Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Jimmie Rönnbäck har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Jimmie Rönnbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.7. Jimmie Rönnbäck har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Jimmie Rönnbäck

Sedan starten hos Reco 2019
Angelika K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Mycket nöjd när Jimmie sålde vår lägenhet!

David Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Jättetrevlig, pedagogisk och lugn. Bara positivt från vår sida som köpare. Vi hade väl inga specifika förväntningar, men budgivning och liknande är rätt stressigt i sig, så det hjälper om mäklaren inte jagar upp stämningen mer än nödvändigt. Vi kände oss trygga med processen.

Anton K
Minneberg

Jimmie är en mycket duktig mäklare som ger ett professionellt och tryggt intryck. Rekommenderas!

Sissel A
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Nälsta

Jimmie visade exceptionell kompetens och professionalism genom hela försäljningsprocessen. Noggrannhet och marknadskunskap var imponerande, vilket resulterade till en snabb och framgångsrik försäljning. En mäklare av högsta kvalitet som jag starkt rekommenderar för alla som söker en smidig och framgångsrik fastighetsaffär.

Melker N
Centrala Sundbyberg

Otroligt professionell, ärlig och rakt på sak. Hela affären kändes trygg! Kan absolut rekommendera att köpa från han.

Maja W
Minneberg

Is i magen ger resultat, lugn och trygg

Sophie H
Minneberg

Jimmie är kunnig, man känner sig trygg i att saker och ting görs korrekt och med noggrannhet. Dessutom är han trevlig och tillmötesgående både till säljare och köpare.

Catrine W
Minneberg

Bra bemötande och en tydlig och snabb process.

Anders W
Minneberg

Vi valde MOHV och Jimmie Rönnbäck till uppdraget att sälja vår lägenhet eftersom han har mycket lång och gedigen erfarenhet av just vårt område samt kunskap om enskilda spekulanter och vad dessa letar efter. Det visade sig också att en av Jimmie's kontakter köpte vår lägenhet "vid sidan av" ordinarie visningar och budgivning. Denna proaktivitet är vi extremt tacksamma för. Jimmie har företrätt oss som säljare på ett föredömligt sätt genom en snabb och okomplicerad förhandling med kunden som ledde fram till att affären kunde genomföras inom en vecka från första visning.

Fredrika U
Minneberg

Vi är väldigt nöjda med hela processen. Jimmie är kunnig, erfaren och tillgänglig!