Daniel Lindquist

Daniel Lindquist

Daniel Lindquist är mäklare på MOHV Burlöv

Daniel Lindquist har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Daniel Lindquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Lindquist har haft 22 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 88 Läs vad Daniel Lindquist

2022-10-03 Verifierad kund
    Daniel helped us sell our flat. He made the procedure very smooth and communicated with us swiftly at every step of the way. We had a really good experience working with him and would recommend him to others too.
    • Nobeltorget
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad i att göra ett bra jobb
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    • Toftanäs
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevlig. Informativ. Ordentlig. Diplomatisk
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi är så tacksamma att vi valde Daniel som sålde vår lägenhet. Allting flöt på från början till slut, höll oss alltid uppdaterade i hela processen. Daniel är så engagerad i sitt arbete och levererade i alla detaljer. Dig kommer jag alltid att rekommendera helhjärtat!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande, spot on vad gäller värdering och en lyhörd person. Han hade förberett sig väl, inför vårt första möte. Jag kommer att rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta när de skall sälja.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Lätt att få tag. Kompetent och trevlig.
  • Bahman K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra med förklaring och hjälpsamma
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Burlöv
    2022-03-26 Verifierad kund
    Verkligen proffsig, trygg och lyhörd genom hela proccesen. Vi kände oss aldrig osäkra utan Daniels positivitet smittade av sig och man hade alltid ett leende på läpparna efter man varit i kontakt med honom. Vi rekommenderar starkt Daniel till alla som går i sälj o köptankar tror han kommer överträffa även era förväntningar. Bästa Daniel!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Har köpt av Daniel innan och valde även Daniel när det var dags att sälja, grym kännedom om föreningen/området, enkel att ha att göra med och väldigt bra uppdatering från början till slut!
    • Burlövs Egnahem
    2021-12-06 Verifierad kund