Läs vad 19 Läs vad Daniel Andersson

• 2020-12-13
    Vi kan varmt rekommendera Daniel. Som köpare kände vi oss trygga under hela processen - från budgivning till kontraktskrivning. God kommunikation och trevligt bemötande!
    Christopher K
    • 38.0 m²
    • Traneberg
  • 2020-12-11
    Kan varmt rekommendera Daniel Andersson på MOVH i Bromma.
    Han är lyhörd och ambitiös. Vi är jättenöjda med vår försäljning!
    Magdalena T
    • 38.0 m²
    • Traneberg
  • 2020-12-05
    Daniel representanter inte bara säljaren, han möter köparen också på otroligt proffesionellt och varmt sätt.
    Reyhaneh R
    • 4:a
    • 126.0 m²
    • Frösunda
  • 2020-11-30
    Vi sålde häromveckan vår bostadsrätt i Bromma/Abrahamsberg.
    Det var ett givet val att anlita Daniel för försäljningsuppdraget.
    Han gav ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck och var inte alls pushig på något sätt.
    Daniel har bra lokalkännedom och det var också något som fick oss att känna att Daniel var rätt man för jobbet.
    Vi har länge gått i säljtankar men valt att skjuta på det pga olika anledningar.
    Vi har haft lite kontakt med Daniel lite då och då se senaste månaderna.
    Häromveckan så ringde han och berättade att han hade några spekulanter som gärna vill kika på vår lägenhet, helt utan annonsering.
    Affären gick snabbt, tre dagar efter förhandsvisningen så skrev vi papper och vi fick det pris som vi önskade.

Vi rekommenderar Daniel på MOHV Abrahamsberg starkt!
    Simon E
    • 60.0 m²
  • 2020-11-26
    Vi har köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg. Daniel har varit väldigt professionell och tillmötesgående under hela köpet, vilket känns väldigt tryggt! Han har kunnat svara på alla frågor, samt varit väldigt snabb på att återkoppla.
    Klara S
    • 60.0 m²
  • 2020-10-23
    Köpte lägenhet, trevlig mäklare med svar på alla frågor och tillgänglig på telefon
    Sofia H
    • 40.0 m²
    • Åkeslund
  • 2020-10-21
    Jag skulle sälja min första bostadsrätt och var därför rätt osäker på hur man skulle gå tillväga och vad jag kunde hoppas på för resultat. Daniel har varit en klippa genom hela processen, jag har upplevt honom som kompetent, trevlig och väldigt service minded. Han har alltid varit snabb på att svara på alla mina frågor och hjälpa till vid minsta lilla. Tack vare honom blev det en väldigt enkel process där han har tagit hand om ALLT. Dessutom med ett riktigt toppenresultat! Jag skulle varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    Annie R
    • 40.0 m²
    • Åkeslund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Hej Annie! Tack snälla för den fina rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
    Daniel Andersson

Daniel Andersson

Visa svar
  • 2020-09-23
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen - på distans. Daniel var otroligt hjälpsam och pålitlig. Jag kan varmt rekommendera Daniel!
    Ingrid F
    • 1.5:a
    • 30.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-09-12
    Daniel ger 110%, är alltid tillgänglig och lyhörd. Rekommenderar starkt.
    Sara B
    • 41.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte