Moderna Bil Haninge

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Din moderna bilhandlare i Västerhaninge!

Du finner oss i Jordbro industriområde. Vi är med dig före, under och efter affären och vi erbjuder prisvärda bilar med bra historik under ledorden tillgänglighet, enkelhet och flexibilitet.

Med över 100 leveransklara bilar och ett av Sveriges lager av transportbilar är vi säkra på att du ska hitta din nästa bil hos oss. Dessutom har alla bilar vi har till salu genomgått kvalitetstest, tvätt och vissa åtgärder i vår egna verkstad innan de går ut på golvet. Vi för alltid tydligt protokoll för att du ska veta exakt vad som gjorts med bilen.

Vi har Sveriges bästa öppettider då vi har öppet 63 timmar i veckan spritt på veckans alla dagar samt endast har stängt 6 dagar per år.

Har du trots allt svårt att komma iväg för att titta på eller provköra en bil? Vi kommer till dig! På lunchen eller hem efter jobbet och vill du köpa bilen efter visningen lämnar vi helt enkelt över nycklarna direkt. Enkelt och smidigt.
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 199 kunder tycker om Moderna Bil Haninge

• 2020-01-29

Jonas A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Kan varmt rekommendera denna bil firma! Jag tycker företaget levde upp för mina förväntningar. Byte in min Volvo v90 cross country och fick det pris jag ville ha. Samt kom där ifrån med en Ford ranger wildtrak som passar mina intressen väldigt väl! Tack, Johan Lönnström för en smidig affär samt ett bra bemötande! :) Läs mer
  • 2020-01-29

Ala H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en VW golf 2014
    Fick ett riktigt bra bemötande, väldigt tydlig och proffsig säljare! Vi kom överens om vissa saker och inga ändringar skedde!
    Kan verkligen rekommendera Moderna bil i Haninge 👍 Läs mer
    2020-01-29 Patrik B svarar Ala H
    Tack så mycket, det glädjer att höra att du är nöjd!
    Vi ses inför nästa bilaffär!

• 2020-01-27

Therese E skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Mer än nöjd, & en riktig topp stjärna på service!! Läs mer
    2020-01-27 Patrik B svarar Therese E
    Tack Therese! Kul att höra att ni är nöjda med både oss och eran nya bil!

Patrik B gillar detta
  • 2020-01-27

Ann-sofie F skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Bra, proffsig och väldigt tillmötesgående bilhandlare! Läs mer
    2020-01-27 Mehdi B svarar Ann-sofie F
    Många tack Ann-Sofie för förtroendet att få sälja iväg era tjänste- och företagsbilar!
  • 2020-01-26

Pontus D skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jättebra samarbete från början av affären till slutet Läs mer
  • 2020-01-25

Yasemin Ö skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    I helhet har det varit bra trotts att det uppstod problem med bilen. Säljaren är super trevlig och hjälpsam och har hjälpt till men nackdelen har varit att bilen såldes med fel. Men nu skall dessa vara åtgärdade och för detta är jag glad och tackar Rasmus Läs mer
  • 2020-01-24

Maren El A skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Riktigt bra service mycket nöjd med Köpte. Tack Läs mer
  • 2020-01-22

Maritha S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Bra och snabba besked. Trevligt bemötande Läs mer
    2020-01-22 Mehdi B svarar Maritha S
    Tack för orden Maritha och att vi fick förtroendet att hjälpa dig med bilaffären - helt och hållet på distans!
  • 2020-01-16

Madleen H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket trevligt bemötande! Tillmötesgående, serviceminded samt ytterst hjälpsamma och flexibla!
    Efter köp vissa funderingar kring motorbiljud, som jag fick snabb feedback på - m.a.o mycket fin uppföljning och service även efter avslutat köp!
    Känns tryggt att köpa bil här och jag skulle utan tvekan göra det igen!
    Moderna Bil Haninge och Patrik är definitivt värda de höga betyg som de har här på Reco! Läs mer
    2020-01-16 Patrik B svarar Madleen H
    Tack så mycket Madleen! Det var glädjande att få hjälpa er med att hitta ny bil. Tack!
  • 2020-01-15

Umran T skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Bra upplevelse, ett bilköp som gick väldigt smidigt! Läs mer
    2020-01-16 Patrik B svarar Umran T
    Tack Umran och kul att höra att du är glad över din nya Mercedes!
  • 2020-01-14

Trygve M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Väldigt bra bemötande av personalen Läs mer
  • 2020-01-14

Rafal P skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte bil...allting gick som väntat !
    Kanonn kille !! Läs mer
  • Khalil O

2020-01-12

Khalil O skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag har köpt en Ford focus och Jag är jättenöjd
    Även rekommendera mina kompisar.
    Allt var toppen 👍🏻 Läs mer
  • 2020-01-09

Fredrik N skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Grymt bra service! Snabbt och inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-01-08

Björn E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna Bil sålde min bil. Mycket trevligt och kompetent bemötande av Mehdi. Helt problemfri handläggning. Bara att skriva under avtalet och lämna bilnycklarna. Resten löste Moderna Bil.

Att man kan sälja sin bil så enkelt och bekvämt och dessutom få minst lika bra betalt som vid privat mödosam försäljning - enastående.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-01-09 Mehdi B svarar Björn E
    Tack snälla Björn för ditt omdöme, ett nöje att få stå till tjänst med att sälja din fina bil!
  • 2020-01-01

Chrisoffer L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en bmw efter många problem med olika bilar som varken moderna bil eller jag som köpare kunde ta ansvar över. Men moderna bil hjälpte mig och jag kunde känna att jag vara en viktigt kunde trotts mycket uppförsbackar för både partnerns. Och allt löste sig, jag är super nöjd som kund och rekommenderar denna firma till 200% av 100 💯 Läs mer
  • Lennart L

2019-12-27

Lennart L skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Inköp av bil enligt önskemål.Bemött av Patrik Blomstrand på ett mycket positivt och kundorienterat sätt.I stort sett , trots att man Självklart alltid förhandlar om värde för Pengarna.
    På det stora hela alltid ett positivt möte säljare ...köpare. Jag återvände med den av mig inköpta bilen ifrån företaget efter 7 år och nöjd kund och det har börjat bra även denna gång.Tack! Läs mer
    2020-01-09 Patrik B svarar Lennart L
    Tack så mycket Lennart! Det var ett nöje att få göra affär med dig och vi är glada att ha dig som återkommande kund hos oss.

Vi ses! :)
  • 2019-12-18

Ann-christin E skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en bil.
    Bemötandet var så bra som man vill, jag kände mig nöjd.
    Förväntningarna jag hade blev jag nöjd med i det stora hela. Företaget hade ett gott bemötande.
    Försäljaren Rasmus Gustavsson var både trevlig och ville att jag skulle känna mig nöjd,han återkopplade ett par dagar efter affären och frågade om jag fortfarande var nöjd. Läs mer
  • 2019-12-13

Dennis Å skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en Dodge ram av dom och jag är supernöjd! Bra bemötande och kom ut till mitt hem för att visa upp den, supersmidigt! Höll bra kontakt under hela köpet. Inge hets eller påtvingande vilket är viktigt tycker jag. Kommer garanterat tillbaka Läs mer
  • 2019-12-10

Daniel H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Superbra bemötande. Bilen var i skick som visades. Kan varmt rekommendera denna handlare. Läs mer
  • 2019-12-10

Jesper S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Har både köpt och sålt bil hos moderna bilar .
    Mycket hjälpsam och trevlig personal .

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-12-08

Erik O skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Fick kontakt med Rasmus som var väldigt bra att ha och göra med. Hjälpte till att utrusta bilen efter mina önskemål och var till god hjälp hela tiden. Skulle absolut handla bil där igen! Läs mer
  • 2019-12-05

B M A skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag har köpt BMW 320d GT. Utmärkt service. Han är en snäll ärlig och kunglig säljare som kan om bil. Rekommenderar andra också som funderar köpa bil. Läs mer
  • 2019-12-05

Ken S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Försäljning av BMW X3a. Mycket proffesionellt.

Bemötandet mycket över förväntan.

Förväntningarna överträffades under en normalt låg säljande månad.

Företaget leverade och kontakterna präglades av mycket god service känsla. Läs mer
    2019-12-10 Mehdi B svarar Ken S
    Hej Ken! Vad roligt, det är precis det vi vill att våra kunder ska uppleva. Tack snälla för orden, du vet var vi finns när vi kan behövas igen!
  • Bilal M

2019-12-04

Bilal M skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Bra service. Smidigt . Har köpt och såld samma bilen tilbaka efter 6 månader. Läs mer
    2019-12-10 Mehdi B svarar Bilal M
    Hej Bilal! Jättekul att vi får hjälpa till med både köp och sälj av bil. Varmt välkommen när vi kan hjälpa till på nytt!
  • 2019-12-01

Lars G skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt bemötande utan den vanliga påtvinga de säljtekniken. Uppskattas. Inga problem att få lite svar på mina frågor. Svarade eller ringde upp kort efter när jag ringde några gånger. Återkom med info också vid avtalad tid. Upplevt det dom om de har relativt låga priser. Svårprutat. Det de kan förbättra är leveranskontroll med a torkning, tvätt, städ osv. Annars var slutförande av affären väldigt smidig. Läs mer
  • 2019-11-30

Wikten H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Utmärkt men jag fick fylla på adblu när jag åkte hem från firman borde vara påfyllt i leverans servicen men ingen skugga på Johan men en smolk i bägaren på service detaljen mvh wikten HB Läs mer
  • Jonny E

2019-11-30

Jonny E skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en Volkswagen Golf SportsCombi 2015 års modell. Blev bra bemött från första samtal, genomgång av bilen och till att avtalet signerades av Rasmus och till början Johan.

Allt har löst sig väldigt bra, professionellt och snabbt utan några konstigheter! Läs mer
  • 2019-11-29

Mikab Bygg A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Smidigt o enkelt............................................... Läs mer
    2019-12-10 Mehdi B svarar Mikab Bygg A
    Tack för orden! Ser fram emot att få stå till tjänst nästa gång det är dags.
    Mehdi B, Andreas Berggren gillar detta
  • Henric L

2019-11-27

Henric L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en begagnad bil. Klockren bemötning och riktigt trevlig. Köpet gick snabbt och det kändes säkert att handla av honom. Jag hade inte ens behövde veta något om bilar för att för att veta att det var ett klockrent köp. Rekommenderar starkt denna kille om någon frågar Läs mer
  • 2019-11-27

Jerry M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Kom in straxt innan stängning och blev riktigt bra bemött. Provkörde en transporter och fick smidigt allt fixat och någon besiktningsanmärkning som lagades innan lerveransen. Kanon nöjd so far. Rekommendas. Jerry M. Läs mer
  • 2019-11-25

Mikael C skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en mercedes c-klass av Moderna bil i fredags
    Jag blev trevligt bemött av Patrik och vi hade under dagarna innan köpet haft både mail och telefonkontakt och jag hade även fått extra bilder av Patrik på bilen och svar på de frågor jag hade, jag hade också skickat upp bilder på min inbytesbil . Bilen jag köpte var lika fin i verkligheten som på bilderna. Så det blev en smidig affär och skulle Jag någon gång i framtiden köpa bil igen skulle jag inte tveka att göra det av Moderna bil, gärna då av Patrik. Läs mer
    2019-11-25 Patrik B svarar Mikael C
    Tack så mycket Mikael! Det gör mig och oss på Moderna bil väldigt glada att höra! Vi ses nästa gång!

• 2019-11-22

Werksta Västberga A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    bra! trevlig! ......................................................................................... Läs mer
    2019-11-27 Mehdi B svarar Werksta Västberga A
    Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen!
  • 2019-11-20

An vvs i gävle A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Toppenbra service! Smidig och snabb affär! Läs mer
  • 2019-11-20

Freja B skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Smidigare bilaffären! All cred till denna bilfirma. Pålitlig och trovärdig!! Läs mer
  • 2019-11-15

Bakir A skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil, blev bemött på ett föredömligt sätt. Trevlig personal och smidig affär. Läs mer
  • 2019-11-15

Mikael R skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Jag blev kontaktad av Medhi på moderna bil i samband med min bilförsäljning. Medhi var väldigt hjälpsam och professionell. Bilen såldes inom två veckor och pengarna var på kontot dagen efter. Läs mer
    2019-11-15 Mehdi B svarar Mikael R
    Hej Mikael, många tack för orden och inte minst förtroendet att få sköta försäljningen åt dig!

Mossebo Gårdsbutik & R skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Hjälpsam och påläst bra säljare 😀 Läs mer

Robin T skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil, blev bemött av säljaren Rasmus på ett professionellt sätt. Läs mer

Heidi S skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte nyligen en begagnad bil på Moderna Bil och fick ett väldigt proffsigt och serviceinriktat bemötande.
    Affären sköttes smidigt & tryggt
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • Badrumsentreprenören S

2019-11-11

Badrumsentreprenören S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Tack Mehdi för hjälpen med att sälja våra företagsbilar. Allt sköttes på ett mycket professionellt sätt. Vi kommer återkomma med våra resterande bilar när det är dags. Mvh. Håkan Badrumsentreprenören Svensson o Rooth AB Läs mer
    2019-11-11 Mehdi B svarar Badrumsentreprenören S
    Tack själva för förtroendet att få avyttra era fina företagsbilar, varmt välkomna igen nästa gång vi kan hjälpa till!
  • 2019-11-06

mikael b skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt bemötande, proffsig hantering och snabbt avslut. Bara positiva tankar kring Moderna Bil. Nu tredje gången de hjälper oss med säljuppdrag.
    Micael Läs mer
    2019-11-07 Mehdi B svarar mikael b
    Tack för alla gånger vi fått hjälpa till med försäljningarna Micael, bara att höra av er när det är dags igen!
  • 2019-11-04

Frej L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Lämna bil till försäljning och fick mer än jag förväntat mig. En nöjd kund Mao Läs mer
    2019-11-04 Mehdi B svarar Frej L
    Tack för att du vände dig till oss med din fina Mercedes Frej!
  • 2019-10-29

Inge E skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Volvo xc60
    Blev bemött mycket bra
    Hade inga direkts förväntningar
    I slutändan mycket bra Läs mer
  • 2019-10-28

Hela Dränering o skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Min upplevelse var att säljaren gav god information om upplägget. Priset de erbjöd för min bil var ok. Min bil såldes inom tre veckor, också det inom rimlighetens gräns. Läs mer
    2019-11-06 Mehdi B svarar Hela Dränering o
    Kul att vår avyttringstjänst uppskattas, varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till!
  • 2019-10-25

Fredrik S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket bra bemötande av Rasmus, kände direkt en trygghet, fick hjälp direkt när jag klev in hos moderna bil, jag är supernöjd med bilen och servisen jag fick av Rasmus, kommer garanterat köpa min nästa bil här igen Läs mer
  • 2019-10-24

Sahra F skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Väldigt bra bemött , men dåligt att inte oljan och oljefiltret i bilen va bytt. Oljan va svart å enligt displayen i bilen måste jag själv byta den nu. Har önskan om att Moderna bil ska stå för den kostnaden tack Läs mer
    2019-10-25 Rasmus G svarar Sahra F
    Hej Sahra och tack för ditt omdöme!
    Att detta meddelande kommit upp för dig var vi helt ovetandes om.
    Självklart ska det inte vara så så kort tid efter ditt köp.
    Du får gärna slå mig en signal på 0707 769 359 så bokar vi in en tid som passar dig för ett oljebyte!
    Önskar dig en trevlig helg / Rasmus
  • Desirée K

2019-10-24

Desirée K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Ww transport
    Bra bemötande o lätt att prata med
    Helt ok 😊 Läs mer
  • 2019-10-23

Ingarö våtrum i skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Kanon! Bra service och enkla att göra affär med Läs mer
  • 2019-10-23

Barbro R skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte en liten pickup Wv Transpoter från en annons. Vi hade kontakt under en dag med sms, vänliga, trevliga verkade de vara och vår uppfattning fick vi bekräftat på plats på Moderna i Haninge 😊😊👍👍
    Många tummar upp för dem! Läs mer
Johan Lönnström
Rasmus Gustafsson