Rasmus Gustafsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-30

Läs vad 50 Läs vad Rasmus Gustafsson

• Peter T skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-07-01

Efter mycket letande på många ställen köpte jag en begagnad minibuss på Moderna Bil, där Rasmus blev min kontakt.
    Min förväntan var mest att hitta en bra bil med bra servicehistoria, och det gjorde jag. Det som behövde åtgärdas innan jag fick bilen fixades på några dagar, och när jag upptäckte ytterligare någon sak senare så fixades det medan jag tog en kaffe.
    Professionellt, serviceinriktat och trevligt bemötande på alla sätt. Läs mer
  • Anna Susanne O skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-06-17

Köpte en Audi online som vi hämtade senare i veckan, allt gick snabbt och smidigt och vi blev trevligt bemötta av säljaren. Läs mer
  • Simon S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-06-15

En av de få bilsäljare på marknaden som faktiskt bryr sig om sina kunder, supertrevliga säljare, toppen service och bemötande Läs mer
  • George R skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-06-10

Rasmos är bäst kungen jag är mycket nöjd med bästa säljare Läs mer
  • Ris-peter L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-05-10

En välskött firma som ger gott intryck redan vid första kontakt Och fortsätter så.
    Snyggt städat och ordning präglar firman.
    Snabb och effektiv och allt går väldigt smidigt.
    Köpte en Volvo och är riktigt nöjd med köpet. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-04-16

Köpte en bil på distans och fick den hemlevererad. Innan köp så fick jag provköra och klämma känna så allt kändes rätt innan betalning. Toppklass på bemötande och kundfokus. Kan tillägga också att leveransen var 13mil från bilhallen så vi är nöjda. Läs mer
  • Christian G skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-04-04

Trevlig och servicemindad personal! Läs mer
  • Lena L skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-04-02

Mycket bra bemötande och har varit lätt att få kontakt med. Köpte en Audi A5 av Rasmus och bytte in en Passat CC. Fick bilen levererad till Kiruna och han tog med sig inbytesbilen. Det uppstod ett problem vad gällde service på köpta bilen men han löste problemet direkt. Kan verkligen rekommendera Modern bil och Rasmus i synnerhet. Läs mer
  • Urpo J
    Urpo J skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-18

Köpte bil väldigt bra bemött att få brå bil och det var också och det gick smidigt och det också att Rasmus hämtade mej . Läs mer
  • Sheila M skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil Haninge

2020-02-27

Bra service, supertrevliga och proffsiga när jag köpte min bil på Moderna Bil av Rasmus Läs mer
Johan Lönnström
Mehdi Bembli