Daniel Lindquist

Daniel Lindquist

Daniel Lindquist är mäklare på MOHV Burlöv

Daniel Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Daniel Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Lindquist har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 84 Läs vad Daniel Lindquist

2022-08-08 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande, spot on vad gäller värdering och en lyhörd person. Han hade förberett sig väl, inför vårt första möte. Jag kommer att rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta när de skall sälja.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Lätt att få tag. Kompetent och trevlig.
  • Bahman K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra med förklaring och hjälpsamma
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-03-26 Verifierad kund
    Verkligen proffsig, trygg och lyhörd genom hela proccesen. Vi kände oss aldrig osäkra utan Daniels positivitet smittade av sig och man hade alltid ett leende på läpparna efter man varit i kontakt med honom. Vi rekommenderar starkt Daniel till alla som går i sälj o köptankar tror han kommer överträffa även era förväntningar. Bästa Daniel!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Har köpt av Daniel innan och valde även Daniel när det var dags att sälja, grym kännedom om föreningen/området, enkel att ha att göra med och väldigt bra uppdatering från början till slut!
    • Burlövs Egnahem
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Tillgänglig vid frågor.
    Enkel och snabb process.

Rekommenderas!
    2021-11-23 Verifierad kund
    We were very happy with Daniel’s professionalism. Everything was done quickly and we got explanation for things we were not familiar with. I will recommend Daniel to anyone looking to sell an apartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-11-14 Verifierad kund
    Jag fick kontakt med D L genom köp av lägenheten. blev vänligt bemöt, han fick i uppdrag att sälja mitt hus. Han gav mig stora förhoppningar om ett högt pris, det visade sig att efterfrågan inte var så stor. Till sist fick jag utgångspris plus 5000 Kr
    D L visade hela tiden ett vänligt bemötande med ständig kontakt
    om vad som hände.
    Med vänliga hälsningar Lennart Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-10-27 Verifierad kund
    Snabb återkoppling. Snabb affär utan problem.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Han är en trevlig och hjälpsam mäklare.Daniel kan sitt jobb.Utan tvekan han ska lyckas i den branschen. Förväntningarna kanske var höga.Daniel gjorde sitt bästa. Professionellt utfört försäljning.