Monika Söderström

Monika Söderström

Monika Söderström är mäklare på MOHV Åkersberga

Monika Söderström har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Monika Söderström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Monika Söderström har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-08

Läs vad 4 Läs vad Monika Söderström

2021-09-11
    Monika har ett absolut oslagbart engagemang och finns alltid tillgänglig för både köpare och säljare. Det är tydligt att Monica tycker det är viktigt att alla parter blir nöjda och att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela köp- och säljprocessen Vi kan utan tvekan rekommendera Monika och kommer absolut (om vi mågonsin säljer igen) anlita Monika.
    Tusen tack för den fina rekommendationen, är så glad att ni är nöjda med försäljningen!! Monika Söderström
    • Åkersberga
    2021-08-27
    Monica var enormt engagerad i vårt hus och lät våra tankar väga in i hennes erfarenhet och direktiv. Alltid tillgänglig inom rimlig tid och engagerar sig även i de små sakerna.

Imponerad över hur en människa kan hantera så många människor på samma gång.
    Tusen tack John för den fina Recon! Monika Söderström
  • köpte sitt hus med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga
    • Åkersberga
    Trevlig o positiv
    Bra återkoppling
    Snabb handling
    • Stava
    2021-08-27
    Monika läste av vårt hus och beskrev i annonsen vår känsla för huset på ett fint sätt.