Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Linus Johansson
Linus Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 38 kunder tycker om Linus Johansson

• Johan S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Otroligt proffsig genom hela processen Läs mer
  • Mahan A skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en kompetent, charmig och engagerad mäklare. Han är inte den typiska säljartypen som många mäklare kan vara utan genuin och förtroendeingivande. Han höll oss uppdaterade genom hela processen och det syntes verkligen att han kämpade stenhårt. Trots att vi visste att han hade fler objekt var känslan hela tiden att vi var hans enda kunder, så dedikerad, engagerad och flexibel var han! Den första mäklaren vi tog in menade att vi skulle räkna med en förlust på upp emot 15% men med Linus gjorde vi istället en vinst på försäljningen! Det ska tilläggas att jag var ytterst tveksam till Linus utgångspris men jag kan bara konstatera att han visste vad han gjorde. Jag har två råd till den som tvekar inför mäklarvalet: välj Linus! Om han ber dig hoppa, fråga hur högt, han har stenkoll på läget! Tack snälla Linus för ditt engagemang och kompetens. Om vi gör fler bostadsaffärer i sthlm i framtiden kommer du vara vårat självklara val Läs mer
  • Elmer E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en fantastisk mäklare. Jag hade ingen aning om hur inköpsprocessen fungerade, men han hade inga problem att förklara med alla nödvändiga detaljer. Läs mer
  • Elin S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Kunnig, trevlig och driven. Guidade oss igenom försäljningen med goda råd och bra stylingkontakt. Kan varmt rekommendera Linus! Läs mer
  • Britta R skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus visade mycket engagemang och vi kände oss väldigt trygga med vårt samarbete med Linus vid försäljning av vår bostad på Östermalm. Läs mer
  • Hassan N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en professionell mäklare som brinner för det han gör. Han är engagerad och utmanar ständigt sig själv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bengt P skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi har fått hjälp av Linus att sälja en bostadsrätt. Från första stund har vi blivit väl och professionellt bemötta. Linus var kunnig, snabb och personlig vilket gjorde hela processen smidig för oss. Tack vare Linus kunde försäljningen slutföras trots att vi inte kunde närvara fysiskt. Det är tydligt att han vet vad han gör och tycker om det han gör. Han var alltid snabb på att svara samt informera vid varje steg. Jag använder gärna hans tjänster igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Nicklas E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus erbjöd ett attraktivt och innovativt upplägg för försäljningen av vår bostad. Proffsigt bemötande och agerande under försäljningen. Läs mer
  • Xin L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus is awesome! With his help I bought an apartment. He managed everything very professionally for my purchase. He was always ready to help, very patient and explained all kinds of things to me in great details. It was great experience working with him. I would definitely recommend him to my friends when they consider buying/selling apartment or house. Läs mer
  • Johan F skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Precis så som man öskar sig att en mäklare skall vara. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Bromma

Daniel Fredricson