Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Haninge

Moderna Bil Haninge

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Din moderna bilhandlare i Västerhaninge!

Du finner oss i Jordbro industriområde. Vi är med dig före, under och efter affären och vi erbjuder prisvärda bilar med bra historik under ledorden tillgänglighet, enkelhet och flexibilitet.

Med över 100 leveransklara bilar och ett av Sveriges lager av transportbilar är vi säkra på att du ska hitta din nästa bil hos oss. Dessutom har alla bilar vi har till salu genomgått kvalitetstest, tvätt och vissa åtgärder i vår egna verkstad innan de går ut på golvet. Vi för alltid tydligt protokoll för att du ska veta exakt vad som gjorts med bilen.

Vi har Sveriges bästa öppettider då vi har öppet 63 timmar i veckan spritt på veckans alla dagar samt endast har stängt 6 dagar per år.

Har du trots allt svårt att komma iväg för att titta på eller provköra en bil? Vi kommer till dig! På lunchen eller hem efter jobbet och vill du köpa bilen efter visningen lämnar vi helt enkelt över nycklarna direkt. Enkelt och smidigt.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 97 kunder tycker om Moderna Bil Haninge

• Patrick D skrev om Moderna Bil Haninge
    Snabb och effektiv service,trevligt bemötande! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte vår begagnade, superfina Volvo xc70 av Johan på Moderna Bil AB. Det fanns några småfel som vi upptäckte samma kväll som vi köpte bilen, men vi har fått suverän service av Johan. Snabba åtgärder och bara glada miner och en känsla av att ”det här fixar vi”. Kan varmt rekommendera detta företag och vi kommer nog köpa vår nästa bil här också när det blir dax /Annika och Patric Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Moderna Bil Haninge
    Moderna sålde min bil som jag tidigare haft svårt att sälja privat.
    Professionella, vänliga och effektiva - rekommenderas! Läs mer
  • Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Ledsen Johan det ska självklart vara 5 inte 3 i mitt betyg sorry Läs mer
  • Berndt F
    Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag upplever ett gott bemötande varje gång jag kliver in innanför dörren dom kanske e lite trött på mej har ju sprungit sär en del men dom har alltid hjälpt till om det har varit något fel eller något jag undrat över så ja jag skulle varmt rekommendera moderna bil å Johan lite dålig på ringa tillbaka men annars är jag jätte nöjd
    Med vänlig hälsning, Berndt Läs mer
  • Black Sea A
    Black Sea A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vill verkligen rekommendera denna bilfirma. Gjorde ett bilköp i hösten är mycket nöjd med det. Det var några små fel på bilen då ordnade säljaren Johan det med bravör på kort varsel hos Meca. Som en bonus hade fått otroligt bra pris på kompletta vinterdäck även monterat och klart! Johan om du läser detta vill framföra att du är bästa säljaren 2018!
    Mycket nöjda! Tack!
    BSÅ AB Läs mer
  • Sebastian R skrev om Moderna Bil Haninge
    Helnöjd, från början till slut.
    De Hämtade bilen utan problem, trevligt/proffsigt bemötande. Bilen såldes efter ca 2 veckor. Haft bilen hos Cardrop, 2 auktioner KVD samt försökt sälja bilen privat i 6 månader utan framgång. Kan starkt rekommendera moderna bil.
    Kommer verkligen återkomma. Läs mer
  • André d skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag har sålt två bilar på uppdrag här och det har fungerat perfekt båda gångerna. Korrekt och bra bemötande av kunnig personal. Läs mer
  • Vadeem S
    Vadeem S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    oehört nöjd med tjänsten, blev bemött med bra service och professionalitet!
    Jätte trevlig personal.
    Det gick mycket snabbare än förväntat och transaktionen gick helt felfritt!
    Kan starkt rekommendera Johan Lönnström som ordnade allt på ett väldigt smidigt sätt. Läs mer
  • Christer H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    •Firmabil
    •jättebra bemött.
    •👍🏻
    •bilförsäljare brukar vara väldigt på, kommer alltid fram på en gång när man är och kikar efter någon bil, men det gjorde inte Rasmus och det tyckte jag var hur grymt och skönt som helst !!
    klockren säljare 👍🏻 Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Moderna Bil Haninge
    Köpte en Reanult trafic är supernöjd med affären snabb och smidig och ett otroligt trevligt bemötande

AC en funkade inte när jag kom hem med det fixade dom direkt utan diskussion

Precis som en bilfirma ska vara
    Kan absolut köpa även min nästa bil där Läs mer
  • Daniil N
    Daniil N skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag kan starkt rekommendera att ni tar kontakt med Mehdi Bembli på Moderna Bil!! Jag och farsan sålde våran bil på uppdrag där och det var absolut inga konstigheter alls. Från första kontakten till avslut på våran bilaffär skötte Mehdi det väldigt proffsigt och tydligt. MVG+++ till Moderna Bil AB i Jordbro :) Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Efter att ha sett bilannonsen från Moderna Bil på blocket fick jag redan på telefon med Rasmus G bra info om bilen och en bra känsla kring köpet.
    Efter att ha kört hem bilen inträffade det ovanliga felet att tändningslåset gick sönder och bilen inte gick att starta. Efter kontakt med Rasmus på Moderna Bil bärgades bilen ( börgningskostnaden betalas sannolikt av försäkringen som ingick i köpet) och reparerades på märkesverkstad där Moderna Bil stod för kostnaden. På besiktningen någon vecka senare upptäcktes hål på avgassystemet. Efter ny kontakt med Rasmus och inspektion av deras verkstadstekniker beställde de nytt avgassystem som de monterade och ombesiktigade gratis en vecka senare.
    Fantastiskt tacksam för det ansvar och ambition att jag skulle bli nöjd som kund, även när oväntade fel uppstår efter köpet. Rasmus har inte med ett ord antytt att det varit jobbigt att åtgärda.
    Jag kan verkligen rekommendera Moderna Bil och skulle gärna köpa bil där igen även om det är 2.5 timmars restid. Läs mer
  • Mustafa C skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag är mycket nöjd med denna shopping. Rasmus är en perfekt person. Jag skulle vilja köpa honom en bil igen. Läs mer
  • Lotten I skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Bra och kompetent information i samband med bilköp. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Åkte för att titta på en bil. Märkte när jag klev in i bilhallen att jag inte möttes av något försäljarsnack på en gång utan uppmanades att titta oblygt o ro och sedan komma med frågor o funderingar.
    Har ett väldigt seriöst o trevlig känsla sv mitt bilköp. Både min dotter o svärson som oberoende av varandra svarade liksom jag att Rasmus som försäljare passade oss väldigt bra o som ledde till billöp vilket jag kanske inte åkte dit för som igår. Har bara väldigt gott att säga om bilfirman men ff a Rasmus som försäljare. Är helnöjd med bilköpet!!
    /Elisabeth Läs mer
  • Dag A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bra och effektivt köp. Mycket nöjd. Läs mer
  • Jim skrev om Moderna Bil Haninge
    Köpte en beggad bil av Johan.L på Moderna Bil, som även köpte min gamla bil av mig så jag slapp sälja den på Blocket. Den nya bilen hade några fel som inte skulle gå igenom en besiktning, när jag påtalade dem för Johan redan första veckan så tog utan diskussion min nya bil och sände till verkstad och lånade samtidigt ut två hyrbilar gratis till mig. Efter en vecka var min nya bil reparerad och jag återlämnade min hyrbil, detta kostade inte mig en enda krona. Johan är tveklöst den mest serviceinriktade säljaren jag stött på (och vid +50 års ålder har jag ändå träffat ett antal anser jag), han tar totalt ansvar, håller sig till överenskommeleser, återkopplar & följer upp och är alltid trevlig och vänlig och skapar på så sätt ett sällsynt tryggt förtroende. Jag kommer absolut köpa min nästa bil av Johan och Moderna Bil och önskar dem all välgång tills jag ska byta bil nästa gång - just nu är jag dock mycket nöjd med den Johan sålde till mig. Och näe, jag jobbar inte på Moderna Bil eller är sponsrad, detta är precis vad jag tycker efter att ha köpt min bil av Johan...och jag är en kräsen kund - som blev väldigt bra bemött från början till slut helt enkelt och det är viktigt för mig. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en begagnad bil av Johan. Johan var konstruktiv och tillmötesgående på de synpunkter jag hade på bilen. Nöjd säljare och köpare👍 Läs mer
  • Sidiqa S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag hitta en VW golf på Moderna Bils hemsida och kom i kontakt med Johan som jag upplevde som proffsigt, trevligt och super hjälpsam. Han hörde av sig efter jag köpte bilen för att säkerställa att allt har gått bra och hjälpte mig med att hitta den bästa försäkring för en bra pris. Jag är super nöjd med Moderna Bil och deras personal :-) Läs mer
  • Erika S
    Erika S skrev om Moderna Bil Haninge
    Köpte nyligen en Ford focus från Rasmus på moderna bil.
    Jätte bra första intryck. När jag efter en vecka märkte ett fel på bilen så fick jag jätte bra hjälp. När Rasmus gick på semester hjälpte Johan mig och fick lika bra bemötande av han!

Kan inte vara nöjdare kund!
    Jag kommer garanterat tillbaka och köper bil... men det dröjer nog några år dock 😊

Rekommenderar denna bilfirma! Läs mer
  • Markus M
    Markus M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Rent och snyggt
    Ordning och ett mycke bra bemötande
    Lättsamt att göra affärer med kommer troligen byta bil flera gånger där.
    Betyg 5 av 5 helt klart Läs mer
  • Nills-olav B
    Nills-olav B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Hej Jag kom till Moderna i Jordbro, och köpte en ww Tiugan, av Johan, en trevlig bemötande och trevligt av alla som jobbade där, under den tid som jag hade problem med bilen,, jag är mycket nöjd med alla, och jag fick den hjälp som jag kunde, förvänta mig,
    jag rekommendera Moderna och Johan till alla jag känner ,och återkommer järna flera gånger , när jag behöver byta bil, eller bara rekommendera till mina kompisar, när dom vill köpa en ny bil.. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en superfin bil av Johan , fick ett trevligt välkomnande direkt när jag klev innanför dörren. Jag hade sett en annons på blocket på en bil och Johan visade vart den stod och svarade på alla mina frågor på ett väldigt proffsigt sätt. Fick ett jättebra erbjudande och mycket god service vid köpet och kan säga att han är den trevligaste bilförsäljare jag stött på och jag besökte alla firmor i Haninge och Södertälje innan jag slutförde mitt bilköp hos honom. Stort tack till Johan! Läs mer
  • Fredrik E skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köp av bil
    Blev väl bemött
    Besviken på leverans av bil då den inte va tvättad och städad vid leverans. Läs mer
  • Petra A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Letat länge efter en viss bil och tröttnat på påstridiga bilförsäljare som trott att det vetat bättre än mig vilka behov vi har. Då var det skönt med MB och Johan som inte bara körde på med säljsnacket utan som när jag hittat rätt bil lyssnade in och gav saklig info och hade tålamod med alla frågor och funderingar. Fick snabb hjälp när jag glömde teckna garantin och vänligt bemötande rakt igenom. Som ovan bilköpare kändes det tryggt och säkert att köpa bil hos Moderna Bil. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Professionellt bemötande. Det märktes att Johan gör allt i sin makt för att göra kunden nöjd. En sån säljare borde alla ha, som vet vad kundbemötande är. Läs mer
  • Johan L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna Bil och Johan Lönnström har hela tiden bemött oss på ett professionellt sätt och affären för inbyte och köp av bil gick smidigt. Johan var alltid behjälplig efteråt med frågor och löste situationer som uppstod på bästa tänkbara sätt. Genomgående bra service. Läs mer
  • Vincent H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Professionellt bemötande från första telefonsamtalet tills jag lämnade hallen. Affären var avklarad snabbt och det gick mycket smidigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Conny H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en Passat 2008 hos Moderna bil.
    Jag fick väldigt trevligt bemötande och affären gick smidigt! Nu var det lite osäker funktion på dieselvärmaren och det visade sig att den var dålig! Men det var bara att ställa in bilen på en verkstad nära mitt hem och dom löste problemet utan några diskussioner👍👍👍
    Jag är väldigt nöjd och kan rekomendera andra att använda Moderna bil!
    / Conny Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Otrolig service när den trevliga killen körde ner bilen från Haninge till Gävle åt mig.
    Fick motor och kupévärmare insatt så
    Jag fick bilen som jag ville.
    Sommar däcken hade kunnat vart bra mycket frächsre med tanke på bilens pris Läs mer
  • P-H E skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt, artigt & bra bemötande, redan fr första kontakten. Läs mer
  • Erikslunds M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket nöjd..!
    Jag kommer återkomma att köpa flera bilar där säkert! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Superbra service, jag ringde och frågade angående en bil och frågade också om det fanns möjlighet att de körde hem bilen till mig, de var på plats hos mig 1 timme efter vårt samtal och jag kunde provköra och köpa bilen direkt :)
    Fantastisk bra service.
    /Fredrik Läs mer
  • Marcus W skrev om Moderna Bil Haninge
    Vi vill tacka Johan Lönnström för en bra deal som vi kände oss nöjda över! Läs mer
  • Martin G skrev om Moderna Bil Haninge
    👍. . Läs mer
  • Ted J skrev om Moderna Bil Haninge
    Mycket gott bemötande! Flexibla med att lösa saker på plats. Avslappnade säljare! Tips: fråga efter Johan. Läs mer
    2018-04-23 Moderna Bil svarar Ted J
    Hej Ted! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ha en fortsatt trevlig sommar. Mvh Robin, Johan och resten utav Moderna Bil
  • Per B skrev om Moderna Bil Haninge
    Väldigt smidig bilaffär!
    Bilen levererades kostnadsfritt från Stockholm till Borås!
    Inget krångel med att fixa till saker som inte var bra med bilen, utan extra kostnad.
    Ett missförstånd från min sida gjorde att jag fick med 4 nya fälgar för halva priset.
    Säljare var Robin Lönnström! Läs mer
  • simon s skrev om Moderna Bil Haninge
    Trevligt bemötande och bra service Läs mer
  • Lars-Göran D skrev om Moderna Bil Haninge
    Bara tummenuppkänslor efter köp av kärra på Morderna bil. Bil som motsvarade det som utlovats. Och ett trevligt möte med försäljaren. Om det skulle vara något att slå ner på, så är det möjligen aningens svårt att hitta till firman. Utöver den bagatellen är jag supernöjd med affären. Läs mer
  • Anni G skrev om Moderna Bil Haninge
    Vänlig säljare och trevligt bemötande Läs mer
  • tt bygg & antreprenad ab a skrev om Moderna Bil Haninge
    Väldigt tillmötesgående och trevlig säljare, hoppas vi gör affärer snart igen... Läs mer
  • Anneli J skrev om Moderna Bil Haninge
    Bra service. Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Antoinette M
    Antoinette M skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag rekommenderar dessa suveräna bilhandare! Läs mer
  • Ola G
    Ola G skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag har just köpt bil för andra gången hos Moderna Bil. Mitt intryck är att deras begagnade bilar håller högre kvalitet än genomsnittet samt att säljarna verkligen är kunniga och förstående för vilket behov av bil jag behöver. Lägg därtill en service i världsklass så är det enkelt att förstå att jag verkligen rekommenderar Moderna Bil. Läs mer
  • Martin S skrev om Moderna Bil Haninge
    Mkt bra trevligt och problemlösande. Läs mer
  • Emelie Kristina P skrev om Moderna Bil Haninge
    Trevligt bemötande och snabb lätt affär. Läs mer
  • JOHAN CHRISTIAN S skrev om Moderna Bil Haninge
    Korrekt, ärlig och mycket bra bemötande. Blir fler affärer med Moderna Bil! Läs mer
  • Wael mahmoud a skrev om Moderna Bil Haninge
    Bra service, hjälpsam och fortsatt hjälpsam vid behov efter att man har köpt bil. Läs mer
  • Kalle O
    Kalle O skrev om Moderna Bil Haninge
    Toppen kille!

Fick all info och hjälp som behövdes! Och lite därtill! Läs mer
Johan Lönnström
Rasmus Gustafsson