Mohair

Mohair

Ring 08-446 68 68 mohair.se

Mohair är frisörsalongen som erbjuder kvalitet, kreativitet, kompetens och kunskap. Vi har koll på hårtrender, klipper och färgar precis efter dina önskemål och arbetar enbart med kvalitetsmärken. Här får du allt från klippning till färgning, hårtvätt och håruppsättningar av någon av våra proffsiga frisörer. Eftersom vi vill...

184 omdömen om Mohair

Agneta G
Skrev om Mohair

Besökte salongen i somras för slingor och klippning. Klippningen: ingen frisyr alls, ingen form, klipptes här och där bara. Slingorna: ful tråkig intetsägande färg, lyssnade inte på mina önskemål. Stor besvikelse kommer aldrig att gå dit igen. Fick ingenting för pengarna blev bara sämre än före.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
MARIE D
Skrev om Mohair

Riktigt urusel frisörsalong, inte lyhörda för kunders önskemål.Gör helt efter eget tyckande.

Emma S
Skrev om Mohair

Klippte mig och blev väldigt bra bemött, det var en fin och trevlig salong med en glad tjej som min frisör.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Eva H
Skrev om Mohair

Toning och klippning Känner mig alltid så välkommen och väl omhändertagen av Marlene. Förväntade mig bra utförd tjänst ( toning och klippning) och jag hsr alltid varit nöjd med resultatet.

Mikaela R

Klippning och slangning av hår Fantastisk frisör som förstod precis vad jag ville ha

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Maria O
Skrev om Mohair

Jag var på Mohair för att klippa mig. Bemöts med leenden och glatt humör. Medans jag väntar får jag kaffe och det finns bra tidningar att läsa. Har varit hos Mohair tidigare så jag vet vad jag kan vänta mig och som alltid blir upplevelsen jättebra. Min frisör är väldigt trevlig och kommer alltid med goda råd över vad jag kan göra med håret om jag vill. Sammanfattningsvis så rekommenderar jag det här företaget till alla som vill få en bra klippning och en trevlig stund.

Maria H
Skrev om Mohair

Jättenöjd med klippning och färgning, och trevligt bemötande!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Helen B
Skrev om Mohair

Klippning Bemötandet var bra Jag skulle bara toppa och det blev bra Dyrare än vad det var värt. Menar att de gjorde ett bra jobb, men till ett högt pris.

Sven A
Skrev om Mohair

Dom är noggranna och blir alltid välklippt och nöjd, det är värt den extra hundring jämfört med dropin där man inte alltid blir helt nöjd. Sen är alla sjukt glada så även om klipptiden är ett nödvändigt ont så är alltid denna tid energigivande.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Mathilda O

Jag klippte mig men blev inte nöjd med resultatet. Personalen var trevlig men frisören förstod inte vad jag menade och jag gick därifrån missnöjd.

Gabriella B

Så otroligt nöjd att jag hittade denna frisör! Hon jag gick till var så otroligt bra. Hon såg på bilden jag visade, ställde frågor och lyssnade på mig om min vision om hur jag ville att det skulle bli. Bästa frisören jag varit hos!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Karin B
Skrev om Mohair

Otroligt mysigt fik med varma och omhändertagande ägare som ger personlig service och som man gärna småpratar med. Smarriga bakelser och värmande soppor. Mycket god latte! Nog det ställe i Solna som min man och jag saknar mest efter att ha flyttat därifrån.

Carina H

Jättebra. Trevlig personal. Trevligt med gitt kaffe. Trevligt med bubbel mm

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Berit S
Skrev om Mohair

Alltid superproffsigt omhändertagande och bemötande av alla. Bästa frisören!!

Marie-anne J

Alltid nöjd, efter besöket på Mohair!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Fanny N
Skrev om Mohair

Jag har klippt mig på mohair i flera år, alltid hög kvalite och supertrevliga personer!!

Andreas S

Har klippt mig vi flera tillfällen hos Malin Quist. Är otroligt nöjd. Vänligt och varmt bemötande och profesionell service.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Jennie T
Skrev om Mohair

Har provat många frisörer och Mohair kom rakt in på topp tre! Mycket duktig frisör i fina lokaler. Kvalit’e rakt igenom!

Anna L
Skrev om Mohair

Klippning, färgning, slingning, styinig, lockning och inköp av hårprodukter. Jättefint bemött av frisör Mirja som vanligt. Noggrann och bemödande om att det ska bli ett bra resultat. Lyhörd gentemot kunden. Skön, avslappnad atmosfär i salongen, man känner sig väl omhändertagen.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Helena G
Skrev om Mohair

Alltid väl omhändertagen och en frisör som alltid får mitt hår att vara sitt bästa jag. Jag har varit kund i snart sju år och har alltid varit lika nöjd oavsett om jag bara klipper mig eller färgar håret.

Sofia B
Skrev om Mohair

Otroligt proffsigt gäng och fräsch/modern miljö. Senaste inom hårvård och teknik kunnande. Rekommenderas varmt!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Madelene H

Jag går hos Mirja och hon är toppen, både jättebra frisör och så trevlig. Jag har testat ett par olika frisyrer och färger och alltid bra.

Jörgen S

Har gått hos Mohair för klippning i flera år och är mycket nöjd.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Susanna S

Finns ingen som färgar som Marlene på Mohair. Anpassat efter säsong, mina färger, min stil. Jag vill inte bli färgad av någon annan!

Maria H
Skrev om Mohair

Proffsiga, kunniga och väldigt väl bemött. Jag kan varmt rekommendera Mohair

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1054 omdömen 4.8 av 1054 omdömen

Åsa A
Skrev om Mohair

Trevligt bemötande och fräsch lokal

Anna T
Skrev om Mohair

Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bra service

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Fredrica K

Jag har varit där för klippning och lunch. Har alltid blivit trevligt bemött. Maten var väldigt god, hög kvalité och var väldigt nöjd med klippning och styling.

Helena L
Skrev om Mohair

Proffsigt och kunnigt bemötande. Har alltid kunden i fokus.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Susanna L

Jag har gått och klippt mig hos Daniel i flera år och han är otroligt duktig och väldigt trevlig. Man känner sig alltid väldigt välkommen och kaffet är gott.

Carina S
Skrev om Mohair

Jag köpte klippning och färgning. Bemötandet var väldigt trevligt och personligt, både i telefon och på plats i salongen. Proffsig frisör och jag är väldigt nöjd med mitt hår. Bytte till denna salong för ett år sedan, då jag inte var nöjd med min tidigare frisör, ångrar att jag inte bytte tidigare! Man känner sig verkligen välkommen och servicen känns personlig och genuin. Vettiga och proffsiga råd om skötsel och tips på förändring om man vill. Rekommenderas!!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Litsa T
Skrev om Mohair

Mycket nöjd för att vara första gången jag besöker mohair. Ska i fortsättningen boka flera besök hos er.

Malin D
Skrev om Mohair

Alltid service på högsta nivå! Jag har både klippt och färgat hos mohair under 15 års tid

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Nora T
Skrev om Mohair

Klippning, hårprodukter. Alltid bra bemötande, engagerad och kunnig personal. Har varit en återkommande kund sedan tonåren (nu 22 år gammal) och alltid varit nöjd.

Maija-Liisa K

Positiv upplevelse redan när man bokar tiden. Min frissa Marlene gör underverk med mitt hår. Hela besöket är lugnt, skönt avslappnande med gott kaffé och småprat. Har under åren kollat andra kunder och alla ser ut att få jätte fina klippningar och färger. Rekommenderar varmt.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Linda L
Skrev om Mohair

Jättebra mottagande! Trevliga frisörer . Klipper mig jämt hos samma person och får ett personligt och trevligt bemötande. Blir alltid tillfrågad om kaffe när jag kommer och stunden i schamponeringen med massagestol och huvudmassage är underbart. Har alltid varit nöjd med klippningen när jag går därifrån!

Emma N
Skrev om Mohair

Jag är nöjd. Trevlig personal trevliga lokaler.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Jimmy S
Skrev om Mohair

Jag har klippt mig på Mohair sedan 2004 och alltid varit nöjd. Duktiga frisörer och alltid bra välkomnande. Rekommenderas starkt.

Madoka H
Skrev om Mohair

Trevlig, kunnig och proffsig personal. Klipper mig där var tredje månad.

Berit S
Skrev om Mohair

Som kund upplever jag alltid ett professionellt bemötande från ALL personal. Jag har varit kund i över tio år och är mycket nöjd med att ha hittat en frisör som kan lockigt hår och är lyhörd för mina önskemål som kund. Det är ovärderligt. Stort tack/Berit

Lotta L
Skrev om Mohair

Klippning hos junior. Mycket bra bemötande och jag är nöjd med klippningen.

Anna-karin B

Jag är jättenöjd med mina besök på Mohair. Trevligt bemötande. Jätteduktiga frisörer! Jag kan varmt rekommendera denna salong!

Anna M
Skrev om Mohair

Mohair är en frisersalong och en café. Båda ger underbar service! Maten är hemlagad och bakverket mycket gott! Fin, hemtrevlig stämning - värt ett besök!

Annelie B

Proffsigt utfört arbete och vänligt bemötande. Ser alltid fram emot mina besök hos Mohair. //Annelie

Ulrika H
Skrev om Mohair

Mohair är min frisersalong sedan över 10 år tillbaka och jag har klippt mig hos ett antal olika frisörer där. God, avslappnad stämning och alltid bra resultat vid klipp och färgning.

Magnus J
Skrev om Mohair

Supertrevliga och duktiga frisörer!

Ac F
Skrev om Mohair

Alltid glad, trevlig, hjälpsam och proffsig personal.

Lisa W
Skrev om Mohair

Jag är jättenöjd med Mohair och framförallt med min frisör Malin. Dom har bra klipptider och är prisvärda. Har även rekommenderat dom till vänner o bekanta, så jag står verkligen för vad jag tycker om dom:)).

Lena H
Skrev om Mohair

Bra, personlig och proffsig! Köper mina hårvårdsprodukter direkt på salongen

Eugenia P

Mycket trevlig och kompetent personal jobbar på Mohair. Jag har flera gånger klippt och färgat mitt hår hos Ella. JAG ÄR MYCKET NÖJD! Produkter för hårvården är av hög kvalité 😊