Moderna Gruppen i Stockholm

Sparbanksvägen 54, 129 30 Hägersten — Visa karta

Varmt välkommen till Moderna Gruppen!

Söker du en pålitlig byggpartner? På Moderna Gruppen är vi specialister på renovering och ombyggnation. Vi vänder oss till dig som privat- och företagskund i Stockholmsregionen. Sedan vi startade verksamheten 2010 har vi hunnit bygga mycket.

Bred kompetens
Vi är ett byggnätverk, ett team och företag där Moderna Gruppen fungerar som samordnare för hela projekt.

ROT-avdrag
När du anlitar oss kan du nyttja ROT-avdraget. Det innebär att du får dra av 30% av arbetskostnaden när du renoverar, bygger till eller bygger om.

Vårt primära mål är alltid att du ska bli nöjd. Därför erbjuder vi en nöjd kund-garanti som innebär att det finns en överenskommelse om garantibesiktning vid alla större projekt.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor.

Läs vad 13 kunder tycker om Moderna Gruppen i Stockholm

• 2019-10-21

CARL TOMMY STEFAN M skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Har använt Moderna Gruppen till flera byggprojekt, badrum,kök bastubygge och är mycket nöjd.
    Lyhörda och utför projekten mycket proffsigt.. Läs mer
  • 2019-04-27

Haresh R skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Renoverade badrum och målade om lägenheten. Snabb och effektiv kommunikation! Grym service! Läs mer
  • Björn A

2019-03-29

Björn A skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Snygg och professionell köksrenovering. Bemötandet kändes schysst och arbetet utfördes på ett bra sätt. Fick genomgång om vad som skulle ske och på vilket sätt och kunde styra och påverka enligt mina detaljerade önskemål.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Armen P

2019-02-19

Armen P skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Vi totalrenoverade vår nya lägenhet (110m2) med hjälp av Moderna Gruppen Vi är jätte nöjda med resultatet och trots storleken på arbetet blev allt klart i tid. Varmt rekommenderar Moderna Gruppen i Stockholm Läs mer
  • 2019-01-26

Johan T skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Väldigt bra arbete! Snabba och effektiva samt väldigt trevliga! Kommer definitivt anlitas igen! Rekommenderar starkt!
    Mvh Läs mer
    Aram S gillar detta
  • 2019-01-25

Mario F skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Behövde bygga ut min altan/uteplats på landet (Tyresö) och anlitade Morderna Gruppen genom min vänns kontakt. Första intrycket var väldigt proffsigt han var sympatisk och lyhörd, och därefter ett toppen resultat på arbetet det blev dock ett missförstånd men dom rättade till det omgående utan att påverka tidsplanen "mycket proffsigt".
    Seriöst företag med mycket kompetent och vänlig personal.

Mvh Mario Ferreira Santos Läs mer
  • Alexander B

2019-01-24

Alexander B skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Jag använde Moderna Gruppen för att renovera mitt kök i huset.
    Jag blev bemött med respekt och förståelse direkt av företaget från att få en offert tills jobbet blev klart!
    Jobbet som sedan utfördes blev inget annat än precis som jag tänkt mig, väldigt tillmötesgående företag som skräddarsydde mitt kök precis som jag ville ha det.

Min totala sammanfattning av Moderna Gruppen är över förväntan. Jag blev så nöjd med bemötande, jobbet och även efter med återkoppling hur jag trivs i köket! Läs mer
  • Anders W

2019-01-23

Anders W skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Moderna Gruppen i Stockholm har hjälpt mig med byggnation i mitt häststall till ett mycket bra sätt. Dom sköter även fastighetsskötsel med bl.a. trädgårdsarbeten och snöröjning i Hägersten på mina fastigheter samt städning/röjnings arbeten. Läs mer
  • 2019-01-23

Vrej A skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Hej
    Riktig bra service , kunniga människor som vet vad de sysslar med av mig får de 👍👍👍 Läs mer
  • 2019-01-23

Mikael B skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Snabb, bra service. Gör vad dom utlovat! Läs mer
  • 2018-10-09

Per D skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Anlitade Moderna Gruppen för att putsa en utbyggnad av huset som tidigare uppförts med träpanel. Bra löpande dialog och återkoppling, höll sig till såväl tidplan som offert och var ändå flexibla på mina förändringar under arbetets gång. Höll hela tiden städat och snyggt efter arbetsdagen. Läs mer
  • 2018-05-30

Fjellström B skrev om Moderna Gruppen i Stockholm
    Moderna Gruppen anlitades för reparation/renovering av altan och förstukvist.
    Jag tycker att företaget levde upp till de förväntningar jag hade.
    Väl utfört arbete inom angiven tidsram och bra dialog med den ansvarige. Läs mer
  • 2018-04-26

Bra och snabb återkoppling

Snabba
    Punktliga
    Lyhörda

Perfekt för mig med lite egna idéer och sena ändringar Läs mer

Sparbanksvägen 54, 129 30 Hägersten