Läs vad 26 Läs vad Susanne Eriksson

• 2020-12-20
    Vi sålde villa på Färingsö, Ekerö kommun. Vi träffade tre olika mäklare varav Susanne var sen enda som direkt visade intresse, engagemang och gav förslag på hur hon kunde marknadsföra huset på bästa sätt. Så hon fick uppdraget! Vi kunde resonera med henne om hur man kunde lägga upp försäljningen och även om hon hela tiden gav råd för vad hon tyckte var bäst var hon alltid noggrann med att påpeka att det är vi som styr. Hon var bra på att återkoppla även då hon inte hade någon ny information att ge och trots att vi säkert var lite småjobbiga till och från var det något som aldrig märktes på henne. Vi är supernöjda och kommer framöver aldrig använda någon annan än Susanne. :-)
    ANNIE S
    ANNIE S
    • 144.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Annie, Tack så mycket för den fina rekommendationen & gott samarbete! Det är alltid lika roligt att hjälpa engagerade säljare. Jag har absolut inte upplevt er som småjobbiga som du uttrycker det. Tvärtom! Ni har verkligen förberett och gjort så fint inför visningen samt som sagt varit engagerade. :-) Jag önskar er lycka till i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-12-03
    Trevlig, känns seriös och va responsiv vid vårt köp!
    Magnus V
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Blackeberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Magnus, Tack för rekommendationen & hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-11-25
    Under hela köpprocessen av vårt hus har Susanne konsekvent varit tydlig, rak och återkopplat över förväntan. Utöver det blev vi alltid bemötta med glädje och engagemang.
    Derya B
    • 139.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Derya, Tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert fantastiskt fina nya hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-11-24
    Susanne är alltid glad, positiv och responsiv. Ingen ego. Rakt på saken. Bara få saker och ting gjort. Rekommenderas varmt!
    Ling Yi K
    • 139.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Ling, Tack snälla för den fina rekommendationen & vad roligt att ni är nöjda! Jag önskar er lycka till med ert kommande projekt! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Sålt villa på Ekerö.
    Fint och proffsigt bemötande.
    Gav stöd och information.
    Supernöjd.
    Maria O
    • 140.0 m²
    • Ekerö-Närlunda
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Maria, Tack Maria för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt trevligt att hjälpa dig! Jag önskar er lycka till i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-11-24
    Vi tog hjälp av Susanne för att sälja vår bostad, men vi fick så mycket mer än bara det! Vi anlitade Susanne vid första mötet, det fanns inga tvivel överhuvudtaget. Jag var under hela processen totalt trygg i hennes händer!

Susanne har en ovärderlig kompetens, servicekänsla och bemötandet är fläckfritt.
    Tillgängligheten inklusive flexibiliteten var otroligt uppskattad. Susanne informerade om alla händelser under processen och var tydlig med att det är VÅR affär och VÅRA beslut som avgör.

Susanne sålde dessutom våran bostad till rekordpris!

Vi kommer att rekommendera Susanne till varenda kotte, och det finns ingen tvekan om vem vi ringer om vi behöver hjälp i framtiden.

Vi kunde på inget sätt vara nöjdare!
    Jennifer H
    Jennifer H
    • 3:a
    • 91.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Jennifer, Tack snälla för den fantastiskt fina rekommendationen! Det har varit jättetrevligt att hjälpa er & jag önskar er stort LYCKA TILL i er nya fina bostad! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-10-24
    Köpte hus på Ekerö och uppskattade Susannes bemötande från första samtalet. Enkel och rak kommunikation, lätt att nå, snabba besked och en genuin vilja att göra både säljaren och oss nöjda.
    Har bara gott att säga!
    Frida L
    • 129.0 m²
    • Ekerö-Närlunda
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Frida, Tack så mycket för rekommendationen! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert fantastiskt fina nya hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-10-21
    Sålt fritidsboende på Ekerö.
    Mkt bra bemötande och kontinuerlig feed back på hur processen i budgivningen fortlöpte.
    Mkt tillgänglig; både för presumtiva köpare och för mig som säljare.
    Hjälp och idéer omkring bostadens skick och styling.
    Christina V
    • 1:a
    • 40.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Christina, Tack så mycket för den fina rekommendationen & för gott samarbete! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-10-11
    Sålt hus på Ekerö. Susanne är mkt engagerad, kommunikativ samt lyhörd. Rekommenderas!
    Alexander E
    Alexander E
    • 155.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Alexander, Tack för den fina rekommendationen. Jag önskar dig lycka till i din nya bostad! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

• 2020-09-30
    Vi fick från början det bästa förtroende för våran mäklare, alltid glad och positiv och kunnig. Vi är mycket nöjda med affären
    Thell Sigvard Gunder L
    • 120.0 m²
    • Svartsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Hej Thell & Miriam, Tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag önskar er lycka till i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson