Restaurang Olympia

3.5

6 omdömen om Restaurang Olympia

Anton J
Skrev om Restaurang Olympia

Tycker Olympia både varit bra på kvällstid och lunch. Gillade deras afterwork-meny särskilt, där man för liten peng kunde få något drickbart och en god grekisk tapastallrik som var precis vad jag behövde. Ett av Linköpings mest klassiska ställen som funnits under många år. Alltid levererat. En bra grek, helt enkelt.

Åsa G
Skrev om Restaurang Olympia

Har ätit där en gång och kommer inte att gå tillbaka. Maten var det väl inget fel på men personalens bemötande var under all kritik. Nu var detta ett antal år sedan och det kan ju ha blivit uppryckning sedan dess.

Caroline O
Skrev om Restaurang Olympia

Underbart god mat. Relativt dyra rätter men när jag har gått för att fira något speciellt har det verkligen varit värt det.

Kerstin J
Skrev om Restaurang Olympia

En av de bästa resturangerna i stan. God grekisk mat och en resturang med snabb service och trevlig personal. Det kan vara bra att inte komma mitt under lunchrushen då det ofta är fullt vid borden. Ett lunchställe som rekomenderas varmt. Det är annars svårt att hitta riktigt bra lunchställen i Linköping om man inte nöjer sig med en pizzeria.

jessica f
Skrev om Restaurang Olympia

väldigt god grekisk mat, finsate i stan och slår nog afrodite med en hårsmån

Mattias P
Skrev om Restaurang Olympia

Jag måste erkänna att lunchen är riktigt god, men tyvärr räcker inte det när servicen är som den på Olympia. Jag känner mig inte välkommen alls.

Oskar gillar detta