Alla kategorier Naprapat Stockholms län Nacka Min Naprapatklinik
Rekommenderat företag 2016 - Min Naprapatklinik

Min Naprapatklinik

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Min Naprapatklinik är en klinik med stort hjärta och mycket kunskap. Vi arbetar med att ta bort din smärta, samt se till att den inte kommer tillbaka. Vi lindrar och förebygger värk i leder och muskler. Det spelar ingen roll om du sitter stilla till vardags eller är idrottare på elitnivå, vi kan hjälpa dig med dina besvär. Som naprapater arbetar vi med att behandla hela kroppen, exempelvis värk såsom huvudvärk, nackspärr, ryggskott, stela axlar, löparknä eller musarm och dylikt. Vi är ett aktivt och äventyrligt gäng med erfarenheter inom allt från innebandy på elitnivå och cross-fit till snowboardåkning och matlagning. Tillsammans arbetar vi varje dag passionerat med att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär.

När du kommer hit första gången inleder vi sessionen med att ta reda på vad besväret har för karaktär. Är det exempelvis stelhet, smärta, domningar eller obehag? Då vill vi gärna ta reda på hur det uppkom, hur länge det har pågått samt i vilka situationer det gör som mest ont samt om det finns någonting som lindrar åkomman. Sedan genomför vi en klinisk undersökning för att fastställande av en diagnos där vi kan avgöra vilka metoder som fungerar bäst när vi ska behandla besväret.

Ofta kan det behövas ett antal behandlingssessioner där man fortsätter med den metod naprapaten valt ut. Tillsammans med manuell behandling är det ofta väldigt bra om patienten själv kan utföra övningar eller annan fysisk aktivitet för att nå en skön förbättring.

Vi kan erbjuda dig allt från Dry needing, akupunkturbehandling, terapeutisk stretching, ledbehandling mobilisering, ledbehandling manipulation, triggerpunktsbehandling och massage. Varmt välkommen in så ska vi hjälpa dig till en friskare kropp och behagligare tillvaro!

Läs vad 189 kunder tycker om Min Naprapatklinik

• Lena K
    Lena K skrev om Min Naprapatklinik
    Har alltid fått proffsig hjälp av kunnig personal :-)
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande, bra kunnighet från personalen
  • Viveka P
    Viveka P skrev om Min Naprapatklinik
    Ett vänligt bemötande, från första början. Fått hjälp med ländryggen, bl. a akupunktur. Fått tips på bra övningar att göra hemma. Blivit klart bättre. Rekommenderar kliniken, till alla jag känner.
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Min Naprapatklinik
    Jag är nöjd efter varje gång jag besökt Min Naprapatklinik, och fått stor hjälp när jag haft problem med Rygg/nacke. De har ett helhetstänk, ett stort lyssnande och ser till hela människan. De berättar alltid vad de ska göra innan och ser till att man känner sig trygg och bekväm. De har en bred kunskap och mjukt bemötande och jag kan varmt rekommendera dem vidare!
  • My E
    My E skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsiga i sitt bemötande. Lätt att boka tid.
    Har hittat diskbråck som inte kiropraktor upptäckt, trots flera besök.
    Rekommenderas varmt!
  • Eleonor Í
    Eleonor Í skrev om Min Naprapatklinik
    Absolut bästa upplevelse hos en naprapat!
    Jag har haft problem med min rygg och spänningar sedan unga år. Nu har jag hittat en naprapat som jag litar på och som kan hjälpa mig. Jag är super nöjd och rekommenderar min naprapat och hans kollegor varmt till alla jag möter.
  • Karin H
    Karin H skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande. Har fått hjälp med rygg och nacke. Behandling med akupunktur, massage och kotknäckning. Mycket vänligt och professionellt bemötande varje gång.
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Min Naprapatklinik
    Pontus är den bästa naprapaten! Hos honom blir du frisk och slipper gå på behandling efter behandling för att ändå inte bli helt återställd. På min Naprapatkliniken är du garanterad att det kommer kännas men du kommer också bli bättre och få verktyg att hjälpa din kropp bli bättre även i vardagen!

Lycka till med nya stället så hoppas jag att vi inte ses men om kroppen går sönder igen är det er jag kommer till såklart!

Med vänlig hälsning,
    Julia
  • Marion W
    Marion W skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande. Behandlade mina problem som jag hade fått i och med att jag hade ramlat. Musklerna kring höger höft protesterade .Gjorde ont och spred sig senare ner till foten på höger sida. Hade mycket svårt att gå. Främst i trappor. Efter tre till fyra behandlingar blev jag bra igen.
    Om jag tagit mig till en läkare hade jag endast fått smärtstillande och avslappande tabletter. Hade inte botat mina problem.
  • Eva O
    Eva O skrev om Min Naprapatklinik
    Har aldrig varit så bra i ryggen efter behandlingarna som nu! Jag är nöjd, både med bemötande och behandlingen.
  • Annika G
    Annika G skrev om Min Naprapatklinik
    Bemötandet var mycket trevligt och professionellt. Fick hjälp med ryggen som "spårat ur" . Kände mig trygg.
  • Mira P
    Mira P skrev om Min Naprapatklinik
    Utmärkt bemötande och jag har fått hjälp med stickningar i ben och ont i ryggen.
    Behandlingen levde upp mina förväntningar.
    Jag kommer att återkomma till Min Naprapatklinik.
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Min Naprapatklinik
    Bra och professionellt bemötande
  • Pierre G
    Pierre G skrev om Min Naprapatklinik
    Kompetent och trevlig personal
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Min Naprapatklinik
    Superduktiga och kompetenta , stort förtroende för dem!
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket vänligt, engagerat och kunnigt bemötande.
  • Inger E
    Inger E skrev om Min Naprapatklinik
    Bra bemötande, lätt att få tid, nära arbetsplats. Kunniga naprapater som vill att man ska bli bra. Tar sig tid.
  • Annette W
    Annette W skrev om Min Naprapatklinik
    Det är det varmaste mottagandet jag någonsin har fått. Och behandlingen var ypperlig. Jag gick på naprapatmassage.
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om Min Naprapatklinik
    Positivt bemötande av Tobias Sandell- Yxner, fått hjälp med min värk och även fått förslag på övningar att göra hemma.
  • Love P
    Love P skrev om Min Naprapatklinik
    Får alltid proffsigt bemötande och kunnande ifrån min naprapatklinik.
    fkexibla och problemfria.
  • Irene N
    Irene N skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsigt bemötande och en snabb prognos och insats och jag gick in på rummet som en halt gumma och ut som en "lättfotad" flicka
  • Olga R
    Olga R skrev om Min Naprapatklinik
    nöjd, trevligt och får alltid tid när det passar mig
  • Maria H
    Maria H skrev om Min Naprapatklinik
    Alltid fint och ärligt bemötande. Självklart är de också proffsiga vid behandlingarna.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Min Naprapatklinik
    jag, fick hjälp med mina ryggproblem. och har blivit väldigt vänligt bemött. alltsom
    allt mycket positivt!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Min Naprapatklinik
    Lätt att få tid, trevligt bemötande och duktiga.
  • Marie E
    Marie E skrev om Min Naprapatklinik
    Ett intresserat, engagerat bemötande vid flertalet besök pga stressrelaterad värk, problematik i såväl ländrygg som axel. Snabba svar på mail alt sms.
  • Conny H
    Conny H skrev om Min Naprapatklinik
    Har blivit helt kvitt min whiplash nackskada tack vare Daniel på Min Naprapatklinik
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Min Naprapatklinik
    Proffsiga, trevliga och kunniga
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Min Naprapatklinik
    Kändes bra o jag fick tips på bra övningar att göra
  • Carin B
    Carin B skrev om Min Naprapatklinik
    väldigt proffsigt och vänligt bemötande. har fått stor hjälp vid mina ryggbesvär. Jag kommer fortsätta att gå dit
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Min Naprapatklinik
    Jag fick akupunktur för mitt ryggskott.
    Det blev mycket bättre efter bara en gång och riktigt bra efter två.

Jag blev trevligt och punktligt bemött.
  • Johan E
    Johan E skrev om Min Naprapatklinik
    Bra men inte bäst.............................................................
  • Anna W
    Anna W skrev om Min Naprapatklinik
    Bra hjälp där personalen lyssnar på mig och min kropp
  • Birgit O
    Birgit O skrev om Min Naprapatklinik
    Var hos Pontus för några år sedan - efter ett par besök kände jag mig mycket bättre i ryggen.. Fick några goda råd med mig på vägen och klarade mig bra med hjälp av dessa. Kommer gärna tillbaka när jag behöver!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket bra och trevligt bemötande, sökte för att låsa upp naken.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Min Naprapatklinik
    Fick tid samma dag. Trevligt bemötande och proffsig personal som vet vad de gör. Jag har rekommenderat hela jobbet att gå dit vid behov. Jag är väldigt nöjd.
  • Carin B
    Carin B skrev om Min Naprapatklinik
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Fick god hjälp med mina besvär och tänker absolut kontakta kliniken igen om/när behov uppstår. Har rekommenderat kliniken till vänner.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket trevligt och professionellt.
  • Karin N
    Karin N skrev om Min Naprapatklinik
    Mycket bra, men det var längesedan jag var hos er.
  • Hassan R
    Hassan R skrev om Min Naprapatklinik
    det var bra, jag en akut tid och efter det besöket fick komma på återbesök, men det var inte det jag behövde utan en kontakt med sjukgymnast.
  • Johan L
    Johan L skrev om Min Naprapatklinik
  • Jí_rgen F
    Jí_rgen F skrev om Min Naprapatklinik
    Ett mycket positivt mottagande som präglas av engagemang och intresse för min situation.
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Min Naprapatklinik
    Nöjd
    Bra behandling
    Snabb tid
  • Sari T
    Sari T skrev om Min Naprapatklinik
    Jag hade problem med mina vadmuskler pga tidigare knäskador, efter några besök hos Min Naprapatklinik kunde jag fortsätta med min löpträning som vanligt. Alltid trevligt bemötande och riktigt proffsigt, rekommenderar varmt!
  • Erik N
    Erik N skrev om Min Naprapatklinik
    Jag har kroniska problem med rygg och nacke efter en bilolycka på 90-talet. Det är svårt att hitta en behandlingsmetod som passar, men ännu svårare att hitta en naprapat som utför den behandling just din kropp behöver för att må bra. Jag hittade allt detta när jag började gå hos Pontus Lindell på Min Naprapatklinik.
    För mig är det viktigt att en naprapat lyssnar på mig och vad jag känner att min kropp behöver. Utöver att jag är väldigt nöjd med de proffsiga behandlingarna så är det också roligt och trevligt att träffa Pontus.
  • Lars F
    Lars F skrev om Min Naprapatklinik
    Vänligt bemött. Förklarade vad det kunde vara för fel på ett enkelt vis.
  • Ralf M
    Ralf M skrev om Min Naprapatklinik
    Fantastiskt!
    Att det finns människor som förstår att smärta utanför gränsen 10 existerar, och att dom kan hjälpa, vilket man vid det här laget tror är omöjligt!

BAAAM!

Sen förändras allt!

Tack för att ni finns, gör det ni gör och!!!!
    LEVERERAR!
  • Erik B
    Erik B skrev om Min Naprapatklinik
    Väldigt trevligt bemötande och profesionella.
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om Min Naprapatklinik
    Väldigt trevligt bemötande, fräscha lokaler, behandling av rygg och höft smärtor.

Kommer att rekommendera dem vidare och gick dit pga. rekomendationer.
  • Anna N
    Anna N skrev om Min Naprapatklinik
    Bra, hade inklämda muskler i axeln.

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka