Felicia Johansson

Felicia Johansson

Felicia Johansson är mäklare på MOHV Bromma

Felicia Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Felicia Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 5.0. Felicia Johansson har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 16 Läs vad Felicia Johansson

• Mariehäll
    2022-06-29 Verifierad kund
    Felicia gjorde att jag kände mig trygg och lugn genom hela processen med försäljning av min lägenhet. Hon var mycket lyhörd och skapade en plan som var anpassad till min situation. Processen påbörjades när marknaden var stabil, men själva försäljningen skedde på en skakig marknad. Trots det kände jag mig lugn och trygg tack vare Felicia, vilket hon bevisade att jag inte hade fel i att känna. Lägenheten blev såld direkt efter ordinarie visning och till priset som Felicia värderat till. Jag kommer att anlita Felicia även vid framtida försäljning!
    • Nockebyhov
    2022-06-28 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad.
    En positiv mäklare
    • Riksby
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevligt, hjälpsamt och korrekt bemötande. Förväntade mig att mäklaren gör ett bra och korrekt jobb vilket denna gör.
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2022-05-12 Verifierad kund
    Super nice, helpful and always available!
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2022-05-12 Verifierad kund
    -Bra på att förstå situationen
    -Alltid tillgänglig, snabb och lyhörd
    -Professionell
    2022-04-19 Verifierad kund
    Felicia is very warm and kind to us. She is very patient and honest to our questions regarding the apartment. She had provided useful and helpful information we needed during process of the purchase of the apartment.
    2022-04-14 Verifierad kund
    She is an excellent agent and patiently communicated with us in English.
    2022-04-13 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som gör allt för dig som säljare. Hon lyssnar på vad du vill uppnå med din försäljning och hon levererar dina förväntningar. Rekommenderar alla att ha Felicia som mäklare. Proffsig, noggrann och ambitiös!
    2022-04-13 Verifierad kund
    11/10! Felicia kämpade och la ner en massa tid för att vi skulle kunna sälja, så jag är väldigt imponerad och mycket nöjd!
    • Mariehäll
    2022-03-05 Verifierad kund
    Var mycket nöjd med Felicias bemötande och hennes arbete. Ger henne Mina bästa rekommendationer.