Mintastic Flytt & Städ

Mintastic Flytt & Städ

Ring 073-988 93 83 mintasticflytt.se

Vi på Mintastic Flytt & Städ hjälper dig med hela flytten eller transporten av dina varor i hela Sverige och EU. Behöver du flytta är vi ett företag i Kalmar som utför allt inom privatflytt och bohagsflytt. Vi sköter allt som har att göra med flyttningen, som packning, emballering, bortforsling, monteringen av tavlor plus annat...

55 omdömen om Mintastic Flytt & Städ

Alfred H
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Toppen bra service och snabba ryck

Leif L

Väldigt nöjda. Prisvärda och grymt resultat och snabbt svar. Toppklass

Manuela L
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Proffsiga och duktiga! Allt gick smidigt vid flytt och städer var godkänt.

Axel S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Smidigt, prisvärt och allt funkade bra.

Anne-Marie A
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket trevligt bemötande och proffsigt utförande!!

Rita N
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket Nöjd med både flytt och städ.

Tania R
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Lätta och okomplicerade att ha kontakt med. Håller vad de lovar. Jobbar snabbt. Trevligt bemötande. Bra pris

Doris Z
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Jag är väldigt nöjd och tacksam för all hjälp viid min flytt. Väldigt trevlig personal och snabbt jobbat. De får högsta betyg av mig. / Doris Zeliath

Antonia K
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Väldigt bra flyttfirma med superbra service! En snabb & smidig flytt även om jag flyttade långt ⭐️

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för ditt omdöme Antonia! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp :)

Onspot L
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Duktig Flyttfirma i Kalmar som vi anlitar när vi har för mycket egna uppdrag. Utför flytt och städtjänster av högsta kvalitet.

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Stor TACK för en så fin omdöme om oss!

Sven B
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket trevliga killar. Snabba, duktiga, starka, effektiva. Rekommenderas och vi kommer gärna anlita dem igen. Toppenbra firma!!!!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Hej Sven! Tack för ditt omdöme och de fina orden om våra flyttkillar :)

Julia S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Snabba och effektiva, men ändå försiktiga med min möbler vid flytten. Väldigt trevliga och hjälpsamma. Skötte både min flytt och flyttstädning utan några problem.

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för din återkoppling Julia! Underbart att du blev nöjd :)

Birgitta F
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket nöjd med bemötandet. Trevlig och proffsiga killar

Emma S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Super service ! Trevlig och professionell personal! Rekommenderar dom till 180%!!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Stor TACK Emma! Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp :)

Anna S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Super nöjd snabb o bra service

Margareta B
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Supertrevliga och duktiga killar som skötte vår flytt perfekt. Löste alla problem och utförde allt proffsigt till ett bra pris. Vi är supernöjda!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för ditt omdöme Margareta! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp :)

Linda H
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Väldigt smidigt och flexibla, och de lovar vad de säger, rekommenderar starkt!! Linda Hasi

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Hej Linda! Tack för ditt fina omdöme om oss och det är precis så vill vill att det ska vara :)

Kacper C
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Snabbt och smidigt! Rekommenderas!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för din återkoppling! Underbart att du blev nöjd :)

Monika W
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Snabb hjälp och trevligt bemötande

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack! Vi är EXTREMME snabba och duktiga! Flytt + magasinering + flyttstädning som är godkänd utan anmärkning på 5 timmar :)

Andréa B
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Trevliga och omtänksamma killar som var väldigt effektiva med sin tid. Är väldigt nöjd och kommer absolut rekommendera till vänner eller liknande.

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Hej Andrea! Tack så mycket för detta fina omdöme om oss och att ni kan rekommendera oss vidare. Du är varmt välkommen tillbaka! :)

Elias T
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket bra! Vi har inget att klaga på. 5 av 5!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för ditt omdöme Antonia Elias! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp :)

Ratchtikan B
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

De var jätte vänlig vid bemötande. De var lyhörde och var jätte bra på alla sätt. Är jätte nöjd med flytt tjänsten som jag har gjort!

Frida K
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Snabba och trevliga, plastat in möblerna bra med tanke på tiden.

Anja H
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Tålmodiga killar som gjorde ett kanonjobb

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för din återkoppling Anja! Underbart att du blev nöjd :)

Ronja I
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Allt gick perfekt! Tack! Rekommenderar!

Sara B
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Fantastiskt nöjda med både flytt och städning.

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack Sara för ditt omdöme och ditt betyg om oss!

Christina S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Företaget flyttade bohag från Hultsfred till Vetlanda - från en 4a till en 3a. Ända från min första kontakt med SAM har jag känt en trygghet i de fortsatta kontakterna. Inget har varit omöjligt! Starka och snabba ""pojkar" - som också var mycket vänliga och trevliga gjorde flytten till en angenäm upplevelse. Jag rekommenderar Myntastic Flytt och Städ - ett företag att lita på!

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Hej Christina! Tack så mycket för detta fina omdöme om oss och att ni kan rekommendera oss vidare :)

Fredrik A
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Väldigt nöjda! Trevliga och snabba. Körde hela vägen upp till Stockholm för att flytta oss ner till Färjestaden i Kalmar. Jobbade och slet in i det sista. Tack!

Oskar S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Super bra bemötande och sjukt snabb service. Fick hjälp med flyttstäd.

Enisa K
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Vi har anlitat Mintastic Flytt & Städ för flyttning och magasinering av bohag. Professionella, prisvärda och pålitliga.Tack!

Friskvårdskliniken M
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Får alltid väldigt bra hjälp och bemötande. De är väldigt tidseffektiva, prisvärda och oerhört lätt att ha att göra med. De hjälper oss med veckovis Företagsstäd och har även hjälpt till vid flytt av saker och möblering.

Alina R

Rekomenderar varmt.Trevligt bemötande.

Gustav A
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

mycket trevligt bemötande och service. Kan starkt rekommenderas.

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack Gustav för ditt omdöme och ditt betyg om oss!

Giovanni L
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket bra bemötande. Hjälp med flytt.

Ewa E
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Flytt och städ utförd snabbt och smidigt. Trevligt bemötande och bra kommunikation.

Svetshjälp K
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Jag behövde flyttstädning och Mintastic flytt var på plats efter 24 h och dom gjorde ett fantastiskt jobb speciellt i köket och toaletten... Tack så mycket för all hjälp

Klaudia N

Duktiga och trevliga killarna! Väldigt bra jobbat. Jag är jättenöjd 😊

Svar från Mintastic Flytt & Städ

Tack för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp :)

Fanny Beate Therese Å
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Service och lösningsorienterade. Snabbt och trevligt.

Karin I
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

När man väljer timpris finns det alltid en rädsla för att flyttgubbarna ska ta sin tid med flit men så var verkligen inte fallet här! Så snabba och grymt bra jobbat. Tog väl hand om både tunga och otympliga möbler. Kan varmt rekommendera!

Iris S
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Vänlig, snabb och pålitlig - jag är mycket nöjd och tackar er igen.

Tusen tack för ditt fina omdöme! Önskar er all lycka 😃

Anders K
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket sevisinriktade! Arbetade snabbt och effektivt! Två besök innan flytt Känns tryggt! Sociala och tillmötesgående! Köpte flytt och städ! Mycket nöjda!

Vivian E
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Efter att ha fått ett par olika offerter bestämde jag mig för att anlita Mintastic för min flytt och det ångrar jag inte! Jag blev verkligen bemött med vänlighet och respekt, och jag är alltså mer än nöjd med mitt val! Jag kan verkligen rekommendera detta företag!

Linda M
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mintastic hjälpte mig med en flytt från Läckeby till Djurängen och de va snabba men väldigt professionella, noggranna och hjälpte till med att plasta in vissa möbler och på andra sätt se till att inget skadades. Det va två killar från Kroatien och de va i tid, utförde flytten utmärkt, hjälpsamma och oerhört trevliga och glada killar! Jag har rekommenderat ert bolag tack vare de supertrevliga killarna som hjälpte mig med min flytt på ett proffsigt, snabbt och säkert sätt ! De var noga med att tala om ev skador på möbler som...

Lee C
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Jättebra bemötande, trevlig, svarade alltid när jag var nervös och orolig över flytten. Alltid lungt bemötande och jag kände mig trygg. Flyttdagarna var otroligt genomtänkta, gick smidigt och snabbt men aldrig hafsigt. Fick låna kartonger att flytta med. Lyssnade på mina önskemål och arbetade efter dem. Jättenöjd allt som allt 😁

Inger M
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Ett mycket pålitligt och prisvärd företag. Tack för ett riktigt bra jobb ni har utfört *********

Ola J
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Snabbt o smidigt. Allt funkade som det skulle.

Yvonne I
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Jättebra bemötande! Och de fixade vad jag ville ha åtgärdat

Letsy M
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Trevliga o snabb arbetare.Bra tjänst. Modern lastbil. Jag kan rekommendera till.

Olga E
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Svarade direkt, snabbt affär, utmärkt jobb!!! Rekommenderar!!!

Tusen tack för ditt fina omdöme! Önskar er all lycka 😃

Eva C
Skrev om Mintastic Flytt & Städ

Mycket duktiga snabba och noggranna killar kan varmt rekommendera denna flyttfirma Är supernöjd!