Moderna Bil Haninge

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Din moderna bilhandlare i Västerhaninge!

Du finner oss i Jordbro industriområde. Vi är med dig före, under och efter affären och vi erbjuder prisvärda bilar med bra historik under ledorden tillgänglighet, enkelhet och flexibilitet.

Med över 100 leveransklara bilar och ett av Sveriges lager av transportbilar är vi säkra på att du ska hitta din nästa bil hos oss. Dessutom har alla bilar vi har till salu genomgått kvalitetstest, tvätt och vissa åtgärder i vår egna verkstad innan de går ut på golvet. Vi för alltid tydligt protokoll för att du ska veta exakt vad som gjorts med bilen.

Vi har Sveriges bästa öppettider då vi har öppet 63 timmar i veckan spritt på veckans alla dagar samt endast har stängt 6 dagar per år.

Har du trots allt svårt att komma iväg för att titta på eller provköra en bil? Vi kommer till dig! På lunchen eller hem efter jobbet och vill du köpa bilen efter visningen lämnar vi helt enkelt över nycklarna direkt. Enkelt och smidigt.

Läs vad 309 kunder tycker om Moderna Bil Haninge

• 2020-11-16

Jesper U skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en Range Rover Evoque av Johan.
    Affären gick smidigt och Johan kändes väldigt ärlig.
    Och när jag gick lite småfel på bilen hjälpte Johan mig att lösa detta på nästa möjliga vis. Jag är extremt nöjd med min affär med Johan och skulle mer än gärna göra framtida affärer med Johan. Läs mer
  • 2020-11-11

Paul G skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Väldigt professionella och vill verkligen hjälpa kunden! Sålde 4 lastbilar med dem och det var en härlig upplevelse utan stress. Läs mer
    2020-11-18 Mehdi B svarar Paul G
    Hej Paul! Det glädjer verkligen att höra att vår tjänst avlastat er, uppskattar att vi fått hjälpa till att hitta nya ägare till era fyra bilar. Varmt välkomna nästa gång det är dags!

• 2020-11-10

Catarina N skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Jag fick bra och snabb service i samband med att få ett bud på min Toyota och även snabb hjälp på plats att lämna in bilen hos Moderna Bil i Haninge. Affären klar samma dag

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-11-18 Mehdi B svarar Catarina N
    Hej Catarina! Tack för besöket, en superfin Toyota och orden :) Ha en fin höst & vinter!

• 2020-11-09

Tobias skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Ni sålde bil på uppdrag. Trevligt bemötande och bra kommunikation mellan er och oss .Tack Tobbe Läs mer
    2020-11-10 Mehdi B svarar Tobias
    Tack själv Tobbe, bara kul att få stå till tjänst med försäljningen!

• 2020-11-04

John R skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Johan var väldigt professionell och tillmötesgående! Allt slutade i en supersmidig affär där bilen jag köpte levererades till dörren och vår gamla bil hämtades i ett svep! Läs mer
    2020-11-04 Johan L svarar John R
    Hej John!

Tack för en trevlig affär och kul att du är nöjd. :)

Med vänlig hälsning,
    Johan Lönnström
    Moderna Bil, Haninge
    Johan L gillar detta
  • 2020-11-02

Emil W skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket trevlig personal som lyssnar och bemöter kundens behov. Läs mer
    2020-11-09 Mehdi B svarar Emil W
    Stort tack för orden Emil & varmt välkommen nästa gång vi kan hjälpa till! :)

• 2020-11-01

Johan Z skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Trevlig, tillmötesgående
    Ett seriöst intryck av firman Läs mer
  • Patrik Paco E

2020-10-31

Patrik Paco E skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en v90 på moderna som jag är supernöjd med, men inte bara det, servicen var precis som den bör vara överallt, man blir till och med uppringd en månad efter o kollar ifall allt funkar som det ska

Stort plus 👍👍👍 Läs mer

K.rustas B skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Bra bilhandlare
    Will be back Läs mer
    Patrik B, Moderna Bil gillar detta

Rebecca T skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Bra, seriös bilfirma och trevligt bemötande.
    Tack för min fina bil! Läs mer
    2020-11-02 Patrik B svarar Rebecca T
    Tack själv Rebecca och kul att höra att du är nöjd med din nya bil!
    Moderna Bil gillar detta

Rickard A skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Bra bemötande. Inte påflugen. Kändes bra. Läs mer
    Patrik B, Moderna Bil gillar detta

Daniel T skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Rasmus is a really good guy, he wants to find solutions for his customer. He made to me a good impression. And of course I hope he will develop in higher position.
    Buying a used care is based on the ability to trust.
    I simply trust him because I knew that he was an honest person.
    Thanks Rasmus Läs mer

Vällingby Frukt & B skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpt en nyare lastbil som jag är mycket mycket nöjd med. Hela affären sköttes både före , under och efter mycket proffsionellt av Rasmus Gustafsson.
    Tack ännu en gång.
    Göran Stenhardt
    Vällingby Frukt & Blommor HB Läs mer

Tomas L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag fick mycket bra bemötande och service vid mitt bilköp. Mina förväntningar överträffades verkligen och Rasmus är verkligen lösningsfokuserad och håller löften. Läs mer
  • 2020-09-26

Daniel M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Dem e jätte snälla o ärliga Läs mer
  • 2020-09-26

Johanna skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Rasmus Gustafsson han är proffs, jag rekommenderar verkligen honom !!!! Läs mer

Hagus Lantbruk H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en Nissan Navara pickup.
    Blev väldigt bra bemött.
    Det levde upp till mina förväntningar kan absolut rekommendera att köpa bil av Rasmus. Läs mer

Anders B skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Snabb och smidig affär........... Läs mer

Joakim S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Rasmus gav suverän service och bilen var precis som beskriven. Mycket nöjd med Rasmus och Moderna Bil Haninge! Läs mer

Per K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en E-up på distans, Rasmus vart oerhört hjälpsam och affären gick helt kanon!
    Bilen levde verkligen upp till beskrivningen, och även transporten löste han åy mig kanon!

Rekommenderar starkt ! Läs mer

Torbjörn F skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte en begagnad bil, en e up. Mycket nöjd, det gick fort och utan krångel. Läs mer

Camilla O skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Jag åkte till moderna bil för att jag endast skulle titta på en bil men det slutade med att jag kom därifrån med en annan bil super nöjd vart väldigt bra bemött och omhändertagen av Rasmus ! Läs mer

Per N skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en Tesla av Rasmus.
    Affären blev av fortare än vi räknat med.
    Allt flöt på bra och vi upplever Rasmus som en av de bättre bilförsäljarna som vi stött på. Läs mer

Nema S skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • 2020-09-23

Monica O skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Vi har sålt två av våra bilar med hjälp av Moderna Bil och vi är jättenöjda.Proffsigt och trevligt bemötande och de har varit väldigt hjälpsamma. Vi kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-09-22

Adam R skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Fick hjälp med att sälja min GTI via förmedling. Gick väldigt smidigt och bra. Efter en första kontakt med Mehdi och sedan visning av bilen så lämnade jag in bilen och dom skötte hela affären därifrån. Mycket proffesionellt och bra service från Mehdis sida, kan stark rekommendera deras förmedlingstjänst. Läs mer
    2020-09-22 Mehdi B svarar Adam R
    Tack & bock Adam för orden och en riktigt fin GTI att sälja. Välkommen tillbaka när det är dags igen!

• 2020-09-21

Sandra H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vi avtalade bilköpet redan hemifrån (Västerås) och åkte till Haninge för hämtning. Allt gick otroligt smidigt och utan några som helst konstigheter. Service och bemötande topp. Tack Johan!

/Sandra Läs mer
  • 2020-09-21

Oliver Olov N skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Skicka med dåliga dubbdäck (som inte var godkända och sakna hälften av dubben) utan att erbjuda ”premium packet” och lät på säljaren att 6 månader försäkring skulle ingå som hade ingått på premium packet. Läs mer
  • Alaa H

2020-09-20

Alaa H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    bytte in min bil mot en bmw 430i. blev väl bemött av personalen, väldigt nöjd med inbytte pris, allt gick så smidigt ! plus de svarar snabbt när man ringer, smsar och mailar👌 super nöjd Läs mer
  • Sthlm C

2020-09-06

Sthlm C skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte ett bil hos dem och allt gick smidigt. Duktig säljare som vet vad han gör :)

Mvh Ulrik
    STHLM Capital Bygg AB Läs mer
  • 2020-09-04

Kurt Ö skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en beg cx60.blev trevligt bemött. Affären gick smidigt inget krångel.köper gärna nästa bil där Läs mer
  • 2020-09-04

Stenfan L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag köpte en caddy och Johan var behjälplig med gott humör i allt. Läs mer
  • 2020-09-03

Julia G skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en söt Fiat500 cab i juli 2020. Supernöjd med bemötandet. Säljaren Rasmus var trevlig, kunnig och tillmötesgående. Även ’efter-sales’ kontakten var superproffsig. Vi behövde justera några små detaljer på bilen och teamet på Moderna hjälpte till på bästa möjliga sätt. Har besökt ett antal bilförsäljare under senaste månaderna och Moderna hade klart bästa service. Läs mer
  • 2020-09-02

Niklas And Friends A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bil
    Dryga säljare
    Dålig information om bilen

” bilhandlare ” när det är som sämst Läs mer
    2020-09-22 Johan L svarar Niklas And Friends A
    Hej Niklas,

Vad tråkigt att du är missnöjd med bilköpet hos oss. Jag hoppas att du blev mer nöjd efter att vi rättade till det som du påpekade.

Med vänlig hälsning, Johan Lönnström
  • 2020-09-02

Eva Maria K skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Vi blev bra bemötta och kände oss välkomna när vi kom , jag är också nöjd md bilen (Skoda octavia Scout)
    Det var min tredje lika bil 🚗 tack för all hjälp Läs mer
  • 2020-08-28

Christina P skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Vi fick hjälp att sälja vår bil. Mehdi var proffsig och smidig. Känns väldigt kompetent och tillmötesgående. Affären fick snabbt och smidigt, inga konstigheter alls. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-03 Mehdi B svarar Christina P
    Kul att vår förmedlingstjänst upplevs precis som den ska! :) Tack för en mycket fin bil att sälja Christina.

• 2020-08-28

Kristina skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    ........................................ Läs mer

Tomas skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Det enda som störde mig var den vanliga frasen som alla bilsäljare kör med -”har du bestämt dig? För nu får jag mail om bilen!”
    Syftet är endast att stressa fram ett beslut hos kunden. Om det skulle vara så, kommunicera inte det till den kund du gör affär med. Ta det först när kunden inte kommer till nåt beslut. Läs mer

Johan skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Bra och proffsigt bemötande! Jag har inte haft eller upplevt några problem Läs mer

Spl S skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Beg. bil.

Utmärkt. Talbara...;)

Inget konstigt alls!

Men, silikonet är inte helt enkelt att tvätta bort...

Hälsar SPL Läs mer
  • 2020-08-23

Sahar R skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Mehdi är en trevlig person som informerar tydligt om tjänsten som de håller på. Värt att han jobbar som säljare. Läs mer
    2020-08-28 Mehdi B svarar Sahar R
    Tack för orden Sahar, varmt välkomna nästa gång vi kan hjälpa till! :)

• 2020-07-23

Erik R skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och hanteringen av bilfaffären hos Moderna Bil. Jag sålde min Mercedes genom dem. Mehdi som var min säljare var trevlig, proffsig och snabb i hanteringen. Inga skambud och trixande utan raka puckar. Bilen såldes snabbt och utbetalning skedde samma dag. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-11 Mehdi B svarar Erik R
    Tack för orden Erik och att vi fått hjälpa till med säljet - ha en fortsatt fin sommar!

• 2020-07-06

Andreas H skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Lämnade in min bil till Morderna bil för försäljning, bra bemötande. företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-07-16 Mehdi B svarar Andreas H
    Hej Andreas, bara kul att få hjälpa till med försäljningen! Ha en fin sommar :)

• 2020-07-06

Fabien H skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Trevlig upplevelse, bra information och enkelt lösning . Jättebra med bara en kontakt person.
    Kommer gärna tillbaka Läs mer
    2020-07-06 Mehdi B svarar Fabien H
    Tack för orden Fabien, kul att höra att upplevelsen är precis såsom den ska vara :) Ta hand om dig och varmt välkommen nästa gång det är dags!

• 2020-07-03

Erik W skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge
    Otroligt nöjd med bemötandet och servicen jag fick av säljare Patrik Blomstrand och övrig personal jag hade kontakt med på Morderna Bil. Snabbt, enkelt och inga ”tomma löften”. Supernöjd med mitt första bilköp hos Morderna Bil och det kommer inte vara det sista. Remkommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-01

Peter T skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge
    Efter mycket letande på många ställen köpte jag en begagnad minibuss på Moderna Bil, där Rasmus blev min kontakt.
    Min förväntan var mest att hitta en bra bil med bra servicehistoria, och det gjorde jag. Det som behövde åtgärdas innan jag fick bilen fixades på några dagar, och när jag upptäckte ytterligare någon sak senare så fixades det medan jag tog en kaffe.
    Professionellt, serviceinriktat och trevligt bemötande på alla sätt. Läs mer
  • 2020-06-29

Jannica N skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Snabbt och smidigt, bra service. Läs mer
  • Richard S

2020-06-29

Richard S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Förmodligen den enda seriösa bilhandlaren i stockholm! Sjukt nöjd Läs mer
  • 2020-06-26

Robin A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Toppenbemötande rakt igenom!!

Inom 3 dygn hade min Mercedes en ny ägare, helt sjukt bra jobbat! Jag är nöjd med priset!!

//Robin Läs mer
    2020-06-30 Mehdi B svarar Robin A
    Jättekul att få hitta nästa ägare till bilen, extra kul att det gick supersnabbt men roligast av allt är att du är supernöjd. Tack! :)

• 2020-06-25

Freyab A skrev om Mehdi Bembli en del av Moderna Bil Haninge
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Bra dialog med säljaren och snabb återkoppling på Mail och sms. Rekomenderas. Läs mer
    2020-06-25 Mehdi B svarar Freyab A
    Kul att få hjälpa till med att sälja iväg en så fin bil. Tack & ha en fortsatt fin sommar!

// Mehdi, Moderna Bil

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte