Läs vad 16 Läs vad Handledarkurs

• 2019-07-10
    Nassir var en sympatisk, pedagogisk och konkret handledare för introduktionsutbildningen.
    Tack så mycket Kajsa för rekommendationen, Lycka till med körningen.

• 2019-07-08
    Det var jätte bra med allt.
    Jag skulle ha paus två ggr istället för en gång då det blir svårt för ungdomar att sitta och lyssna 1,5 timma i rad.
    Tack Hala för återkopplingen, jag förstår er, därför sa jag i början om ni behöver bansträcka så säg till.

• 2019-07-08
    Lite mer tydligare instuktioner. Skulle va bättre om man fick instuktionerna på papper så man kan läsa i efterhand i fall man skulle glöma eller vilja skriva egna komentarer
    Tack Nathalie för återkopplingen. Det finns en bok som innehåller allt jag har gått genom och visade er också.

• 2019-07-08
    Tydligt bra körskole lärare!

Lite mycket tid på analys av manlig/kvinnlig psykologi som i slutändan var väldigt förenklad och kunde sammanfatras med en mening "Unga män är de största riskgruppen för olyckor".

Det matiga var även i slutet. Informationtunga delar levereras bäst i början när folk är färska i huvudet.
    Tack så mycket för dina synpunkter och återkopplingen.

• 2019-07-08
    Trevlig och entusiastisk kursledare.
    Tack för rekommendationen Elinor.

• 2019-01-23
    Köpte böcker och skylt på plats. Men framförallt var det en bra förklarande och intresserad instruktör som gjorde att man fick med sig mycket av det som var viktigt. Det var min upplevelse.
    Tack Kent för rekommendationen och att din upplevelse var bra.

• 2019-01-22
    Jättebra lärare! Väldigt detaljerad information kring säkerheten på vägarna. 5/5!
    Tack Arkan för rekommendationen och lycka till med mängdträning.

• 2018-09-24
    Superbra handledarkurs! Tack så mycket för bra information och upplägget på kursen.
    Skönt och höra att den var superbra :)

• 2018-06-07
    Informationsrik dag. Bra upplägg.
  • 2018-05-29
    Bra genomgång av kunskapskrav och bra påminnelse för oss som tog körkort för länge sedan
    Härligt och höra att det blev en bra genomgång. Det är alltid bra o bli påmind :)