Alla kategorier Naprapat Stockholms län Nacka Min Naprapatklinik

Min Naprapatklinik

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Min Naprapatklinik är en klinik med stort hjärta och mycket kunskap. Vi arbetar med att ta bort din smärta, samt se till att den inte kommer tillbaka. Vi lindrar och förebygger värk i leder och muskler. Det spelar ingen roll om du sitter stilla till vardags eller är idrottare på elitnivå, vi kan hjälpa dig med dina besvär. Som naprapater arbetar vi med att behandla hela kroppen, exempelvis värk såsom huvudvärk, nackspärr, ryggskott, stela axlar, löparknä eller musarm och dylikt. Vi är ett aktivt och äventyrligt gäng med erfarenheter inom allt från innebandy på elitnivå och cross-fit till snowboardåkning och matlagning. Tillsammans arbetar vi varje dag passionerat med att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär.

När du kommer hit första gången inleder vi sessionen med att ta reda på vad besväret har för karaktär. Är det exempelvis stelhet, smärta, domningar eller obehag? Då vill vi gärna ta reda på hur det uppkom, hur länge det har pågått samt i vilka situationer det gör som mest ont samt om det finns någonting som lindrar åkomman. Sedan genomför vi en klinisk undersökning för att fastställande av en diagnos där vi kan avgöra vilka metoder som fungerar bäst när vi ska behandla besväret.

Ofta kan det behövas ett antal behandlingssessioner där man fortsätter med den metod naprapaten valt ut. Tillsammans med manuell behandling är det ofta väldigt bra om patienten själv kan utföra övningar eller annan fysisk aktivitet för att nå en skön förbättring.

Vi kan erbjuda dig allt från Dry needing, akupunkturbehandling, terapeutisk stretching, ledbehandling mobilisering, ledbehandling manipulation, triggerpunktsbehandling och massage. Varmt välkommen in så ska vi hjälpa dig till en friskare kropp och behagligare tillvaro!

Läs vad 227 kunder tycker om Min Naprapatklinik

• Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket nöjd. Bemötandet var bra. Fick bra information.
  • Sara P
    Sara P skrev om Min Naprapatklinik
    Fick snabbt tid och trots inget stort problem med nacken blev jag tagen på allvar och lyssnad på. Tack
  • Richard T
    Richard T skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande, med möjlighet till "akuttider".
    Lyssnade väl inför diagnos och löste mina problem - iaf på kort sikt. Jag är väl medveten om att mina problem inte till fullo kan åtgärdas med de få besök jag gjorde.

Ser gärna att man försöker jobba mot att försöka bli landstingsanslutna så man får besöka med reducerat pris.
    Har tidigare exempelvis besökt Telge Rehab, vilka är anslutna och då kostar besöket 150-200 kr per gång, alternativt frikort.

Tre besök och 650kr/gång gör att man drar sig för att göra ett fjärde - även fast att det egentligen skulle behövas.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Min Naprapatklinik
    Lätt att få tid. Upplevde besöket som kort, behandlingen var betydligt kortare än utsatt tid. Trevlig naprapat.
  • Claes S
    Claes S skrev om Min Naprapatklinik
    Fick snabbt tid samt ett mycket bra och professionellt bemötande och behandling, samt blev helt kurerad.
  • Sirpa S
    Sirpa S skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande. Svåra smärtor i arm och rygg, efter tre behandlingar, nästan smärtfri. Gått på efterbehandling för att få bort det sista. Proffsigt bemötande från början till slut. Mina förväntningar var att bli smärtfri.
  • Vasilica I
    Vasilica I skrev om Min Naprapatklinik
    fick en trevligt bemötande och professionell hjälp av naprapaten.
  • Eva-maria T
    Eva-maria T skrev om Min Naprapatklinik
    Fantastiskt kompetenta Naprapater, jag känner mig trygg och får ett professionellt och trevligt bemötande.
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Min Naprapatklinik
    Bra och proffsigt bemötande. Blev fri från besvär på ganska kort tid.
  • Malin E
    Malin E skrev om Min Naprapatklinik
    Jag anlitade Min Naprapatklinik Sickla för att få hjälp med skador som uppkommit vid löpning (stel vad samt löparknä). Jag har fått hjälp med det jag behövde och fått ett utmärkt bemötande.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsigt bemötande och väldigt noga genomgång av ryggen. Väldigt nöjd.
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Min Naprapatklinik
    Hade värk i höft och rygg,jag tror det var fyra behandlingar.
    Värken är helt borta, jag kan träna och har gott ned i vikt.
    Jättefint bemötande superbra! Tack!
  • Stig L
    Stig L skrev om Min Naprapatklinik
    Jag är mycket nöjd med min naprapat.
    Däremot är det KATASTROF att det ej går att komma in när man kommer för att receptionisten är på lunch!
    Snöoväder....kallt....det gör att man är på ett riktigt dåligt humör när man möter sin naprapat!
    Skärpning!!!!
  • Elena M
    Elena M skrev om Min Naprapatklinik
    Väldigt bra bemötande, duktig och lyhörd personal!
    Tack David!
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Min Naprapatklinik
    Naprapatbehandlinbg av rygg och axlar, samt akupunktur
  • Katja J
    Katja J skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsigt. Fick bra hjälp med mitt då akuta problem. Fick även lämpliga rehabövningaroch andra bra tips som hjälpt mig.
    Bra och trevligt kundbemötande.
  • Piotr O
    Piotr O skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket proffsiga och kunniga.
  • Markus B
    Markus B skrev om Min Naprapatklinik
    Absolut den bästa naprapat/akupunktur i stockholm. alltid bra bemötande. alltid fått otroligt bra hjälp med mina problem, som då har vart allt från ryggskott, till tips på rehabträningsövningar som kan förhindra rygg problem.
    arbetar intensivt på lager så har använt mig av deras akuttjänst samtliga gånger och det har fungerat sjukt bra!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Min Naprapatklinik
    Jobbar nära Västberga-kliniken och chansade när jag bokade första gången. Är jättenöjd med mottagandet och själva behandlingen. Sökte för ryggont och jag upplever att jag fick den hjälp jag behövde. Fick med mig övningar att göra hemma. Professionella och trevliga, lätt att boka tid. Rekommenderas!
  • Jan B
    Jan B skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket bra bemötande vid alla tre tillfällena, professionell behandling. Fick hjälp med en värkande axel och överarm, som efter behandlingarna blev mycket bättre.
  • Åke S
    Åke S skrev om Min Naprapatklinik
    Fick precis den hjälp som jag behövde för min ömmande axel,/skuldra, trodde att det skulle behövas betydligt fler behandlingar för att få ordning.
    Sammanfattningsvis; en riktig proffsig naprapat som kan sin sak
  • Maria G
    Maria G skrev om Min Naprapatklinik
    Jag blev snabbt hjälpt och helt smärtfri. Ett extra plus för bra onlinebokning. Rekommenderas varmt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Min Naprapatklinik
    Vänligt bemötande.Kunnig.Kan rekommendera honom
  • Kennerth J
    Kennerth J skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket bra upplevelse, bra bemötande och bra behandling
  • Erik A
    Erik A skrev om Min Naprapatklinik
    Fick tid snabbt. Proffesionellt bemötande och mina besvär försvann.
  • Severa M
    Severa M skrev om Min Naprapatklinik
    Bra proffesionellt bemötande. Jag blev direkt behandlad och blev otroligt nog av med mitt besvär på EN! behandling.
    Jag hade en fruktansvärd huvudvärk som hade med muskler i nacken att göra och Fredrik Lilja (tror jag att han hette) fixade det !
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Min Naprapatklinik
    Positivt bemötande, trevlig och kompetent personal.
    Jag hade problem med min ländrygg som låst sig och redan efter första besöket hos Tobias blev jag mycket bättre.
    Har tvelöst rekommenderat kliniken till de jag känner.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande, proffsig "medicinskt". Ställde diagnos relativt snabbt och var ärlig kring vilken hjälp jag behövde efteråt. Bra helt enkelt. Fick länkar till klipp med rehab-övniongar och läsning. Uppskattas att detta sker digitalt! Gillar inte papper...
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Min Naprapatklinik
    Bra förståelse av kundens behov. God tillgänglighet. Proaktivt och förebyggande åtgärder.
  • Jens O
    Jens O skrev om Min Naprapatklinik
    Bra trevligt bemötande.
    Sökte för bröstrygg smärta och det blev helt bra efter 3 behandlingar.
    Bra behandlingar och bra förslag på egna övningar.
  • Despina P
    Despina P skrev om Min Naprapatklinik
    Jätte bra bemötande och effektiv behandling
  • Monica B
    Monica B skrev om Min Naprapatklinik
    Har köpt en masagebehandling till mig själv. bra bemötande och bra behandling.
    Köpte också två naprapattider till en vän. Det fanns olika prisr för företag, privatperson. Det blev strul. Jag betalade direkt in på nätet via bokningen av tiderna. Men fick trots det två månader senare en påminnelse på en högre summa än den jag överenskommit om (där man lagt till moms). Svarade på den men fick trots detta en påminelse till innan man såg att jag faktiskt betalat den dag jag beställde behandlingarna
  • Claes S
    Claes S skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsig behandling av kunniga medarbetare.
  • Anna W
    Anna W skrev om Min Naprapatklinik
    Jag besökte Min naprapatklinik för att få massage för att bota en lindrig muskelstelhet och tips på bra kompletterande träning. Jag är mycket nöjd med behandling och råd.
  • Liridon W
    Liridon W skrev om Min Naprapatklinik
    Kallt i lokalen. Ingen bra bemötande av receptionisten
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Min Naprapatklinik
    Tobbe är alltid väldigt professionell, noggrann och duktig. Går alltid därifrån nöjd. Rekommenderas!
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket nöjd, trevligt mottagande, kunnig och bra behandling
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Min Naprapatklinik
    RIKTIGT DÅLIGT! Dom hade glömt bort min tid. Tog ledigt från jobbet för att få hjälp med mitt besvär, men dom kunde inte fixa en akut tid trots att det var deras fel! Kommer aldrig gå dit eller rekommendera dom.SKIT STÄLL:
  • Lena K
    Lena K skrev om Min Naprapatklinik
    Har alltid fått proffsig hjälp av kunnig personal :-)
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande, bra kunnighet från personalen
  • Viveka P
    Viveka P skrev om Min Naprapatklinik
    Ett vänligt bemötande, från första början. Fått hjälp med ländryggen, bl. a akupunktur. Fått tips på bra övningar att göra hemma. Blivit klart bättre. Rekommenderar kliniken, till alla jag känner.
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Min Naprapatklinik
    Jag är nöjd efter varje gång jag besökt Min Naprapatklinik, och fått stor hjälp när jag haft problem med Rygg/nacke. De har ett helhetstänk, ett stort lyssnande och ser till hela människan. De berättar alltid vad de ska göra innan och ser till att man känner sig trygg och bekväm. De har en bred kunskap och mjukt bemötande och jag kan varmt rekommendera dem vidare!
  • My E
    My E skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsiga i sitt bemötande. Lätt att boka tid.
    Har hittat diskbråck som inte kiropraktor upptäckt, trots flera besök.
    Rekommenderas varmt!
  • Eleonor Í
    Eleonor Í skrev om Min Naprapatklinik
    Absolut bästa upplevelse hos en naprapat!
    Jag har haft problem med min rygg och spänningar sedan unga år. Nu har jag hittat en naprapat som jag litar på och som kan hjälpa mig. Jag är super nöjd och rekommenderar min naprapat och hans kollegor varmt till alla jag möter.
  • Karin H
    Karin H skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande. Har fått hjälp med rygg och nacke. Behandling med akupunktur, massage och kotknäckning. Mycket vänligt och professionellt bemötande varje gång.
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Min Naprapatklinik
    Pontus är den bästa naprapaten! Hos honom blir du frisk och slipper gå på behandling efter behandling för att ändå inte bli helt återställd. På min Naprapatkliniken är du garanterad att det kommer kännas men du kommer också bli bättre och få verktyg att hjälpa din kropp bli bättre även i vardagen!

Lycka till med nya stället så hoppas jag att vi inte ses men om kroppen går sönder igen är det er jag kommer till såklart!

Med vänlig hälsning,
    Julia
  • Marion W
    Marion W skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande. Behandlade mina problem som jag hade fått i och med att jag hade ramlat. Musklerna kring höger höft protesterade .Gjorde ont och spred sig senare ner till foten på höger sida. Hade mycket svårt att gå. Främst i trappor. Efter tre till fyra behandlingar blev jag bra igen.
    Om jag tagit mig till en läkare hade jag endast fått smärtstillande och avslappande tabletter. Hade inte botat mina problem.
  • Eva O
    Eva O skrev om Min Naprapatklinik
    Har aldrig varit så bra i ryggen efter behandlingarna som nu! Jag är nöjd, både med bemötande och behandlingen.
  • Annika G
    Annika G skrev om Min Naprapatklinik
    Bemötandet var mycket trevligt och professionellt. Fick hjälp med ryggen som "spårat ur" . Kände mig trygg.
  • Mira P
    Mira P skrev om Min Naprapatklinik
    Utmärkt bemötande och jag har fått hjälp med stickningar i ben och ont i ryggen.
    Behandlingen levde upp mina förväntningar.
    Jag kommer att återkomma till Min Naprapatklinik.

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka