MOHV Gävle

MOHV Gävle

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Gävle!

Letar du efter en mäklare som kan hjälpa dig med att köpa eller sälja bostad i Gävle, Tolvfors, Bomhus, Lervik, Avaström, Hemlingby, Antonsberg, Ingebo eller Järvsta med omnejd. Vi som jobbar på MOHV Gävle är kunniga mäklare med god lokalkännedom.

Vare sig det handlar om rådgivning eller en värdering av din bostad så finns vi här för dig på vägen mot ditt livs kanske största affär. Det viktigaste för oss är att våra kunder är nöjda. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 17 kunder tycker om MOHV Gävle 2

2022-05-18 Verifierad kund
    + Trevligt bemötande.
    + Effektiv och tydlig i kommunikationen.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Genuin, informativ och trevlig
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tycker Johanna är en fantastisk mäklare. Jag och min sambo har varit på ett flertal visningar som hon har varit ansvarig för och vi båda tycker hon har varit väldigt hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft då det är första gången vi köper en bostad. Hon är professionell men på ett personligt sätt, man är aldrig rädd att ställa "dumma" frågor.
    Hon har förklarat allting väldigt bra under hela processen och vi är väldigt nöjda med bemötandet.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johanna Hallberg uppfyllde alla mina förväntningar vid försäljningen av min bostad genom att visa stort engagemang, hög tillgänglighet, personligt bemötande och en stor lyhördhet för mina personliga önskemål.
    En bra mäklare för mig är påläst, kunnig, lättillgänglig, ger ett lättsamt men också seriöst bemötande mot kunder samt kunna ro i land en trygg affär från början till slut.
    Johanna uppfyllde alla dessa kriterier för mig och jag är väldigt nöjd över mitt val av henne som mäklare!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, hade verkligen tid med oss
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket bra service och intresse!
    Trevligt att du uppskattade mitt arbete och tack för att jag fick förmånen att hjälpa till. Robin Henning
    2022-03-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär, uppskattades mycket!
    Trevligt att höra Conrad :) Robin Henning
    2022-03-07 Verifierad kund
    Jättebra och flexibelt bemötande! Vi fick hjälp med frågor och Robin var alltid tillgänglig.
    Tack Ida :) Robin Henning
    2022-03-05 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare.
    Tydlig information och återkoppling under hela processen. Resultatet överträffade förväntningarna. Vi kände oss trygga med Robin som mäklare.
    Tack så mycket Kristian! Ser fram emot att hjälpa er med de frågorna som dyker upp under processen som ni har framför er, att finna en ny bostad. Robin Henning
    2022-02-21 Verifierad kund
    Kanon. Tydlig information om varje steg utan för mycket information. Ordning och reda på saker.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevlig att diskutera med.
    Ger en avslappnad upplevelse vid visning.
    I god tid och förberedd.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad mäklare! Vi hade höga förväntningar och Robin levde upp till dessa över förväntan!
    Tack så mycket! Robin Henning
    2022-02-05 Verifierad kund
    Johanna har från dag ett (2019) varit väldigt drivande och positiv och fått oss att känna oss säkra i vårat beslut vid försäljningen av vår lägenhet. Vi hade inga riktiga förväntningar, men har varit riktigt nöjda med henne som mäklare och hur försäljningen slutade med vår lägenhet. Detta till stor del pga hennes driv och engagemang!
    • Centralt/Väster
    2022-01-06 Verifierad kund
    Engagerad och alert mäklare som gav snabba svar på de frågor jag hade. Gav ett positivt intryck som gjorde att det blev en snabb affär.
    Vad roligt att höra. Hoppas du kommer trivas bra med det nya boendet. Robin Henning
    2021-12-14 Verifierad kund
    Robin tog hand om oss som köpare mycket väl. Robin var lyhörd och svarade snabbt på frågor, även under obekväma tider! Vi skulle inte tveka att höra av oss till Robin angående framtida fastighetsaffärer.
    Mycket trevligt läsning! Tack för dina fina ord Hampus! Robin Henning
    2021-12-14 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt Robin!

Robin har nyligen hjälp mig att sälja mitt bostadsrättsradhus. Anledningen till att det var just han som fick mitt uppdrag, var att han var realist utifrån mina förväntningar, kände till området väl och arbetar på ett sätt i hela processen från början till slut som tilltalade mig. Det märktes direkt att han var en väldigt erfaren mäklare.

Robin är lyhörd, proffsig, oerhört noggrann och alltid tillgänglig vid frågor. Dessutom väldigt trevlig. Ett plus vid försäljningen var att jag fick hjälp med stylingen, vilket jag inte förväntat mig från början.

Robin lyckades sälja min bostad till ett mycket bra pris innan den kom ut på öppna marknaden, vilket jag uppskattar mycket!
    Tusen tack Lisa och tack för att jag fick möjligheten och förmånen att arbeta med dig! Robin Henning
    2021-12-02 Verifierad kund
    Väldigt engagerad mäklare som uppfyller det som förväntas plus lite till
    Det värmer att höra. Tack, tack Linus! Robin Henning