Registrerad mäklare sedan 2017

Positiv, drivande. Flexibel gällande tider Läs mer
  • Olle S köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma

2020-01-22

Ekerö Centrum Tegelbruksvägen
    Köpt lägenhet, hade förväntat mig att Susanne hållit oss uppdaterade under budprocessen. Nu var vi tvungna att gå in och kolla på Hemnet om något hänt. Våra bud kvitterades inte heller utan vi såg att de mottagits på Hemnet.
    Bortsett från detta sköttes hela processen korrekt. Läs mer
    2020-01-23 Susanne E svarar Olle S
    Hej Olle,
    Tack för rekommendationen!
    Olyckligtvis så var det fel telefonnummer inlagt som vi pratade om, så därav fick ni fick buden. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet!
    Välkommen att höra av er om ni har några frågor.
    Susanne Eriksson
  • Håkan Karl Erik A sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma

2019-11-14

Gällstaö
    Ett genomgående professionellt och engagerat bemötande. En snabbt hanterad försäljning från första kontakt till kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-11-20 Susanne E svarar Håkan Karl Erik A
    Hej Håkan,
    Tack för rekommendationen och för gott samarbete! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Susanne Eriksson
  • Anders Lennart W köpte sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma

2019-10-05

Toppen! Snabb återkoppling och ordning och reda. Läs mer
  • Sarah Anna Katarina P sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma

2019-09-11

Svartsjö
    Vi har fått hjälp att sälja våran villa.
    Susanne Eriksson har varit mycket tillgänglig,engagerad,flexibel, noggrann, och fantastisk energi. Har varit mycket kunnig om hur marknaden ser ut och vad vi som kund kan förvänta oss.
    Som kund har vi fått ett super bra bemötande under hela processen.
    Vi har fått mycket stöd/ info om vad vi som kund behöver göra för att det ska bli bra inför kommande försäljning, och det har gjort vårat jobb som kund mycket mera lätt arbetat/strukturerat.
    Vi har fått alla våra förväntningar väl uppfyllda även känt stor trygghet i hela processen.
    Så vi kan verkligen rekommendera
    Susanne Eriksson på
    Mohve Bromma

Sarah & Claes Läs mer
    2019-09-11 Susanne E svarar Sarah Anna Katarina P
    Hej Sarah & Claes,
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt trevligt och samarbeta med er och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Susanne Eriksson
  • Britt L sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma

2019-09-09

Smedslätten
    Jag anlitade Susanne Eriksson på MOHV då jag skulle sälja min lgh i Bromma.
    Susanne kan jag varmt rekommendera då hon har ställt upp på alla tänkbara sätt! Hon har alltid funnits tillhands för mig med snabb återkoppling!
    Jag kan varmt rekommendera Susanne Eriksson som mäklare!
    Britt Lindberg Läs mer
    2019-09-10 Susanne E svarar Britt L
    Hej Britt,
    Tack för din fina rekommendation och gott samarbete! Det har varit jättetrevligt att hjälpa dig och jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Senaste försäljningarna

Abrahamsbergsvägen