Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Model House Sweden AB

Kungsgatan 31, 411 15 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Model House Sweden AB

• Johanna P
    Johanna P skrev om Model House Sweden AB
    Köpte deal på en gratis bild via Let´s deal. Kommer dit och får veta att det inte gäller den bokningen som jag gjort (gruppbild) utan att jag då måste betala lik förbannat! Sedan spelar de dumma och låtsas att informationen har gått fram. Använd er inte av dem!
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Model House Sweden AB
    Försöker lura och sälja bilder, akta er!
  • Malin E
    Malin E skrev om Model House Sweden AB
    Stressig fotograf och bilderna blev under all kritik, rosa bakgrund och släpljus. Timmars väntan och 2,3, 4 minuter blev snarare ½ timme varje gång jag frågade. Tur att jag bara behövde betala under en hundring för (den minst usla) bilden.
  • Anne
    Anne skrev om Model House Sweden AB
    Positivt var att bilderna blev bra, trots en mycket stressad fotograf och trots att jag hatar att bli fotograferad.
    Negativt var att jag blev lurad till att lämna kompisars telefonnummer. Negativt var även att fotografen kändes just stressad. Och att bilderna var oredigerade, en bild för 500 kronor är mycket om det inte är redigerat över huvudtaget. Men sämst var de ohygieniska sminkpenslarna. Av alla de penslar som användes var det bara en som jag såg bli rengjord mellan den som sminkades före mig och mig. Dessutom så användes samma mascaraborste, den som var i mascarabehållaren... Så, vill man få en snygg sminkning med ohygieniska borstar, en otrevlig och stressad, men duktig fotograf och bilder som du själv får redigera till en förhållandevis hög kostnad, ja, då kan jag rekomendera Model House, annars, gå till sminkös med mer hygienisk arbetssätt, och fotografera dig hos en fotograf som avsatt lite längre tid till dig! För allt som allt tog det inte 2,5-3 timmar som sagts, snarare 1,5 varav en halvtimma till att sitta och vänta på sminkösen

Kungsgatan 31, 411 15 Göteborg