Daniel Andersson

Daniel Andersson

Daniel Andersson är mäklare på MOHV Bromma

Daniel Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Daniel Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Andersson har haft 44 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 95 Läs vad Daniel Andersson

• Spånga
    2022-06-13 Verifierad kund
    Professionell och effektiv utan dess like!
    • Riksby
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Daniel som mäklare. Han var engagerad & lyhörd genom hela processen. Rekommenderar starkt!
    • Spånga
    2022-06-11 Verifierad kund
    Daniel gjorde ett fantastiskt arbete med styling, förberedelser, visning och avtalsskrivning! Det har varit en transparent dialog hela vägen och Daniel har verkligen gjort det lilla extra för att få till en lyckad försäljning. Rekommenderar varmt!
    • Traneberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag skulle gladeligen ta hjälp av Daniel vid nästa försäljning. Han har vid en rörlig marknad kunnat hantera förväntningar frekvent och jag är mkt nöjd över att jag valde Daniel till mäklare. Proffsig, stöttande, coachande, inlyssnande och trevlig är några ord som beskriver honom!
    • Traneberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Blev bemött på ett jättebra sätt av Daniel och han visade att han var tillgänglig direkt från start.
    Daniel var till stor hjälp under hela processen, över förväntan. Har inte haft något annat än en positiv upplevelse tack vare Daniel.
    • Abrahamsberg
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jättebra bemötande! Skulle välja Daniel som mäklare alla dagar i veckan
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande! Bara positiv erfarenhet av Daniel, kunnig, insatt i området och månar om både köpare och säljare.
    Jag kommer definitivt att rekommendera Daniel till andra säljare.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande, ingav förtroende.
    Motsvarade förväntningarna. Nöjd.
    • Västra Skogen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Daniel är supertrevlig, lyhörd och professionell. Han har med sin värme och sitt engagemang gjort en annars ganska jobbig process till en väldigt positiv upplevelse. Hela försäljningsprocessen från första möte till kontraktsskrivning har känts klockren och vi hade inte kunnat vara mer nöjda. Rekommenderas varmt!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Daniel är mycket lyhörd och inkännande för kundens personliga behov och livssituation. Samt sjukt trevlig! Han sticker verkligen ut och är inte den vanliga mäklartypen. Rekommenderar varmt!