Moderna Bil Haninge

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Din moderna bilhandlare i Västerhaninge!

Du finner oss i Jordbro industriområde. Vi är med dig före, under och efter affären och vi erbjuder prisvärda bilar med bra historik under ledorden tillgänglighet, enkelhet och flexibilitet.

Med över 100 leveransklara bilar och ett av Sveriges lager av transportbilar är vi säkra på att du ska hitta din nästa bil hos oss. Dessutom har alla bilar vi har till salu genomgått kvalitetstest, tvätt och vissa åtgärder i vår egna verkstad innan de går ut på golvet. Vi för alltid tydligt protokoll för att du ska veta exakt vad som gjorts med bilen.

Vi har Sveriges bästa öppettider då vi har öppet 63 timmar i veckan spritt på veckans alla dagar samt endast har stängt 6 dagar per år.

Har du trots allt svårt att komma iväg för att titta på eller provköra en bil? Vi kommer till dig! På lunchen eller hem efter jobbet och vill du köpa bilen efter visningen lämnar vi helt enkelt över nycklarna direkt. Enkelt och smidigt.
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 162 kunder tycker om Moderna Bil Haninge

Mossebo Gårdsbutik & R skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Hjälpsam och påläst bra säljare 😀 Läs mer

Robin T skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil, blev bemött av säljaren Rasmus på ett professionellt sätt. Läs mer

Heidi S skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte nyligen en begagnad bil på Moderna Bil och fick ett väldigt proffsigt och serviceinriktat bemötande.
    Affären sköttes smidigt & tryggt
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • Badrumsentreprenören S

2019-11-11

Badrumsentreprenören S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Tack Mehdi för hjälpen med att sälja våra företagsbilar. Allt sköttes på ett mycket professionellt sätt. Vi kommer återkomma med våra resterande bilar när det är dags. Mvh. Håkan Badrumsentreprenören Svensson o Rooth AB Läs mer
    2019-11-11 Mehdi B svarar Badrumsentreprenören S
    Tack själva för förtroendet att få avyttra era fina företagsbilar, varmt välkomna igen nästa gång vi kan hjälpa till!
  • 2019-11-06

mikael b skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt bemötande, proffsig hantering och snabbt avslut. Bara positiva tankar kring Moderna Bil. Nu tredje gången de hjälper oss med säljuppdrag.
    Micael Läs mer
    2019-11-07 Mehdi B svarar mikael b
    Tack för alla gånger vi fått hjälpa till med försäljningarna Micael, bara att höra av er när det är dags igen!
  • 2019-11-04

Frej L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Lämna bil till försäljning och fick mer än jag förväntat mig. En nöjd kund Mao Läs mer
    2019-11-04 Mehdi B svarar Frej L
    Tack för att du vände dig till oss med din fina Mercedes Frej!
  • 2019-10-29

Inge E skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Volvo xc60
    Blev bemött mycket bra
    Hade inga direkts förväntningar
    I slutändan mycket bra Läs mer
  • 2019-10-28

Hela Dränering o skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Min upplevelse var att säljaren gav god information om upplägget. Priset de erbjöd för min bil var ok. Min bil såldes inom tre veckor, också det inom rimlighetens gräns. Läs mer
    2019-11-06 Mehdi B svarar Hela Dränering o
    Kul att vår avyttringstjänst uppskattas, varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till!
  • 2019-10-25

Fredrik S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket bra bemötande av Rasmus, kände direkt en trygghet, fick hjälp direkt när jag klev in hos moderna bil, jag är supernöjd med bilen och servisen jag fick av Rasmus, kommer garanterat köpa min nästa bil här igen Läs mer
  • 2019-10-24

Sahra F skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Väldigt bra bemött , men dåligt att inte oljan och oljefiltret i bilen va bytt. Oljan va svart å enligt displayen i bilen måste jag själv byta den nu. Har önskan om att Moderna bil ska stå för den kostnaden tack Läs mer
    2019-10-25 Rasmus G svarar Sahra F
    Hej Sahra och tack för ditt omdöme!
    Att detta meddelande kommit upp för dig var vi helt ovetandes om.
    Självklart ska det inte vara så så kort tid efter ditt köp.
    Du får gärna slå mig en signal på 0707 769 359 så bokar vi in en tid som passar dig för ett oljebyte!
    Önskar dig en trevlig helg / Rasmus
  • Desirée K

2019-10-24

Desirée K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Ww transport
    Bra bemötande o lätt att prata med
    Helt ok 😊 Läs mer
  • 2019-10-23

Ingarö våtrum i skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Kanon! Bra service och enkla att göra affär med Läs mer
  • 2019-10-23

Barbro R skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte en liten pickup Wv Transpoter från en annons. Vi hade kontakt under en dag med sms, vänliga, trevliga verkade de vara och vår uppfattning fick vi bekräftat på plats på Moderna i Haninge 😊😊👍👍
    Många tummar upp för dem! Läs mer
  • 2019-10-21

JENNIFER S skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil. Bra bemötande och kanon att de skickade bilen på sätestvätt när det påpekades att det fanns en fläck på sätet. Snabb visning och kunde svara på frågor. Läs mer
    2019-10-29 Patrik B svarar JENNIFER S
    Tack Jennifer!
    Kul att höra att du är glad över både oss och din nya fina bil!

Patrik
    Moderna Bil
  • 2019-10-21

johan olof ä skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Fick ett väldigt bra bemötande utav Johan Lönnström och är nöjd med mitt bilköp hos Moderna Bil Haninge. Läs mer

ERIK W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en Audi a6 blev trevligt bemött direkt när jag kom och han visade vart bilen var som jag hade tittat ut på morderna bils hemsida. Han erbjöd mig att provköra bilen. Jag bestämde mig för att köpa bilen och allt gick super smidigt. Bilen skulle dock få en service innan den skulle säljas men han löste så jag kunde komma in i efterhand och serva bilen vilket var väldigt bra då jag ville ha med mig bilen hem. Jag är jättenöjd med morderna bil och Johan kommer absolut att rekommendera Läs mer

Pontus S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en väldigt fin audi Q5a från moderna bil Haninge och bytte in min wolksvagen scirocco emellan.
    Blev väldigt bra bemött av alla på plats och affären gick överraskande smidigt. Speciellt stort tack till Johan Lönnström som hjälpte mig med hela affären från början till slut. Han kändes väldigt trygg och erfaren i sin position och såg till att jag fick den bästa försäkringen och garantin till ett mycket förmånligt pris, så att jag tryggt kunde rulla ut på vägen i min nya bil.

Rekommenderar starkt Johan och Moderna till alla er som är på jakt efter ny bil!

Med vänlig hälsning,

Bra service Läs mer
  • nahom m

2019-10-19

nahom m skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Förmedlade en Porsche Macan S -18 som han hittade av en privat person. Väldigt snabb och smidig process. Tackar Johan för ett bra jobb och kommer självfallet att använda honom i framtida processer! Läs mer
  • 2019-10-17

Abdelaziz A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Jag sålde min bil via säljaren Mehdi Bembli på Moderna Bil AB. Jag bemöttes av en professionell, kunnig och otroligt service inåtriktad säljare. Läs mer
    2019-10-18 Mehdi B svarar Abdelaziz A
    Uppskattas Abdelaziz, tack för förtroendet att få hjälpa till med att sälja av byggbilen!
  • 2019-10-09

Jens W skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Dom sålde en bil åt mig. Gick hur smärtfritt och smidigt som helst. Mycket trevlig personal.

Mvh Jens Wallver Läs mer
    2019-10-18 Mehdi B svarar Jens W
    Tack för orden och en fin cab att sälja Jens!!
  • 2019-10-02

Wesley S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Proffsig personal
    Trevliga bemöte
    Rättvis priser

Super nöjd med hela process, stark rekomendera!!!!!! Läs mer
    2019-10-18 Mehdi B svarar Wesley S
    Tack Wesley, varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!
  • 2019-09-28

Per n skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en Renault Trafic 2016.
    Bra och effektivt köp, inget som helst krångel. Men också med en känsla av att säljaren bryr sig om att köparen blir nöjd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • jacob z

2019-09-24

jacob z skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en BMW av Johan genom en annons på blocket.
    Mailade och fick svar snabbt och blev väldigt trevligt bemött.
    Johan kändes supertrevlig och inte alls pushande så man kände sig påtvingad eller lurad till ett mindre bra köp.
    Fick all info jag behövde samt hjälp till montering av dragkrok en månad senare.
    Kommer garanterat komma tillbaka för nästa bilköp och hoppas art Johan jobbar kvar då. Läs mer
  • Jan P

2019-09-21

Jan P skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en beg Volvo V70 av Johan för 1 månad sedan. Jag kände redan vid första besöket att Moderna Bil inte är som andra bilaffärer. Det fanns ett genuint intresse för mig som kund utan att de försökte sälja något. Det var jag som valde att köpa bil av Johan, och inte så att Johan försökte sälja. Bilen var i väldigt fint skick vid leveransen, nyservad och nybesiktigad, räknar med att bara fylla bensin och köra första året. men efter tre veckor kärvade tändningslåset. Jag ringde Johan och fick en verkstadstid 2 dagar senare. Jag fick låna en bil utan kostnad och bytet av tändningslås kostade ingenting då de lämnar 1 månads garanti på beg bilar. Jag kommer att köpa nästa bil hos Moderna Bil i Haninge. Läs mer
  • 2019-09-19

Seal Scandinavia A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevliga och duktig och bra förberedda! Läs mer
    2019-09-20 Mehdi B svarar Seal Scandinavia A
    Tackar & bockar för förtroendet att få hjälpa er med bilaffärerna!
  • 2019-09-12

S G skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Tack till Mehdi för en smidig, å trevlig billaffär! Det är sådana som Mehdi som gör att man som kund kommer tillbaka nästa gång det e dax å byta bil! Läs mer
    2019-09-14 Mehdi B svarar S G
    Tack snälla för det fina omdömet, nöjet är på vår sida. Varmt välkommen igen vid nästa bilbyte!

Jimmy P skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi har bara bra saker att säga om Moderna bil i allmänhet och om Rasmus Gustafsson i synnerhet! Vi blev väl bemötta från början till slut och dom synpunkter vi hade på bilen åtgärdades utan krångligheter! Så nu är vi nöjda bilägare till en välbevarad Toyota corolla verso. Tack för det! Läs mer

Alexander E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil förmedlade försäljningen av min Volvo. Allt sköttes väldigt smidigt och Mehdi återkopplade på ett väldigt proffesionellt sätt. Läs mer
    2019-09-11 Mehdi B svarar Alexander E
    Kul att höra att du är 100% nöjd Alex, varmt välkommen nästa gång vi kan stå till tjänst!

Kemal Y skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Läs mer
    2019-09-11 Mehdi B svarar Kemal Y
    🧔 + 🚙 + 🧔 = 💯💯😃. Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen Kemal!
  • 2019-09-10

Anders skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Sålde min bil och infriade alla beskrivna mål /Anders Läs mer
    2019-09-10 Mehdi B svarar Anders
    Jättekul att få hjälpa till med försäljningen av ett helt unikt objekt, stort tack Anders!
  • 2019-09-10

Mikael L skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil förmedlade försäljningen av min Mercedes. Allt gick snabbt och smidigt från att lämna in bilen tills den var såld och pengar på kontot.
    Kan starkt rekommendera Moderna bil som försäljnings förmedlare.
    Mvh Micke Läs mer
    2019-09-10 Mehdi B svarar Mikael L
    Tack snälla Mikael att du besökte oss långväga för att låta oss hjälpa till med försäljningen - ett nöje!
  • 2019-09-03

Daniel Ö skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Blev bra bemött och vart en smidig affär som bara tog 7 dagar från att jag lämnade bilen tills den såldes!
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-09-04 Mehdi B svarar Daniel Ö
    Det är först när du är väldigt nöjd som vi är väldigt nöjda - tack för att vi fick sälja en mycket fin bil åt dig!

André L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en bil, och affären var lätt då personalen var väldigt hjälpsam.
    Hade inga förväntningar alls, men blev otroligt positivt överraskad. Läs mer

Stefan S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Fick ett jättetrevligt och professionellt bemötande av Rasmus och en riktigt smidig affär där jag både köpte en bil och bytte in min gamla. Kan varmt rekommendera både Rasmus och Moderna bil! Läs mer
  • Lolotte S

2019-09-02

Lolotte S skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevlig kunnig personal, bra lokaler, bra återkoppling och smidig försäljning. Läs mer
    2019-09-03 Mehdi B svarar Lolotte S
    Tack snälla Lolotte för att vi fick hjälpa till med försäljningen av er fina bil!

Daniel E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Sålde min bil genom dem och tycker bemötandet var proffsigt och bra på alla sätt Läs mer
    2019-09-03 Mehdi B svarar Daniel E
    Tack Daniel, dels för att vi fick hjälpa till med försäljningen men inte minst att du kom långväga för att lämna in bilen till oss. Varmt välkommen igen när det är dags!
  • 2019-09-01

Tommy N skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en Mercedes A180 och är jätte nöjd över servicen och bemötandet som jag fick av Rasmus! Var nog därför jag köpte bilen där?! Efter att varit runt och tittat väldigt mycket på Olika bilmärken och träffat en hel del andra bilförsäljare! Tror på magkänslan och kommer även serva min bil hos dem 👍 Läs mer
  • 2019-08-31

BMD E skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt, professionellt, snabb och smidig. Jätte nöjd och skulle rekommendera dem alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-08-31 Mehdi B svarar BMD E
    Tack för de tre fina bilarna vi fått sälja åt er hittills, vi ser varmt fram emot att få stå till tjänst när det är dags igen! // Mehdi, Moderna Bil
  • 2019-08-31

Thomas K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en transportbil
    Rasmus var jättetrevlig Läs mer

ICA VANADIS V skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    har både sålt och köpt bil och allt är mycket smidigt och enkelt! dessutom mkt trevligt! / C Läs mer

Camilla L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    En bil och våran i inbyte blev bemöt på ett förnämligt sätt!! Trevlig hjälpsam Läs mer
  • Rose-marie H

2019-08-27

Rose-marie H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Trevligt och serviceinriktat bemötande.
    Jag köpte en bil o bytte in min gamla bil.

Ngr problem som uppstod löste säljaren på 0-tid och jag är helt nöjd o trygg med mitt köp👍

Mvh Rosie Läs mer

Magnus A skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Juli 2019 köpte jag en Volkswagen Polo 2015 av Patrik på Moderna Bil, som hitils, vid denna recension, har fungerat klockrent.

Hade strul med ACn första 2 dagarna, men ringde bara upp Patrik (som svarade trots de att han va ledig) och fick en gratis lagning på verkstad inom några dagar (ringde Torsdag e.m, inlämnad Måndag och klar Tisdag morgon).

För övrigt var det ett bra och proffsigt bemötande. Fick 4 vinterdäck beställda på köpet och ett samtal, som lovats, när dom hade ankommit.

Det enda negativa jag har och säga är att städningen var lite slarvigt gjord, då jag fann en hög gamla nötter och skal i handskfacket under manualerna. Samt att de har luktat grillkrydda i bilen i 3-4 veckor, men som tur va tror jag de har avtagit nu?

Kommer definitivt köpa bil där i framtiden om jag skulle behöva. Läs mer
  • 2019-08-23

Mikail skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Moderna bil fick i uppdrag att sälja min bil, 3 dagar så var bilen såld!
    Bemötandet var i absolut världsklass (Mehdi).
    Jag skulle alla dagar i veckan rekommendera moderna bil utan att tveka! Läs mer
    2019-08-30 Mehdi B svarar Mikail
    Stort tack själv för en jättefin bil att sälja Mikail, varmt välkommen igen nästa gång vi kan hjälpa till! // Mehdi, Moderna Bil
  • 2019-08-14

Mattias W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bra säljare! Med fokus på kunden Läs mer
  • Wasal S

2019-07-18

Wasal S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jättetrevlig, mycket bra kundbemötande. Läs mer
  • 2019-07-12

Marija M skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Very professional and helpful. It was very easy talking to Rasmus and the way he explained everything was easy to understand. 5 star ! Läs mer
Johan Lönnström
Rasmus Gustafsson