Lovisa Medin

Lovisa Medin

Lovisa Medin är mäklare på MOHV Göteborg

Lovisa Medin har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Lovisa Medin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Medin har haft 21 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 69% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 31 Läs vad Lovisa Medin

• Länsmansgården
    2021-05-07
    Mycket trevlig, engagerande och kunnig mäklare. Vi har köpt lägenhet, det gick väldigt smidigt utan några som helst problem. Alla våra önskemål blev uppfyllda av mäklaren Lovisa Medin. Hon är en toppen bra och kompentent mäklare.( Har dålig erfarenhet av andra mäklare som aldrig hör av sig och man själv som kund måste "jaga" dem och be om svar.)
    All eloge för Lovisa och vi rekommenderar henne varmt!
    • Heden
    2021-05-03
    Vi fick direkt förtroende för Lovisa som hjälpt oss genom hela processen på ett fantastiskt sätt. Proffsigt och varmt!
    • Heden
    2021-05-03
    Är mycket nöjd med Lovisa. Har skött uppdraget på ett alldeles utmärkt sätt. Hon är positiv, kommunikativ och inlyssnande samt har känslan och erfarenheten. Försäljningen av min bostadsrätt (3 rum) blev rekord i föreningen per kvm. Rekommenderas starkt.
    2021-04-10
    Lovisa är otroligt engagerad & professionell. Hon såg till att vårt lägenhetsköp gick smidigt & snabbt. Hennes tydlighet, trygghet & snabba återkoppling vid minsta, lilla finns det inget mer att önska av en toppmäklare!
    2021-03-27
    Jag är väldigt glad att jag valde Lovisa som mäklare. Hon hade hög energi och var entusiastisk från dag ett vilket gjorde det enkelt och mycket roligt att jobba tillsammans med henne. Jag uppskattade verkligen att hon hade ett kreativt sätt att presentera bostaden på och jag blev väldigt nöjd med annonseringen. Vad jag gillade mest är att jag kunde känna mig trygg genom hela processen tack vare Lovisas strategiska och tydliga rådgivning. Ska jag sälja en lägenhet igen vet jag exakt vem jag ska ringa.
    • Mölndal
    2021-03-25
    Köpt lägenhet och kommer att sälja 2 st lägenheter via Lovisa. Engagerad och entusiastisk.
    • Hisings Kärra
    2021-03-22
    Proffsigt och bra på alla sätt.
    • Hisings Kärra
    2021-03-20
    Väldigt nöjd med Lovisa.
    Kan starkt rekommendera henne.
    2021-02-22
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Det gick snabbt och smidigt, vi är jätte nöjda 👍
    2021-01-31
    Köpt bostadsrätt i Göteborg Centrala Hisingen Mycket bra bemötande. Hade inga direkt förväntningar men allt har funkat perfekt men kontakt efter köpet. Olika detaljer har lösts på ett mycket bra sätt. Så jättebra jobbsajter igenom😊👌👍