Alla kategorier Telefon Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mobil Tele Akuten HB

Mobil Tele Akuten HB

Sankt Eriksgatan 35, 112 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till MobilTeleAkuten - En av Sveriges äldsta och ledande partners för service och reparation av mobila enheter! MobilTeleAkuten Expert Service finns på Kungsholmen i Stockholm SEDAN 1998!

Vi utför kvalificerad service & reparationer av nedan produkter- från äldre till de allra nyaste och senaste produktmodellerna:

@ SMARTPHONES / MOBILTELEFONER
@ iPHONE 2G / 3G / 3Gs / 4 / 4S / 5
@ iPAD & ÖVRIGA SURFPLATTOR/ PEKPLATTOR
@ iPOD
@ LAPTOP - BÄRBARA DATORER

Telefonbutiker nära Mobil Tele Akuten HB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 2 kunder tycker om Mobil Tele Akuten HB

• Julia L
    Julia L skrev om Mobil Tele Akuten HB
    Inkompetent och obehagligt bemötande. Helt surrealistisk upplevelse att gå in som kund och bli förolämpad. Det sjukaste var att jag dessutom gått fel, skulle till reparatören på andra sidan gatan. Trots att personen bakom kassan förstod det hindrade det inte honom att säga de sjukaste saker till mig, innan han förklarade att jag skulle till andra sidan gatan. Helt vansinnigt.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Mobil Tele Akuten HB
    Snabb service och schyssta priser! Behövde hjälp på stående fot och det var inga som helst problem! Sådant uppskattas!! Finns inte så många sådana personliga butiker kvar tyvärr. Rekommenderas!

Sankt Eriksgatan 35, 112 39 Stockholm