Läs vad 4 kunder tycker om MK Rör i Stockholm 2

2022-11-19 Spontant omdöme
    MK Rör i Stockholm är alltid professionell, lyhörd till våra önskemål och ger smarta lösningar. Vi är supernöjda och kommer att använda oss av MK Rör i framtiden. Rekommenderas varmt!
    Hej Anna

Tack för det fina omdömet ! Bara höra av er om ni behöver hjälp med mera saker .

2022-09-30 Spontant omdöme
    Suverän service och bemötande. Morgan är väldigt enkel att ha och göra med. Han är snabb på att svara, trevlig och vad jag kan bedöma mycket kompetent. Har redan rekommenderat honom för mina grannar och passar nu på att även göra det här på reco.
    Tack Daniel ! Att du rekommenderar mig uppskattas mkt.

2022-09-12 Spontant omdöme
    Morgan är en mycket duktig rörmokare som kom med kort varsel och gjorde ett mycket bra jobb. Serviceminded och inlyssnade för våra behov. Rekommenderas.
    Stort tack för det fina omdömet . Behöver ni ngt mer fixat e det bara höra av er .

Mvh / Morgan
    2022-09-06 Spontant omdöme
    Morgan,MK rör i Stockholm AB är en mycket pålitlig och kunnig rörmokaren. Jag har aldrig varit så nöjd med någon hantverkare som med Morgan. Han handlade och installerade rören under diskbänken. Fixade ny duschslang till badrummet. Allt detta utan någon saftig faktura. Min bedömning är en 10 poängare. Jag ska rekommendera företaget till styrelsen i min bostadsrättsförening och till alla som behöver rörmokarhjälp.
    Tack Harriet för det fina orden. Om föreningen behöver hjälp e det bara ni hör av er .

Mvh/ Morgan