Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Johan Lönnström

Johan Lönnström

• Dag A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Bra och effektivt köp. Mycket nöjd. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Köpte en begagnad bil av Johan. Johan var konstruktiv och tillmötesgående på de synpunkter jag hade på bilen. Nöjd säljare och köpare👍 Läs mer
  • Sidiqa S skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Jag hitta en VW golf på Moderna Bils hemsida och kom i kontakt med Johan som jag upplevde som proffsigt, trevligt och super hjälpsam. Han hörde av sig efter jag köpte bilen för att säkerställa att allt har gått bra och hjälpte mig med att hitta den bästa försäkring för en bra pris. Jag är super nöjd med Moderna Bil och deras personal :-) Läs mer
  • Markus M
    Markus M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Rent och snyggt
    Ordning och ett mycke bra bemötande
    Lättsamt att göra affärer med kommer troligen byta bil flera gånger där.
    Betyg 5 av 5 helt klart Läs mer
  • Nills-olav B
    Nills-olav B skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Hej Jag kom till Moderna i Jordbro, och köpte en ww Tiugan, av Johan, en trevlig bemötande och trevligt av alla som jobbade där, under den tid som jag hade problem med bilen,, jag är mycket nöjd med alla, och jag fick den hjälp som jag kunde, förvänta mig,
    jag rekommendera Moderna och Johan till alla jag känner ,och återkommer järna flera gånger , när jag behöver byta bil, eller bara rekommendera till mina kompisar, när dom vill köpa en ny bil.. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Köpte en superfin bil av Johan , fick ett trevligt välkomnande direkt när jag klev innanför dörren. Jag hade sett en annons på blocket på en bil och Johan visade vart den stod och svarade på alla mina frågor på ett väldigt proffsigt sätt. Fick ett jättebra erbjudande och mycket god service vid köpet och kan säga att han är den trevligaste bilförsäljare jag stött på och jag besökte alla firmor i Haninge och Södertälje innan jag slutförde mitt bilköp hos honom. Stort tack till Johan! Läs mer
  • Fredrik E skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Köp av bil
    Blev väl bemött
    Besviken på leverans av bil då den inte va tvättad och städad vid leverans. Läs mer
  • Petra A skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Letat länge efter en viss bil och tröttnat på påstridiga bilförsäljare som trott att det vetat bättre än mig vilka behov vi har. Då var det skönt med MB och Johan som inte bara körde på med säljsnacket utan som när jag hittat rätt bil lyssnade in och gav saklig info och hade tålamod med alla frågor och funderingar. Fick snabb hjälp när jag glömde teckna garantin och vänligt bemötande rakt igenom. Som ovan bilköpare kändes det tryggt och säkert att köpa bil hos Moderna Bil. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Professionellt bemötande. Det märktes att Johan gör allt i sin makt för att göra kunden nöjd. En sån säljare borde alla ha, som vet vad kundbemötande är. Läs mer
  • Johan L skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Moderna Bil och Johan Lönnström har hela tiden bemött oss på ett professionellt sätt och affären för inbyte och köp av bil gick smidigt. Johan var alltid behjälplig efteråt med frågor och löste situationer som uppstod på bästa tänkbara sätt. Genomgående bra service. Läs mer
  • Vincent H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Professionellt bemötande från första telefonsamtalet tills jag lämnade hallen. Affären var avklarad snabbt och det gick mycket smidigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Conny H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Jag köpte en Passat 2008 hos Moderna bil.
    Jag fick väldigt trevligt bemötande och affären gick smidigt! Nu var det lite osäker funktion på dieselvärmaren och det visade sig att den var dålig! Men det var bara att ställa in bilen på en verkstad nära mitt hem och dom löste problemet utan några diskussioner👍👍👍
    Jag är väldigt nöjd och kan rekomendera andra att använda Moderna bil!
    / Conny Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Otrolig service när den trevliga killen körde ner bilen från Haninge till Gävle åt mig.
    Fick motor och kupévärmare insatt så
    Jag fick bilen som jag ville.
    Sommar däcken hade kunnat vart bra mycket frächsre med tanke på bilens pris Läs mer
  • P-H E skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Trevligt, artigt & bra bemötande, redan fr första kontakten. Läs mer
  • Erikslunds M skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Mycket nöjd..!
    Jag kommer återkomma att köpa flera bilar där säkert! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Johan Lönnström en del av Moderna Bil
    Superbra service, jag ringde och frågade angående en bil och frågade också om det fanns möjlighet att de körde hem bilen till mig, de var på plats hos mig 1 timme efter vårt samtal och jag kunde provköra och köpa bilen direkt :)
    Fantastisk bra service.
    /Fredrik Läs mer