MOHV Burlöv

MOHV Burlöv

En del av MOHV www.mohv.se
  • Badge2022

Välkommen till MOHV Burlöv! Bor du i Arlöv, Alnarp, Lomma, Åkarp, Nordanå, Valdemarsro, Sedevang, Riseberga, Kabbarp eller Görslöv med omnejd? Är det dags att skaffa ny bostad eller vill du bara sälja din nuvarande bostad. Oavsett vilken situation du befinner dig i så finns vi på MOHV Burlöv tillgängliga för dig. Vi har blivit...

38 omdömen om MOHV Burlöv

Sedan starten hos Reco 2021

Vasantha G
Burlövs Egnahem

Daniel has coordinated really well between the buyers and sellers. He is an excellent communicator. He answered all our queries and questions.

Christer C
Burlövs Egnahem

Energiskt o bra jobbat på en vikande marknad.

Lillemor C
Burlövs Egnahem

En mycket trevlig ung man, kunnig som mäklare o påläst! Allt fungerade smidigt och snabbt! Perfekt, helt enkelt! Tack för hjälpen !

Aravind Kumar A
Arlöv

He wae great and excellent. Showed the house in good way and explain all things very clearly

Anders G
Arlöv

Fantastisk människa som verkligen gör allt som står i sin makt för att båda parterna ska känna sig trygga i en bostadsaffär. Ger ett lugnt och tryggt bemötande som gör man får förtroende för honom direkt. Jag köpte lägenheten av Daniel, och blev de självklara valet när lägenheten skulle säljas. Kan varmt rekommendera Daniel av hela mitt hjärta!

June J

Trevlig och hjälpsam Tillmötesgående

Athraa H

Proffsigt bemötande, jätteduktig mäklare

Katalin V
Arlöv

Daniel helped us sell our flat. He made the procedure very smooth and communicated with us swiftly at every step of the way. We had a really good experience working with him and would recommend him to others too.

Magnus S
Nobeltorget

Mycket trevlig, kunnig och engagerad i att göra ett bra jobb

Stefan Joakim B
Toftanäs

Trevlig. Informativ. Ordentlig. Diplomatisk

Iman J
Arlöv

Vi är så tacksamma att vi valde Daniel som sålde vår lägenhet. Allting flöt på från början till slut, höll oss alltid uppdaterade i hela processen. Daniel är så engagerad i sitt arbete och levererade i alla detaljer. Dig kommer jag alltid att rekommendera helhjärtat!

Ewa Z
Arlöv

Proffesionellt bemötande, spot on vad gäller värdering och en lyhörd person. Han hade förberett sig väl, inför vårt första möte. Jag kommer att rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta när de skall sälja.

Caroline G
Arlöv

Lätt att få tag. Kompetent och trevlig.

Bahman K
Arlöv

Mycket bra med förklaring och hjälpsamma

Ziad Z
Köpte sitt hus med hjälp av

Verkligen proffsig, trygg och lyhörd genom hela proccesen. Vi kände oss aldrig osäkra utan Daniels positivitet smittade av sig och man hade alltid ett leende på läpparna efter man varit i kontakt med honom. Vi rekommenderar starkt Daniel till alla som går i sälj o köptankar tror han kommer överträffa även era förväntningar. Bästa Daniel!

MARTIN S
Arlöv

Har köpt av Daniel innan och valde även Daniel när det var dags att sälja, grym kännedom om föreningen/området, enkel att ha att göra med och väldigt bra uppdatering från början till slut!

Karl F
Burlövs Egnahem

Trevligt bemötande. Tillgänglig vid frågor. Enkel och snabb process. Rekommenderas!

Raymond K
Arlöv

We were very happy with Daniel’s professionalism. Everything was done quickly and we got explanation for things we were not familiar with. I will recommend Daniel to anyone looking to sell an apartment.

Lennart K
Arlöv

Jag fick kontakt med D L genom köp av lägenheten. blev vänligt bemöt, han fick i uppdrag att sälja mitt hus. Han gav mig stora förhoppningar om ett högt pris, det visade sig att efterfrågan inte var så stor. Till sist fick jag utgångspris plus 5000 Kr D L visade hela tiden ett vänligt bemötande med ständig kontakt om vad som hände. Med vänliga hälsningar Lennart Karlsson

Malin K
Arlöv

Snabb återkoppling. Snabb affär utan problem.

Zoltan S
Arlöv

Han är en trevlig och hjälpsam mäklare.Daniel kan sitt jobb.Utan tvekan han ska lyckas i den branschen. Förväntningarna kanske var höga.Daniel gjorde sitt bästa. Professionellt utfört försäljning.

Mohammad Michel E
Arlöv

Daniel utsågs att vara mäklare för att sälja vårt hus på grund av sitt engagemang, vänlighet och ärlighet. Från dag ett var fokus och tydlighet på processen och faserna som skulle slutföras. Kommunikation och marknadsföring av försäljningen kommunicerades på ett presentabelt och prisvärt sätt. Vi kan starkt rekommendera MOHV och särskilt Daniel som din fastighetsmäklare, ärlighet och handling betyder allt!

Alexandra G
Vikhem

Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet för något år sedan och nu när vårat radhus skulle säljas tog vi kontakt med Daniel igen. Han har ett förtroendeingivande bemötande och är alltid tillgänglig för frågor, han är ambitiös och ärlig. Vi kan varmt rekommendera Daniel.

Sara A
Arlöv

Daniel is very passionate about his job, He explained everything very well. He is very professional.

Manochehr T
Arlöv

Goda bemötande och trevlig personalmötet, ansvarsfull med respekt inom sina arbete.

Helene M
Arlöv

Trevligt bemötande under hela processen. Enkel att kommunicera med.

Temel Ö
Arlöv

Daniel år en hårt arbetande, resursfull och framgångsrik mäklare. Han är alltid leende och pratsam. Han är tillmötesgående. Köp och försäljning skedde snabbt, så jag skulle rekommendera Daniel till alla som vill köpa eller sälja ett bostad.

Khalida M
Arlöv

Han jätte snäll och duktigt. Jag nöjd och glad

Lazar P
Arlöv

Daniel har varit väldigt professionell sedan första samtalet vi hade. Väldigt tydligt med allt. Super trevlig och bra kundbemötande. 10/10 :)

Johnnie L
Slussen

Köpt en bostad via Daniel. Otroligt vänlig och förtroendeingivande. Öppen och transparent genom hela processen. Inga frågor till Daniel är dumma, och han tar sig tid att förklara in i minsta detalj. Hade det inte varit för Daniel är det tveksamt om vi gått vidare med köpet. 5 STARKA PLUS. Kommer definitivt fråga om Daniels tjänster när/om vi säljer i framtiden. Supernöjd!

Daniel M
Slussen

Känns rak och ärlig. Lovar inte guld och gröna skogar vilket jag uppskattar

Madeleine J
Slussen

Vi köpte en tvårumslägenhet på Slussgatan. Daniel kändes jordnära och lyhörd för oss som köpare. Han var tillgänglig, kunde svara på våra frågor och gav oss trygghet vilket kändes bra då vi är förstagångsköpare. Vi är jättenöjda!

Sermin C
Arlöv

Vi har sålt en lägenhet som är lite mer unikt, alltså det var två lägenheter som var sammanslagen. En stor 5:a i Arlöv Elisetorpsvägen. Vi utgick från omdömena på nätet och valde Daniel som mäklare. Vi var såklart nervösa och osäkra från början men när det väl sätts igång med försäljningen märkte vi att det var rätt beslut att välja Daniel som mäklare. Han var tydlig från början, var alltid lätt tillgänglig och väldigt strukturerad. Han kunde även svara på våra frågor och leta fram information som inte rörde hans område...

Zohal A
Arlöv

Köpt lägenhet, 2:a i Arlöv. Daniel var trevlig, hade alla svaren och kom med extra förslag för hur jag ska gå tillväga. Han överskred mina förväntningar genom att vara hjälpsam. Allt var väldigt smidigt och bra.

Ulf N
Söderkulla

Daniel sålde min 3:a bostadsrätt. Daniel gav ett både professionellt och vänligt intryck. Fick jättebra hjälp att sälja min 3:a. Det hela gick väldigt lätt och smidigt tack var Daniel och hans sätt att hålla i alla trådar på bästa sätt.

Verica T
Arlöv

Som väldigt professionell och han är trevligt person.

Therese J
Arlöv

Jag sålde en lägenhet i Arlöv med Daniels hjälp. Daniel svarade alltid snabbt på frågor och hade väldigt bra koll på föreningen och området jag bodde i. Han var mycket trevlig och ärlig med sina förväntningar men gav mig också rum att säga vad jag tänkte. Det som gjorde att jag valde Daniel framför andra mäklare jag pratat med var att han sålt mycket bostäder i mitt område och hade riktigt bra koll på marknaden utöver statistiken. Han satte en rimlig förväntning på slutpris och löste problem som kom upp på vägen på ett professionellt sätt. Mycket nöjd!

Daniel A
Arlöv

Jätte bra mäklare, fixar allt snabbt och smidigt. Man behöver inte oroa sig över något.