Alla kategorier Naprapat Stockholms län Nacka Min Naprapatklinik Sickla

Min Naprapatklinik Sickla

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Min Naprapatklinik är en klinik med stort hjärta och mycket kunskap. Vi arbetar med att ta bort din smärta, samt se till att den inte kommer tillbaka. Vi lindrar och förebygger värk i leder och muskler. Det spelar ingen roll om du sitter stilla till vardags eller är idrottare på elitnivå, vi kan hjälpa dig med dina besvär. Som naprapater arbetar vi med att behandla hela kroppen, exempelvis värk såsom huvudvärk, nackspärr, ryggskott, stela axlar, löparknä eller musarm och dylikt. Vi är ett aktivt och äventyrligt gäng med erfarenheter inom allt från innebandy på elitnivå och cross-fit till snowboardåkning och matlagning. Tillsammans arbetar vi varje dag passionerat med att hjälpa dig att bli frisk från dina besvär.

När du kommer hit första gången inleder vi sessionen med att ta reda på vad besväret har för karaktär. Är det exempelvis stelhet, smärta, domningar eller obehag? Då vill vi gärna ta reda på hur det uppkom, hur länge det har pågått samt i vilka situationer det gör som mest ont samt om det finns någonting som lindrar åkomman. Sedan genomför vi en klinisk undersökning för att fastställande av en diagnos där vi kan avgöra vilka metoder som fungerar bäst när vi ska behandla besväret.

Ofta kan det behövas ett antal behandlingssessioner där man fortsätter med den metod naprapaten valt ut. Tillsammans med manuell behandling är det ofta väldigt bra om patienten själv kan utföra övningar eller annan fysisk aktivitet för att nå en skön förbättring.

Vi kan erbjuda dig allt från Dry needing, akupunkturbehandling, terapeutisk stretching, ledbehandling mobilisering, ledbehandling manipulation, triggerpunktsbehandling och massage. Varmt välkommen in så ska vi hjälpa dig till en friskare kropp och behagligare tillvaro!

Läs vad 265 kunder tycker om Min Naprapatklinik Sickla

• Jimmy S
    Jimmy S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Här alltid blivit bra omhändertagen och är väldigt nöjd med resultatet
  • Isak C
    Isak C skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag sitter mycket framför datorn och jobbar inom IT. Haft återkommande problem med musarm och skuldra. Har besökt många naprapater och måste skriva att Ahmet Aksoy som jobbar hos Min Naprapatklinik är en av de bättre. Besöker ofta för att inte få återfall.
    Isak C gillar detta
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Har inte varit där än ! Har en positiv känsla i alla fall .
  • Louise H
    Louise H skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Det var trevlig personal och skönt att man kunde boka helg o kvällstid för massage.
  • Linus I
    Linus I skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bra bemötande och hjälp. Kunnig naprapat
  • Hans I
    Hans I skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bemötande var naturligtvis bra men efter behandlingen fick jag en försvagning i benet som resulterade i att jag ramlade i trappan utanför kliniken. Det hände en gång till hemmavid.
    Akupunkturnålarna har förmodligen hamnat på en nerv där den inte skulle vara. Naturligtvis är det bara en gissning men jag fick ett nytt problem som jag inte hade haft tidigare.
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag har aldrig besökt er så jag har ingen uppfattning. Men det är bra att ni finns
  • Bert K
    Bert K skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag är jättenöjd med mina besök . Jag hade problem med bröstkorg , axlar och rygg som jag fick hjälp med . Det enda som jag inte var nöjd var att de inte var anslutna till Wellnet så det blev rätt dyrt .
  • Peter L
    Peter L skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag har besökt dem ett antal gånger och upplever dem som trevliga, professionella och kunniga. Rekommenderas varmt.
  • Staffan K
    Staffan K skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Andrén är mycket kompetent och bra med sina kunder.
  • Emeli D
    Emeli D skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag blir alltid väl bemöt. Trevlig stämning och personal.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Trevliga och proffisionella.
    Flexibla med tider.
  • Louise B
    Louise B skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag sökte hjälp för allmän trötthet och svaghetskänsla i vissa muskelområden. Jag fick träffa Daniel som är mycket lyhörd och kunnig och fantastisk på att snappa upp diffusa symptom, tolka dem och åtgärda dem. Han bjuder även på omtanke och goda råd kring hälsa och välbefinnande i allmänhet. Jag är efter några behandlingar fri från symptom och rekommenderar kliniken varmt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bemötandet var bra. Hade dock beställt idrottsmassage som bör vara mer djupgående än den jag fick. Upplevde massagen något mesig och var besviken då priset är högt.
  • Maija Liisa A
    Maija Liisa A skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bemötandet var väldigt trevligt redan från första kontakten .
    Fick också min rygg i ordning.
    Tack vare för kunnig behandling.
    Nästa gång vet jag vart ska vända mig vid besvär
  • Jan S
    Jan S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag har aldrig varit kund hos någon naprapatklinik. Det övergår mitt förstånd hur jag blivit utvald för den här undersökningen.
  • Eric F
    Eric F skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    hade akut rygg problem som fixades bra
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bra och trevliga! Jag fick snabbt tid och mina problem blev bättre av en bra naprapat.
  • Jasmine K
    Jasmine K skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    tobias är helt fantastisk ! rekommenderar varmt till alla därute
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Längesedan jag var hos er så jag har tyvärr svårt att betygsätta företaget. Dock, var det professionellt de få gånger jag besökte er.
  • Ulrica O
    Ulrica O skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Ett bra bemötande. Hade ryggproblem och fick hjälp med det. Så jag är nöjd.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Toppen. Trevlig bemötande och ett omhändertagande som tar hänsyn till eventuell oro hos patient.
  • Joel B
    Joel B skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Supernöjd! Proffsigt, omtänksamt och bra.
  • Björn Mikael S
    Björn Mikael S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Mycket bra, vänliga och behovsstyrda.
  • Anders A
    Anders A skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag blev väldigt bra bemött och min axel kändes bättre efter 2 behandlingar.
  • Johan T
    Johan T skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Utmärkt service, snabbt att få tid och riktigt bra behandling.
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Mycket bra bemötande och behandling.
  • Lars M
    Lars M skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag tycker att den behandling jag fick var mycket bra. Bra analys av min kropp och situation.
  • Catherine S
    Catherine S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    I was treated by Tobias Sandell-Yxner on two occasions at very short notice, for a back problem I experienced while travelling in Sweden in April 2017.
    His assessment was careful and accurate, and his treatments were effective and lasting.
  • Ivar S
    Ivar S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    jag har fått ett mycket förtoendeingivsnde och positivt bemötande och kunnig behandling av mina krämpor( ryggskott dålig svank samt ont i skadade revben.
    Jag är beredd att rekommendera Tobias
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Proffsig behandling och alltid trevligt bemötande
  • Elisabeth Å
    Elisabeth Å skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag har aldrig varit där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Det enda som hjälper när man har ont är ett besök hos kiropraktor
  • Heléne B
    Heléne B skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag har inte besökt kliniken på flera år!!! Sluta skicka sms till mig!!!
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Väldigt kunniga och flexibla med tider.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Lyhörda och kompetenta naprapater.
  • Rasmus C
    Rasmus C skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bäst!!! Får alltid superbra hjälp här, rekommenderar!!!
  • Nikolai L
    Nikolai L skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Professionella och duktiga. Fick tips och hjälp som hjälpte mig med mina problem som jag hade.
  • Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Mycket nöjd. Bemötandet var bra. Fick bra information.
  • Sara P
    Sara P skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Fick snabbt tid och trots inget stort problem med nacken blev jag tagen på allvar och lyssnad på. Tack
  • Richard T
    Richard T skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bra bemötande, med möjlighet till "akuttider".
    Lyssnade väl inför diagnos och löste mina problem - iaf på kort sikt. Jag är väl medveten om att mina problem inte till fullo kan åtgärdas med de få besök jag gjorde.

Ser gärna att man försöker jobba mot att försöka bli landstingsanslutna så man får besöka med reducerat pris.
    Har tidigare exempelvis besökt Telge Rehab, vilka är anslutna och då kostar besöket 150-200 kr per gång, alternativt frikort.

Tre besök och 650kr/gång gör att man drar sig för att göra ett fjärde - även fast att det egentligen skulle behövas.
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Lätt att få tid. Upplevde besöket som kort, behandlingen var betydligt kortare än utsatt tid. Trevlig naprapat.
  • Claes S
    Claes S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Fick snabbt tid samt ett mycket bra och professionellt bemötande och behandling, samt blev helt kurerad.
  • Sirpa S
    Sirpa S skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bra bemötande. Svåra smärtor i arm och rygg, efter tre behandlingar, nästan smärtfri. Gått på efterbehandling för att få bort det sista. Proffsigt bemötande från början till slut. Mina förväntningar var att bli smärtfri.
  • Vasilica I
    Vasilica I skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    fick en trevligt bemötande och professionell hjälp av naprapaten.
  • Eva-maria T
    Eva-maria T skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Fantastiskt kompetenta Naprapater, jag känner mig trygg och får ett professionellt och trevligt bemötande.
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Bra och proffsigt bemötande. Blev fri från besvär på ganska kort tid.
  • Malin E
    Malin E skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Jag anlitade Min Naprapatklinik Sickla för att få hjälp med skador som uppkommit vid löpning (stel vad samt löparknä). Jag har fått hjälp med det jag behövde och fått ett utmärkt bemötande.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Proffsigt bemötande och väldigt noga genomgång av ryggen. Väldigt nöjd.
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Min Naprapatklinik Sickla
    Hade värk i höft och rygg,jag tror det var fyra behandlingar.
    Värken är helt borta, jag kan träna och har gott ned i vikt.
    Jättefint bemötande superbra! Tack!

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka