Daniel Lindquist

Daniel Lindquist

Daniel Lindquist är mäklare på MOHV Burlöv

Daniel Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Daniel Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Lindquist har haft 18 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 74 Läs vad Daniel Lindquist

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-22
    Daniel utsågs att vara mäklare för att sälja vårt hus på grund av sitt engagemang, vänlighet och ärlighet. Från dag ett var fokus och tydlighet på processen och faserna som skulle slutföras. Kommunikation och marknadsföring av försäljningen kommunicerades på ett presentabelt och prisvärt sätt.
    Vi kan starkt rekommendera MOHV och särskilt Daniel som din fastighetsmäklare, ärlighet och handling betyder allt!
    • Vikhem
    2021-07-22
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet för något år sedan och nu när vårat radhus skulle säljas tog vi kontakt med Daniel igen. Han har ett förtroendeingivande bemötande och är alltid tillgänglig för frågor, han är ambitiös och ärlig. Vi kan varmt rekommendera Daniel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-11
    Daniel is very passionate about his job, He explained everything very well. He is very professional.
  • Manochehr T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-06
    Goda bemötande och trevlig personalmötet, ansvarsfull med respekt inom sina arbete.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2021-07-02
    Trevligt bemötande under hela processen.
    Enkel att kommunicera med.
    2021-06-23
    Daniel år en hårt arbetande, resursfull och framgångsrik mäklare. Han är alltid leende och pratsam. Han är tillmötesgående. Köp och försäljning skedde snabbt, så jag skulle rekommendera Daniel till alla som vill köpa eller sälja ett bostad.
    2021-06-21
    Han jätte snäll och duktigt. Jag nöjd och glad
    2021-06-18
    Daniel har varit väldigt professionell sedan första samtalet vi hade.
    Väldigt tydligt med allt.
    Super trevlig och bra kundbemötande.
    10/10 :)
    • Slussen
    2021-06-08
    Köpt en bostad via Daniel. Otroligt vänlig och förtroendeingivande. Öppen och transparent genom hela processen. Inga frågor till Daniel är dumma, och han tar sig tid att förklara in i minsta detalj. Hade det inte varit för Daniel är det tveksamt om vi gått vidare med köpet. 5 STARKA PLUS. Kommer definitivt fråga om Daniels tjänster när/om vi säljer i framtiden. Supernöjd!
    • Slussen
    2021-06-07
    Känns rak och ärlig. Lovar inte guld och gröna skogar vilket jag uppskattar