Minellux

Minellux

minellux.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Minellux AB! Vi hjälper dig med el och ljusinstallationer. Som experter på ljusdesign och “smarta hem”-lösningar kan vi tar ditt hem till nästa nivå av bekvämlighet. Vi har funnits i branschen sedan 2013 och började som ett enmansföretag. Sedan dess har vi växt och är idag 5 anställda. Tjänster: Elektriker,...

218 omdömen om Minellux

Sedan starten hos Reco 2021

Hasse J
Skrev om Minellux

Snabbt, effektivt och till överenskommet pris.

Ingrid K
Skrev om Minellux

Dom kommer alltid på avtalad tid och gör ett utmärkt jobb

Peter K

Snabbt och smidigt! Tack! Peter

Estela G
Skrev om Minellux

Vi är mycket nöjda för arbetet. Kunnig och trevlig personal.

Christer J
Skrev om Minellux

Snabba, ringde innan dom kom som utlovat. Trevliga

Per-Åke Jieno F

Utförde ett proffsigt arbete, mycket nöjd.

Anita S
Skrev om Minellux

Killarna var trevliga och glada när de kom .Förväntningarna var att det skulle gå snabbt och smidigt och de gjorde det ., Min vara vara var en dimmer

Ylva K
Skrev om Minellux

Minellux är alltid trevliga, kompetenta och duktiga på det de gör. Kanske inte den billigaste firman men du kan lita på att de gör ett riktigt bra jobb. Jag rekommenderar de varmt och är väldigt nöjd med alla jobb de har gjort hemma hos mig genom åren. Med vänlig hälsning Ylva

Jim O
Skrev om Minellux

Hade problem med att koppla lampor och ett par strömbrytare. Kontaktade minellux. Nästa dag var det fixat. Elektrikern var punktlig och trevlig. Högsta betyg. Använder gärna minellux nästa gång.

Dorcas J
Skrev om Minellux

Bra, snabb och väldigt effectivt.

Tamara A
Skrev om Minellux

Supernöjda med belysning arbete. Kunniga, proffsiga och snabba. Rekommenderar starkt!

Zoltan K
Skrev om Minellux

Jag har fått snabb och effektiv respons på mina relativt små frågor, så jag är helnöjd och kan rekommendera Minellux!

Amil A
Skrev om Minellux

Super grymt elbolag, där tydlighet, renlighet och hederligt arbete utförs efter överenskommelse och man gör det lilla extra för sin kund! De var snabba med offert, arbete och utförlighet! Anlita genast!

Jan Ö
Skrev om Minellux

Snabba och professionella, utförde jobbet enligt plan och tog rimligt betalt!

Hans-Göran B

Snabbt och smidigt, ingen väntetid.👍

Mathias J
Skrev om Minellux

Alltid nöjd med Minellux som har gjort såväl större som mindre arbeten här. En av få med kompetens inom KNX och de kör med ärliga priser.

Anton V
Skrev om Minellux

Det var lite svårt att få återkoppling efter första kontakt, jag fick ringa två gånger och påminna. Efter det var det inga problem, deras tekniker är väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt blev väldigt snyggt uppsatt och även där uttag och kontakter var svåra att få på plats lyckades man.

Erik P
Skrev om Minellux

Bra service och snabb installation

Johan Ernst Sune C

Tydliga, proffsiga och prisvärt. Rekommenderas alla dar i veckan. Extra plus för servicekänsla och pedagogiska förklaringar för oss som inte ”kan” el😉

Jenny Karolina Maria C

Mycket trevliga, fint utfört arbete av centralbyte, elrenovering, byte av uttag och kontakter. Bra pris och snabbt utfört. Kommer definitivt använda oss av Minellux fler gånger. Varma rekommendationer!

Ulf L
Skrev om Minellux

Det gick väldigt snabbt och smidigt från kontakt tills arbetet var utfört. Noel som var här och installerade laddboxenen var väldigt professionell, med trevligt bemötande och kunnigt lösningsorienterat arbetssätt. Väldigt nöjd med slutresultatet.

Anneli O
Skrev om Minellux

God service och trevligt bemötande

Tomas J
Skrev om Minellux

Liiite dyrt, kanske... Men snabb & punklig service. Utmärkt bemötande.

Kersti A
Skrev om Minellux

Trevliga och effektivt arbete!

Billinge 3
Skrev om Minellux

Professionellt arbete. Summan på fakturan var fel, men den rättades så fort jag kontaktade dom.

Mathilde M
Skrev om Minellux

Hjälpsamma och super trevliga!

Johan R
Skrev om Minellux

Trevliga, hjälpsamma och professionella.

Riza S
Skrev om Minellux

Flexibla och måna om att hjälpa dig att få det som du vill och dessutom till ett bra pris. Bara positivt +++++

Birgitta O
Skrev om Minellux

Trevliga grabbar som kom på bestämd tid och gjorde ett professionellt jobb.

Jan-Åke S

Det var en riktigt trevlig. Upplevelse , TIP TOP….Är riktigt nöjd….Tack

Cecilia E
Skrev om Minellux

Snabb o bra handläggning. Trevligt bemötande. Kompetent hjälp. Ringde en onsdag o fick tid på fredagen för elementinstallation! Nu är det varmt igen. Tack

Rolf K
Skrev om Minellux

Mycket professionellt mottagande och utförande

Kaj-Åke N
Skrev om Minellux

Jag tycker att ni är jätte bra ringer man så ordnar ni det snabbt och så är ni jätte trevliga mvh Kaj

Bertil L

Trevlig killar. Tillmötesgående

Dan S
Skrev om Minellux

Bra produkt. Bra leverans. Bra helhetsintryck.

Rose E
Skrev om Minellux

Minellux var snabba på att komma hit, lämna offert, vänliga, ange ett rimligt pris, god service, mycket snabba med att erbjuda att utföra jobbet och god förståelse för våra egna idéer. Snabba och effektiva när de utförde arbetet. Stor vänlighet, positivt bemötande och god service. Jag kan varmt rekommendera dem!

Per K
Skrev om Minellux

Snabb och bra service till ett vettigt pris. Rekommenderar

Filip M
Skrev om Minellux

Snabba, effektiva och trevliga! :)

Mikael R
Skrev om Minellux

Mycket trevlig personal fick tid fort

Björn N
Skrev om Minellux

Jag fick installerat laddbox och är helnöjd med tjänsten och upplevelsen. Trevliga och kompetenta från första kontakten när jag ställde frågor och igenom hela processen med installation.

Maja B
Skrev om Minellux

Snabba coh duktiga. Lätta att få tag på.

Linda P
Skrev om Minellux

Jätte snabb service och Trevliga killar

Bengt L
Skrev om Minellux

Snabbt och bra felet blev åtgärdat dagen efter beställningen så vi är helnöjda. Arbetet gällde byte av trasigt tidrelä för belysning i ett av våra källare utrymmen.

Åsa M
Skrev om Minellux

Snabbt och noggrant genomfört arbete. Bra lösningar som vi inte själva hade tänkt på att vi skulle behöva.

Johan R
Skrev om Minellux

Bra och snabb montering. Trevlig personal. Det hade dock varit önskvärt med städning efteråt (byggdamm, murbruk etc). Det tar inte många minuter men gör stor skillnad för helheten

Claudio M
Skrev om Minellux

Mycket professionella, men framför allt kom med egna initiativ baserat på deras tolkning av mina behov. Klockrent!

Lars-göran N

Trevligt bemötande snabbt smidigt från offert tills de var klart

Barbro L
Skrev om Minellux

Mkt fint bemötande. Bra arbete. Kommer att anlita dem igen. Och rekommendera till vänner

Ann-Kristin J

Snabbt svar, vänligt bemötande o proffsigt utförande

Rickard H
Skrev om Minellux

Sjukt nöjda med jobbet dom utförde. Minus var att dom kunde städa efter sig.