Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Misab Expo-transporter

Misab Expo-transporter

Stallarholmsvägen 20, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Misab Expo-transporter är en totalleverantör inom transporter, magasinering, truckar, kranbil och tunga lyft. Vår största styrka är våra flexibla och rutinerade medarbetare. Vi kan även erbjuda hela kedjan av resurser för packning, förflyttning och förvaring under samma tak. I den egna maskinparken finns det allt från truckar mellan 1,5 - 18 ton, kranbilar, lastbilar och skåpbilar för att matcha olika transporter.

Vi är specialiserade på att hjälpa dig med hela logistikkedjan eller kanske bara delar av den. VI kan erbjuda dig allt från tunghantering - som maskinflyttning, industrilyft eller andra riktigt tunga lyft. Dessutom kan vi erbjuda dig transport, lagring och magasinering.

Hela verksamheten präglas av en passion och serviceanda där vi tillsammans med vår flexibilitet och mycket yrkesskickliga och vana medarbetare kan tillhandahålla dig med allt inom transport, tunga lyft, truckar och magasinering. Varmt välkommen!

Läs vad 1 kund tycker om Misab Expo-transporter

Bästa åkerierna i Stockholm: