Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV MOHV Bromma Linus Johansson

Linus Johansson
en del av MOHV Bromma

Arkitektvägen 2
168 30 Bromma — Visa karta

Vad tror Linus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Linus Johansson

• Johan S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Otroligt proffsig genom hela processen Läs mer
  • Mahan A skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en kompetent, charmig och engagerad mäklare. Han är inte den typiska säljartypen som många mäklare kan vara utan genuin och förtroendeingivande. Han höll oss uppdaterade genom hela processen och det syntes verkligen att han kämpade stenhårt. Trots att vi visste att han hade fler objekt var känslan hela tiden att vi var hans enda kunder, så dedikerad, engagerad och flexibel var han! Den första mäklaren vi tog in menade att vi skulle räkna med en förlust på upp emot 15% men med Linus gjorde vi istället en vinst på försäljningen! Det ska tilläggas att jag var ytterst tveksam till Linus utgångspris men jag kan bara konstatera att han visste vad han gjorde. Jag har två råd till den som tvekar inför mäklarvalet: välj Linus! Om han ber dig hoppa, fråga hur högt, han har stenkoll på läget! Tack snälla Linus för ditt engagemang och kompetens. Om vi gör fler bostadsaffärer i sthlm i framtiden kommer du vara vårat självklara val Läs mer
  • Elmer E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en fantastisk mäklare. Jag hade ingen aning om hur inköpsprocessen fungerade, men han hade inga problem att förklara med alla nödvändiga detaljer. Läs mer
  • Elin S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Kunnig, trevlig och driven. Guidade oss igenom försäljningen med goda råd och bra stylingkontakt. Kan varmt rekommendera Linus! Läs mer
  • Britta R skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus visade mycket engagemang och vi kände oss väldigt trygga med vårt samarbete med Linus vid försäljning av vår bostad på Östermalm. Läs mer
  • Hassan N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en professionell mäklare som brinner för det han gör. Han är engagerad och utmanar ständigt sig själv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bengt P skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi har fått hjälp av Linus att sälja en bostadsrätt. Från första stund har vi blivit väl och professionellt bemötta. Linus var kunnig, snabb och personlig vilket gjorde hela processen smidig för oss. Tack vare Linus kunde försäljningen slutföras trots att vi inte kunde närvara fysiskt. Det är tydligt att han vet vad han gör och tycker om det han gör. Han var alltid snabb på att svara samt informera vid varje steg. Jag använder gärna hans tjänster igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Nicklas E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus erbjöd ett attraktivt och innovativt upplägg för försäljningen av vår bostad. Proffsigt bemötande och agerande under försäljningen. Läs mer
  • Xin L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus is awesome! With his help I bought an apartment. He managed everything very professionally for my purchase. He was always ready to help, very patient and explained all kinds of things to me in great details. It was great experience working with him. I would definitely recommend him to my friends when they consider buying/selling apartment or house. Läs mer
  • Johan F skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Precis så som man öskar sig att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Joachim S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag är väldigt nöjd med Linus. Han är trevlig, rak och målinriktad. Läs mer
  • Hanna W skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Sålde min etta vid Brommaplan.
    Linus var trevlig, tydlig och alltid väl förberedd. Levde upp till mina förväntningar på alla plan. Läs mer
  • Bakir K
    Bakir K skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag sålde min bostadsrätt på Kungsholmen föra året via Linus han var positiv glad och proffsig
    Mycket tålamod med kunder han visade lägenheten tre gånger till samma kund han var mycket engagerad i sitt jobb lyhörd och kunnig som gjorde mig trygg.
    Jag var så nöjd att jag höjde sin arvode .
    Med vänliga hälsningar. Läs mer
  • Kristina C skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus var professionell, lyhörd och hjälpsam när jag sålde min tvåa i Alvik. Jag skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Karin N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi sålde vår bostadsrätt på norra djurgården/Östermalm med hjälp av Linus på MOHV. Linus var mycket professionell, påläst och tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Nicholas T skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Mycket duktig och kompetent mäklare som hjälpte mig sälja en utmanande bostad till ett slutpris som överträffande mina förväntningar. 5/5 bollar Läs mer
  • Alexander P skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Toppen mäklare. Karismatisk och tillgänglig. Läs mer
  • Rosanna B skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag kontaktade Linus för att förköpa en lägenhet innan visning. Istället för den klassiska ”det går inte” fick jag direkt ett motbud och dagen efter satt jag i min nya lägenhet och skrev papper. Otroligt smidigt och skönt bemötande. Linus är tokhärlig och jag rekommenderar lätt honom till alla! Läs mer
  • Anton A skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag köpte en bostadsrätt på 34 kvm i centrala Stockholm. Priset på bostaden uppgick till 3,5Mkr. Innan köpet hade jag varit på ett antal olika visningar i Stockholms innerstad. Linus bemötande och kunskap var klart bättre än de mäklare jag hade varit i kontakt med tidigare. Mina förväntningar på en mäklare vid ett bostadsköp är att denne skall vara påläst om lägenheten och föreningen samt hjälpa till med hur själva köpeprocessen fungerar. Detta eftersom att jag som köpare ska känna mig så trygg som möjligt. Jag tycker att Linus lyckades bra med det. Läs mer
  • Åke H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus har sålt vår bostadsrättslägenhet. Linus var oerhört professionell, trevlig och var lätt att nå samt återkopplade alltid snabbt. Vi förväntade oss en enkel och smidig process där Linus lyckades överträffa våra förväntningar. Vi har redan rekommenderat Linus och MOHV till andra som vill sälja. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    sålt etta

Helt ok

Bra helt korrekt

Hyfsat arvode Fina foton Läs mer
  • Ruben S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Rekommenderar linus starkt!
    Flexibel, proffsig och väldigt engagerad. Läs mer
  • Thomas K skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag köpte en lägenhet på Tjustgatan 2, Sødermalm. Jag blev träffad av Linus på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Jag kan definitivt rekommendera Linus som mäklare. Han är definitionen av pålitlig, skicklig och professionell. Läs mer
  • Anne-mette K skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Professionell och super trevlig, Läs mer
  • Denize S
    Denize S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus hjälpte oss att sälja vår lägenheten på Nybrogatan.
    Han var mycket hjälpsam under hela försäljningen och lyckade få ett otroligt pris för vår lägenhet. Vi valde Linus som mäklare pågrund utav hans driv, positivitet och goda säljkunskaper i kombination med en proffsig prestation utav objektet från prospekt, hemnet till visningen. Jag rekommenderar Linus varmt! Han är grym! Läs mer
  • Anders L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en supertrevlig och engagerad mäklare, jag har både köpt och sålt lägenhet via Linus och jag kan varmt rekommendera honom till fler! Läs mer
  • Claudia N
    Claudia N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Toppen! Han var väldigt bra och dukting. Läs mer
  • Andreas N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Bra bemötande, bra återkopplingar! Rekommenderas. Läs mer
  • Mikael H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus Johansson på MOHV Bromma har varit bra på att kommunicera frågor/svar och information. Linus har även varit trevlig och uppmuntrande i mitt sälj- och köpprojekt. Läs mer
  • Liam B skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Very helpful, especially i do not speak swedish. He made the process very easy. Good Communication Läs mer
  • Marlene M skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Super bra, bra bemötande och hjälp när vi behövde det. Bra förståelse för vår situation. Läs mer
  • Magdalena S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är trevlig, positiv och kunnig. Han ger god service och är lätt att få kontakt med. Jag fick intryrck av att han gillar sitt jobb. Han är lugn fast det svajar på marknaden. Han är lätt att resonera med kring olika scenarier och ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • David S
    David S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus är en engagerad mäklare med tydlig agenda och rak kommunikation. Vi fastnade för det strukturerade upplägget och det uppriktiga sättet. Vidare vägledde han oss genom en, på grund av marknadens utveckling, något långdragen försäljning på ett seriöst och personligt sätt. Läs mer
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus var en frisk fläkt med nya idéer som visade sig vara "spot on" i en annars rätt likriktad mäklarmarknad i Stockholm. Jag kan inte annat än ge honom absoluta toppenbrtyg på det sätt han genomförde försäljningen av vår lägenhet på Götgatan 94. Läs mer
  • Sebastian E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus levererade en enaståede försäljning av vår lägenhet på Nybrogatan 57. Vi slog rekord i föreningen. Han var proffsig och bemötte alla våra krav och lite där till. Alltid glad och trevlig, bästa mäklaren vi haft genom åren! Läs mer
  • Pernilla Ö skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus hav först ett lite "flr avslappnat" intryck men vi märkte snabbt att han var mycket påläst och seriös varför vi valde honom.
    Han gjorde ett mycket bra jobb och vi skulle utan tvekan använda honom igen.
    Har även rekommenderat honom till våra vänner. Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    jag är mycket nöjd med Linus. Saklig och effektiv. Sålde vår lägenhet omgående. Läs mer
    Linus J gillar detta
  • Jan D
    Jan D skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Ett mycket professionellt bemötande och en generöst trevlig person. Allt löpte smärtfritt och förutsättningarna var lätta att överskåda. Nämnda omständigheter underlättade processen och ledde fram till ett avslut som vi är fullt nöjda med. Läs mer
    Linus J gillar detta
Daniel Fredricson