Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Moderna Bil Rasmus Gustafsson

Rasmus Gustafsson

• Christer H skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil
    •Firmabil
    •jättebra bemött.
    •👍🏻
    •bilförsäljare brukar vara väldigt på, kommer alltid fram på en gång när man är och kikar efter någon bil, men det gjorde inte Rasmus och det tyckte jag var hur grymt och skönt som helst !!
    klockren säljare 👍🏻 Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil
    Efter att ha sett bilannonsen från Moderna Bil på blocket fick jag redan på telefon med Rasmus G bra info om bilen och en bra känsla kring köpet.
    Efter att ha kört hem bilen inträffade det ovanliga felet att tändningslåset gick sönder och bilen inte gick att starta. Efter kontakt med Rasmus på Moderna Bil bärgades bilen ( börgningskostnaden betalas sannolikt av försäkringen som ingick i köpet) och reparerades på märkesverkstad där Moderna Bil stod för kostnaden. På besiktningen någon vecka senare upptäcktes hål på avgassystemet. Efter ny kontakt med Rasmus och inspektion av deras verkstadstekniker beställde de nytt avgassystem som de monterade och ombesiktigade gratis en vecka senare.
    Fantastiskt tacksam för det ansvar och ambition att jag skulle bli nöjd som kund, även när oväntade fel uppstår efter köpet. Rasmus har inte med ett ord antytt att det varit jobbigt att åtgärda.
    Jag kan verkligen rekommendera Moderna Bil och skulle gärna köpa bil där igen även om det är 2.5 timmars restid. Läs mer
  • Mustafa C skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil
    Jag är mycket nöjd med denna shopping. Rasmus är en perfekt person. Jag skulle vilja köpa honom en bil igen. Läs mer
  • Lotten I skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil
    Bra och kompetent information i samband med bilköp. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Rasmus Gustafsson en del av Moderna Bil
    Åkte för att titta på en bil. Märkte när jag klev in i bilhallen att jag inte möttes av något försäljarsnack på en gång utan uppmanades att titta oblygt o ro och sedan komma med frågor o funderingar.
    Har ett väldigt seriöst o trevlig känsla sv mitt bilköp. Både min dotter o svärson som oberoende av varandra svarade liksom jag att Rasmus som försäljare passade oss väldigt bra o som ledde till billöp vilket jag kanske inte åkte dit för som igår. Har bara väldigt gott att säga om bilfirman men ff a Rasmus som försäljare. Är helnöjd med bilköpet!!
    /Elisabeth Läs mer
Sebastian Ahlbaum