Lovisa Medin

Läs vad 12 Läs vad Lovisa Medin

• Julia T sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-12-29

Lindholmen
    Lovisa hjälpe oss att sälja vår 4:a på Lindholmen med stor tidspress. Hon skötte det kanon och fick oss hela tiden att känna oss delaktiga i processen och allt beslutsfattande. Hon var väldigt tillgänglig och fick oss verkligen att känna oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • Jennifer G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-11-28

Eriksberg
    Trygg och proffsig genom hela processen. Hade kanske önskat lite roligare områdesbilder och ett något lägre utgångspris för att enklare få igång en budgivning. Överlag nöjd! Läs mer
  • Zhuyi Peter Z köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-11-21

She is the best broker I met. Very nice and professional. Läs mer
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-11-01

Kvillebäcken
    Köpt Harald Hjärnesgatan 13d.
    Blev bemött med trevlig attityd

Hon har varit snabb på att svara på frågor, flexibel och reagerat snabbt på nya situationer. (Fixade extra visning, fixade kontrakt ändring när banken var seg) Läs mer
  • Jesper s köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-10-07

Lindholmen
    4.a / 91 kvm på Lindholmen. Vi kom in när visningen slutade, (tror dessutom att vi var det enda paret på visningen) men Lovisa gav oss gott om tid att kolla och berättade allt vi behövde veta. Hon hade en annan visning efter den vi var på, men vi upplevde aldrig att hon var stressad över att vi var sena. Vid kontraktsskrivningen fick vi se lägenheten igen och hon tog hand om våra barn när vi skrev på. Läs mer
  • Kristian H köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-10-02

Eriksberg
    Har köpt en lägenhet på Eriksberg.

Professionellt och vänligt bemött och till fullo nöjd med hela sälj/köp processen. Läs mer
  • Michel I sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-09-21

Eriksberg
    Bemötandet var bra. Mäklaren hade koll på området sedan innan. Var mycket driven och engagerad, hjälpte även till med idéer. Jag hade inga förväntningar innan mötet men det kändes bra från början till slut. Läs mer
  • Simon B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-09-19

Eriksberg
    "Oerhört lyhörd och snabba resultat. Väldigt god lokalkännedom och har väldigt lätt för att förstå en. Bra kontakt hela vägen från start till slut. Rekommenderas!

Försäljning av lägenhet Astris gata 96 i Eriksberg. Läs mer
    Lovisa Medin gillar detta
  • Martina S sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-09-19

Eriksberg
    Mkt engagerad och jobbar för klientens bästa.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    Lovisa Medin gillar detta
  • Muazzez Moa G köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg

2019-09-11

Eriksberg
    Varit med unde en köp och en säljprocess helt underbar förhållningssätt med smidighet och tydlighet samt hjälpsamhet ! Läs mer

Senaste försäljningarna

Lindholmsallén