MOHV Bromma

MOHV Bromma, sid 2

En del av MOHV - www.mohv.se
Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 546 kunder tycker om MOHV Bromma 2

• Liljeholmskajen
    2021-03-21
    Allt som man vill ha av en mäklare: rak, tillgänglig och ambitiös. Sen är vi väldigt nöjd med slutresultatet och det skadar inte!
    • Arenastaden
    2021-03-21
    Vi har anlitat Daniel för att sälja vår lägenhet och det var en dröm försäljning. Daniel är väldigt ambitiös, lyhörd, pålitlig och har en enorm erfarenhet i denna bransch. Det kändes väldigt trygg under hela processen och väldigt varmt rekommenderar Daniel till andra!
    2021-03-21
    Jag sålde min bostadsrätt med Deisam och är 100% nöjd. Han är professionell, flexibel, lättillgänglig och mycket engagerad mäklare som gör det lilla extra! Vill starkt rekommendera han till alla som vill sälja sin bostad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-03-21
    Jimmie är proffs ut i fingerspetsarna!
    Kunnig, lyhörd, mycket trevlig! Vi är nöjda över förväntningarna med försäljningen av vår lägenhet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-03-20
    Mycket seriös och förtroendeingivande. Vill verkligen det bästa för både köpare och säljare. Skulle definitivt anlita Jimmie igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Ekebyhov
    2021-03-20
    Köpt en bostadsrätt genom Niklas. Bra bemötande och snabba återkopplingar. Lugn och informativ. Kändes tryggt att göra mitt bostadsköp genom Niklas.
    Tack Mari, vad kul att höra :) Du är varmt välkommen att återkomma om det är något mer jag kan hjälpa dig med framöver! Hälsningar Niklas Niklas Bergsten
    2021-03-19
    Mäklaren uppvisade god kunskap och gav ett bra bemötande.
    Tack snälla Nicole för den fina bedömningen! Är övertygad att du kommer trivas fantastisk bra i Kristineberg och välkommen till området! :-D Daniel Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    • Arenastaden
    2021-03-17
    Proaktivt i budgivningen, snabbt svar och skapade positivt stress för alla budgivare samt säljare. Vi hade köpt en lägenhet genom en ganska tuff budgivning och vi är nöjda med Daniels insats.
    2021-03-17
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Daniel Andersson och kan varmt rekommendera Daniel!

Otroligt proffsig, genuin och engagerad genom hela processen. Träffade ett flertal mäklare men fastnade för Daniel redan från första mötet då han kom in med positiv energi, målmedvetenhet, kunskap om lägenheten/föreningen samt grym lokalkännedom.

Daniel har från start varit väldigt tydlig och lyhörd, vilket har fått mig att känna mig väldigt trygg i processen. Det märks att han alltid har tanke bakom sina resonemang, känner in vad som blir bäst för en i processen och är alltid tillgänglig för eventuella frågor. Daniel har ett fantastiskt öga för detaljer, vilket resulterade att stylingen av lägenheten blev magisk.

Det märks att Daniel brinner för sitt yrke och jag hade inte kunnat valt en bättre mäklare!

Daniel, STORT TACK och på återseende!
    Stort, stort tack Anna-Maria för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet och möjligheten att samarbeta med dig! Det har varit en sann fröjd! :-D Daniel Andersson
    2021-03-17
    Han var bra och vi är jättenöjda
    • Birkastan
    2021-03-15
    Aldrig varit med om en bättre mäklare!
    2021-03-15
    Tilllmötesgående och rationell. Finns inget att anmärka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    • Birkastan
    2021-03-15
    We bought our first apartment in Stockholm from Daniel. He was extremely knowledgeable and helpful throughout the process. Daniel is a very kind and honest individual that gives you the time and assistance in a very high-paced industry. We'll definitely be hiring him to sell our apartment when the time comes.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-03-14
    Villa. Mycket trevligt och sakligt bemötande. Förståelse för att vi som säljare behövde hjälp med att förstå villkor och termer. Bra dialog.
    Tack för de fina orden :) Och tack själva, alltid kul att hjälpa trevliga kunder! Mvh Niklas Niklas Bergsten
  • Ivan V
    köpte sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    • Saltsjöqvarn
    2021-03-09
    It was our first experience of buying a real estate not only in Sweden but in general. As a two expats without fluent knowledge of Swedish we were a bit insecure mildly saying.
    However, since our first meeting Deisam was extremely professional, very helpful and proactively supportive.
    We have completed the deal in one day almost immediately after the viewing. Even after the signing the contract Deisam continues to follow-up and support smooth flow of the deal.
    He is not afraid of the challenge and ready to walk an extra mile. We were treated with care and highest degree of the professionalism. Both interests of the seller and the buyer were considered for the best possible outcome.
    Overall experience exceeded our expectations tenfold!
  • Jessica Anneli Elisabeth S
    sålde sitt hus med hjälp av MOHV Bromma
    • 144.0 m²
    2021-03-09
    Sålde vårt hus pga skilsmässa och Susanne har varit stöttande från början till slut!
    Vi är super nöjda av hennes bemötande och profession!
    Vi kommer garanterat rekommendera denna firma för vänner och bekanta!
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    2021-03-08
    Malin är fantastisk! Vi är supernöjda med hela upplevelsen!
    Tusen tusen tack för dina fina ord Madeleine! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Malin Siekkinen
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Ekerö Sommarstad
    2021-03-05
    Hej
    Jag tycker Niklas varit proffsig och tillmötesgående genom hela processen! Snabb återkoppling och koll på läget.
    Anton, köpare Älvvägen 2 Ekerö
    Kul att höra Anton! Och kul att just ni köpte huset! Mvh Niklas Niklas Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av MOHV Bromma
    • 98.0 m²
    2021-03-03
    Något ostrukturerad och stressad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-02-28
    Sålt två bostadsrätter med Niklas och varit supernöjd båda gångerna! Proffsig mäklare som har full koll på allt, kommer med goda råd, är flexibel och ser till att affären går i lås på ett smidigt sätt. Kunde inte varit nöjdare!
    Kul att höra Emelie och tack själva! Samt tack för den fantastiska presenten :) Hälsn Niklas Niklas Bergsten
  • Eivor O
    sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell intresserad mäklare
    Jag fick väldigt stort förtroende för honom
    Han var den bästa mäklare jag haft
    Han gjorde sitt åtagande på bästa tänkbara sätt. Rekommenderar honom
    2021-02-26
    Ett fantastiskt engagemang. Mycket korrekt, tar lika fint hand om såväl köparen som säljare. Rekommenderas varm. Arne Johansson.
  • SONNY M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-02-26
    Jag köpte min första lägenhet av Niklas Bergsten år 2009 och han har hjälpt mig att genomföra en fantastisk bostadskarriär. Jag började med att köpa en etta i Råcksta och nu flyttar vi till nybyggt hus på Ekerö 12 år senare.

Det är mycket tack vare Niklas som är en helt fantastisk mäklare. Han har en otroligt hög analytisk förmåga och en hög servicekänsla och allt går otroligt smidigt och blir gjort korrekt från början till slut.

Tveka inte att kontakta Niklas
    /Sonny Kurt Olof Magnusson
    Tack Sonny! Gud vad man blir rörd över detta :D Tack så mycket själva för att grymt samarbete hela vägen! Hälsn Niklas Niklas Bergsten
    • Riksby
    2021-02-24
    Tryggt och bra! Snabba återkopplingar under hela processen
    Hej Urban! Tusen tack för rekommendationen! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Malin Siekkinen
    • Riksby
    2021-02-22
    Vi köpte en jättefin mindre lägenhet.Vi fick efter våra önskemål komma på visning i efterhand då vi missat visningsdagarna. Vi blev mycket trevligt och kunnigt bemötta ,fick bra och snabba svar på våra frågor och hanteringen av köpet gick mycket snabbt och smidigt.
    Hej Eva! Stort tack för dina fina ord och er rekommendation! Och grattis till en jättefin bostad! Vi ses på tillträdet! Malin Siekkinen
  • Peter L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    2021-02-22
    Sålt Sankt Eriksgatan 57 A, 3 tr en tvåa på 64 kvm. Det gick väldigt fort och enkelt. Ute på hem net på måndagen visad och såld på torsdagen samma vecka. Skrev köpekontrakt fredag förmiddag.
    Mäklaren var bra påläst och följsam under budgivningen.
    Ordning och reda såld på fredag!
    Hej Peter! Stort tack för dina fina rekommendation! Och tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Malin Siekkinen
    • Kungsholmen - Fredhäll
    2021-02-18
    Daniel är en otroligt engagerad mäklare som visar exakt hur en mäklare skall agera. Tydlig, trygg och flexibel. Jag kände mig väldigt säker med mitt köp av bostadsrätt tack vare Daniels kunnighet och engageman. Han levde upp till alla förväntningar plus mycket mer, ett gediget arbete som jag värdesätter högt vid köp av min nya lägenhet. Tack Daniel!
    Tack Olivia för de fina orden! Jag är övertygad att du kommer trivas fantastisk bra i Fredhäll och välkommen till kvarteret! :-) Daniel Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-02-18
    Vi har haft mycket bra kontakt med Jimmie under en längre tid när vi letat lägenhet i Minneberg. Jimmie har alla de egenskaper som vi uppskattar hos en mäklare och vår bild är att han är lika omtyckt av köparsidan som säljarsidan. När vi så småningom säljer kommer vi definitivt anlita honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Ekebyhov
    2021-02-16
    Förväntningarna uppfylldes, vi är väldigt nöjda!
    Kul, tack själva för bra samarbete! Mvh Niklas Niklas Bergsten
    • Traneberg
    2021-02-15
    Daniel hjälpte mig sälja min 2 rummare i Traneberg.
    Daniel har ett otroligt öga för detaljer gällande materialval, styling och det finstilta gällande avtal. Tillsammans fick jag min lägenhet såld på nolltid och Daniel fanns ett samtal bort på både dag och kvällstid för frågor. Daniel utförde försäljningen från styling, val av fotograf och visningar otroligt proffsigt och kommunikativt.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Victoria för att just jag fick förtroendet att förmedla fin fantastiska lägenhet i Traneberg! Det var verkligen ett lyckat samarbete och jag hoppas du kommer trivas bra vid Torsplan! :-) Daniel Andersson
    • Åkeslund
    2021-02-12
    Jag har sålt en lägenhet i Bromma genom MOHV och Daniel och är otroligt nöjd! Daniel är trevlig, sympatisk, genuin, kunnig och inger stort förtroende genom sitt sätt att vara. Från vårt första möte så litade jag fullt ut på att han skulle göra ett grymt jobb och han levererade mer än väl på alla plan. Rekommenderar honom alla dagar i veckan!
  • 2021-02-11
    Jag kan varmt rekommendera Daniel! Fantastiskt bemötande & service. Vi är så nöjda!
    • Annedal
    2021-02-09
    Jag har sålt min lägenhet och blev fint bemött under hela processen av min mäklare som underlättade det hela mycket med ett leende på läpparna.
    Hej Lovisa! Tack snälla för den fina kommentaren. Har vart väldigt trevligt att få hjälpa dig och Jonathan under säljprocessen :-) Daniel Andersson
    • Saltsjöqvarn
    2021-02-04
    Deisam has been very helpful, professional and efficient in both helping me buy a property as well as selling my apartment.
    2021-02-04
    Köpt bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av Deisam. Proffsigt och tydligt under hela processen
    2021-02-04
    Vilken Fantastisk Mäklare vi hittade som skötte allting från början till slut utan några som helst problem. En mäklare som man kände sig trygg vid redan vid första mötet och som över förväntningar fick lägenheten såld till ett otroligt pris. Vi är jätte nöjda och kan rekommendera Deisam till folk som behöver sälja eller köpa något hus. Vi kommer definitivt använda honom som mäklare när det väl är dax att sälja igen
    2021-02-04
    Bra och snabb service! Rekommenderar!
  • köpte sitt hus med hjälp av MOHV Bromma
    2021-02-04
    Susanne förmedlade ett objekt som jag och min sambo köpte. Hon var hela tiden glad och positiv och vi kände oss trygga med hennes noggrannhet.
    Hej Erik, Tack så mycket för rekommendationen och så roligt att det blev ni som blev köpare! Jag önskar er lycka till i ert nya fina hus! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson MOHV Bromma
    2021-02-03
    Malin sålde vår 4:a i Bromma.
    Hon skötte försäljningen väldigt professionellt.
    Trevligt bemötande och snabba svar.
    Kan varmt rekommendera Malin.
    Tusen tack Thomas för dina fina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid! Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet ! Malin Siekkinen
    2021-02-03
    Vi köpte en bostadsrätt genom Malin och vi är så nöjda med hela processen.
    Malin är en kunnig, trygg, trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar till andra.
    Stort tack Anna för din fina rekommendation! Stort grattis till en jättefin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Malin Siekkinen
    • Hagsätra/Bandhagen
    2021-02-01
    Malin är en fantastiskt duktig & proffsig mäklare. Skulle rekommendera henne till alla som behöver hjälp att sälja sin bostad!
    Tusen tack Alice för dina fina ord! De uppskattas verkligen. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! Malin Siekkinen
    2021-02-01
    Diskret och trevlig, lätt att ha med att göra, och gett tydliga, icke stressande instruktioner i en process man egentligen inte kan så mycket om

(Till reco. Det har gått mode i att skänka till barncancerfonden, vilket givetvis är bra. Tänk dock på att det finns andra ändamål. Utan att jämföra sjukdommar tillfrisknar 75% av cancerbarnen. 0% av diabetesbarnen. Barndiabetesfonden får en mycket liten bråkdel av vad bcf får. Just a thought)
    Tack Björn för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, uppskattar verkligen de. Grattis till en jättefin lägenhet! Bra feedback, ska framföra detta till Reco! Malin Siekkinen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Bromma Norra Ängby
    2021-01-31
    Himla nöjd då det är första gången jag köper bostad. Trevlig och väldigt sansad första gången vi träffades. Haft väldigt lätt att få kontakt om det har varit något jag har undrat över.
    Kul att höra Daniel och hoppas du kommer trivas nu! Du vet vart jag finns om det är något :) Hälsn Niklas Niklas Bergsten
  • Josefin M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Bromma Norra Ängby
    2021-01-31
    Niklas är helt klart bästa mäklaren! Service av toppkvalité, mycket trevlig och hjälpsam! Jag skulle aldrig välja en annan mäklare eftersom Niklas har allt man förväntar sig och lite däröver. Jag är så nöjd man kan bli!
    Tack Josefin, vad glad jag blir :) En ära att få ha dig som kund! Mvh Niklas Niklas Bergsten
    2021-01-30
    Köpt lägenhet i Bromma. Jättenöjd med mäklaren. Supertrevlig och hjälpsam genom hela processen 😀
  • sålde sitt hus med hjälp av MOHV Bromma
    2021-01-29
    Susanne har överträffat mina förväntningar på en mäklare med stor, stor marginal.
    Hon har lotsat mig igenom en husförsäljning med hög kompetens, underbart inkännande och med humor.
    Jag har under hela resan känt mig trygg och omhändertagen.
    Jag har svårt att se varför man skulle välja någon annan mäklare!
    Hej Ann Charlotte, Tack snälla för den fina rekommendationen. Det har varit jättetrevligt att hjälpa dig! Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson MOHV Bromma
    2021-01-29
    Daniel är en superb mäklare; väldigt kunnig, engagerad och supertrevlig att ha att göra med! Han sålde min lägenhet i Bromma och det kändes helt rätt från första samtalet hela vägen till kontraktsskrivning. Han gav värdefulla tips och råd genom hela processen och såg till att allt flöt på smidigt och smärtfritt. Jag gick från att känna mig stressad över bostadsförsäljningen med allt vad det innebär, till att känna mig helt trygg och se det som ett rent nöje - tack vare Daniel som tog hand om allt. Jag rekommenderar honom varmt!
    2021-01-28
    Har köpt en bostad i Bromma, Daniel svarade alltid fort på sms och i telefon samt var bra att rådfråga när vi velade mellan olika objekt. Det kändes som att han ville att det skulle bli bra för oss och säljaren, när vi skrev papper var alla nöjda och glada så det hade han lyckats med. Toppenbra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Bromma
    2021-01-28
    Susanne är helt fantastisk! Sålt vår lägenhet via henne. Alltid trevlig och lyhörd för vad vårat mål är.
    Hon är professionell med fingertoppskänsla.
    Det är tydligt att hon har lång erfarenhet inom mäkleri branschen!
    Hej Ida, Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! Jag önskar er lycka till i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson MOHV Bromma
    2021-01-28
    Daniel har ett hjärta av guld o brinner för det han gör. Han har varit tillgänglig o uppdaterande 24/7. Efter 8 dagar på Hemnet signades det på o lgh var såld. Rekommenderar honom varmt!
    Tack snälla Sandra för de fina orden. Har varit en fröjd att förmedla din fina lägenhet! :-) Daniel Andersson