Min Stol

Långgarnsvägen 45, 761 65 Norrtälje — Visa karta

Tapetserarverkstaden mitt i Roslagen! Jag stoppar och klär om din möbel med traditionella metoder och med stor noggrannhet. I min verkstad kan ni välja mellan både trendiga och klassiska kvalitetstyger.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 1 kund tycker om Min Stol

• gunilla b
    gunilla b skrev om Min Stol
    Ett riktigt ruffel och båg företag. Utger sej för att vara tapetserare men är inte i närheten av det. Gör ett uruselt jobb.Förstår inte ens att man måste göra ett underarbete. Fick vår fåtölj efter 7 månader i delar och med en tygrulle!

Lämnade en fin gammal öronlappsfåtölj till Min Stol i september 2012
    Med flera frågor om hon var tapetserare och om hon skulle klara arbetet svarade Charlotte att hon var utbildad och hade utfört fler liknande arbeten. Vi köpte ett jättedyrt tyg genom henne (1260:-)/metern.
    Vi frågade om fåtöljen kunde vara färdig till jul och det var inga problem enligt henne

Stol i september 2012 och blev lovad att den skulle vara klar till jul.Fick den dagen före julafton, fick en smärre chock. Inget underarbete,fjäder som stack ut i ryggen,dynan omsydd av det gamla dunet och den man satt rakt igenom. Bården låg dubbelt i hörnor och tyget under sitsen hängde löst. Hon ville göra om jobbet och göra det bra och 28 mars hämtade vi den utan tyg och sidostycken och bakstycket i en påse! Visst underarbete hade gjorts men fortfarande en puta i ryggen.Jag kan INTE rekommendera Min Stol

Långgarnsvägen 45, 761 65 Norrtälje