MOHV Gävle

MOHV Gävle

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till MOHV Gävle! Letar du efter en mäklare som kan hjälpa dig med att köpa eller sälja bostad i Gävle, Tolvfors, Bomhus, Lervik, Avaström, Hemlingby, Antonsberg, Ingebo eller Järvsta med omnejd. Vi som jobbar på MOHV Gävle är kunniga mäklare med god lokalkännedom. Vare sig det handlar om rådgivning eller en värdering...

62 omdömen om MOHV Gävle

Sedan starten hos Reco 2021

Tord C
Södertull

Från det första samtalet till att försäljningen av bostaden slutfördes var Robin på MOHV mycket engagerad, kommunikativ och hjälpsam. Han har varit mycket noggrann och genom hela processen sett till att vi varit uppdaterad om de pågående delmoment och verkligen lyhörd för våra önskemål och frågor. Jag kan varmt rekommendera Robin om ni är i behov av en seriös, kompetent och skicklig mäklare.

Sara C
Centrala Gävle

Robin var lyhörd, tillgänglig och ödmjuk. Han planerade visningen av lägenheten i tidsslottar vilket uppskattades mycket, vi fick därmed tid att själva känna in lägenheten och det bidrog till en annan typ av personlig upplevelse för objektet. Robin kändes personligt engagerad i vår köpresa, mycket snabb på återkoppling och höll oss alltid väl informerad om processen. Vi har tidigare stött på mäklare som upplevts stressade, opersonliga och ”pushiga”, men Robin var totala motsatsen till detta. Vi kan VARMT rekommendera Robin...

Fanny S
Centrala Gävle

Robin är en väldigt skicklig mäklare som strävar efter att ge dig som säljare en känsla av trygghet genom hela bostadsaffären. Han är mycket noggrann med att sätta realistiska förväntningar inför försäljningen och engagerar sig djupt för att förstå din bostad väl, vilket gör att han kan marknadsföra den på bästa möjliga sätt för potentiella köpare. Jag kommer definitivt att anlita Robin igen!

Göran W
Söder

Robin är en engagerad och driven mäklare, alltid tillgänglig och han fick lägenheten såld TVÅ dagar efter första visningen och dessutom med en summa klart över vår förväntan! Vi är så nöjda med Robins arbete och han rekommenderas varmt.

Hans Adam N
Skrev om MOHV Gävle

Så otroligt nöjd med servicen, tillgängligheten och inte minst mäklarens ihärdighet. Skulle rekommendera Mohv Gävle till alla.

Laila B
Söder

väldigt trevligt bemötande. kunnig, informativ, lättsam, social, lätt att samarbeta med levde verkligen upp till mina förväntningar

Victoria E
Centralt/Väster

Robin är en hängiven och påläst mäklare som inger förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom vidare till dig som går i sälj eller köptankar.

Johannes T
Brynäs

nöjd kund Bra service, trevlig och hjälpsam

Sami T
Brynäs

Snabb, kompetent och tillgänglig. Mycket bra förhållningssätt

Siv A
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Södertull

Hjälpsam snabb och den bästa för mig

Linnéa M
Centrala Gävle

Johanna har genomfört mäklaruppdraget på ett mycket bra sätt trots tuffa omständigheter med svårt marknadsläge. Genom att hålla i många privata visningar och se till att Stage:ingen och fotograferingen kunde locka många olika spekulanter både barnfamiljer som vill flytta till större och pensionärer som vill flytta från större till mindre. Trots nästintill stiltje på marknaden fick Johanna flera spekulanter som ville köpa men som pga av läget inte fick ja från banken innan de själva sålt sina fastigheter. Läget är just nu...

Merethe F
Södertull

Jättetrevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt snabbt och enkelt.

Robin A
Södertull

Otroligt engagerad och lyhörd mäklare som gör allt för att få så många spekulanter som möjligt till visning. Väldigt driven med marknadsföring. Vi är väldigt nöjda med Robin och skulle rekommendera honom och MOHV till alla!

Henrik L
Brynäs

Grymt bemötande och riktigt bra service! Robin höll mig uppdaterad under hela processen och gjorde mer än vad som bestämdes. Rekommenderar honom starkt!

Tomas N
Sörby

Det var en bra erfarenhet! Bara positivt.

Lisa T
Södertull

Otroligt proffesionell, påläst och lyhörd från första mötet. Hela processen med fotografering, visningar och kontraktsskrivning gick över förväntan - likväl slutpriset! Rekommenderar starkt att anlita Robin.

Mattias E
Brynäs

Robin är otroligt duktig på kommunikation och jag kände att jag hade koll på allt hela tiden. Han var alltid tillgänglig om jag hade frågor och var ärlig om vilka förväntningar jag kunde ha. Robin jobbade hårt och målmedvetet med att hitta köpare till min lägenhet och lyckades över förväntan med tanke på det osäkra marknadsläget, jag är supernöjd! Rekommenderar verkligen Robin, trevlig på alla sätt och ett riktigt proffs som gjorde min försäljning till en behaglig resa.

Sandra Kristina L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Centrala Ockelbo

Blev så otroligt bra bemött av Johanna. Hon lyssnade och informerade om allt. Svarade alltid när man skickade sms om frågor eller annat. Jag kan inte säga annat än att allt bara kändes bra och tryggt! Tack Johanna.

Eva Maria Karina P
Gamla Gefle

Vi träffade många mäklare i Gävle & samtliga var bra. Robin stack dock ut. Han berättade mycket om hur han lägger upp en försäljning & hur hans kundunderlag såg ut. -Visade sig stämma helt och fullt. Robin & hans kollega var fantastiskt trevliga & effektiva. Kommunikationen var 100% hela tiden. -Kan påpeka att vi var flera ägare som han skulle kommunicera med med det gick mycket bra. Vi var inte själva bosatta i huset vid försäljningen men Robin och kollegan fixade med allt innan fotografering (ingen lätt uppgift i vårt...

Ann-katrin E
Sörby

Robin är entusiastisk, noggrann, målmedveten, trevlig, ser möjligheter och är sympatisk. Vi är så nöjd och tacksam att vi valde Robin på MOHV som mäklare. Han sålde radhuset på en vecka och priset blev 200000 kr mer över ingångspriset. Tack Robin för ett utmärkt bra jobb före, under och efter du sålde radhuset. Evigt tacksam 🤩😍🙌🏻 Hälsar Ann Katrin

Lars-Olov J
Centrala Gävle

Mycket engagerad, lyhörd och målmedveten! Delade med sig av sina erfarenheter. Alla rätt, rekommenderas varmt!

Kristina P
Centrala Gävle

Trevlig och lugn mäklare, rekommenderas 👌

Ludvig C
Åmotsbruk

Mr Henning is a realtor with honesty and integrity, and has a high standards for ethics. He has a engaging personality and always pays attention to the smaller details, this gives him the ability to stick out amongst his competition. He is in other words someone who is organized, follow up with leads, communicate well, and pays attention to the needs of his clients. Always having a quick response time, with good answers.

Malin H
Centrala Gävle

Engagerad och inbjudande utan att vara påstridig! Hjälpte till med att se lösningar för just mig i min situation och det kändes så tryggt och bra. Professionell med känsla för att bemöta människor. Jag är väldigt glad att jag fick ha Johanna tillsammans med mig genom bostadsaffären - arbetar upplysande och ger snabba svar!

Svar från Johanna Hallberg

Hej Malin, Tack för fina ord, tror du kommer trivas perfekt i bostaden :)

Ann-Britt Margareta Å
Hagaström

Ett proffsigt och ödmjukt bemötande. Vi ville ha en mäklare som jobbade för vår fastighet och det fick vi verkligen. Fanns alltid till hands vid frågor och uppdaterade oss på hur allt skulle gå till med visningar mm plus vad som hände både under visning och allt som hade med försäljningen att göra. Vi är verkligen jättenöjda.

Niklas W
Hagaström

Så bra mäklare, återkoppling hela tiden vilket är A och O. Rekommenderas.

Svar från Robin Henning

Stort tack för din rekommendation Niklas och önskar dig en riktigt fin Jul!

Tilda L
Forsbacka

Trevlig och social som gav ett mycket trevligt bemötande. Var påläst och tydlig. Mäklaren gjorde ett superbra jobb!

Svar från Johanna Hallberg

Tack för fint omdöme! Kommer bli en riktigt fin bostad efter renovering!

Anne-Charlotte T
Forsbacka

Blev väldigt väl mött av Johanna från första träffen. Hon är kunnig, tydlig och rak med glimten i ögat vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Linn F
Brynäs

Proffesionell genom hela processen. Tredje gången vi väljer Robin vid försäljning. Stöttar och hjälper till med allt man kan tänkas behöva. Rekommenderar honom till alla som ska både köpa eller sälja! Bra energi och gör allt för att man ska få de bästa förutsättningarna för en bra försäljning.

Kristin E
Brynäs

Bra bemötande och hade svar på de flesta frågor man hade. Annars tog han reda på svaren. Lätt att få tag på och snabb i återkoppling. Sammanfattning jättebra.

Mattias F
Strömsbro

Över förväntan! Snabb återkoppling, även efter arbetstid. Svarar alltid. Tydlig, otroligt påläst om området och fastigheten. Trots en riktigt tuff marknad fick vi en snabb försäljning med ett pris vi är nöjd över. Rekommenderas starkt!

Svar från Robin Henning

Tack så mycket Mattias, trevligt att läsa! Önskar ett stort lycka till med familjens nya äventyr i Spanien.

Mattias E
Centrala Gävle

Mycket trevligt bemött, fick mig att känna mig som mig själv. Hade inga förväntningar eftersom det här var första gången jag sökte lägenhet, men hon var vänlig och berättade noggrant så jag hängde med. Jag är mer än nöjd.

Moa E
Forsbacka

Jag tycker Johanna har varit trevlig och hjälpsam hela vägen, har svarat på frågor och varit snabb i kommunikationen. Mycket nöjd!

Mashall N
Sätra

1- på en mycket trevlig sätt 2- mäklaren svarade på vår förväntningar 3-Robin är en professionell mäklare. Han är mycket kund fokuserade person. Hjälpsam, trevlig, ansvarsfullt och snabb i arbetet.

Svar från Robin Henning

Hej, Alltid lika trevligt att få läsa en Reco som beskriver precis vad som man eftersträvar. Stort tack för de orden! Snart tillträde :)

Amanda N
Hille

Robin var väldigt tillmötesgående under visningen, sedan lite oklara besked och uppdateringar och jobbade på ett annat sätt än de tidigare husvisningarna vi varit på/mäklare vi stött på. Kändes en aning forcerad och en liten underton av något så att man känner sig underlägsen. Men ändå lättsam att prata med och fråga.

Svar från Robin Henning

Hej Amanda, Det där var både lite ris och en släng av ros. Ett stort tack för att du tog dig tiden att skriva inlägget. När jag läste ”jobbar på ett annat sätt” var min första tanke att starta med att tacka, för att sedan skriva hur vi jobbar och fördelarna med det. Det känns däremot helt fel att vinkla svaret till dig åt det hållet. Det absolut viktigaste, är att ni självklart inte ska känna en känsla som ”underlägsna” i någon skede av kontakten med mig och det är oavsett om känslan infaller genom en liten underton,...

Olof Christer Å
Hille

Har nu både köpt en tomt och sålt en villa genom Robin. För det första är Robin alltid taggad, engagerad och positiv. Har humor men är allvarlig/seriös när det är läge för det. Både som säljare och köpare har jag upplevt att han verkligen står i mitten och hjälper båda sidor till en lyckad affär. Kommunikation i toppklass, går alltid att nå och om han säger att han återkommer, då kan man lita på honom till 100% att han också gör det. Tydlig plan som hölls. Riktigt proffsigt Team också från styling av Johanna, en fotograf...

Bengt Mikael P
Furuvik

Robin levde upp till våra förväntningar! Andra försäljningen med honom, båda har varit trygga och bra affärer. Väldigt bra bemötande, engagerad och driven genom hela processen. Rekommenderas verkligen!

Svar från Robin Henning

Tack Micke för att jag fick göra försäljningsresan med dig och familjen en gång till! När ni väl landat i Dalarna och känner er redo för att starta jakten på en ny bostaden, tveka aldrig att ringa, jag hjälper gärna till med min kunskap under köpresan. Med det sagt, önskar jag er ett stort lycka till med det nya äventyret :)

Pontus H
Södertull

Johanna är lättillgänglig, serviceinriktad och påläst. Hon lägger fokus och energi på att göra både säljare och köpare nöjd. Snabb och effektiv försäljning av min lägenhet. Rekommenderas!

Mikael S
Söder

Väldigt trevlig, visade stort intresse vid visning av lägenhet, Gick igenom alla delar som hade med lägenheten, förråd mm,

Svar från Robin Henning

Ett stort tack till dig Mikael för fina visningar och möten. Trevligt att det blev just den här bostaden som du tillsist valde att kalla ditt hem. Uppskattar väldigt mycket att höra att du gillade bostadspresentation med tillhörande rundvandringen i föreningen. Önskar dig en härlig fortsättning på sommaren :)

Karin J
Söder

Lätt att få kontakt med, snabb respons på mejl och sms. Engagerad och sympatisk. Känns pålitlig.

Svar från Robin Henning

Tack så mycket Karin! Blir alltid lika glad av att få ta del av en recension, där det beskrivs ”egenskaper” om mig, som jag själv håller väldigt högt, när jag som privatperson har kontakt med yrkesperson inom valfri bransch. Värmande! Stort tack till dig, Linus och Peter för alla trevliga möten.

Johannes N
Centrala Gävle

Har aldrig träffat en lika engagerad mäklare som Robin. Han jobbar hårt, är påläst och det känns verkligen att han gör allt han kan för att sälja bostaden. När det var lite skakigt på fastighetsmarknaden kändes det tryggt att ha en bra mäklare.

Svar från Robin Henning

Tack så mycket Johannes och stort tack för att fick förmånen att arbeta med er. Det har verkligen varit trevligt!

Hasan T
Forsbacka

Hon kan jobbet verkligen och jätte nöjd 😌

Helene Ulla Birgitta J
Furuvik

Mycket vänligt bemötande och tar sig tid att svara på frågor.

Svar från Robin Henning

Vad trevligt att höra! Ni kommer verkligen få det bra i det huset och jag ser fram emot att få se det igen, efter ni har satt er personliga prägel på bostaden. Om vi inte hörs innan midsommar, passar jag på att önska er en härlig sådan!

Hampus S
Sörby

"Vi anlitade Robin till vår föregående försäljning som vi bedömde svårsåld. Efter en lyckad försäljning var det ingen tvekan om att vi ville att Robin skulle sälja nu när det blev dags igen. Robin var ett mycket bra stöd i allt från värdering av bostaden, stöd vid vårt letande av nästa bostad, och under försäljningen. Han hjälpte oss förbereda allt och vi kunde sen snabbt komma ut på marknaden och snabbt få ett avslut så vi kunde gå vidare med att räkna ner till flytten. Till skillnad från en del andra mäklare som...

Svar från Robin Henning

Hampus, stort tack för din fina recension! Personligen tycker jag alltid är en stor förmån att få följa och hjälpa en kund i hela bostadsresan. Att sälja bostäder är givetvis något som är ett måste ekonomisk, för att kunna bedriva verksamheten. Däremot att bidra med kunskap, statistik och analyser under sökandet efter er nya bostad, har varit väldigt givande för mig. Det är nästan så att jag hoppas att ni går i flyttankar inom kort igen, så jag får möjligheten att diskutera olika bostäders för och nackdelar med dig sent...

Jennie L
Sålde sin stuga med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
Västerbo

Då Robin tidigare under våren tog hand om försäljningen av vår bostadsrätt var valet av mäklare enkelt när vi bestämde oss för att sälja vårt fritidshus! En mer målinriktad, flexibel och hårt arbetande mäklare som ALLTID är tillgänglig är en underdrift, om vi ska försöka beskriva Robin. Hela processen från början till slut gick fort utan att tumma det minsta på kvaliteten. Ett stort plus och tack till Johanna som stylade hela vårt fritidshus, och inte minst fotografen som tog så fina bilder och fångade känslan. Återigen...

Svar från Robin Henning

Tack så mycket att jag fick förmånen att arbeta med er igen och roligt att allt blev som det skulle med försäljningen, riktigt bra! Ni är nöjda, vi är nöjd och köparna är nöjda. Prefekt!

Maja H
Centrala Gävle

+ Trevligt bemötande. + Effektiv och tydlig i kommunikationen.

Sofia E

Genuin, informativ och trevlig

Jennie L
Bomhus

Jag tycker Johanna är en fantastisk mäklare. Jag och min sambo har varit på ett flertal visningar som hon har varit ansvarig för och vi båda tycker hon har varit väldigt hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft då det är första gången vi köper en bostad. Hon är professionell men på ett personligt sätt, man är aldrig rädd att ställa "dumma" frågor. Hon har förklarat allting väldigt bra under hela processen och vi är väldigt nöjda med bemötandet.

Nathalie G
Bomhus

Johanna Hallberg uppfyllde alla mina förväntningar vid försäljningen av min bostad genom att visa stort engagemang, hög tillgänglighet, personligt bemötande och en stor lyhördhet för mina personliga önskemål. En bra mäklare för mig är påläst, kunnig, lättillgänglig, ger ett lättsamt men också seriöst bemötande mot kunder samt kunna ro i land en trygg affär från början till slut. Johanna uppfyllde alla dessa kriterier för mig och jag är väldigt nöjd över mitt val av henne som mäklare!

Mats O
Centrala Gävle

Trevlig och tillmötesgående, hade verkligen tid med oss