Mk Rör i Stockholm AB

Mk Rör i Stockholm AB

28 omdömen om Mk Rör i Stockholm AB

Ernst R
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Riktigt snyggt utfört arbete då Morgan Karlström kunde fixa smarta lösningar på det vi efterfrågade. På det hade vi god kommunikation under hela processen och han var dessutom väldigt tillmötesgående och flexibel gällande arbetstider. Kan helt klart rekommendera! :)

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Shan R

Fantastisk service God kommunikation Kommer definitivt att rekommendera vidare

Tack för omdömet , hoppas flytten går kanon 🤩 Mvh

David N
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Grymt trevlig och toppenfin service. Kommer anlita igen vid behov. Bra pris. Rekommenderas!

Svar från Mk Rör i Stockholm AB

Stort tack för omdömet , bara höra av dig om det kommer fler jobb 🤩 Mvh

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Tony H
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

gjorde ett ordentligt och bra jobb med att byta ut köksblandaren! Var noga med att se till att allt stämde , mycket nöjd.

Tack Tony . Hoppas du är nöjd med nya blandaren 🤩 Mvh

Anton J
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Riktigt fint utfört arbete och bra kommunikation. Snabb på att svara, behjälplig och allmänt trevlig att ha och göra med!

Tack Anton . Väldigt fina ord 🤩 Mvh

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

First-Name L
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Jättenöjda! Bra utfört arbete, trevligt bemötande och lätt att kommunicera och planera med! Rekommenderar absolut!

Tack för det fina omdömet 🤩 Mvh

Gisen J
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Morgan var otroligt service minded. Snabb på att svara och noggrann. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera denna firma!

Svar från Mk Rör i Stockholm AB

Tack för omdömet , det va trevligt att jobba hos er , hoppas det löste sig med slangen 🤩 Mvh

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Ingela G
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Kom förbi på väldigt kort notis och var noggrann, pedagogisk och hjälpsam. Så fint med hantverkare med yrkesstolthet. Stort tack för hjälpen!!

Svar från Mk Rör i Stockholm AB

Tack själv för det otroligt fina omdömet , näst sista meningen är precis det jag strävar efter att alla mina kunder skall känna . Mvh

Kassi B
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Trevligt bemötande, flexibel och snabb

Tack för fina omdömet kassi 🤩 Mvh

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Neil Gordon S
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Jättebra service, hjälpsamt, trevligt och snabtt. Definitivt rekommendera och ska använda igen!

Stort Tack Neil . Hoppas vi syns när det är dax att koppla in nya köket . 😎 Mvh

Veronica A
Skrev om Mk Rör i Stockholm AB

Kan starkt rekommendera MK Rör i Stockholm för alla som uppskatar kvalité och tid. Snabb och professionell hjälp. Är väldigt nöjd.

Tack Veronica för det otroligt fina omdömet . Sånt gör ens vecka 🤩 Mvh

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Åsa A
Skrev om MK Rör i Stockholm

Trevligt bemötande och snabb åtgärd till bra pris. Rekommenderas!!

Tack själv va trevligt att jobba vid dig .🤩 Mvh

Martin S
Skrev om MK Rör i Stockholm

Vi fick snabb kontakt och jobbet blev professionellt gjort! Gärna igen!

Tack Martin . Bara höra av er om fler saker dyker upp🤩 Mvh

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 345 omdömen 4.8 av 345 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Jonas M
Skrev om MK Rör i Stockholm

MK rör böt ut 2 gamla toaletter och 3 handfat, vattenlås och kulventiler. Fantastiskt trevligt bemötande. Offert och faktura matchade. Kan varmt rekommendera MK rör till alla som behöver hjälp med VVS.

Tack för fina omdömet Jonas . 🤩 Bara höra av er om ni behöver mer hjälp Mvh

Lena H
Skrev om MK Rör i Stockholm

Håller med alla föregående recencenter! Mycket bra service o bemötande.

Svar från MK Rör i Stockholm

Tack Lena att du tog dig tid att lämna en recension . Glad att du håller med dom andra🤩 Trevlig sommar Mvh

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

John Erik S
Skrev om MK Rör i Stockholm

Morgan var snabb på att svara och bra att rådgöra med. Jobbet att dra nya rör i ett litet badrum blev utfört med bravur. Kan verkligen rekommendera MK Rör i Stockholm.

Tack . Såna här omdömen blir man glad av 🙌 Mvh

John Emil B
Skrev om MK Rör i Stockholm

Rekommenderas! Snabb på att svara och väldigt serviceinriktad.

Tack Emil , värmer att höra 🤩 Trevlig sommar på dig . Mvh

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Emma Erica Margareta A
Skrev om MK Rör i Stockholm

Väldigt bra bemötande, serviceinriktad och flexibel! Rekommenderar!

Tack Emma 🤩 vi syns snart igen för diskmaskins jobbet . Mvh

Peter Gustav M
Skrev om MK Rör i Stockholm

Morgan, är kompetent, pålitlig och snabb. Ett trevligt och positivt bemötande. Han är mitt absoluta förstahandsval vid nästa jobb. I mitt fall installerade han toalett, handfat mm. Jag vill gärna rekommendera honom och hans tjänster.

Svar från MK Rör i Stockholm

Kul att höra🤩 . Det är mitt mål att vara kundernas första val . Får se om de andra jobben blir av med . Mvh

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 183 omdömen 4.6 av 183 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Erik M
Skrev om MK Rör i Stockholm

Morgan är mycket kundorienterad, kompetent och kreativ. Gjorde en anpassad rörinstallation i mitt garage och vi är väldigt nöjda. Lätt att kommunicera med och kommer garanterat anlita MK rör för framtida behov.

Svar från MK Rör i Stockholm

Tack för den fina recensionen! Det va ett roligt jobb . Vi syns igen när det e dax för inkoppling 🤩 Mvh

Simon S
Skrev om MK Rör i Stockholm

Proffsigt bemötande och alltid goda resultat. Anlitat två gånger, en gång för badrum och en gång för installation av diskmaskin. Lika nöjd varje gång, kan verkligen rekommendera

Tack Simon för omdömet . alltid trevligt jobba hos dig 🤩 Mvh

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Sami T
Skrev om MK Rör i Stockholm

Jag har haft nöjet att anlita MK Rör i Stockholm som åtgärdade ett läckage från min gamla vattenutkastare i min tvättstuga. Jag kan utan tvekan rekommendera Morgan då han är professionell, pålitlig och ärlig. Jag kan varmt rekommendera Morgan som rörmokare till alla som behöver hjälp med sina VVS-problem. Han är professionell som ger utmärkt service och som förtjänar en femstjärnig recension utan tvekan.

Svar från MK Rör i Stockholm

Tack Sami för den fina recensionen . 🤩 Vi hörs när det e dax för att sätta upp Kommoden 👌 Mvh

GUSTAV Ö
Skrev om MK Rör i Stockholm

MK Rör (Morgan) har hjälpt mig med flera små och stora jobb - installationer, felsökning, montering mm. Alltid kunnig och bra jobb utan konstigheter.

Svar från MK Rör i Stockholm

Hej Gustav Va kul att få jobba hos er , och behöver ni mer hjälp så e det bara höra av er 🤩. Mvh

KERSTIN J
Skrev om MK Rör i Stockholm

Anlitade MK Rör i Stockholm för byte av blandare till min dusch. Fick snabb återkoppling på både telefonsamtal och sms samt ett mycket gott bemötande av Morgan. Är mycket nöjd med utfört arbete och rekommenderar därför varmt MK rör i Stockholm. Kerstin

Hej Kerstin. Kul att du e nöjd 🤩 och tack för det fina omdömet ! Mvh

ANNA T
Skrev om MK Rör i Stockholm

MK Rör i Stockholm är alltid professionell, lyhörd till våra önskemål och ger smarta lösningar. Vi är supernöjda och kommer att använda oss av MK Rör i framtiden. Rekommenderas varmt!

Svar från MK Rör i Stockholm

Hej Anna Tack för det fina omdömet ! Bara höra av er om ni behöver hjälp med mera saker . Mvh

DANIEL W
Skrev om MK Rör i Stockholm

Suverän service och bemötande. Morgan är väldigt enkel att ha och göra med. Han är snabb på att svara, trevlig och vad jag kan bedöma mycket kompetent. Har redan rekommenderat honom för mina grannar och passar nu på att även göra det här på reco.

Tack Daniel ! Att du rekommenderar mig uppskattas mkt. Mvh

FREDRIK J
Skrev om MK Rör i Stockholm

Morgan är en mycket duktig rörmokare som kom med kort varsel och gjorde ett mycket bra jobb. Serviceminded och inlyssnade för våra behov. Rekommenderas.

Svar från MK Rör i Stockholm

Stort tack för det fina omdömet . Behöver ni ngt mer fixat e det bara höra av er . Mvh / Morgan

Harriet H
Skrev om MK Rör i Stockholm

Morgan,MK rör i Stockholm AB är en mycket pålitlig och kunnig rörmokaren. Jag har aldrig varit så nöjd med någon hantverkare som med Morgan. Han handlade och installerade rören under diskbänken. Fixade ny duschslang till badrummet. Allt detta utan någon saftig faktura. Min bedömning är en 10 poängare. Jag ska rekommendera företaget till styrelsen i min bostadsrättsförening och till alla som behöver rörmokarhjälp.

Svar från MK Rör i Stockholm

Tack Harriet för det fina orden. Om föreningen behöver hjälp e det bara ni hör av er . Mvh/ Morgan