Mobilkoden

Mobilkoden

Ring 08-500 880 07 www.mobilkoden.se
4.4

Trasig smartphone eller surfplatta? Hos oss på Mobilkoden får du din enhet reparerad på ett professionellt sätt, snabbt och till ett bra pris. Du väljer den reparation du behöver i vår webbshop, skickar telefonen eller plattan till oss och får oftast tillbaka den inom 3 arbetsdagar. Vill du inte skicka iväg din enhet kan du...

79 omdömen om Mobilkoden

Ted J
Skrev om Mobilkoden

glasbyte beställt på internet skicka in, skicka tillbaka fungerade som det skulle

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Lars T
Skrev om Mobilkoden

Snabb service. Fick det jag efterfrågade.

Vlora R
Skrev om Mobilkoden

Byte skärmen på min note 8 och bad om en ny skärmskydd som de satte dit. Helt perfekt skick fick jag tillbaka min mobil, värt varenda krona. Rekomanderas starkt.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Anders W
Skrev om Mobilkoden

Köpte 2 hdmi-kablar. Snabb hantering av beställningen och snabb leverns.

Ralf J
Skrev om Mobilkoden

TV-väggfäste. De höll den leveranstiden de lovade och jag fick rätt vara till ett bra pris.

elias t

besta

Peter K
Skrev om Mobilkoden

Snabba som attan. Om dom har delarna hemma brukar det inte ta mer än ett par timmar att få mobilen lagad.

Svar från Mobilkoden

Hej Peter! Underbart att höra.Stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Med vänliga hälsningar Vi på Mobilkoden

Vlora R
Skrev om Mobilkoden

Skickade iväg min note 8 en tisdag eftermiddag o fick skärmen lagad och med skärmskydd tillbaka på fredag. Snabb, smidig, välgjort och värd varenda krona. Rekommanderar starkt mobilkoden.se

Svar från Mobilkoden

Hej Vlora! Underbart att höra.Stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Med vänliga hälsningar Vi på Mobilkoden

Leif Nils B
Skrev om Mobilkoden

Bra pris på det jag beställde en bilkamera. Bästa priset jag kunde hitta på nätet. Snabb leverans och enkel betalning genom Klarna. Så jag är nöjd med Mobilkoden.

Therese B
Skrev om Mobilkoden

Jag har haft flera ärenden hos Mobilkoden, lagning av skärm och byte av batteri bla. Super nöjd! Bra service, å snabbt fixat!

Anders M
Skrev om Mobilkoden

Snabb handläggning. Trevlig kundtjänst. Bra jobb på telefonen.

Örjan Christer F

Köpte skärmbyte. Bytet blev bra. Fick tillbaka telefon med spräckt baksida. Mobilkoden sa att backsidan var sprucken när den kom. Fotade telefon innan leveransen och paketerade väl men kan tyvärr inte bevisa att skadan uppkommit under frakt.

Ulf A
Skrev om Mobilkoden

Snabb och bra service, köpte byte av display.

Johanna Matilda E

Snabbt byte av skärm på surfplatta. Utmärkt kommunikation!

Ann-sofie Ulrika Å

Snabbt , proffsigt och inget krångel

Sten B
Skrev om Mobilkoden

Kunde varit snabbare leverans. Den viktiga kabeln var slut, och man erbjöd inte ett alternativ fast sådana fanns. Fick beställa från annat håll.

Tord P
Skrev om Mobilkoden

Snabb och superbra service. Byte av krossad skärm på en samsung galaxy 8 note. Håller vad dom lovar

Stellan M
Skrev om Mobilkoden

Bemötandet vid de två inköp jag gjort har varit utmärkt. Beställningarna har gått fort och informationen om att varorna kunde hämtas har varit perfekt. Jag rekommenderar därför Mobilkoden.

Rune A
Skrev om Mobilkoden

Fungerade smidigt och gick rimligt fort.

Martin H
Skrev om Mobilkoden

Smidigt att kunna hämta varan direkt i butiken.

Eva K
Skrev om Mobilkoden

Jag använde endast deras hemsida för information och den fungerade bra. Är det något som jag tycker är negativt så är det lite väl hög fraktkostnad, jag skickade in telefonen i ett vadderat och frankerat kuvert för 39 kr medan ni tog en kostnad på 139 kr för leveransen. Annars är jag mycket nöjd och har rekommenderat Mobilkoden till mina vänner.

Svar från Mobilkoden

Hej Eva! Tack för dina synpunkter. Vi är glada över att du fann informationen på hemsidan bra och tacksamma till dina rekommendationer. När vi skickar tillbaka telefonen så använder vi oss av Rekommenderat brev genom Postnord för att säkerställa att paketet inte försvinner och är försäkrat om det skulle försvinna. Men vi ska ändå börja gå igenom alla telefoner så att frakten överensstämmer med vikten av telefonen, då vissa telefoner är betydligt tyngre än andra kan frakt-kostnaden skilja sig. Hör gärna av dig...

Olivia Lodin Z
Skrev om Mobilkoden

Jag köpte en vattenkokare via Blocket - Snabbt och smidigt och hög kvalite!

Hanna W
Skrev om Mobilkoden

Jag köpte en luftfuktare på deras hemsida, sen åkte jag och hämtade den i butiken på Södermalm bara några timmar efter att jag beställt. Killen i butikenvar jättetrevlig och köpet gick snabbt och smidit!

Therese B
Skrev om Mobilkoden

Bra bemötande och snabb service och leverans. Bara positiv upplevelse!

Arusa N
Skrev om Mobilkoden

Jag minns ej vad jag köpte men det var bra. Jag fick min grej snabbt tror det var en extra laddare

Jan P
Skrev om Mobilkoden

Snabbt och enkelt! Bra kvalitet.

Elinor W
Skrev om Mobilkoden

Allt fungerade bra, inget bemötande utan en enkel webbeställning. Varan kom i tid och var bra, bästa priset på produkten hittade jag hos mobilkoden!

Heiki Herman S
Skrev om Mobilkoden

jag köpte iPad air 2 wifi 4G 16Gb ( refurbished ), renoverade, inte ny, den 2017-11-04 priset var hög - 3.981 kr + frakt 79 kr - totalsumma 4.060 kr och om jag öppnade paketet, iPad var inte komplekterad med original tillbehör! säljare var trevlig o lovade, att inga uppläggningsavgifter tillkommer om jag köper iPad med delbetalning! men första faktura från svea ekonomi var uppläggningsavgift hela 195 kronor + avi 29 kronor! detta renoverade iPad blev blev ännu mer dyrare!... besvikelse och minus är: 1. överpressad...

Svar från Mobilkoden

Hej Heiki, tråkigt att ordern blev dyrare än förväntat. Självklart ska inte en säljare säga att en delbetalning inte har en uppläggningsavgift, Vi tror att det måste ha blivit något missförstånd där, vi har ingen uppläggningsavgift på fakturor. När du gör ordern på hemsidan så tillkommer självklart all information om uppläggningsavgiften i kassan om du valt delbetalning.

Johan L
Skrev om Mobilkoden

Snabbt och korrekt bemötande. Produkten funkar som den ska. Jag köpte en nätadapter för att ersätta en som gått sönder.

Kai M
Skrev om Mobilkoden

Gick smidigt att beställa och leveransen var snabb! Kan varmt rekommenderas!

Harald N
Skrev om Mobilkoden

Köpte en mottagare GMR-824 och den levererades snabbt. Kan rekommenera Mobilkoden som bra leverantör

Jimi -
Skrev om Mobilkoden

Lockpriser! Beställer en produkt från Black Friday kategorin, "Billigast på Prisjakt" emblemen fanns där med och betalar direkt. (Order 40886) En och en halv arbetsdag senare (tisdag) får jag beställningen Annullerad utan vidare förklaring, trots att varan fortfarande säljs för ett högre pris och är tillgänglig. Efter ett par timmar utan respons så ringer jag upp och får höra bortförklaringar om fel pris och månfas. Nu får hoppas jag att jag får pengarna tillbaka som kommer förmodligen med häst och vagn då det kan...

Michael T
Skrev om Mobilkoden

Allt fungerade mycket väl. Jag beställde en Accespunkt på nätet och hämtade upp den i butiken några dagar senare. Jag valde Mobilkoden då det var snabb leverans.

Kifah F gillar detta
Jenny U
Skrev om Mobilkoden

Priset på det tangentbord jag köpte var det bästa jag kunde hitta på nätet. Det var positivt att man kan hämta upp det i butiken så man slipper betala frakt. Man hade utlåvat 1-2 dagars leverans till butiken men det tog över en vecka vilket inte riktigt var vad jag förväntat mig. Informationen när jag kunde hämta varan var tydlig och bra. Och själva upphämtiningen av varan gick smidigt.

Lars L
Skrev om Mobilkoden

Enkelt och smidigt. Leveransen skedde inom utsatt tid.

Linda C
Skrev om Mobilkoden

Jättenöjd med mitt köp. Letade på nätet efter vga till HDMI kabel till en gammal skärm när jag hittade mobilkoden. Det slutade med att jag även köpte med 2st 15m nätverkskabel (6e). Jag märkte att deras priser var riktigt bra. För alla 3 produkter jag köpte ( inkl en fraktkostnad som jag tyckte var ganska högt) betalade jag ca. 50% mindre jämfört med de billigaste kedjorna med fysisk butik. Snabb leverans. Kommer definitivt att handla fler elektronik produkter hos mobilkoden.

Raymond E
Skrev om Mobilkoden

Ahaaa tillslut kom jag på vilket företag ni syftade på.. Köppt ett antal sk data sladdar av den senaste och snabbaste modellen. Är nöjd med de köpta varorna!! Hemsidan deras kan bli betydligt bättre. Mer lättnavigerad. Hyfsat snabb leverans. Till deras butik. Dock svårt att parkera i området...!!

Jonas A
Skrev om Mobilkoden

Helt ok priser, har dock irriterande lunchstängt...

Johnny L
Skrev om Mobilkoden

Massor med bra grejor. Till bra priser. Lätt att hitta på sidan jag rekomenderar ett besök.

Oscar J
Skrev om Mobilkoden

Bre kundbemötande och jätte snabb och bra service!

Towa K
Skrev om Mobilkoden

Har vid, åtminstone, tre tillfällen fått hjälp av Mobilkoden att byta display/LCD på familjens mobiltelefoner. Servicen har alltid varit på topp! Snabba åtgärder och mycket bra återkoppling då man haft frågor :-)

Tolga K
Skrev om Mobilkoden

Smidigt och bra.Snabba leveranser, bra utbud.

Fredrik H
Skrev om Mobilkoden

Bra priser och smidigt att kunna hämta paketet i butiken. Snabb leverans till butiken.

Christer H
Skrev om Mobilkoden

Bra pris. Snabb leverans. Absolut inget att klaga på.

Björn M
Skrev om Mobilkoden

Snabb leverans. Okomplicerad affär.

Raoul B
Skrev om Mobilkoden

Bra hantering när det blev fel i leveransen.

Peter K
Skrev om Mobilkoden

Perfekt i alla avseenden, smidig och snabb leverans, produkten över förväntan (TP-LINK AV1000 Powerline startpaket, två adaptrar, passthrough).

Mattias N
Skrev om Mobilkoden

Inga konstigheter, fick telefonen hemskickad som ny igen efter att skärmen blev lagad.

Marianne L
Skrev om Mobilkoden

Fantastisk service och snabb leverans tillbaka, trots att vi bor i Norrland! 👍

Philippe A
Skrev om Mobilkoden

Lite krånglig hemsida men mycket bra priser,