MOHV Ekerö

MOHV Ekerö

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till MOHV Ekerö! Letar du efter bostad på Ekerö, Älvnäs, Gällstaö, Skärvik, Träkvista, Närsta, Bergvik eller Rasta med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare. De har god lokalkännedom och förstår hur viktig en bostadsaffär är för dig som kund. Är du nyfiken på vad din bostad...

107 omdömen om MOHV Ekerö

Sedan starten hos Reco 2021

Karl O
Jungfrusund

verkade mycket kometent och väldigt trevlig

Gregorio S
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Underbart, väldigt professionell och ödmjuk person

Katarina K
Jungfrusund

Bra bemötande och var insatt i området.

ROBIN L
Tappström

Proffessionell, snabba och tydliga återkopplingar.

Anne W
Abrahamsberg / Åkeslund

Har även tidigare fått hjälp av Susanne som fortfarande alltid är smidigt, tålmodig och hjälpsam oavsett situation.

Roma L
Söderberga Allé

Susanne var hjälpsam, effektiv, ärlig och genuin under hela processen. Det kändes som hon brydde sig om oss och hon var snabb att agera och ta kontakt med oss och säljaren så att allt gick i tempot som vi ville. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera henne

Maria Astrid Karolina W
Lundhagen

Ytterst professionell och väldigt trevlig!

Jonathan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanne är en professionellt och erfaren mäklare.

Naim L
Beckomberga Söderberga Park

Bra säljare men dåligt med att svara tillbaka om nån ärende

Martin I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Väldigt professionell. Har ett gladlynt, entusiastisk och positiv utstrålning som både betryggar och smittar av sig vid vad som annars kan vara en tuff tid.

Evelina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Jättefint bemötande, proffsig och trevlig. Vi fick toppenhjälp med att köpa vår bostad!

Jonas H
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Enkel att ha att göra med, tydlig och informativ. Kan varmt rekommendera Susanne som mäklare.

Ulf Erland S

Trevlig, serviceminded, förtroendeingivande.

Maria Astrid Karolina W
Lundhagen

Susanne är enormt proffsig och engagerad. Vi har verkligen känt oss väldigt trygga med henne och samarbetet har varit både smidigt och trevligt.

Janusz Piotr P
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanna är mycket proffs och snäll! Vi kan rekomendera henne varm

Janusz Piotr P
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanne är otroligt proffs.!!

Stockholm Automobil & Motor Ab
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Kunde inte komma med en lösning då vi tyvärr separerade innan tillträdet, utan vi fick själva lösa att jag kunde köpa huset själv ! Väldigt okunnig kring alla frågor runt köpet, sjukt ohjälpsamma !

Svar från Susanne Eriksson

Hej Niklas, Tack för din rekommendation och tråkigt att höra att du inte är nöjd. Jag hade varit tacksam om du kontaktat mig tidigare då det var nästan ett år seden. Jag är ledsen för din skull att det blev en separation men som sagt kan inte påverka reglerna. Välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Anne Karin Elisabeth E
Sålde sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Alla kontakter gick bra inga klagomål på något

Ann-cathrin N
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Mycket vänlig, varm och kompetent mäklare. Vi kände oss väl mottagna vid visningarna av vårt framtida hus.

Dominika D
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Snabb, ärlig, kompetent! Rekommenderas!

Johan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Mycket trevligt bemötande och professionellt hanterande av uppdraget

Matti D

Mycket kunnig och socialt vass. På riktigt och lösningsorienterad 👍

Dominika D
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Snabb på att återkoppla och bra stöd vid bostadsköp.

Ingela W
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanne är en mycket seriös och bra mäklare. Engagerad, lättsam, proffsig och mycket lätt att jobba med. Hon har alltid en lösning på ev problem och gör allt för att hjälpa till. Vi kan varmt rekkomendera!

Charlotte I
Köpte sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Stor kännedom om området, proffesionellt bemötande, påläst, erfaren, noggrann, flexibel, pålitlig och mån om både säljare och köpare. En riktigt bra köpupplevelse där Susanne var till stor hjälp. Även Mohv som företag känns mycket proffsigt. Tack!

Karl Jan Roger K
Sålde sin stuga med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Rättar ut många frågor, för en novis vid försäljning.

Sandra S
Åkeslund

Trevlig, engagerad & hjälpsam! Vi är mycket nöjda med Susanne, allt har funkat toppen!

Sandra S
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Trevlig, engagerad & hjälpsam. Vi är mycket nöjda med Susanne!

Åsa Carina M
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanne Eriksson är en varm, glad, positiv och väldigt kompetent mäklare. Hennes upplägg inför försäljningen var allt man kunde önska sig, väldigt tidseffektiv och informativ bl a om vad som exakt kommer att hända steg för steg och om vad jag som säljare skulle göra inför inspektion, fotografering samt senare visning. Susanne sålde mitt hus på några veckor och hennes trevliga sätt där inget känns omöjligt och det faktum att hon alltid var tillgänglig gjorde att min upplevelse var enormt positiv. Jag kunde inte haft en bättre mäklare och hon får mina varmaste rekommendationer.

Maria J
Ekebyhov

Mycket bra bemötande och kommunikation. Insatt och engagerad.

Carl S
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Bra, trevlig och kunnig! Skulle båda köpa och sälja genom henne

Alexandra M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Vi kände oss direkt välkomna när vi klev in i huset på Ekerö och blev väl bemötta med de frågor som vi hade. Glad och positiv energi och samtidigt saklig, kunnig och transparent, vilket uppskattas mycket. Hon levde helt klart upp till våra förväntningar. Vi fick en mycket bra och förtroendeingivande känsla när vi köpte huset. Mycket troligt att vi anlitar Susanne om vi skulle sälja, även om vi inte planerar att flytta på ett tag! :) Kan gott rekommenderas!

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Bara goda erfarenheter av Susanne som mäklare. Både som säljare och köpare! Hon är engagerad, påläst och höll oss alltid uppdaterade.

Mattias G
Stenhamra

Det kändes tryckt och bra att ha Susanne Eriksson som mäklare. Hon gjorde det hon skulle utan några konstigheter

Laila J
Ekerö Centrum Tegelbruksvägen

Susanne har vari mycket hjälpsam och tydligt. Vi är bara på fas ett men hoppas det fortsätter lika bra 😊

Joar B

Väldigt nöjda med Susanne! Allt gick väldigt snabbt och smidigt

Malin U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Trevlig mäklare, som är lätt att prata med. Förklarar tydligt över köpets gång hur allting ska gå till, vilket betyder mycket för mig som köper bostad för första gången

Lena B
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Susanne var snabb, engagerad och tillmötesgående hela vägen.

Malin Elisabet A
Närlunda

Proffsig, varm och rak. Otroligt snygga bilder av fastigheten togs. Förmedlade kontakten till bra städfirma, besiktningsman och gav goda råd kring hela försäljningsprocessen.

Anna B
Närlunda

Susanne är en otroligt trevlig, professionell och påläst mäklare. Vi har haft turen att både köpa och sälja med Susanne med lika glädje av båda!

Elina A
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Superbra samarbete från början till slut. Det kändes tryggt att ha Susanne som bollplank och stöd i den här processen. Susanne är otroligt proffsig, kunnig och erfaren ❤️

Joakim F
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Trots oerhört tuffa tider på bostadsmarknaden med många objekt som inte ens får några besökare på sina visningar (vi har pratat om detta med ett flertal hus -och lägenhetsägare som nu försöker sälja) åtog sig Susanne detta uppdrag med en oerhört positiv och sprudlande energi. Hon gick in med attityden: ” Bara man vet VAR man skall leta efter de rätta köparna för objektet i fråga och HUR/NÄR skall rikta marknadsföringen mot dem, så ser jag inga problem alls!” Och mycket riktigt, dag 1 efter visningen var vårt hus sålt! ...

Linda Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Duktig mäklare som värnar om säljaren vilket vi var i affären. Bra avslut vid kontraktsskrivning.

Svar från Susanne Eriksson

Hej Linda, Tack så mycket för rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda och jag önskar er lycka till i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Nathalie Emilia Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Vi upplevde köpet av vårt nya hus som väldigt smidigt. Susanne var informerande och vi hade en bra kommunikation. Vi köpte vårt hus på distans och det fungerade bra med fullmakter och hela processen gick snabbt.

Svar från Susanne Eriksson

Hej Nathalie, Tack för rekommendationen och vad roligt att ni är nöjda! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus i bästa läge! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Mimmi K
Traneberg

Superengagerad, lyhörd och professionell på alla plan!

Svar från Susanne Eriksson

Hej Mimmi, Tack snälla för den fina rekommendationen! Lycka till i din nya fina lägenhet! Med vänliga hälsingar Susanne Eriksson

Natalia P
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Sussane har överträffat alla våra förväntningar. Bästa mäklaren. Personlig, lyhörd och ärlig. En mäklare med mycket energi och alltid lätt att nå. Försäljningen gick över förväntan. Tack Sussane för denna försäljning det har varit en är att få jobba med dig och tack för allt stöd du har gett oss under våran process😀😀🙏🏼🙏🏼🥰🥰

Svar från Susanne Eriksson

Hej Natalia, Tack snälla för den fina rekommendationen! Alltid lika roligt att hjälpa engagerade säljare som gör sitt yttersta för att det ska bli bra, och det har ni verkligen gjort! :-) Jag önskar er lycka till i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Jonas B
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Mycket trevligt bemötande. Tålmodig och pedagogisk mot nya köpare. Trygg och förtroendeingivande under hela processen.

Svar från Susanne Eriksson

Hej Jonas, Tack för den fina rekommendationen & det var roligt att höra! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus! Trevlig helg! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Fredrik J
Jungfrusund

Professionell, tydlig och kommunikativ vid köp. Rekommenderas!

Carina Maria A

Proffsig, mänsklig, lyhörd, lätt att nå. Med andra ord, Toppen👍❤️

Svar från Susanne Eriksson

Hej Carina, Tack för den fina rekommendationen & gott samarbete! :-) Det har verkligen varit jättetrevligt att hjälpa er! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson

Carl Christoffer L
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Eriksson en del av MOHV Ekerö

Vi (jag och min fru) fick ett mycket bra intryck av Susanne som köpare och sa även till varanda efteråt att vi skulle vilja ha Susanne (eller någon som Susanne) när vi någon gång ska sälja huset. Hon kändes noggrann, kunnig, professionell och samtidigt väldigt enkel och ärlig.

Svar från Susanne Eriksson

Hej Carl, Tack för den fina rekommendationen! Det var roligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus! Allt gott! Med vänliga hälsningar Susanne Eriksson