Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Haninge Johan Lönnström
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om Johan Lönnström

• Annika B
    Annika B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vi köpte vår begagnade, superfina Volvo xc70 av Johan på Moderna Bil AB. Det fanns några småfel som vi upptäckte samma kväll som vi köpte bilen, men vi har fått suverän service av Johan. Snabba åtgärder och bara glada miner och en känsla av att ”det här fixar vi”. Kan varmt rekommendera detta företag och vi kommer nog köpa vår nästa bil här också när det blir dax /Annika och Patric Läs mer
  • Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Ledsen Johan det ska självklart vara 5 inte 3 i mitt betyg sorry Läs mer
  • Berndt F
    Berndt F skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag upplever ett gott bemötande varje gång jag kliver in innanför dörren dom kanske e lite trött på mej har ju sprungit sär en del men dom har alltid hjälpt till om det har varit något fel eller något jag undrat över så ja jag skulle varmt rekommendera moderna bil å Johan lite dålig på ringa tillbaka men annars är jag jätte nöjd
    Med vänlig hälsning, Berndt Läs mer
  • Black Sea A
    Black Sea A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Vill verkligen rekommendera denna bilfirma. Gjorde ett bilköp i hösten är mycket nöjd med det. Det var några små fel på bilen då ordnade säljaren Johan det med bravör på kort varsel hos Meca. Som en bonus hade fått otroligt bra pris på kompletta vinterdäck även monterat och klart! Johan om du läser detta vill framföra att du är bästa säljaren 2018!
    Mycket nöjda! Tack!
    BSÅ AB Läs mer
  • Vadeem S
    Vadeem S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    oehört nöjd med tjänsten, blev bemött med bra service och professionalitet!
    Jätte trevlig personal.
    Det gick mycket snabbare än förväntat och transaktionen gick helt felfritt!
    Kan starkt rekommendera Johan Lönnström som ordnade allt på ett väldigt smidigt sätt. Läs mer
  • Dag A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Bra och effektivt köp. Mycket nöjd. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Köpte en begagnad bil av Johan. Johan var konstruktiv och tillmötesgående på de synpunkter jag hade på bilen. Nöjd säljare och köpare👍 Läs mer
  • Sidiqa S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Jag hitta en VW golf på Moderna Bils hemsida och kom i kontakt med Johan som jag upplevde som proffsigt, trevligt och super hjälpsam. Han hörde av sig efter jag köpte bilen för att säkerställa att allt har gått bra och hjälpte mig med att hitta den bästa försäkring för en bra pris. Jag är super nöjd med Moderna Bil och deras personal :-) Läs mer
  • Markus M
    Markus M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Rent och snyggt
    Ordning och ett mycke bra bemötande
    Lättsamt att göra affärer med kommer troligen byta bil flera gånger där.
    Betyg 5 av 5 helt klart Läs mer
  • Nills-olav B
    Nills-olav B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil Haninge
    Hej Jag kom till Moderna i Jordbro, och köpte en ww Tiugan, av Johan, en trevlig bemötande och trevligt av alla som jobbade där, under den tid som jag hade problem med bilen,, jag är mycket nöjd med alla, och jag fick den hjälp som jag kunde, förvänta mig,
    jag rekommendera Moderna och Johan till alla jag känner ,och återkommer järna flera gånger , när jag behöver byta bil, eller bara rekommendera till mina kompisar, när dom vill köpa en ny bil.. Läs mer
Sebastian Ahlbaum
Johan Lönnström