Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Linus Johansson
Linus Johansson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 56 Läs vad Linus Johansson

• Ebba H köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-07-17

Södermalm
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Känner mig trygg som köpare. Läs mer
  • Linnea J
    Linnea J köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-07-12

Mariehäll
    Köpte precis en lägenhet i Mariehäll, Linus var jättetrevlig och hjälpsam under processen! Rekommenderar honom :) Läs mer
  • Alexander N sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-07-12

Mariehäll
    Otroligt trevlig, ärlig och engagerad mäklare.
    Kommer absolut anlita Linus i kommande försäljningar jag kan tänkas göra. Läs mer
  • Evelina S sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-06-04

Kungsholmen
    Mycket professionell, trevlig, och lyhörd. Rekommenderar Linus varmt! Läs mer
  • Malin R köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-09

Gärdet
    Bra bemötande och positiv fortsatt kontakt Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Malin R
    Hejsan Malin, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och att ni är nöjda med köpet. Vi syns snart igen!
  • Markus N köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-03

Abrahamsberg
    Köpte lägenhet. Fick ett bra bemötande utan krångel utan bara proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Markus N
    Hejsan Markus, tack för rekommendationen och hoppas ni trivs bra i lägenhet och område. Vi springer säkert på varandra utanför kontoret i framtiden :)
  • Ann-Charlotte N köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-05-02

Södermalm
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Linus är jordnära, verklighetsförankrad och lättillgänglig. Det passar oss bra som inte är särskilt imponerade av ”hypade” trendmäklare.
    Han har stor kunskap om marknaden, som han generöst delar med sig av, håller hög kvalitet på kundbemötandet, behandlar säljare och köpare likvärdigt samt upplevs som ärlig. Läs mer
    2019-05-03 Linus J svarar Ann-Charlotte N
    Hejsan Lotta, tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Kul att lära känna er och ett nöje att ha med er att göra. Grattis till en fin lägenhet!
  • Mia L sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-11

Annedal
    Jag kan varmt rekommendera Linus som mäklare. Han är driven, ambitiös och sätter höga mål. Det absolut bästa är att han även uppnår dessa mål.
    Linus ställer upp och gör det där lilla extra som gör att man som kund känner sig uppskattad och får bästa möjliga slutresultat
    Kommer absolut att anlita honom igen!

/Mia säljare av bostadsrätt Läs mer
    2019-04-15 Linus J svarar Mia L
    Härligt att vi tillsammans nådde upp till våra mål :) Tack för rekommendationen och förtroendet Mia!
  • Filip H sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-03

Södermalm
    Stabil mäklare som ger ett seriöst och hjälpsamt intryck! Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Filip H
    Tack för rekommendationen Filip och kul att du är nöjd! Hoppas ni trivs bra i nästa lägenhet :)
  • Ferdi I sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Johansson en del av MOHV Bromma

2019-04-03

Riksby
    Sålda min lägenhet i Galonvägen 48 i Bromma 41 kvm 2 rum
    Linus är väldigt trevlig och lyhörd
    Han hjälpte mig sälja min lägenhet för ett bra pris jag är nöjd

Min upplevelse var positiv skulle rekommendera han till alla som vill sälja Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Ferdi I
    Tack för dem fina orden Ferdi! Hoppas ni kommer trivas bra i nästa lägenhet och jag ser fram emot nästa samarbete :)

Senaste försäljningarna

Hallandsgatan