Simon Hasson

Läs vad 8 Läs vad Simon Hasson

• 2021-07-24
    Sjukt nöjd. Bra service rakt igenom. Fick provköra flera bilar i lugn och ro, prata igenom allt vi hade kollat upp på förhand osv. Fixade däcktrycket på en av bilarna på plats, provkörde igen och det blev affär samma dag. Fixade även dragkrok av toppklass veckan efter köpet för ett förmånligt pris. Ett stort plus är youtube-videos som läggs ut på alla bilar!
  • 2021-07-23
    Trevlig kille och bra service. Dessutom snabb affär vilket kändes skönt när man åkt långt.
  • 2021-07-23
    Väldigt nöjd över bemötandet och köp av bil :)
  • 2021-07-22
    Bra bemötande även om prisdiskussionen blev lite konstig.
    Hade en överenskommelse om vad som skulle ingå (vinterdäck) men detta diskuterades igen när jag var på plats.
    Annars bra i stort sett.
  • 2021-06-14
    Simon var upptagen av en annan kund när jag kom, så jag fick vänta en god stund. Det var helt OK, men jag tycker nån av hans ”lediga” kolleger kunde ha gjort nåt mer än bara visa mej var bilen och kaffet fanns.
    När Simon väl blev släppt av sin kund genomförde vi bilaffären snabbt och effektivt. Jag tycker han gjorde ett bra jobb och motsvarade mina förväntningar!
    Jag kom med pendeltåget för att göra affären. Det var verkligen inte lätt att hitta Moderna gående! Jag föreslår att man levererar en vägbeskrivning från stationen till kunder i fortsättningen!
    Hej Per, Tack för recensionen! Det var inte meningen att planera in leveranserna samtidigt, ber om ursäkt för väntetiden. I framtiden så skickar jag en vägbeskrivning till kunderna så det blir lätt att hitta. Vad bra att du tyckte affären var snabb och smidig! Ha en fortsatt fantastisk vecka! Mvh, Simon Hasson Simon Hasson
  • 2021-06-09
    Köpte en Tiguan av Moderna AB, allt var ok med bilen och blev bemött med bra service av säljare. Bra bemötande vid funderingar och tekniska frågor kring fordonet. Min upplevelse av företaget och säljaren själv är tipptopp!
  • 2021-06-09
    Köpte en Volvo xc40, mycket nöjd med försäljaren och bilen
  • 2021-06-08
    Köpte begagnad bil.Blev mycket bra bemött Simon är en bra och hjälpsam säljare