Alla kategorier Mattor Stockholms län Järfälla Mio Försäljning AB

Enköpingsvägen 29, 177 38 Järfälla — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mio Försäljning AB

• hans s
    hans s skrev om Mio Försäljning AB
    Av 6 st varor så hade 3 kvalitetsproblem(lossnade skruvar, dåligt ditsatta delar, ojämna bordsben) en del av annan produkt felmärkt, delen väntar vi på nu efter mer än 2 veckor.
    Så två av sex produkter är vi nöjda med, och definitivt inte servicen, varken i butik eller efter.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Mio Försäljning AB
    Mio i barkarby är rörigt och personal är så långt ifrån serviceminded man kan komma.
    Jag och min sambo skulle köpa 6st stolar vi ville boka och betala dom för att hämta upp någon vecka senare.
    Svaret vi fick var att det inte går att boka varor eftersom deras lagerpersonal blir grinig då.
    Och dessa stolar skulle alltid vara lagervara och inget skulle ändras.
    Vi la därför ingen bokning på stolarna, när jag sen kommer för att köpa dom så finns dom inte på lager varken i butik eller centrallager.
    Dom har dessutom prishöjt stolarna med 500/stol med hänvisning att kronan tappat mot dollarn.
    Vi kontaktade då en ansvarig på mio i barkarby och blev lovade stolarna till priset som var satt från första början och hon skulle skicka hem papper på en bokning så att vi kunde betala handpenning.
    Papper på bokning skulle komma senast tisdagen efter, det har nu gått 2 veckor sedan det samtalet och vi har varken sett några papper eller fått något samtal från mio.
    Jag har aldrig blivit så illa bemött som kund någonstans.
    Att inte kunna lägga en bokning när man dessutom är villig att betala hela summan på en gång är förstås extremt dåligt, att dom sen lovar saker som dom inte kan hålla är ju också förstås extremt dåligt.
    Mio i barkarby borde nog se över både sin butik och sin personal.
    Handla ej här!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Mio Försäljning AB
    En av de mest röriga Mio-butikerna jag besökt. Alltid massa ouppackade varor i kartonger som kantar ens väg genom butiken. Vad värre är: Inte en låda som går stänga eller en dörr som hänger rakt på de möbler som visas upp i utställningen. Detta samtidigt som personalen står vid i klump vid informationsdisken och snackar hela dagen. Här tappar man helt enkelt sugen att handla något överhuvudtaget.

Enköpingsvägen 29, 177 38 Järfälla