Moderna Trafikskola

Lantmätaregatan 12, 417 06 Göteborg — Visa karta

4.8 i betyg av av 265 omdömen

Vi på Moderna Trafikskola i Göteborg startade vår verksamhet i augusti 2014. Vi erbjuder våra kunder både körlektioner och teorilektioner, och undervisar på flera språk. Hos oss får du förmånliga priser på körlektioner, handledarkurs, riskettan och teorikurser.

Vi är en modern trafikskola med kompetent personal och hög fokus kundservice. Vi tar hand om dig som elev från start till körkort och ser till att hela processen blir trygg och lyckad. Självklart erbjuder vi räntefri delbetalning. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 265 kunder tycker om Moderna Trafikskola

• 2019-10-09

Theodor C skrev om Moderna Trafikskola
    Toppen skola och grym personal. Läs mer
  • 2019-10-07

Robin A skrev om Moderna Trafikskola
    As an English speaker who moved to Sweden and needed to get a Swedish driving licence, this school was very helpful. Everyone speaks good English and is friendly. They got me through the two Risk courses and the two tests.

However, they can be disorganised. For example, I called to book my test, and was told to come in person. I came to the office - which was quite a long way for me to come - and was told I could book after my lesson in two weeks. By then, there were no slots left. Läs mer
  • 2019-09-25

Jun Z skrev om Moderna Trafikskola
    Very good and professional teacher Nasir. They helped me a lot and finally I passed my driving test and got my driving license. Really recommend this school! Läs mer
    2019-09-26 Moderna Trafikskola svarar Jun Z
    Thankyou very much Jun for your recommandation, good luck and drive carefully.
  • 2019-09-13

Miri S skrev om Moderna Trafikskola
    Det var guldpaketet jag köpte, tyckte det var lite för dyrt, personalen var helt ok lärarna kan vara lite bättre, lektionerna kan också vara lite bättre det var lite segt man måste vänta mycket tills man hittar en ledig tid för o boka, hade förväntat mig att jag ska typ gå igenom alla momenten på de 20 lektionerna jag betalade för men det blev nog inte. Läs mer
    2019-09-13 Moderna Trafikskola svarar Miri S
    Tack för dina synpunkter Miri, du har säker kollat på andra skolor innan du kom hit när det gäller priser, sen är det upp till var och en, hur snabb man kommer in i bil hanteringen, så i ditt fall var det så att du själv var lite seg när det gäller inlärning, inte lärarnas. På 20 körlektioner är det nästan omöjlig att ta körkort om man inte kör hemma. Lycka till och kör försiktig.
  • 2019-09-12

Mohammad A skrev om Moderna Trafikskola
    I got my driving license thanks to professional and structured training delivered by Moderna Trafikskola. Läs mer
    2019-09-13 Moderna Trafikskola svarar Mohammad A
    Thanks a lot Mohammad for your recommandation, good luck and drive carefully.
  • 2019-09-03

Anna Å skrev om Moderna Trafikskola
    Har köpt guldpaketet samt lagt till extra lektioner och är över lag nöjd med körskolan. Alla är trevliga och den ligger bra till i Kville. Är tacksam över att de ser till att man verkligen är redo för testerna innan de bokar in dem. Det enda jag har att invända är att de verkar ha fler elever än de har lektionstider, men jag tror att det löser sig om de anställer någon till. Läs mer
    2019-09-03 Moderna Trafikskola svarar Anna Å
    Hej Anna tack för den fina rekommendationen.
    Lycka till med körningen och kör försiktigt.
  • Li E

2019-08-20

Li E skrev om Moderna Trafikskola
    Jag skulle rekommendera Moderna Trafikskola till alla som bor på Hisingen och tänker att ta körkort. Skolans läkare är super duktig att förklara, när jag övade själv parkering, det tog lång tid och fortfarande kunde inte parkera bra. Senare efter bara en kurs i skolan, då har jag lärt mig att parkera. Lärare är duktig att hitta väg som passar att träna också, den vägen jag kört på uppkörning har jag redan övat väl medan alla lektioner. Jag kan se och känna att skolan tar ansvar och ger bäst att hjälpa varje elev. Lärare som jag hade är super duktiga, trevliga, ärliga, och hjälpsamma. Super bra skolan! Läs mer
    2019-08-20 Moderna Trafikskola svarar Li E
    Tack så mycket Li för de fina orden, det uppskattar vi verkligen, du är super snäll människa och du kommer vara en bra förare i trafiken det är vi helt säker på. Tack än en gång för det fina rekommendation finaste Li E. Vi ses där ute på vägarna och vinka till oss.
  • Denise F

2019-08-14

Denise F skrev om Moderna Trafikskola
    Jag klarade mitt körkort idag tack vare moderna trafik skolan i Göteborg! Kunde inte klara det utan nasir som jobbar där han är verkligen bäst! Kan varmt rekommendera till alla att gå dit. Är så glad att jag valde den skolan 😊 tog sammanlagt 40 lektioner och då hade jag bara kört 4 gånger hemma /D 👑 Läs mer
    2019-08-18 Moderna Trafikskola svarar Denise F
    Tack så mycket Denise för det fina rekommendationen, vi uppskattar detta och önskar dig all lycka. Kör försiktig.
  • 2019-08-12

Arjgent H skrev om Moderna Trafikskola
    Have started the procedure with them and they have followed me through the process. Passes both test first time. Highly professional stuff, very good trainer for driving lessons. Thanks to Naser for his helpful advices during driving lessons.

I would definitely recommand this Trafikskola to other people. Läs mer
    2019-08-14 Moderna Trafikskola svarar Arjgent H
    Thanks a lot Arjgent for your recommandation, good luck and dive carefull.
  • 2019-08-09

Power Jamian E skrev om Moderna Trafikskola
    Det var bra bemötande från personalen och körkort B bliv jag glad över att äntligen ha kunnat ta det Läs mer
    2019-08-09 Moderna Trafikskola svarar Power Jamian E
    Tack så mycket Power för rekommendationen, lycka till med körningen nu och ta det försiktig i trafiken.
  • Keng G

2019-08-09

Keng G skrev om Moderna Trafikskola
    Bra lärare som kan ge bra tip till körning, jag är mycket nöj det! Läs mer
    2019-08-09 Moderna Trafikskola svarar Keng G
    Tack så mycket Keng för rekommendationen, lycka till med körningen nu och ta det försiktig i trafiken.
  • 2019-08-08

Fouad D skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra upplevelse, hade gjort några uppkörningar förut utan resultat men med hjälp av moderna trafikskola gick mycket smidigt. Rekommenderas varmt till alla. Tack för allt Läs mer
    2019-08-09 Moderna Trafikskola svarar Fouad D
    Tack så mycket Fouad för rekommendationen, lycka till med körningen nu och ta det försiktig
  • 2019-07-30

Rakesh K skrev om Moderna Trafikskola
    Experienced teachers and they are very pedagogical. Hemn, Nassir and Amir did fantastic job teaching me to drive. Anita who takes care of administration was very accommodating in finding me driving slots according to my convenience. I highly recommend Moderna trafikskola. Läs mer
    2019-08-01 Moderna Trafikskola svarar Rakesh K
    Tack så mycket Rakesh för dina fina ord och rekommendationen, vi uppskattar det. Lycka till med körningen och körkortet. kör försiktig
  • 2019-07-14

Saeed F skrev om Moderna Trafikskola
    Jag rekommenderar Moderna Trafikskola. Jag fick körkortet B. Jag deltog på några kör lektioner och Risk1&2 på Moderna Trafikskola och blev godkänd i provena. Det är bra trafikskolan med trevliga personalen och drivna och skickliga körningslärare.
    På grund av den stora kundnöjdheten är körtiderna ofta fyllda och ibland fyllda upp snabbt, och ibland är det inte enkel för att hitta lediga tid på närliggande datum. Läs mer
    2019-07-15 Moderna Trafikskola svarar Saeed F
    Tack Saeed för din rekommendation. Lycka till och kör försiktigt.
    Då hade du tur att personalen kunde hjälpa till och boka tider för dig så att det blev bra för dig.
  • 2019-07-10

Kajsa W skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Nassir var en sympatisk, pedagogisk och konkret handledare för introduktionsutbildningen. Läs mer
    2019-07-10 Moderna Trafikskola svarar Kajsa W
    Tack så mycket Kajsa för rekommendationen, Lycka till med körningen.

Hala Ahmed Y skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Det var jätte bra med allt.
    Jag skulle ha paus två ggr istället för en gång då det blir svårt för ungdomar att sitta och lyssna 1,5 timma i rad. Läs mer
    2019-07-09 Moderna Trafikskola svarar Hala Ahmed Y
    Tack Hala för återkopplingen, jag förstår er, därför sa jag i början om ni behöver bansträcka så säg till.

Nathalie W skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Lite mer tydligare instuktioner. Skulle va bättre om man fick instuktionerna på papper så man kan läsa i efterhand i fall man skulle glöma eller vilja skriva egna komentarer Läs mer
    2019-07-09 Moderna Trafikskola svarar Nathalie W
    Tack Nathalie för återkopplingen. Det finns en bok som innehåller allt jag har gått genom och visade er också.

Patrik William O skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Tydligt bra körskole lärare!

Lite mycket tid på analys av manlig/kvinnlig psykologi som i slutändan var väldigt förenklad och kunde sammanfatras med en mening "Unga män är de största riskgruppen för olyckor".

Det matiga var även i slutet. Informationtunga delar levereras bäst i början när folk är färska i huvudet. Läs mer
    2019-07-09 Moderna Trafikskola svarar Patrik William O
    Tack så mycket för dina synpunkter och återkopplingen.

Elinor F skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Trevlig och entusiastisk kursledare. Läs mer
    2019-07-08 Moderna Trafikskola svarar Elinor F
    Tack för rekommendationen Elinor.
  • 2019-06-26

Martin S skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd och glad för all hjälp från personal och trafikskola för mitt körkort.rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-06-26 Moderna Trafikskola svarar Martin S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Martin.
    Lycka till och kör försiktigt.
  • 2019-06-25

Abdullhannan I skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, pedagogiska och bra lärare. Trevliga personal. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-06-25 Moderna Trafikskola svarar Abdullhannan I
    Tack så mycket Abullhannan Lycka till och kör försiktig.
  • 2019-06-18

Wei W skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har köpt guld packet. Personalen är mycket trevliga. Jag har förväntat att bli godkänd på en gång inom några månader och så gjorde jag med stor stöd av skolan. Tack för en positivt upplevelse. Rekommendera! Läs mer
    2019-06-18 Moderna Trafikskola svarar Wei W
    Tack så mycket Wei du var en jätte duktig elev. Tack för den fina rekommendationen.
    Önskar dig lycka till och kör försiktigt. Roligt att du upplevde en positiv resa hos oss.
  • majd din S

2019-06-12

majd din S skrev om Moderna Trafikskola
    Jag tyckte verkligen om den här skolan.
    Jag råder vänner att gå med i skolan Läs mer
    2019-06-28 Moderna Trafikskola svarar majd din S
    Tack så mycket Majd för din rekommendation. Lycka till och kör försiktig.
  • Srwa Q

2019-06-11

Srwa Q skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan någonsin! Jag klarade båda mina prov på första försöket med hjälp av den härliga personalen på skolan. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-06-11 Moderna Trafikskola svarar Srwa Q
    Tack så mycket Srwa för den fina rekommendationen vi är glada att har haft dig hos oss, kör försiktig när du parkerar🤩🤩 🤩. Lycka till gulliga Srwa
  • 2019-06-11

Frank T skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs.
    Och dom anpassade den
    Efter mig, och mina behov.
    Mycket bra lärare hade jag.
    Vid namn Nassir Fatahi 🤩 Läs mer
    2019-06-18 Moderna Trafikskola svarar Frank T
    Tack så mycket Frank för den fina rekommendationen. du kommer vara en bra och uppmärksam förare i trafiken. lycka till och kör försiktig.
  • 2019-06-10

Adil S skrev om Moderna Trafikskola
    Man möter oss med respekt
    Och hjälper på bästa sätt Läs mer
    2019-06-10 Moderna Trafikskola svarar Adil S
    Tack så mycket Adil lycka till med körning och ta det försiktig i trafiken.
  • Adam G

2019-06-10

Adam G skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt bra bemött av hela teamet. En fantastisk resa från början till slut där allt var klart och tydligt. Målen var tydliga och även vad som krävdes utav mig för att nå dem. Rekommenderar trafikskolan starkt till dem som vill ha en grym utbildning inför sitt körkort och även för resten av livet! Läs mer
    2019-06-10 Moderna Trafikskola svarar Adam G
    Tack så mycket fina Adam för den fina rekommendationen. Du kommer att bli en mycket duktig och uppmärksam och omtänksam förare i trafiken. Lycka till och kör försiktigt.
  • David B

2019-06-10

David B skrev om Moderna Trafikskola
    Hos Moderna Trafikskola får du precis den hjälp du behöver av erfarna trafiklärare, kompetent och prisvärt med lyhördhet i fokus! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 Moderna Trafikskola svarar David B
    Tack så mycket David för den fina rekommendationen, Vi är glada att vi har haft dig här hos oss. Lycka till och kör försiktig.
  • 2019-05-20

Zunyin L skrev om Moderna Trafikskola
    Tack för alla som hjälpt mig, tack Hemn, Nassir, Anita och Andres!! Läs mer
    2019-05-21 Moderna Trafikskola svarar Zunyin L
    Tack för den fina rekommendationen Zunyin. Lycka till och kör försiktigt.
  • Osman A

2019-05-16

Osman A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs paket. Jag blev bemött med stort glädje runt läpparna. Jag hade förväntningar som körskolan levde upp till, och det var bra. Rekommenderar strakt denna körskola till en som ska ta körkort. Otroligt nöjd Elev! Läs mer
    2019-05-17 Moderna Trafikskola svarar Osman A
    Tack så mycket Osman för det fina omdömet, vi uppskattar detta och önskar dig lycka till.
  • 2019-05-15

Naim N skrev om Moderna Trafikskola
    Det var fantastiskt i Morderna trafikskola ,bra lärare jag rekommenderar skolan till dem som verkligen skaffa körkort
    Tack Moderna trafikskola. Läs mer
    2019-05-17 Moderna Trafikskola svarar Naim N
    Tack så mycket Naim, du var jätte duktig elev och önskar dig lycka till med körningen, ta det lugnt i trafiken. vi ses
  • 2019-05-14

Jiayou Z skrev om Moderna Trafikskola
    Very good school, nice and kind teacher, learn more from him, always correct your incorrect drive behaviors ,strong recommendation. Läs mer
    2019-05-17 Moderna Trafikskola svarar Jiayou Z
    Thank you very much Jiayou for your rec. good luck with your driving, be careful
  • 2019-05-13

Masoud M skrev om Moderna Trafikskola
    Jag har fått mitt körkort jag är nöjd
    Jag upplevde väldigt mycket och jag fick bra erfarande. Läs mer
    2019-05-14 Moderna Trafikskola svarar Masoud M
    Tack för rekommendationen Masoud.
    Lycka till och kör försiktigt.
  • 2019-04-20

Hemanta Subba L skrev om Moderna Trafikskola
    nasir är bäst han är bästa trafik lärare jag han nånsin sett Läs mer
    2019-04-24 Moderna Trafikskola svarar Hemanta Subba L
    Tack så mycket Hemanta för din rekommendation. hoppas du har haft en bra upplevelse hos oss. lycka till och kör försiktig.
  • 2019-04-18

Akam S skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt professionell hjälp med hjälp av trafiklärare utav stor erfarenhet. Läs mer
    2019-04-18 Moderna Trafikskola svarar Akam S
    Tack så mycket Akam för din rekommendation. Vi önskar dig all lycka. Kör försiktig.
  • 2019-04-17

Balabrahmaji P skrev om Moderna Trafikskola
    It was very good experience .
    Nasir has been given good support and explained well during the training . Läs mer
    2019-04-18 Moderna Trafikskola svarar Balabrahmaji P
    Thank you very much for the recommendation Balabrahmaji.
    Drive carefully and good luck.
  • 2019-04-15

Cajsa Evelina J skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte guldpaketet. Jag tycker att dom som arbetar där var trevliga. Jag tycker att det var en bra trafikskola och dom hade bra priser. Läs mer
    2019-04-18 Moderna Trafikskola svarar Cajsa Evelina J
    Tack så mycket Cajsa för din rekommendation. lycka till och kör försiktig
  • 2019-04-01

Omar S skrev om Moderna Trafikskola
    Tack så mycket för allt moderna trafikskolan. Och för den bästa läraren Amir. Läs mer
    2019-04-15 Moderna Trafikskola svarar Omar S
    Tack så mycket Omar för rekommendationen.
    Kör försiktigt och lycka till.
  • 2019-03-26

Christoffer R skrev om Moderna Trafikskola
    Väldigt nöjd med min upplevelse på Moderna. Duktig körlärare(Nassir) som är lugn og duktig på att förklara. Sätter realistiska mål för dig, och gör goda bedömningar på din färdighetsnivå. Rekommenderar Moderna trafikskola til alla som vill ha körkort snabbt og enkelt! Läs mer
    2019-03-29 Moderna Trafikskola svarar Christoffer R
    Tack så mycket Christoffer för de fina orden. Du kommer vara en mycket duktig och uppmärksam och omtänksam förare i trafiken. Lycka till vännen.
  • 2019-03-20

BACHRA M skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa skolan i Göteborg med super trevlig personal. Stort tack till alla på moderna trafikskola och speciellt till min lärare Nassir . Han är lugnt och proffs. Han tror på sina elever och han är proffs när han talar med dig. Tack för ditt tålamod med mig nassir
    Körkort på första försök.
    Rekommenderas var Läs mer
    2019-03-21 Moderna Trafikskola svarar BACHRA M
    Tack så mycket Bachra för de fina orden, dina fina ord värmer så att vi blir mer aktiva i vårt arbete. Tack själv och lycka till och kör försiktig.
  • Rahul M

2019-02-17

Rahul M skrev om Moderna Trafikskola
    Thanks to Moderna trafikskola that I have my Swedish driving license now :).The teachers are very friendly listen to our requirement and train us in exactly the areas where there is lack of practice.It is worth mentioning that the calm nature of teachers help you a lot especially in the initial phase to develop confidence.Also, the school is strategically located which helps in getting more familiar with actual test routes.It is also good for people who want English speaking teachers.The staffs (Anita especially)at the reception is also very friendly and helped me a lot in booking my lessons scheduled in short time and providing me with other support.

I highly recommend Moderna for anyone looking for Swedish driving license in Gothenburg. Läs mer
    2019-02-20 Moderna Trafikskola svarar Rahul M
    Thankyou very much for your Lovely recommendation Rahul.

You were a very good student with a warm heart.
    And it was a pleasure to help you and support you.

Drive carefully and take care.
  • 2019-02-13

Tarek A skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra skola och de har samma bilen som vi ska köra i provet. Läs mer
    2019-02-14 Moderna Trafikskola svarar Tarek A
    Tack Tarek för rekommendationen, du var jätte duktig. lycka till och kör försiktigt.
  • Eddie S

2019-02-06

Eddie S skrev om Moderna Trafikskola
    Bästa trafikskolan dom finns 😊 Läs mer
    2019-02-06 Moderna Trafikskola svarar Eddie S
    Tack Eddie för rekommendationen, du var jätte duktig. lycka till och kör försiktigt.
  • Leila M

2019-01-30

Leila M skrev om Moderna Trafikskola
    Mycket bra trafikskola, jag rekommenderar stark till er som vill ta körkort, ni kommer inte ångra er. Guld värda lärare och personal, mycket trevlig bemötande. Jag är mycket nöjd tack än en gång till. Läs mer
    2019-02-06 Moderna Trafikskola svarar Leila M
    Tack så mycket Leila för den fina rek, kör försiktig och glöm ej döda vinkel och speglar.
  • 2019-01-30

Blessing O skrev om Moderna Trafikskola
    Jag köpte guldpaletet på moderna trafikskola, helt värt priset är jätte nöjd! Rekommenderar denna väldigt starkt till alla som vill ta körkortet! Läs mer
    2019-01-30 Moderna Trafikskola svarar Blessing O
    Tack så mycket för din rekommendation. du var duktig och fortsätt vara försiktig i trafiken. Lycka till.
  • 2019-01-29

Yousef A skrev om Moderna Trafikskola
    Jag är jätte nöjd me detta körskolan, verkligen bästa skolan i göteborg, de hjälper till med allt och dem finns för våran skull!!!! Läs mer
    2019-02-05 Moderna Trafikskola svarar Yousef A
    Tack så mycket för din rekommendation. du var duktig och kör försiktigt i trafiken. Lycka till.
  • 2019-01-24

Linda V skrev om Moderna Trafikskola
    Superbra trafikskola med duktiga och lyhörda lärare som pushar en åt rätt riktning. Tack Hemn (👊🏼) och Nassir, utan er inget körkort! 😄🌸 Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-01-24 Moderna Trafikskola svarar Linda V
    Tack snälla Linda, dina ord värmer och ger oss mer kraft i vårt arbete, du var jätte duktig, lycka till o kör försiktig. Glöm ej speglar o döda vinkel??
  • 2019-01-24

Shaymaa A skrev om Moderna Trafikskola
    Hej.jag vill säga att moderna trafik skola hjälpte mig att nå min mål och tack för alla som jobber där.trevlig att träffade er.
    mvh tack
    shaymaa Läs mer
    2019-02-05 Moderna Trafikskola svarar Shaymaa A
    Tack så mycket för din rekommendation. Trevligt att träffa dig och att du kunde uppnå dina mål här hos oss. Kör försiktigt i trafiken. Lycka till.
  • 2019-01-23

Kent V skrev om Handledarkurs en del av Moderna Trafikskola
    Köpte böcker och skylt på plats. Men framförallt var det en bra förklarande och intresserad instruktör som gjorde att man fick med sig mycket av det som var viktigt. Det var min upplevelse. Läs mer
    2019-01-23 Moderna Trafikskola svarar Kent V
    Tack Kent för rekommendationen och att din upplevelse var bra.
  • 2019-01-22

Ahmed A skrev om Moderna Trafikskola
    I was very satisfied with this traffic school, all the staff are very experienced and helped me get my driving license as soon as possible. Friendly and very helpful teachers!! Läs mer
    2019-01-23 Moderna Trafikskola svarar Ahmed A
    Thankyou very much for your recommendation.
    Drive carefully and good luck.

Bästa Trafikskolorna nära Moderna Trafikskola:

Christian G Christian G tycker: