Daniel Andersson

Daniel Andersson

Daniel Andersson är mäklare på MOHV Bromma

Daniel Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Daniel Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Andersson har haft 26 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 41 Läs vad Daniel Andersson

2021-07-27
    Daniel var helt fantastisk från första stund och genom hela korta processen det tog för honom att sälja min lägenhet! Rekommenderas varmt!
    2021-07-21
    Så nöjd och trygg med Daniel, om vi flyttar igen kommer vi göra allt för att få sälja med honom även nästa gång!
    Daniel är otroligt proffsig, personlig, snäll, tillmötesgående och sköter sitt jobb utomordentligt. Han har även stor kännedom om området samt ett öga för estetik, inredning och målgrupp vilket ger det lilla extra. Själva försäljningen gick smidigt och bra, vi sålde när lägenheten låg som kommande efter en privatvisning, gick väldigt fort och passade oss perfekt. Kan starkt rekommendera! 10/10! ⭐️
    • Traneberg
    2021-07-21
    Daniel tog omhand och skötte allt utmärkt. Jättebra service!
    2021-07-21
    Mycket bra mottagande under visningen och god kontakt! Det var vårat först köp av lägenhet, jag känner att det var så trevligt att jag vill köpa en till nu på direkten. Men bara om Daniel är med och mäklar.
    • Vasastan / Birkastan
    2021-07-05
    Mycket trevligt bemötande och väldigt kvalificerat.
    2021-06-21
    Daniel var oerhört proffsig och trygg genom hela processen! Lyhörd, kunnig och med ett öga för detaljer vilket ger det där lilla extra. Efter tidigare rekommendationer hade vi höga förväntningar på Daniel som överträffades med råge. Våra absolut varmaste rekommendationer!

Stort TACK Daniel! Vi är så tacksamma för att just du var med och sålde vår lägenhet!
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-06-14
    Väldigt trevlig och hjälpsam, stort stöd under processen för mig som köpare! Daniels snabba och trevliga bemötande gjorde att man kände sig trygg, enda från första kontakt, visning och kontraktsskrivning. Bemötandet var varmt och personligt, man kände sig hörd och har full tillit. Rekommenderar att sälja med Daniel utifrån en köpares perspektiv!
    • Gärdet / Östermalm
    2021-06-08
    Daniel sålde min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare! Proffsig, trevlig och lyhörd hela vägen. Rekommenderar varmt!
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-05-24
    Vi sålde vår lägenhet i Åkeslund/Abrahamsberg med hjälp av Daniel. Kände oss under processen trygga, välinformerade och hade ett högt förtroende för hans kompetens.
    Trevlig, social och ett öga för detaljer beskriver Daniel!
    2021-05-12
    Daniel får mina varmaste rekommendationer! Vi fick vika oss i budgivningen av en mycket trevlig lägenhet i Abrahamsberg men Daniel hade uppfattat både att vi gillade området och vad vi sökte, så han kontaktade oss direkt när ett nytt och - för oss - mycket bättre objekt dök upp. Han är kunnig, trevlig, påläst och mån om att hitta den bästa lösningen för både köpare och säljare. Jag önskar att fler mäklare vore som han!