Daniel Andersson
Registrerad mäklare sedan 2019-10-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 7 Läs vad Daniel Andersson

• Helmer N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-07-11

2:a
    Abrahamsberg
    Trevligt och professionellt bemötande. Svarade snabbt på frågor, även när någonting behövde kollas upp. Läs mer
  • Hannah Q sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-07-03

1.5:a
    Annedal
    Jag och min sambo sålde vår första gemensamma lägenhet i Annedal via Daniel på Mohv. Vi är supernöjda med hans proffsighet och engagemang. En tydlig och väldigt lyhörd mäklare som ser till att du får bästa möjliga förutsättningar för ditt köp eller sälj av bostad :) Läs mer
    2020-07-03 Daniel A svarar Hannah Q
    Hej Hannah!
    Tack snälla för de fina orden och tack för att jag fick förmedla er lägenhet! Så roligt att hjälpa er längst med säljprocessen :-)
  • Alexandros A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-06-17

2:a
    Abrahamsberg
    Entusiastisk, hjälpsam och driftig. Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Alexandros A
    Hej Alex och Anki!
    Stort tack för de fina orden. Har vart så roligt att hjälpa er med säljprocessen! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er lägenhet :-)
  • Erik K
    Erik K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-06-08

Vasastan/Atlas
    Trevlig, alltid tillganglig och fantastiskt hangiven.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Erik K
    Tjena Erik!
    Stort tack för de fina orden. Så glad att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet! :-)
  • LINUS V
    LINUS V skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-05-15

Trygg person att ha med sig genom säljprocessen! Kompetent, trevlig och professionell. Kan rekommendera att anlita Daniel som mäklare till 100%, känner verkligen att jag hamnade hos rätt person! Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar LINUS V
    Hej Linus,
    Tack för de fina orden, och stort tack att jag fick förtroende att förmedla din mysiga lägenhet. Grymt teamwork resulterar i bra slutpris :-)
  • Weinni M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-03-05

Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Daniel var väldigt snäll och trevlig vid visningen och tillmötesgående efter budgivningen, inför kontraktskrivningen och även efter. Daniel levde upp till alla mina förväntningar.

Kunde inte haft ett bättre lägenhets köp! Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Weinni M
    Hej Weinni!
    Tack snälla för de fina orden. Hoppas du trivs bra i lägenheten och att våra vägar möts igen någon gång! :-)
  • Aleksandar N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

2020-03-04

Kungsholmen
    Jag kunde inte ha haft en bättre person på rätt plats! Han gjorde ett fenomenalt bra jobb! Över all förväntan! Jag fick ett grymt bra slutpris! Väldigt nöjd Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Aleksandar N
    Hej Aleksandar!
    Stort tack för den fina recensionen! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!

Senaste försäljningarna

Dartanjangs Gata