Lovisa Medin

Lovisa Medin

Lovisa Medin är mäklare på MOHV Göteborg

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Lovisa Medin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 17 omdömen sedan 2019-07-09. Lovisa Medin har haft 7 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 17 Läs vad Lovisa Medin

• Sålt villa i Bräcke (Göteborg) med Lovisa. Vi har köpt och sålt flertalet av våra bostäder med Lovisa. Hon är alltid lika engagerad otroligt proffsig och nytänkande. Hon gör sitt yttersta för att du som säljare eller köpare skall känna dig trygg och sedd. Lovisa har vid varje affär sett till att vi fått precis det som vi önskat. Hon är otroligt duktig på att sätta ett rättvist pris på bostaden som hon sedan levererar också inga påhitt utan leverans på ett förstklassigt vis. Jag rekommenderar Lovisa till alla hon är helt grym och gör det där lilla extra som gör att du känner dig lite mer privilegierad som kund vid varje affär.
    Filip Gunnar J sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2020-10-12
    • 80.0 m²
    2020-10-12
  • Vi sålde vår villa med hjälp av Lovisa och är lika nöjda som vanligt! Vi har både sålt och köpt med/av Lovisa och varit lika nöjda åt båda håll Lovisa gör det där lilla extra för att sticka ut och finns alltid tillgänglig för alla frågor man kan tänkas ha. Hon skapar en trygghet och har gedigen kunskap. Tack!
    Johanna Helén L sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2020-10-08
    • 80.0 m²
    2020-10-08
  • Sålde min lägenhet med hjälp av Lovisa. Ett skrivuppdrag som jag aldrig klarat ut själv, gick hur smidigt som helst - tack vare henne! Väldigt proffsigt bemötande både gentemot mig och köparen.
    Ida W sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2020-09-23
    • 45.0 m²
    • Centrala Hisingen
    2020-09-23
  • Har sålt min tvåa på Eriksberg med hjälp av Lovisa Medin, som är en otroligt kunnig och mycket professionell mäklare. En jätte trevlig tjej som kan marknaden, är lyhörd, inkännande och stöttande i processen. Vi hade hjälp av Lovisa vid en tidigare försäljning av en större lägenhet för ett par år sedan, och var lika nöjd då som nu. Kan varmt rekommendera Lovisa, man blir nöjd över förväntan.
    Inger S sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2020-08-14
    • 47.0 m²
    2020-08-14
  • ..........................................................................................................
    Per T köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2020-08-10
    • 47.0 m²
    2020-08-10
  • Lovisa hjälpe oss att sälja vår 4:a på Lindholmen med stor tidspress. Hon skötte det kanon och fick oss hela tiden att känna oss delaktiga i processen och allt beslutsfattande. Hon var väldigt tillgänglig och fick oss verkligen att känna oss trygga genom hela affären.
    Julia T sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2019-12-29
    • 4:a
    • 85.2 m²
    • Lindholmen
    2019-12-29
  • Trygg och proffsig genom hela processen. Hade kanske önskat lite roligare områdesbilder och ett något lägre utgångspris för att enklare få igång en budgivning. Överlag nöjd!
    Jennifer G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2019-11-28
    • 3:a
    • 75.0 m²
    2019-11-28
  • She is the best broker I met. Very nice and professional.
    Zhuyi Peter Z köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2019-11-21
    • 3:a
    • 75.0 m²
    2019-11-21
  • Köpt Harald Hjärnesgatan 13d. Blev bemött med trevlig attityd Hon har varit snabb på att svara på frågor, flexibel och reagerat snabbt på nya situationer. (Fixade extra visning, fixade kontrakt ändring när banken var seg)
    Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2019-11-01
    • 51.0 m²
    • Kvillebäcken
    2019-11-01
  • 4.a / 91 kvm på Lindholmen. Vi kom in när visningen slutade, (tror dessutom att vi var det enda paret på visningen) men Lovisa gav oss gott om tid att kolla och berättade allt vi behövde veta. Hon hade en annan visning efter den vi var på, men vi upplevde aldrig att hon var stressad över att vi var sena. Vid kontraktsskrivningen fick vi se lägenheten igen och hon tog hand om våra barn när vi skrev på.
    Jesper s köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    2019-10-07