Jennie Svensson
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Jennie Svensson

• Mari J köpte sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2020-04-06

Proffesionellt bemötande och en personlig kontakt vid bostadsaffär. Läs mer
  • Mattias G sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2020-03-19

Sannegårdshamnen
    Jag sålde min 1:a på Eriksberg och fick fantastisk hjälp av Jennie på MOHV. Man fick direkt förtroende för henne!
    Hennes sälj-och visningsteknik va unik jämnfört med dom andra mäklarna jag träffade.
    Hon har varit hjälpsam under hela processen! Läs mer
    2020-03-19 Jennie S svarar Mattias G
    Tusen tack för ett gott samarbete och den fina rekommendationen!
    Allt gott!
  • Cristian C köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2020-01-14

Lunden
    Vi köpte vår första lägenhet med Jennies hjälp. Jennie var väldigt professionell och öppen under hela processen. Hon var väldigt lätt att komma i kontakt med, arrangerade extra visningar för oss och svarade på alla våra frågor. Vi hade en god erfarenhet med Jennie och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-03-12 Jennie S svarar Cristian C
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Allt gott!
  • Lisette N sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-11-21

Lunden
    Vi är super nöjda med Jennie o hennes insats som mäklare till oss i syfte när vi sålde vår lägenhet i Lunden/Göteborg. Jennie var extremt tydlig med att vi som säljare skulle göra den bästa affären genom en nöjd köpare. Jennie kämpade hårt med att hålla motivationen uppe trots något motig process av olika anledningar. Vi kände oss väldigt trygga med Jennie som mäklare o hennes åsikter o synpunkter vägde tungt under samarbetet. Vi kan verkligen rekommendera Jennie Svensson på MOHV, både genom att sälja o köpa fastigheter. Bästa hälsning Lisette Nilsdottet o Peter Aronsson Läs mer
  • Eric M sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-11-19

Björlanda
    Jennie är en väldigt kompetent mäklare. Vi kände oss väldigt nöjda med samarbetet. Hon ingav ett stort förtroende och levde upp till det. Vi är 100% nöjda. Läs mer
  • Ia L sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-09-05

Örgryte / Kärralund
    Vi sålde vår lägenhet som kommande försäljning. Jennie Svensson är en mäklare vi kände oss mycket trygga med! Hon är/var lätt att få kontakt med, alltid anträffbar (ringde strax upp när vi sökt henne), hon är mycket empatisk och förstående, hon kändes proffsig och kunnig - ville hela tiden vårt bästa och ledsagade oss genom försäljningen.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Ia L
    Tack för de fina orden!
    Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas i er nya bostad : )
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-09-01

Kvillebäcken
    Jennie hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon va en av få mäklare jag fick en genuin och ärlig känsla av. Och det stämde. Jag upplevde att hon va transparent och jobba för mitt bästa. Förutom de kändes allt väldigt professionellt.
    Kommer definitivt att välja Mohv och Jennie nästa gång! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Sofia A
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Hoppas du trivs i din nya bostad framöver.
    Allt gott!
  • Jakob F sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-07-15

Gamlestaden
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande mäklare som skötte hela processen galant. Läs mer
  • Louise F
    Louise F sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-07-08

Gamlestaden
    Jennie hjälpe oss att sälja vår 2,5a i Gamlestaden. Professionellt och vänligt bemötanden som gjorde att vår bostadsaffär överträffade förväntningarna! Kan verkligen rekommendera Jennie och MOHV! Läs mer
  • Mirza P köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

2019-05-23

Flatås
    Jennie är otroligt professionell och tillmötesgående. Fick den hjälp jag behövde i samband med bostadsaffär. Jag har endast positiva saker att säga om Jennie och MOHV. Rekommenderas starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Borstbindaregatan