Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Haninge

Moderna Bil Haninge

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Din moderna bilhandlare i Västerhaninge!

Du finner oss i Jordbro industriområde. Vi är med dig före, under och efter affären och vi erbjuder prisvärda bilar med bra historik under ledorden tillgänglighet, enkelhet och flexibilitet.

Med över 100 leveransklara bilar och ett av Sveriges lager av transportbilar är vi säkra på att du ska hitta din nästa bil hos oss. Dessutom har alla bilar vi har till salu genomgått kvalitetstest, tvätt och vissa åtgärder i vår egna verkstad innan de går ut på golvet. Vi för alltid tydligt protokoll för att du ska veta exakt vad som gjorts med bilen.

Vi har Sveriges bästa öppettider då vi har öppet 63 timmar i veckan spritt på veckans alla dagar samt endast har stängt 6 dagar per år.

Har du trots allt svårt att komma iväg för att titta på eller provköra en bil? Vi kommer till dig! På lunchen eller hem efter jobbet och vill du köpa bilen efter visningen lämnar vi helt enkelt över nycklarna direkt. Enkelt och smidigt.
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 137 kunder tycker om Moderna Bil Haninge

• 2019-09-19

Seal Scandinavia A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevliga och duktig och bra förberedda! Läs mer
  • 2019-09-12

S G skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Tack till Mehdi för en smidig, å trevlig billaffär! Det är sådana som Mehdi som gör att man som kund kommer tillbaka nästa gång det e dax å byta bil! Läs mer
    2019-09-14 Mehdi B svarar S G
    Tack snälla för det fina omdömet, nöjet är på vår sida. Varmt välkommen igen vid nästa bilbyte!

Jimmy P skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi har bara bra saker att säga om Moderna bil i allmänhet och om Rasmus Gustafsson i synnerhet! Vi blev väl bemötta från början till slut och dom synpunkter vi hade på bilen åtgärdades utan krångligheter! Så nu är vi nöjda bilägare till en välbevarad Toyota corolla verso. Tack för det! Läs mer
    Rasmus G gillar detta

Alexander E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil förmedlade försäljningen av min Volvo. Allt sköttes väldigt smidigt och Mehdi återkopplade på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
    2019-09-11 Mehdi B svarar Alexander E
    Kul att höra att du är 100% nöjd Alex, varmt välkommen nästa gång vi kan stå till tjänst!

Kemal Y skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Läs mer
    2019-09-11 Mehdi B svarar Kemal Y
    🧔 + 🚙 + 🧔 = 💯💯😃. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen Kemal!
  • 2019-09-10

Anders skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Sålde min bil och infriade alla beskrivna mål /Anders Läs mer
    2019-09-10 Mehdi B svarar Anders
    Jättekul att få hjälpa till med försäljningen av ett helt unikt objekt, stort tack Anders!
  • 2019-09-10

Mikael L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil förmedlade försäljningen av min Mercedes. Allt gick snabbt och smidigt från att lämna in bilen tills den var såld och pengar på kontot.
    Kan starkt rekommendera Moderna bil som försäljnings förmedlare.
    Mvh Micke Läs mer
    2019-09-10 Mehdi B svarar Mikael L
    Tack snälla Mikael att du besökte oss långväga för att låta oss hjälpa till med försäljningen - ett nöje!
  • 2019-09-03

Daniel Ö skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Blev bra bemött och vart en smidig affär som bara tog 7 dagar från att jag lämnade bilen tills den såldes!
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-09-04 Mehdi B svarar Daniel Ö
    Det är först när du är väldigt nöjd som vi är väldigt nöjda - tack för att vi fick sälja en mycket fin bil åt dig!

André L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil, och affären var lätt då personalen var väldigt hjälpsam.
    Hade inga förväntningar alls, men blev otroligt positivt överraskad. Läs mer

Stefan S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Fick ett jättetrevligt och professionellt bemötande av Rasmus och en riktigt smidig affär där jag både köpte en bil och bytte in min gamla. Kan varmt rekommendera både Rasmus och Moderna bil! Läs mer
  • Lolotte S

2019-09-02

Lolotte S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevlig kunnig personal, bra lokaler, bra återkoppling och smidig försäljning. Läs mer
    2019-09-03 Mehdi B svarar Lolotte S
    Tack snälla Lolotte för att vi fick hjälpa till med försäljningen av er fina bil!

Daniel E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Sålde min bil genom dem och tycker bemötandet var proffsigt och bra på alla sätt Läs mer
    2019-09-03 Mehdi B svarar Daniel E
    Tack Daniel, dels för att vi fick hjälpa till med försäljningen men inte minst att du kom långväga för att lämna in bilen till oss. Varmt välkommen igen när det är dags!
  • 2019-09-01

Tommy N skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en Mercedes A180 och är jätte nöjd över servicen och bemötandet som jag fick av Rasmus! Var nog därför jag köpte bilen där?! Efter att varit runt och tittat väldigt mycket på Olika bilmärken och träffat en hel del andra bilförsäljare! Tror på magkänslan och kommer även serva min bil hos dem 👍 Läs mer
  • 2019-08-31

BMD E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt, professionellt, snabb och smidig. Jätte nöjd och skulle rekommendera dem alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-08-31 Mehdi B svarar BMD E
    Tack för de tre fina bilarna vi fått sälja åt er hittills, vi ser varmt fram emot att få stå till tjänst när det är dags igen! // Mehdi, Moderna Bil
  • 2019-08-31

Thomas K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en transportbil
    Rasmus var jättetrevlig Läs mer

ICA VANADIS V skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    har både sålt och köpt bil och allt är mycket smidigt och enkelt! dessutom mkt trevligt! / C Läs mer

Camilla L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    En bil och våran i inbyte blev bemöt på ett förnämligt sätt!! Trevlig hjälpsam Läs mer
  • Rose-marie H

2019-08-27

Rose-marie H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt och serviceinriktat bemötande.
    Jag köpte en bil o bytte in min gamla bil.

Ngr problem som uppstod löste säljaren på 0-tid och jag är helt nöjd o trygg med mitt köp👍

Mvh Rosie Läs mer

Magnus A skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Juli 2019 köpte jag en Volkswagen Polo 2015 av Patrik på Moderna Bil, som hitils, vid denna recension, har fungerat klockrent.

Hade strul med ACn första 2 dagarna, men ringde bara upp Patrik (som svarade trots de att han va ledig) och fick en gratis lagning på verkstad inom några dagar (ringde Torsdag e.m, inlämnad Måndag och klar Tisdag morgon).

För övrigt var det ett bra och proffsigt bemötande. Fick 4 vinterdäck beställda på köpet och ett samtal, som lovats, när dom hade ankommit.

Det enda negativa jag har och säga är att städningen var lite slarvigt gjord, då jag fann en hög gamla nötter och skal i handskfacket under manualerna. Samt att de har luktat grillkrydda i bilen i 3-4 veckor, men som tur va tror jag de har avtagit nu?

Kommer definitivt köpa bil där i framtiden om jag skulle behöva. Läs mer
  • 2019-08-23

Mikail skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil fick i uppdrag att sälja min bil, 3 dagar så var bilen såld!
    Bemötandet var i absolut världsklass (Mehdi).
    Jag skulle alla dagar i veckan rekommendera moderna bil utan att tveka! Läs mer
    2019-08-30 Mehdi B svarar Mikail
    Stort tack själv för en jättefin bil att sälja Mikail, varmt välkommen igen nästa gång vi kan hjälpa till! // Mehdi, Moderna Bil
  • 2019-08-14

Mattias W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bra säljare! Med fokus på kunden Läs mer
  • Wasal S

2019-07-18

Wasal S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jättetrevlig, mycket bra kundbemötande. Läs mer
  • 2019-07-12

Marija M skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Very professional and helpful. It was very easy talking to Rasmus and the way he explained everything was easy to understand. 5 star ! Läs mer
  • Nils Carl Johan M

2019-06-14

Nils Carl Johan M skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag hittade en superfin Audi A4 3.0 hos Moderna Bil i Haninge. Jag önskade byta in min Maxzda CX-3. Eftersom jag bor 100 mil norr om Stockholm så fick vi göra upp hela affären inkl inbytespris etc över telefon vilket fungerade klockrent. Audin jag hämtade överträffade mina förväntningar liksom servicen jag fått från Moderna Bil. Även flera månader efter köpet har Moderna Bil varit behjälpliga när jag haft funderingar kring service etc. Har gjort en hel del bilaffärer genom åren men Moderna Bil har verkligen levererat i toppklass, både vad gäller bilen, men även kundservice. Extra stort tack till Mathias för en väldigt enkel & smidig affär. Jag återkommer självklart när det blir dags för bilbyte igen. Läs mer
  • 2019-05-26

Maj-Lis S skrev om Moderna Bil Haninge
    Köpte vår Audi Q5 hos er på Moderna Bil i Haninge.
    Tack för er mycket goda serviceanda.
    Vi rekommenderar säljaren Johan, samt X-tra tack till cheferna Mathias och Andreas.
    Absolut en trygghet och köpa bil hos er!

Maj-Lis & Tommy Läs mer
  • Joel K

2019-05-09

Joel K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    jag Köpte en Caddy maxi av moderna Bil efter att ha kollat igenom både blocket och gjort besök på andra bilfirmor .
    Jag fick ingen vidare bra magkänsla av något tills jag vände mig till Moderna bil och fick kontakt med Rasmus .

Väldigt trevlig säljare som hjälpte mig att välja den bil som passade mig bäst .

Jag har väldigt mycket kompisar som jobbar som mekaniker som har väglett mig då jag själv inte är jättehemma när det kommer till bilar .

Allt det som har blivit utlovat och även sådant jag ville ha åtgärdat har jag fått hjälp med .

Jag önskar att alla bolag jag har har haft att göra med hade vart såhär proffesionella .

Vill man ha en bra magkänsla så Kan jag STARKT rekommendera Moderna bil och Rasmus .
    Här kommer jag handla mina bilar framöver !

Jag är jättenöjd med bilen jag köpte
    Stort tack för allt !

/Joel Läs mer
  • 2019-04-13

Leif S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Han sålde en bil till mig. Dom var riktigt trevligt att ha att göra med. Bil affären gick mycket bra, Läs mer
  • 2019-04-06

Förrätters El & Allservice A skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en skåpbil av Rasmus.
    Det fanns en film på bilen som visade skicket tydligare än bilder kan.
    Allt gick enligt förväntan.

Efter ca 3veckor krånglade kopplingen.
    Tog kontakt med Rasmus. Bilen lämnades in på verkstad som löste problemet. Mycket proffsigt och smidigt för mig som kund.
    Mycket nöjd med köpet Läs mer
  • 2019-04-02

Katarina J skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Service minded och supertrevlig kille.
    Jag är en " utomordentligt nöjd kund" Läs mer
  • 2019-04-01

Birgitta H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Bor i Göteborg och hittade en bil på Moderna Bil i Haninge. Fick kontakt med Rasmus som på ett föredömligt sätt lotsade mig genom affären. Kände stort förtroende för Rasmus och är mycket nöjd med allt från kontakt till bil. Läs mer
  • 2019-03-09

Rickard W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Tack för all hjälp och en fantastisk service i samband av mitt köp av min nya Alfa Mito👍👍 Läs mer
  • 2019-02-24

Daniel Feranec skrev om Moderna Bil Haninge
    Det gick väldigt fort och smidigt att få bilen såld via Moderna bil. Mycket trevliga var
    dom också.
    Kan starkt rekommenderas!

Mvh Daniel Läs mer
  • Armen P

2019-02-21

Armen P skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil och jag är väldigt nöjd med den är skönt att köra
    Tack Johan.
    Rekommenderar alla som behöver bil åka till Haninge Moderba bil AB
    🚘🚚🚛🚖 Läs mer
  • Bygg J

2019-02-21

Bygg J skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bästa bilhandlare i Stockholm. Jag kommer med Amarok och fick två bilar men mindre pris. Jag ska köp alla mina bilar med dem Läs mer
  • 2019-02-21

Joakim Elmquist skrev om Moderna Bil Haninge
    Stort tack till Mehdi och övrig personal som hjälpte till att sälja min bil. Mycket professional och hjälpsam personal. Varmt rekommenderat om ni ska sälja/köpa bil. Läs mer
  • 2019-02-15

Johan Ek skrev om Moderna Bil Haninge
    Fått hjälp av Mehdi att sälja fyra bilar på ett bräde. Snabba puckar, rak kommunikation och under hela perioden uppdaterat mig om läget eller återkommit snarast då man själv sökt honom. Vettiga priser både för säljare och köpare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Fabian N

2019-02-07

Fabian N skrev om Moderna Bil Haninge
    Sålde min bil till Mehdi, hela processen var extremt smidig och snabb. Topp bemötande från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-22

Rubar . skrev om Moderna Bil Haninge
    Bästa bilfirman i Stockholm, sålde min bil under 24 timmar. Aldrig träffat mer engagerade säljare än dem på anläggningen i Haninge. Ett stort tack till Mehdi speciellt, önskar dig all lycka! Läs mer
  • 2018-12-11

Patrick D skrev om Moderna Bil Haninge
    Snabb och effektiv service,trevligt bemötande! Läs mer
  • Annika B

2018-12-07

Annika B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte vår begagnade, superfina Volvo xc70 av Johan på Moderna Bil AB. Det fanns några småfel som vi upptäckte samma kväll som vi köpte bilen, men vi har fått suverän service av Johan. Snabba åtgärder och bara glada miner och en känsla av att ”det här fixar vi”. Kan varmt rekommendera detta företag och vi kommer nog köpa vår nästa bil här också när det blir dax /Annika och Patric Läs mer
  • Henrik B

2018-12-01

Henrik B skrev om Moderna Bil Haninge
    Moderna sålde min bil som jag tidigare haft svårt att sälja privat.
    Professionella, vänliga och effektiva - rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-28

Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Ledsen Johan det ska självklart vara 5 inte 3 i mitt betyg sorry Läs mer
  • Berndt F

2018-11-25

Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag upplever ett gott bemötande varje gång jag kliver in innanför dörren dom kanske e lite trött på mej har ju sprungit sär en del men dom har alltid hjälpt till om det har varit något fel eller något jag undrat över så ja jag skulle varmt rekommendera moderna bil å Johan lite dålig på ringa tillbaka men annars är jag jätte nöjd
    Med vänlig hälsning, Berndt Läs mer
  • Black Sea A

2018-11-23

Black Sea A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vill verkligen rekommendera denna bilfirma. Gjorde ett bilköp i hösten är mycket nöjd med det. Det var några små fel på bilen då ordnade säljaren Johan det med bravör på kort varsel hos Meca. Som en bonus hade fått otroligt bra pris på kompletta vinterdäck även monterat och klart! Johan om du läser detta vill framföra att du är bästa säljaren 2018!
    Mycket nöjda! Tack!
    BSÅ AB Läs mer
  • 2018-11-03

Sebastian R skrev om Moderna Bil Haninge
    Helnöjd, från början till slut.
    De Hämtade bilen utan problem, trevligt/proffsigt bemötande. Bilen såldes efter ca 2 veckor. Haft bilen hos Cardrop, 2 auktioner KVD samt försökt sälja bilen privat i 6 månader utan framgång. Kan starkt rekommendera moderna bil.
    Kommer verkligen återkomma. Läs mer
  • 2018-10-30

André d skrev om Moderna Bil Haninge
    Jag har sålt två bilar på uppdrag här och det har fungerat perfekt båda gångerna. Korrekt och bra bemötande av kunnig personal. Läs mer
  • Vadeem S

2018-10-27

Vadeem S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    oehört nöjd med tjänsten, blev bemött med bra service och professionalitet!
    Jätte trevlig personal.
    Det gick mycket snabbare än förväntat och transaktionen gick helt felfritt!
    Kan starkt rekommendera Johan Lönnström som ordnade allt på ett väldigt smidigt sätt. Läs mer
  • 2018-10-23

Christer H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    •Firmabil
    •jättebra bemött.
    •👍🏻
    •bilförsäljare brukar vara väldigt på, kommer alltid fram på en gång när man är och kikar efter någon bil, men det gjorde inte Rasmus och det tyckte jag var hur grymt och skönt som helst !!
    klockren säljare 👍🏻 Läs mer
Johan Lönnström