Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Robin Lönnström

en del av Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 18 rekommendationer

Läs vad 18 användare tycker om Robin Lönnström

• Jonas O
    Jonas O skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Har just köpt en bil via Moderna Bil, hade jag kunnat ge dem 10 i betyg, hade jag gjort det!
    Kontakten med Robin Lönnström var helt igenom, perfekt!
    Jag är MYCKET NÖJD!
    Jonas Olsson
    JO Måleri i Göteborg AB
  • Martin G
    Martin G skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    👍. .
  • Ted J
    Ted J skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Mycket gott bemötande! Flexibla med att lösa saker på plats. Avslappnade säljare! Tips: fråga efter Johan.
    2017-07-22 Robin L svarar Ted J
    Hej Ted! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Ha en fortsatt trevlig sommar. Mvh Robin, Johan och resten utav Moderna Bil
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Mycket bra bemötande samt stort engagemang från Robin som gjorde bil affären till ett rent nöje. Kommer garanterat komma tillbaka när det är dags för nästa inköp av företagsbil./ Stefan delägare Färemo Bygg och produktion
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Trevlig och bra försäljare (Robin) lätt att samarbeta med . Är nöjda med bilen. Och dom småsaker som varit fixar dom galant på modern bil. Jag rekommendera denna firma.
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Bra service. Trevlig och tillmötesgående!
  • Antoinette M
    Antoinette M skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Jag rekommenderar dessa suveräna bilhandare!
  • Ola G
    Ola G skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Jag har just köpt bil för andra gången hos Moderna Bil. Mitt intryck är att deras begagnade bilar håller högre kvalitet än genomsnittet samt att säljarna verkligen är kunniga och förstående för vilket behov av bil jag behöver. Lägg därtill en service i världsklass så är det enkelt att förstå att jag verkligen rekommenderar Moderna Bil.
  • Martin S
    Martin S skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Mkt bra trevligt och problemlösande.
  • Kalle O
    Kalle O skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Toppen kille!

Fick all info och hjälp som behövdes! Och lite därtill!
  • Esad C
    Esad C skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Mycket seriösa säljare som är profesionella, känns tryggt o handla här. Har köppt flertal bilar ifrån Robin Lönnström och kan inte tänka mig o göra affär hos någon annan handlare!!
    Rekomenderas STARKT!!
    Maximal kundnöjdhet ifrån min sida!
  • Rasmus J
    Rasmus J skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Bra , samt trevligt bemött
    Fick bra svar och hjälp på mina frågor
  • Cathrin J
    Cathrin J skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Kan varmt rekommendera Moderna Bil och då speciellt försäljaren Robin, kan inte ha blivit bättre bemöt.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Så fort affären va slutförd så tog även kontakten med bilsäljare slut, då va min intressant längre.
    Fick vänta en vecka på kontraktet som skulle kommit samma eftermiddag som jag köpte bilen
    2017-01-24 Robin L svarar Joakim D
    Hej Joakim! Tråkigt att du känner så, avtalen lagras hos banken och inte hos oss. Därför tog det c:a 4 dagar innan du fick avtalen på mailen. Finns det något jag kan göra för dig så är du välkommen att kontakta mig på 070-3338866.
  • Houssame  I
    Houssame I skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Köpte en bil för ett par år sedan av Robin på Moderna Bil och nu fyra bilar senare skulle det kännas onaturligt att välja en annan bilhandlare. Ärlig, lyhörd och med känsla för kundservice.
    Rekommenderas starkt!
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Grymma! Köpte bil hos dem i somras. Bra intryck rakt igenom, seriösa och vettiga. Stor skillnad mot andra "kräng bilen till varje pris"-ställen där det ska dealas och trixas. Vår säljare (Robin) kändes ärlig och vettig, och löste saker som vinterdäck etc utan problem.

Efter några månader upptäckte vi ett fel med ACn (litet läckage), men med garantin var det inga problem att lämna in bilen för åtgärd. Nu är dock problemet tillbaka (4 månader efter vi lämnade in den första gången, och typ 7 mån efter köp) - Men när jag mailar Robin är det inga problem att lämna in den igen för felsökning och ev. åtgärd. Jävligt stort plus att de tar ansvar och vill lösa problem!

Rekommenderas starkt.
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Moderna Bil och Robin Lönnström är 100% reko! Bytte in en bil mot en av deras och allt gick hur bra som helst och även i efterhand har de uppvisat förstklassig service! Återkommer garanterat när det är dags att byta bil igen!
  • Nizar A
    Nizar A skrev om Robin Lönnström en del av Moderna Bil
    Jag fick ett professionellt bemötande av Robin Lönnström, med hög servicegrad som fick mig att känna trygghet i vår bilaffär, detta tycker jag är mycket viktigt.
Sebastian Ahlbaum

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro