Alla kategorier Snickare Dalarna Borlänge Mockfjärds Fönster AB

Mockfjärds Fönster AB

Humanistgatan 2A, 781 70 Borlänge — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Mockfjärds Fönster AB

• 2018-09-22

Omdömet har granskats och är verifierat

Johan P skrev om Mockfjärds Fönster AB
    Rekommenderar inte: läs varför

Jag tog in offerter från Morups, Mockfjärds och en mindre byggfirma.
    Mockfjärds kändes som bästa alternativ först tills jag frågade om antifog och ventiler, då sköt det i höjden och offerten gällde inte längre.
    Inga egna montörer och eftersom offerten inte gällde slopade jag dom.
    Valet blev Morups i Löddeköpinge, snabb respons, inte en enda krona mer betalde jag än i offerten.
    Projektledaren var ny men fokuserade och lyssnade på våra önskemål, allt gick helt perfekt till.
    Snyggt, snabbt, proffsigt.
    Tack för förståelsen Stefan och till Peter tack för att du stod ut med oss.
    Grannarna har valt teamet i Löddeköpinge också för sitt fönsterbyte..

Ni är unika helt enkelt, socialt engagerade och man känner tilltro direkt att ni löser alla problem som uppstår. Läs mer
  • Emma A skrev om Mockfjärds Fönster AB
    Rekommenderar inte Mockfjärds fönster. Läs mer
  • Juha K skrev om Mockfjärds Fönster AB
    Kan inte rekommendera mockfjärds fönster AB i upplands Väsby. Läs mer
  • Anna H skrev om Mockfjärds Fönster AB
    Mycket bra bemötande. Snabba svar vid förfrågan, hörde av sig som han lovat, väldigt bra på så sätt att killen som vi hade kontakt med gav förslag och hade goda råd och tips om vad som passade vårt hus bäst. Bra kontakt och mycket kunnig.
    Leveransen var dock en vecka senare än väntat men monteringen gick smärtfritt.
    Som säljaren sade: Man får vad man betalar för och det fick vi.
    Inget strul, snygga bra fönster.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mike Z skrev om Mockfjärds Fönster AB
    Varning!

Fönsterna var snygga & bra (dem som stämde) men deras bemötande var fruktansvärt. Dem ignorerar sina kunder. Vår fönstermästare (fönsterskojare) slutade ta emot våra samtal. Vi har ringt 100-tals gånger till kundtjänst.

Beställer man något ifrån Mockfjärd fönsterskojarna så får man skylla sig själv! Läs mer