Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Linus Johansson
Linus Johansson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2019-04

Läs vad 52 Läs vad Linus Johansson

• Malin R köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-09

Gärdet
    Bra bemötande och positiv fortsatt kontakt Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Malin R
    Hejsan Malin, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och att ni är nöjda med köpet. Vi syns snart igen!
  • Markus N köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-03

Abrahamsberg
    Köpte lägenhet. Fick ett bra bemötande utan krångel utan bara proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Markus N
    Hejsan Markus, tack för rekommendationen och hoppas ni trivs bra i lägenhet och område. Vi springer säkert på varandra utanför kontoret i framtiden :)
  • Ann-Charlotte N köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-02

Södermalm
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Linus är jordnära, verklighetsförankrad och lättillgänglig. Det passar oss bra som inte är särskilt imponerade av ”hypade” trendmäklare.
    Han har stor kunskap om marknaden, som han generöst delar med sig av, håller hög kvalitet på kundbemötandet, behandlar säljare och köpare likvärdigt samt upplevs som ärlig. Läs mer
    2019-05-03 Linus J svarar Ann-Charlotte N
    Hejsan Lotta, tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Kul att lära känna er och ett nöje att ha med er att göra. Grattis till en fin lägenhet!
  • Mia L sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-11

Annedal
    Jag kan varmt rekommendera Linus som mäklare. Han är driven, ambitiös och sätter höga mål. Det absolut bästa är att han även uppnår dessa mål.
    Linus ställer upp och gör det där lilla extra som gör att man som kund känner sig uppskattad och får bästa möjliga slutresultat
    Kommer absolut att anlita honom igen!

/Mia säljare av bostadsrätt Läs mer
    2019-04-15 Linus J svarar Mia L
    Härligt att vi tillsammans nådde upp till våra mål :) Tack för rekommendationen och förtroendet Mia!
  • Filip H sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-03

Södermalm
    Stabil mäklare som ger ett seriöst och hjälpsamt intryck! Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Filip H
    Tack för rekommendationen Filip och kul att du är nöjd! Hoppas ni trivs bra i nästa lägenhet :)
  • Ferdi I sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-03

Riksby
    Sålda min lägenhet i Galonvägen 48 i Bromma 41 kvm 2 rum
    Linus är väldigt trevlig och lyhörd
    Han hjälpte mig sälja min lägenhet för ett bra pris jag är nöjd

Min upplevelse var positiv skulle rekommendera han till alla som vill sälja Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Ferdi I
    Tack för dem fina orden Ferdi! Hoppas ni kommer trivas bra i nästa lägenhet och jag ser fram emot nästa samarbete :)
  • Kerstin H köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-02

Kungsholmen
    Jag köpte en bostadsrätt som Linus förmedlade. Om jag mot förmodan skulle sälja denna någon gång så skulle jag självklart be Linus att hantera det uppdraget. Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Kerstin H
    Vad kul att höra Kerstin! Hoppas du trivs bra så ser jag fram emot nästa samarbete :)
  • Layla B
    Layla B sålde sitt hus med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-02

Annedal
    Linus är utöver skicklig i sin yrkes roll som mäklare även en genuint god och trevlig person som ingav förtroende redan vid första kontakten. Han lyckades sälja vårt hus precis som vi önskat, utan öppen visning på den öppna marknaden till det pris vi önskat med ett långt tillträde. Han var även väldigt mån om att se till att underlätta för oss genom hela sälj processen på olika sätt.

Vi känner även en trygghet i att våra köpare blivit väl omhändertagna vilket också varit värdefullt för oss. Utöver allt som har med vår försäljning att göra har han även fortsatt att vara tillgänglig för oss efteråt och försökt hjälpa till att hitta ett nytt lämpligt boende, dels genom att ta kontakt med andra mäklarkollegor samt erbjuda hjälp på andra sätt som rådgivning och ordnat aktuell värdering på ett objekt som vi varit intresserade av.

Totalt sätt har våra förväntningar överträffats och vi kan inget annat än stark rekommendera Linus till både säljare och köpare. Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Layla B
    Tack så hemskt mycket för dem fina orden och väldigt kul att ni är nöjda! Uppskattar att jag fick förtroendet att hjälpa er och nu hoppas jag att vi hittar ett nytt boende till er :)
  • Helena C
    Helena C sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-01

Södermalm
    Linus sålde min lägenhet och jag blev jätte nöjd!!!! Linus är super engagerad, snabb på att svara, kunnig och gör verkligen sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Jag är mer nöjd med Linus och och kommer att använda Linus som mäklare inför framtiden. Rekommenderar 100%!!! Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Helena C
    Tusen tack för dem fina orden och för förtroendet! Ser fram emot nästa samarbete :)
  • Pontus I köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-01

Mariehäll
    Väl påläst på fastigheten och området, hjälpsam i ärenden runt i kring lägenheten, som att skaffa garageplats, och omtänksam om att allt gått bra med flytt mm. Också behjälplig med rådgivning om byggnationer i lägenheten. Kanonbra! Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Pontus I
    Kul att höra Pontus och tack för dem fina orden! Bara att höra av sig om det skulle vara någon ny fundering som dyker upp :)

Senaste försäljningarna

Erik Dahlbergsgatan