i stort sett helt återställd i den axel, arm och hand som jag hade problem med. I övrigt mycket trevligt och bra bemötande, kan helt klart rekommenderas!

Jeanette B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag bokade en naprapattid och fick en tid redan samma eftermiddag. Jag blev väldigt bra bemött och han som behandlade mig lyssnade noga på det jag sa och gjorde ett utmärkt jobb. Jag är mlt nöjd och kommer absolut komma tillbaka och rekommendera till dom jag känner.

Markus S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

De vet verkligen vad de sysslar med! Har verkligen blivit hjälpt!

Stina E
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Du blir proffsigt bemött av kompetenta naprapater i fräscha lokaler. Jag går till Ahmet och han får 5/5 i betyg! Vänlig, proffsig, omtänksam och trevlig. Och väldigt bra med nålar för den som behöver, vill och vågar.

Timmy A
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Bra bemötande och förstod mina problem. Bra behandling och övningar samt uppföljning.

Anders L
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag hade en axel som hoppat ur led och behövde rehab för skadan. Pontus hjälpte till med behandlingarna på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Han var mycket engagerad och kunnig. Jag fick stort förtroende för honom och hans kunskaper och är mycket nöjd.

Katarina G
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Behandling av ryggsmärta. Mycket bra upplevelse.

Anna Pernilla R
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag köpte paketerbjudande. Jag fick ett bra bemötande direkt och min naprapat är proffsig. Han lever upp till min förväntningar och behandlingarna har givit bra resultat. Min naprapat gav mig exakt den behandling jag behövde, utmärkt!

Marcus O
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Sökte hjälp för besvär med smärta i nacke samt rygg. Superduktig och kompetent personal, rekommenderar verkligen Min Naprapatklinik!

Anne-lie B
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Bara positiva upplevelser. Ont och skönt sedan efter behandlingarna.

Lennart P
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Behandlades för kraftigt ryggskott. Blev bra bemött och fick behandling som hjälpte minaproblem.

Barbro E
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag blev väl mottagen och proffsig naprapatbeh.av min onda rygg. Mina förväntningar uppfylldes helt. Nöjd med allt och ren och trevlig miljö.

Annelie M
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Besökte naprapat för besvär med höft/baksida lår. Enkelt att boka på hemsidan. Bra bemötande där jag kände att man lyssnar och försöker hitta sätt till förbättringar och inte bara behandla symptomen. Mycket nöjd, även om jag fortfarande har problem.

Florence S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag hade bästa upplevelsen med Tobias men då hade vi bokat en tid och han försvann, jobbar inte längre med kliniken och ingen tyckte att det var bra att informera kunderna?? Väldigt konstigt o jag kommer att boka aldrig igen.

Maria S
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Jag sökte naprapat akut pga ryggvärk. Jag fick tid snabbt och blev mycket väl mottagen och bemött med en vilja hos naprapaten att sätta sig in i mina besvär. Jag hade blivit rekommenderad kliniken av en kollega och det levde upp till mina förväntningar. Kommer troligtvis att besöka igen.

Hugo H
Skrev om Naprapatlandslaget Sickla

Mycket proffsigt och trevligt bemötande och utförande ! Lokalerna kan dock behöva ett lyft. Men rekommenderas. !!