Mobilgiganten

1.6

5 omdömen om Mobilgiganten

Tomas J
Skrev om Mobilgiganten

Katastrof från början till slut. Synd att det inte finns minus på betygskalan. Blev först lurad av en säljare. Sen blev allt otroligt dyrt och gick inte att komma ur. När jag skickade in produkter som gick sönder tog det åtta månader innan dom kom tillbaka. Och sist men inte minst: Köp aldrig Iphone via Dialect! De köper som utomlands vilket gör att man inte kan skicka iväg dom på garanti via apple support. Jag vill utfärda en stor varning för detta oseriösa företag. Aldrig mer. Min kontakt med dom har kostat tusentals kronor i onödan.

Tommy J
Skrev om Mobilgiganten

En säljare ringde mig och hade ett väldigt bra erbjudande, med prylar och annat om jag förlängde mitt abonnemang. Sedan kom räkningarna; dels hade han satt upp mig på två helt nya mobila bredband för cirka 900 kr/månaden, plus höjt kostnaden på mitt ordinarie abonnemang med ca 300 kr/månaden. Telenor var dock väldigt trevliga och tog bort dessa abonnemang efter att Mobilgiganten vägrat ge Telenor uppgifter om mitt avtal. Sedan kom nästa överraskning. Mobilgiganten hade även satt upp en kreditskuld hos Collector Bank på...

Pontus J
Skrev om Mobilgiganten

Som ordinarie kund hos Telenor, hörde 3 Visions av sig för att uppgradera ett av abonnemangen som var på väg att gå ut. jag valde att göra det. samma dag som jag skickade min underskrift registrerades fyra helt nya abonnemang hos firman Nymobil.se i Malmö. En firma jag inte varit i kontakt med överhuvudtaget. Hur kan min underskrift ha läckt till en enligt 3 Visions, konkurrent??? Mycket märkligt.. håller er uppdaterade om utvecklingen framöver.

Johan
Skrev om Mobilgiganten

Jag håller inte med om det som Linnea har skrivit. Jag jobbade på 3 Visions i drygt 5 månader och hade inga som helst problem. Visst lönerna är inte bra om man inte säljer eftersom det är provisionsbaserat. Men säljer man hyfsat är lönen bra. Jag gillade stället och att de skulle lura yngre anställda har jag aldrig hört talas om.

Representant för 3 Visions Nordi gillar detta
Linnea L
Skrev om Mobilgiganten

Företaget förfalskar kunders och anställdas signaturer. De lurar yngre anställda på avtal och förfalskar sedan signaturen på ett avtal som inte gäller. Om ni skulle komma i kontakt med detta företag - säg nej.