Misab Expo-transporter

Stallarholmsvägen 20, 124 59 Bandhagen — Visa karta
4.0 i betyg av av 1 omdömen
Misab Expo-transporter är en totalleverantör inom transporter, magasinering, truckar, kranbil och tunga lyft. Vår största styrka är våra flexibla och rutinerade medarbetare. Vi kan även erbjuda hela kedjan av resurser för packning, förflyttning och förvaring under samma tak. I den egna maskinparken finns det allt från truckar mellan 1,5 - 18 ton, kranbilar, lastbilar och skåpbilar för att matcha olika transporter.

Vi är specialiserade på att hjälpa dig med hela logistikkedjan eller kanske bara delar av den. VI kan erbjuda dig allt från tunghantering - som maskinflyttning, industrilyft eller andra riktigt tunga lyft. Dessutom kan vi erbjuda dig transport, lagring och magasinering.

Hela verksamheten präglas av en passion och serviceanda där vi tillsammans med vår flexibilitet och mycket yrkesskickliga och vana medarbetare kan tillhandahålla dig med allt inom transport, tunga lyft, truckar och magasinering. Varmt välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 1 kund tycker om Misab Expo-transporter

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte