Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Moderna Trafikskola

Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 212 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• Diana Shah E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag skulle vilja tacka samtliga på Moderna Trafikskola och speciellt ett stort tack till Nassir som varit en hjälpsam lärare. Ett fantastiskt bemötande från alla och en skola värd att rekommendera. Läs mer
    2018-12-12 Moderna Trafikskola svarar Diana Shah E
    Tack så mycket Diana för din fina rek. lycka till och kör försiktig.
  • Xiang C skrev om Moderna Trafikskola
    Jätte bra lärare som lär dig olika körtenik och öva det flera gånger. Då klarar man uppkörning lätt! Läs mer
    2018-12-12 Moderna Trafikskola svarar Xiang C
    Tack så mycket Xiang, lycka till och kör försiktig. roligt och hade dig här.
  • Yongjun W skrev om Moderna Trafikskola
    I bought 10 driver courses .
    It was very good to improve my drive skills and understand about the rules .
    The teacher was very skilled and kind!
    Thanks! Läs mer
    2018-12-07 Moderna Trafikskola svarar Yongjun W
    Thank you very much Yongjun, God luck and drive careful
  • Sajad A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med moderna trafikskola och jag klarade både teori och uppkörning på första gången. Hanna i receptionen och nasir hjälpte mig så mkt. Tack för allt Läs mer
    2018-11-12 Moderna Trafikskola svarar Sajad A
    Tack snälla Sajad, det var trevligt o att ha dig här. Lycka till Och kör försiktigt!!
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra körskola med mycket trevliga lärare! Med deras hjälp klarade jag uppkörningen. Denna körskola är att rekommendera! Läs mer
    2018-11-14 Moderna Trafikskola svarar Jimmy L
    Tack snälla Jimmy för rekommendationen, lycka till och kör försiktigt!!
  • Siwa B
    Siwa B skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra bemött av alla på moderna trafikskolan. Väl utbildade lärare och lärorika lektion Läs mer
    2018-11-05 Moderna Trafikskola svarar Siwa B
    Tack snälla Siwa, kör försiktigt!!
  • Meaisam M
    Meaisam M skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna trafikskola Ab är en av härlig trafikskola i Sverige!!
    Personalen och lärare är väldigt social och har mycket erfarenhet.
    Stort tack till Nasiir Fattahi Läs mer
    2018-11-05 Moderna Trafikskola svarar Meaisam M
    Tack Meaisam, du var duktig själv. Lycka till och kör försiktigt!
  • Emma Ö skrev om Moderna Trafikskola
    Supernöjd med denna körskolan, är även nöjd över lärarna Läs mer
    2018-10-30 Moderna Trafikskola svarar Emma Ö
    Tack Emma för rekommendationen, du var jätte duktig. lycka till med mängd köning
  • Edmono S skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra körskola,fick lära mig väldigt mycket på kort tid.
    Allt tack till Nassir!! Läs mer
    2018-10-10 Moderna Trafikskola svarar Edmono S
    Tack så mycket Edmono, lycka till i Danmark och kör försiktig.
  • Hevvi P skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Superbra handledarkurs! Tack så mycket för bra information och upplägget på kursen. Läs mer
    2018-09-25 Moderna Trafikskola svarar Hevvi P
    Skönt och höra att den var superbra :)
  • Sharmin F skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, så trevligt bemöt och förklarar bra. Tack till Naser, Abbas och bästa Hanna.
    Rekommenderas varmt.🌸 Läs mer
    2018-09-18 Moderna Trafikskola svarar Sharmin F
    Tack bästa Sharmin, nu är en del av ditt mål avklarat. Lycka till och kör försiktigt!
  • Sebastian S skrev om Moderna Trafikskola
    Jag började med ett guldpaket (20 lektioner, risk ettan och halkan, lån av bil vid uppkörning, även böckerna och teoriövningar på nätet). Köpte till fler lektioner då jag ville öva mer.

Jag blev trevligt bemött och trivdes väldigt bra där. Jag körde lite med alla lärare på skolan och kände mig väldigt säker med dem.

I och med att jag i början var väldigt nervös är jag glad att min lärare Abbas Rezadost var empatisk och kunde anpassa tempot efter mig. Väldigt bra pedagogiskt, fick bra svar och ta del av erfarenheter under körning. Även ett driv att få mig att fortsätta utvecklas, vilket jag uppskattade.

I sin helhet är jag väldigt glad att jag valde moderna trafikskolan. Läs mer
    2018-09-18 Moderna Trafikskola svarar Sebastian S
    Tack Sebastian för omdömet, det var trevligt att ha dig här. Lycka till & kör försiktigt!!
  • Adrian R
    Adrian R skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa i Göteborg .
    Snyggaste personal jag har aldrig jobbat med. Läs mer
    2018-09-18 Moderna Trafikskola svarar Adrian R
    Tack Adrian, lycka till & kör försiktigt på vägarna nu!!
  • Mir Faheem B
    Mir Faheem B skrev om Moderna Trafikskola
    They are the best in Gothenburg specially English speaking folks. If you’re really want to have your driving card. They teach you in tactical way which is enough for your best driving experience for whole life. Try them you will pass your both tests for sure. I got mine today. Läs mer
    2018-09-18 Moderna Trafikskola svarar Mir Faheem B
    Tack Faheem för rekommendationen, lycka till nu och kör försiktigt!
  • Robin A skrev om Moderna Trafikskola
    Köpte mellan paketet.

Blev väldigt bra bemött och fick den hjälp jag behövde.

Fått tips genom en vän från sambon som tog sott körkort där. Hade bra förväntningar och dom levde bra upp till detta.

Väldigt bra upplevelse, bra lärare som lärde mer än vad dom behövde. Läs mer
    2018-08-23 Moderna Trafikskola svarar Robin A
    Tack så mycket Robin, du var en duktig elev själv, Lycka till och kör försiktig.
  • Sladjan J skrev om Moderna Trafikskola
    Bra lärare ,bra lektioner inga problem eller annat .Jag är mycket nöjd med allt och skulle rekomendera denna teafikskola till andra . Läs mer
    2018-08-21 Moderna Trafikskola svarar Sladjan J
    Tack så mycket Sladjan för de fina orden. du var jätte duktig, lycka till och kör försiktig
  • Carlens K skrev om Moderna Trafikskola
    Körlektioner
    Internet
    Saknade planering från körlärare
    Bra lärare Läs mer
    2018-08-23 Moderna Trafikskola svarar Carlens K
    Tack för rek, du åkte till Brasilien mitt i utbildning Carlens, du hade tillgång till systemet så du kunde boka dina körlektioner själv.
    Lycka till och kör försiktig
  • Wang H skrev om Moderna Trafikskola
    Tack så jättemycket till Moderna Trafiksolan.

Jag köpte massa lektioner eftersom jag inte har mycket körning erfarenheter.
    Jag hade risk 1och risk 2 med skolan.

Instruktörer i Trafikskolan är vänliga och tålmodiga. De lärde mig mycket om vad jag borde göra i olika situation.

Jag ville bara ha körkort så snart som möjligt. Skolan hjälpte mig att boka lektioner och uppkörning i förväg. Jag kunde ha chans att öva mer och ta uppkörning innan mitt teori gick ut.

Allt är bra. Jag ska rekommendera Moderna Trafikskolan till andra och hoppas de kan få körkort med hjälpen från skolan.

Mvh,

Wang Läs mer
    2018-08-08 Moderna Trafikskola svarar Wang H
    Tack så mycket Wang för det fina rekommendationen. Lycka till med körningen och jobbet, testa massa bilar nu när du har körkort
  • Cheerudeep C
    Cheerudeep C skrev om Moderna Trafikskola
    I took my driving classes at Modern Trafikskola, the teaching was really good and got my drivers license in the first attempt of the test. Läs mer
    2018-08-07 Moderna Trafikskola svarar Cheerudeep C
    Thank you very much for your recommendation Cheerudeep. Good luck with your driving license and drive carefully.
  • Miguel S skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra och professionella lärare.

Skolan är populärt så det är bra om man kontakta skola så tidigt som möjligt och gör en plan. Det tog omkring en månad innan jag kunde börja mina lektioner efter testkörning.

Väldigt rekommenderat Läs mer
    2018-08-05 Moderna Trafikskola svarar Miguel S
    Tack så mycket Miguel för de fina orden om oss, det värmer verkligen och bryr oss mer om våra elever, du var jätte duktig, lycka till
  • Maria S
    Maria S skrev om Moderna Trafikskola
    Bra och faktabaserad handledarutbildning Läs mer
    2018-08-06 Moderna Trafikskola svarar Maria S
    Tack så mycket Maria för din rekommendation. Lycka till med övningskörningen.
  • Awais A skrev om Moderna Trafikskola
    Have had the pleasure of taking driving lectures with Nasir, Abbas nad Hemen. All 3 of them very professional and humble. The constructive feedback after each lecture helped me alot. Hanna at the reception desk had always been a great help. Highly recommended! Läs mer
    2018-07-28 Moderna Trafikskola svarar Awais A
    Tack så mycket Awais för de fina orden. Lycka till med körning och kör försiktig.
  • Maya N skrev om Moderna Trafikskola
    Det var toppen! 👍🏻 Bra lärare, rekommenderar Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Maya N
    Tack Maya, kör försiktig och glöm inte döda vinkeln skriv gärna på handen hehehe
  • Latifa skrev om Moderna Trafikskola
    Tack till värdens bästa trafikskola!
    Jag skulle inte klarat körkortet utan er!
    Bästa lärare!
    Och stort tack till Hanna (skolans receptionist) för gott bemötande.
    Latifa Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Latifa
    Tack så mycket Latifa för de fina orden, det värmer. Lycka till och kör försiktig
  • Koteswara B
    Koteswara B skrev om Moderna Trafikskola
    I took the gold package which is reasonable price and I satisfied.
    The staff are nice and friendly . Well experienced teachers. I recommend to everyone.
    Thankyou Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Koteswara B
    Thank you Koteswara, you were very good student, good luck and drive carefully
  • Nadia Z skrev om Moderna Trafikskola
    Ett stort tack till min grymma lärare Abbas, som lärde mig allt om körning och trafik! Vilket resultera i att jag klara min uppkörning utmärkt!

Vill även tacka Hanna för all stöd och uppmuntran 😃 Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Nadia Z
    Tack så mycket Nadia, du var en duktig elev. glöm inte boka en tid för mig på din klinik. lycka till
  • Nattapon T
    Nattapon T skrev om Moderna Trafikskola
    I enrolled 10 driving lesson with the school and it's worth it. The teacher I have is very friendly and kind. He helped me fix the way I drive to be better and safer. The receptionist is friendly and helpful as well. Läs mer
    2018-07-12 Moderna Trafikskola svarar Nattapon T
    Thank you very mach Nattapon. you were very good student, good luck and drive carefully
  • Qian W
    Qian W skrev om Moderna Trafikskola
    Very good place. I passed very short time ! Läs mer
  • Olivia E skrev om Moderna Trafikskola
    Alltså wow vilken skola! De är så hjälpsamma och är med en alla steg på vägen. Så uppmuntrande och duktiga! Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
    2018-06-22 Moderna Trafikskola svarar Olivia E
    Tack snälla Olivia för de fina orden. Det värmer oss. Lycka till med jobbet och körkortet.
  • Anita L skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Informationsrik dag. Bra upplägg. Läs mer
  • Tony G skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Bra genomgång av kunskapskrav och bra påminnelse för oss som tog körkort för länge sedan Läs mer
    2018-05-29 Moderna Trafikskola svarar Tony G
    Härligt och höra att det blev en bra genomgång. Det är alltid bra o bli påmind :)
  • Karl F skrev om Moderna Trafikskola
    Körkort på 6 veckor, trevligt bemötande och professionell attityd. Läs mer
    2018-05-28 Moderna Trafikskola svarar Karl F
    Tack snälla Karl, de betyder mycket. Du var jätteduktig redan från början. Lycka till
  • Guiyue S skrev om Moderna Trafikskola
    Good Teachers! Good school! I have taken more than 10 lessons, I have learned a lot there. Läs mer
    2018-05-28 Moderna Trafikskola svarar Guiyue S
    Thanks Juliana, it means a lot.
  • Hassan
    Hassan skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna Trafikskolan var det enda skolan som jag upplevde. Från början verkade vara vanligt som andra trafikskolan men sedan fick jag en underbart trafiklärare som fick jag godkänt på min prov med hans bra tipsar. Han hetter Abbas.
    Nu vill jag bara tacka alla personalen på skolan för deras vänlighet.
    Saed Hassan Hashimi Läs mer
    2018-05-15 Moderna Trafikskola svarar Hassan
    Tack snälla Hassan för de fina orden, det värmer. Äntligen fick du ditt körkort!! Lycka till och kör försiktigt!!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Moderna Trafikskola
    Moderna trafskolan har varit ett enormt stöd på min resa till körkortet. Utan dom hade vägen dit varit mycket längre, svårare och tråkigare. Jag rekommenderar denna körskolan till alla där ute som vill ta ditt kort. Bara man tar ett kliv in genom dörren så slås man av värmen och känner sig sedd och välkommen. Fantastiska människor och otroligt duktiga pedagoger! Ni är bäst 💖 Läs mer
    2018-05-14 Moderna Trafikskola svarar Sandra K
    Dina ord värmer väldigt mycket Sandra, du var jätte duktig, tack för att vi har haft dig här. njut av sommaren och ditt kort. Lycka till duktiga Sandra många kramar från oss på moderna.
  • Liam E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är supernöjd med alla som jobbar där och en extra stjärna till Abbas som lärde ut allting på ett väldigt pedagogiskt och roligt sätt som gjorde allting enklare. Skulle rekommendera moderna trafikskolan till alla som ska ta körkort! Läs mer
    2018-05-09 Moderna Trafikskola svarar Liam E
    Tack snälla Liam, de orden uppskattas verkligen. Lycka till och kör försiktigt nu!!!
  • Jesper skrev om Moderna Trafikskola
    Stort tack till Nassir och Hemn som jag körde mest med! Väldigt ärliga och tydliga i deras kritik om vad som kan förbättras. Följde deras råd och lyckades med proven. Rekommenderas till er som vill ha en fullständig utbildning! Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar Jesper
    Tack så mycket för de fina orden Jesper du var jätte duktig, lycka till och kör försiktig.
  • Maxime K
    Maxime K skrev om Moderna Trafikskola
    En livsskola, en familj och en trafiksskola! Det är vad du får när du väljer att ta körkortet här! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar Maxime K
    Tack ska du ha duktiga Maxime, vi önskar dig all lycka. kör försiktig
  • elahe skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte några körlektioner, det gjorde jag förut hos andra traffikskolor men var inte nöjd als. På Moderna Trafikskolan tjände jag mig jätte nöjd specielt min lärare Abbas. Läs mer
    2018-04-27 Moderna Trafikskola svarar elahe
    Tack Elahe för de vänliga orden.
  • Murali N
    Murali N skrev om Moderna Trafikskola
    Thank you Hemn for the great tutoring...Good guidance..Thank you Moderna for all your support...I definitely recommend Moderna for getting your driving license... Läs mer
    2018-05-15 Moderna Trafikskola svarar Murali N
    Tack snälla Murali, det var trevligt att ha dig här. Lycka till och kör försiktigt!!
  • Therese O
    Therese O skrev om Moderna Trafikskola
    Kunniga, trevliga och engagerade trafiklärare. Jag har nästan uteslutande kört på trafikskolan då jag inte haft möjlighet att köra så mycket privat. Klarade uppkörningen nyligen på tredje försöket. Upplever att jag fått en väldigt bra utbildning tack vare lärarna och att trafikskolan ligger på Hisingen vilket inte är det lättaste stället att köra på. Fick bra tips inför uppkörningarna också. Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Therese O
    Tack Therese och de fina orden, det värmer, lycka till och kör försiktig.
  • Afram S
    Afram S skrev om Moderna Trafikskola
    يا هيك المدرسة يا اما بلا ، واخيرا بمساعدة استاذي الكريم "هيمن معروف" وخبرته الطويلة نجحت في امتحان السواقة
    شكرا جزيلا مدرسة رائعة
    Mycket bra träfikskola recomenderas Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Afram S
    Tack Afram, Jag förstår inte mycket av arabiska men det är nåt gott så tack så mycket. lycka till och kör försiktig
  • Mehdi Y skrev om Moderna Trafikskola
    Det är väldigt bra skolan 👍🏻👍🏻 Läs mer
    2018-04-12 Moderna Trafikskola svarar Mehdi Y
    Tack Mehdi för rekommendationen lycka till.
  • Robin E
    Robin E skrev om Moderna Trafikskola
    Klarade precis min andra uppkörning.

Läraren (Hemn) som jag främst körde med var kanon. Väldigt trevlig och kunnig. Ingav ett lungt intryck och var pedagogisk.

Schysst nog bjöd de mig på 10 gratis online tester inför teoriprovet.

Bra priser per lektion.

Om jag ska anmärka på något:
    Vid några tillfällen var lärare försenad (ca. 10 min). Men, lektionstiden förkortades självklart inte för det. Läs mer
    2018-03-28 Moderna Trafikskola svarar Robin E
    Tack så mycket Robin för de fina orden. jätte bra att du påpekar anmärkningen. lycka till med bilkörningen och ta det lugnt i trafiken.
  • Alexandra Z skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är otroligt nöjd med Moderna trafikskolan. Otroligt bra personal som är jätte trevliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar alla att gå till denna trafikskola. Läs mer
    2018-03-17 Moderna Trafikskola svarar Alexandra Z
    Tack så mycket Alexandra, du var jätte duktig, lycka till och hoppas du får nya bilen snart. kör försiktig.
  • Dennis H skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra priser och duktiga lärare 👌 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Dennis H
    Tack Dennis, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Kevin J
    Kevin J skrev om Moderna Trafikskola
    Lärarna var väldigt skickliga och otroligt lärorika. Dem var väldigt bra på att korrektera de misstag man möjligtvis gjorde under körningarna och kunde visa dig hur du snabbt och enkelt kunde fixa dessa misstag på ett sätt som var enkelt att förstå.

5/5 Läs mer
    2018-03-12 Moderna Trafikskola svarar Kevin J
    Tack Kevin, dina ord värmer, Lycka till & kör försiktigt!!
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Moderna Trafikskola
    Den bästa trafikskolan i Göteborg. Lärare Abbas, Hemn, Nassir är otroligt professionella, snälla och förklarar på ett bra och tillgängligt sätt. Otroligt bra bemötande. Tack till Johanna som sitter i receptionen, har du någon fråga så löser hon den, hon bryr sig verkligen om eleverna. Stort tack till Abbas som var min trafiklärare det mesta av tiden. Snäll, pedagogisk och professionell trafiklärare. Tackvare honom har mitt körkort nu! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-02 Moderna Trafikskola svarar Anastasia A
    Tack snälla söta Anastasia, dina ord värmer jättemycket. Du var jätteduktig också & klarade teorin 1 gången samt körprovet, du hade viljan och så få körlektioner. Lycka till med körkortet & kör försiktigt!! Ps Vi tackar för Chokladen
    Anastasia A gillar detta
  • Marin C skrev om Moderna Trafikskola
    Jätte duktiga lärarna,alla var jätte snälla och allt gick väldigt snabbt. Jag har varit på introduktionsutbildning,risk ettan,risk tvån och jag gjorde 5 korlektioner. Dem har forklarat allt jättebra och dem hjälpte mig med allt som jag behovde. Prisarna var helt ok. Jag kan säga att jag var nojd med allt. Jag rekomenderar dem till alla som vill ta korkortet. Läs mer
    2018-02-25 Moderna Trafikskola svarar Marin C
    Tack snälla Marin för de fina orden om oss, det värmer. Lycka till och kör försiktigt nu!!
  • Gustavo F skrev om Moderna Trafikskola
    Hi!
    Everybody there in Moderna are very friendly people, they give information, support and very good teaching.
    Recommended Trafikskola for foreign and local who want to drive in Sweden.
    There you can take classes in English without problems. Läs mer
    2018-02-15 Moderna Trafikskola svarar Gustavo F
    Thanks a lot for the fine Words, god luck and drive carefully!!

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg